Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Švindly se spotřebou stály prezidenta Mitsubishi post. Skandál se rozšiřuje

Prezident japonské automobilky Mitsubishi Motors Tecuró Aikawa kvůli skandálu kolem manipulací s údaji o spotřebě pohonných hmot odstoupí z funkce. Rozhodnutí nabude platnosti 24. června. Kromě Aikawy skončí ve funkci i jeho náměstek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a74r68c76e25l 26B38i39l98č50í78k 1131940653291

Já jedině japonce.

0/0
18.5.2016 15:05

P46e90t81r 84J89a95r61o57c58h 7210543795488

Tady by mlžil, lhal a nakonec by se "ztratily" dokumenty.

0/0
18.5.2016 14:43

D81a54n35i90e17l 86M59o84l93n73á80r 7765585466330

Tenhle hon na čarodějnice už mě unavuje, kdyby se ty úřady zaměřili na něco smysluplného ...;-D;-D;-D ...já vím, vtipná představa! ;-D;-D;-D

+1/−1
18.5.2016 13:04

M53a85r21t45i74n 66K54a49r16á48s21e47k 9228263198648

Takze navrhujete nechat automobilky systematicky lhat o spotrebe a vyrabet auta, ktere budou travit lidi?

+1/−5
18.5.2016 13:29

D70a45n89i56e53l 24M86o94l18n16á43r 7515275106180

Neschvaluji žádné lhaní to ať si dají do pořádku. Stejně všichni počítají s tím, že to auto nebude jezdit za papírových např. 5l, ale za 7l a navíc to určuje X dalších faktorů. Spíš tím myslím, aby přestali šlapat jen po výrobcích auta a zaměřili se i na další odvětví, které nám mnohdy mnohem více škodí ...ale to ne, to se tu a tam koupí nějaká emisní povolenka apod. a je klid :-). Hlavně když mají úředníci co dělat, ale že by tím reálně někomu pomohli to ne. Co se jako stane? Mistsubishi, VW a další zaplatí nějakou pokutu, třeba i likvidační pro ty firmy, ale co ...ta auta tu už X let jezdí a dalších X let jezdit budou, nikdo je z oběhu nestáhne a zdraví škodit budou dál. Pravda je, že těmahle pitomostma dotlačili výrobce aut vyrábět "méně" škodlivé motory, ale to že auto vypustí o pár desítek procent CO2 nebo NOx méně neznamená, že nějaká továrna, co vyrábí komponenty na tyhle motory neznečistí výrobou součástí, těžbou materiálů to ovzduší a přírodu obecně mnohem více ...je to jen komické, jako všechno v dnešní době, je to jen na oko :-(

0/0
18.5.2016 13:37

M41a58r38t14i72n 10K19a15r81á36s15e29k 9518943488478

Cele je to o tom, ze auta jesou nejvice tam, kde je nejvice lidi, proto se tolik resi ty emise. To ze kvuli modernim motorum se otevre nekde navic dul na platinu, zas tolik neboli (drtive vetisny lidi se netyka).

Mimochodem motory s EURO 6 vypousti oproti motorum e EURO 1 sestinu CO, jendotky procent jedovatych oxidu dusiku (NOx), jednotky procent pevnych castic....

Tzn u tech zasadnich jedovatych latek (NOx a pevne castice) produje treba 1 stare auto tolik skodlivin jako 50 novych.... to je docela zasadni rozdil ne?

0/0
18.5.2016 13:43

M68i84r18e20k 40G67a89j78e39r 5971256369670

Nesouhlasim s vasim "Stejně všichni počítají s tím, že to auto nebude jezdit za papírových např. 5l, ale za 7l". Pri vyberu auta se lidi ridi udavanou spotrebou. Mej jsem stesti, ze jsem si vybral Mazdu a jezdim s mensi spotrebou nez uvadi vyrobce.

0/0
18.5.2016 14:28

M32i13r31e16k 40Z79á88v82o22d45n63ý 7602407180298

"Chcete žíznivého Němce nebo Japonce s nízkou spotřebou?" :o)

+2/0
18.5.2016 13:01

B47o93h45u10m69i67l 74S66t18e88j76s73k68a58l 5733744841813

Deklarovaná spotřeba s realitou nesedí už spoustu let u všech značek. Euro bambilion, kdy spalovací motory budou vyrábět benzín a kyslík je utopie, kterou si bohužel úředníci a ekoteroristé neuvědomují. A čím bude větší tlak na NESMYSLNĚ nízkou spotřebu a emise, tím bude podobných podvodů ze stran automobilek přibývat, protože jinak toho už dosáhnout nepůjde.

+5/−1
18.5.2016 12:39

I46v58o 33Ž83á23č21e25k 9590632569487

Přesně tak. Dnešní požadavky jsou takové, že už se poctivě splnit nedají. Ale vysvětlujte to úředníkovi. Ten určitě studoval nějaký humanitní obor, protože tam nejsou ty blbé přírodní vědy.

+2/−1
18.5.2016 13:13

M53a58r10t58i69n 41K44a62r24á66s10e57k 9458223268638

Ale limity na emise splnitelne samozrejme jsou (Diesely s SCR splnuji EURO 6 naprosto bez problemu) a mimochodem zavazne normy na emise (EURO) byly odsouhlasene se zastupci automobiloveho prumyslu jako realne splnitelne (nevymyslel si je nejaky urednik od stolu, co o tom nic nevi, nevim kde jste na to prisel?)

+1/0
18.5.2016 13:31

I16v29o 33Ž47á70č78e78k 9920582959637

Ne, vymyslelo to víc úředníků a konzultovali to s řediteli automobilek.

0/0
24.5.2016 15:41

B80o33h84d19a13n 27M28a64r40e75k 5245986277384

Hlavně, že mají prolhané automobilky mezi plebsem své zastánce. Euro 6 schvaloval jeden úředník s humanitním oborem ;-D;-D;-D

0/0
23.5.2016 16:38

I22v69o 24Ž46á11č86e70k 9950572189397

Nepohybuji se v automobilovém průmyslu, ale v IT. Vím něco o tom, jak tam vznikají různé předpisy, dokonce i zákony. Jaká je odborná erudice lidí, kteří o tom rozhodují.

0/0
24.5.2016 15:39

M40a18r76t74i78n 17K10a72r77á62s38e39k 9568953398278

Mimochodem norma EURO nijak neomezuje spotrebu nebo emise CO2 - omezuje jen emise pro lidi toxickych latek, coz docela dava smysl ne? (a moderni motory i tuto velmi prisnou normu splnuji).

Jinak deklarovana spotreba s realitou sedi, vse je jen o tom, jak s autem jezdite. Spotreba se napriklad nepocita pro stani v kolonach, nebo jizdu po dalnici - pokud s autem casto stojite, nebo jezdite po dalnici, tak je logicke, ze spotreba je pak vyssi nez spotreba udavana pro jiny jizdni rezim.

Jinak ja kdyz se snazim, tak za tabulkovou jezdim v pohode (auty do 5 let stari).....

+1/−2
18.5.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.