Diskuze

Velké zakázky Českých drah na nové vlaky poprvé zajímají také Číňany

Tři velké zakázky na nákup nových vlaků Českých drah poprvé přilákaly i čínského výrobce vlaků. Je mezi více než deseti zájemci, kteří si zatím vyzvedli dokumentaci. Stejnou zakázku vypsal už i RegioJet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Ta�lokomotivka v�Zhozhou�je�gigant�chrl�c�mnohaset�kusov�s�rie.�Ale�jsou�to�vesm�s�ma�iny ur�en�na velk� n�pravov�tlaky 22,5t a�na�to�nejsou�evropsk�koleje�stav�n�

0 0
možnosti
RP

Zajímavá spekulace o diskriminační soutěži. ČD jsou se Škodou ve křízku, ale ušijí ji soutěž na míru. Český stát nemá se Škodou jediný problém, je to česká firma s českými zaměstanci, platící v Čechách daně, ale pro spravedlnost zakročí, aby měli šanci i výrobci z jiných zemí. Zní to naprosto logicky :-)

0 0
možnosti
TJ

„Jde zejména o dobu dodání elektrických jednotek, kde České dráhy požadují pouhých 15 měsíců na dodání prvních dvou souprav, aby tak vědomě zkomplikovaly možnost většině výrobců předložit svou nabídku. RegioJet naopak požaduje dodání první soupravy až po 24 měsících,“ uvedl mluvčí Aleš Ondrůj.

Zajímavé, že u osobních vozů mají na rozdíl od ČD zase lhůtu jen 12 měsíců místo 24. Ale o tom se nám "objektivní" novinář nezmíní. ;-D

7 0
možnosti
JS

J93a35n 98S45ů48r40a

9. 5. 2016 16:30

Je to chyba ve formuláři. Stejně, jako ČD měly u vozů při prvním vyhlášení chybu ve formuláři u vozů a uvedly 230 km/h.

0 0
možnosti
JJ

Začínají zajímat Číňany? Tak to je určitě důvod k oslavě.

1 0
možnosti
VH

A ví někdo jaká je objektivně nutná doba na to, aby souprava či vozidla získala všechny homologace pro provoz v Česku. Všechno jsou to jen úvahy na podstrčeným názorem pana Sůra a Radima. Že by se třeba k té lhůtě kvalifikovaně vyjádřil drážní úřad do jehož kompetence to patří?? Takhle jsou to všechno jen blábol a doměnky.

5 0
možnosti
MB

Tak ono si každý výrobca môže dať certifikovať vozidlo aj hneď teraz (aj ho dávno mohol mať) a stihne to, ale všetci čakajú pokiaľ vyhrajú a až potom sa rozhýbu, potom to samozrejme dĺho trvá.

0 0
možnosti

Pokud jsou Čínské drážní vozy na tom stejně jako Čínské automobilky, tak děkuji, nechci

1 0
možnosti
MZ

A zase je to o "diskriminaci". Tak ať si ty firmy proaktivně schválí své jednotky na české koleje a nevymlouvají se jako naši "milí" spoluobčané na diskriminaci. 15 měsíců není moc, ale pokud mají být ČD konkurenceschopné a flexibilně reagovat na vývoj trhu, jsou rychlé a operativní dodávky nutností. Ale pak by to nevyznělo, že ČD jsou zlé, fuj, diskriminující...

8 6
možnosti

Problém je, že pak ty vlaky budou stát třeba 2násobek toho, co by stály jinde.

0 2
možnosti
JZ

Koukám zvenčí na měch mezivozového spojení, ale podle popisku je na snímku interiér I.tř. Chudáci si tedy připlatí a hačnou si do přechodů ...

2 0
možnosti
MZ

Dobrý postřeh. Ještě přidám, že InterPanter určitě není určený pro mezinárodní dopravu, jak hlásá popisek fotky.

1 0
možnosti
PD

Číňany zajímá všechno, do všeho se chtějí nacpat a vše okopírovat. Kdy naposledy vymysleli něco svého?

0 0
možnosti
JK

myslim, ze cinany by zajimalo i tech 20 miliard z eu...

0 0
možnosti