Diskuze

Svolávání zfixlovaných dieselů VW začne v Česku v pondělí, oznámil koncern

Koncern Volkswagen začne v pondělí v Česku svolávat první vozy se vznětovými motory schopnými obcházet homologační emisní měření do servisů v rámci tzv. aféry Dieselgate. V první vlně půjde o modely Volkswagen Amarok, Volkswagen Golf, Audi A4, A5 a Q5, a Seat Exeo s motory 2,0 TDI, kterým v servisech budou aktualizovat software.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P33a94v55e47l 75K11u76t43i48l

16. 5. 2016 22:27

Jo, chiptunning... To je ta pohádka o vyšším výkonu, co jde v ruce s nižší spotřebou, co? Je vidět, že lidi nepřemýšlí...

1 1
možnosti

No o tom přemýšlení bych poněkud pomlčel, v době kdy se vyrábí po mechanické stránce identický motor ve vícero výkonnových variantách, které se liší jen a pouze sw je toto holá realita. Pochopitelně si nikdo nemůže myslet že se to dá udělat s každým motorem a že každej pouliční opravář nachipuje tdi o 50%.

0 0
možnosti

P88e50t22r 25M94i31c38h14a21l

14. 5. 2016 17:06

Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by to udělali už před homologací. A já nemám zájem, aby mi klesl výkon a stoupla spotřeba, tudíž mě tam nikdo neuvidí.

0 0
možnosti

P76a14v21e15l 41K36u39t62i83l

16. 5. 2016 22:31

kdyby výkon klesl, klesne i spotřeba a naopak.

0 0
možnosti

Řešení přesně v duchu příčiny - tam kde fakticky žádný problém není se aplikuje řešení které vlastně taky žádné řešení není, vlk se nažere a koza zůstane celá R^EU

0 0
možnosti

Dobré ráno, Čechistáne.

0 1
možnosti

Toho místního titulkáře bych rád poznal.

1 0
možnosti

P22e56t70r 97M78i78c34h46a13l

14. 5. 2016 17:00

Taky mě svrbí ruka. :-)

0 0
možnosti

I kdyby to bylo povinné, udělal bych vše pro to, abych se svolání vyhnul. Jenom by mě zajímalo, kolik ti naši zkorumpovanci dostali "obálkovného" od VW, že jim ta kouřící auta najednou na cestách nebudou vadit.

Přitom chtěli nedávno velice zavádět nové registrační penalty od Euro 3 nahoru.

0 0
možnosti

problém není v emisích... Problém je v nesmyslných emisních normách a testech, při kterých se to zkoumá.. NEDC nemá s reálným provozem vůbec nic společnýho... A tudíž i emise a spotřeba v reálným světě nebude mít s výsledky dle NEDC nic společnýho. Jen deb.. si bude myslet opak... A za druhý, kdyby se emisní normy stanovovali s nějakou odbornou kompetencí, tak by k tomu nikdy nedošlo. Bohužel úředníci co o emisních normách rozhodujou, nemají vůbec tušení, jak funguje spalovací motor...

1 0
možnosti

Musel bych bejt padlej na hlavu, abych tam jel...

2 0
možnosti

J60a61n 95F53r75o51l10í52k

14. 5. 2016 11:41

S tím asi počítají. Opatření provedli, ale spotřebitelé si nedali říct. Jen v USA si ty krámy budou muset vzít zpět. Už vidím jak soudruzi z Klimkovic a Prahy zavedou ty německé emisní zony po kterých se budou prohánět smradlavé dýzly z VW s EURO 6-150.;-D

0 0
možnosti

Po aktualizaci vám dvoulitr pošlape jako škodovácký litrový tříprsťák :-)

6 0
možnosti

To by mne zajímalo, až proběhne Brexit, kde si bude Škodovka nechávat schvalovat auta.;-)

0 0
možnosti

J14a21k55u46b 39K44o49s

13. 5. 2016 20:59

Volat mně můžou jak chtěj :-)

3 0
možnosti