Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítěz obří zakázky na propagaci vín budí pochyby, byl až příliš úspěšný

Vítěz lukrativní zakázky na propagaci tuzemských vín získal téměř ve všech kritériích tendru plný počet bodů. Konkurence se tomuto výsledku ani nepřiblížila. Jedinou výjimkou byla cena. O vítězi zakázky za několik desítek milionů korun rozhodovala hodnotící komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15i84r77i 58Z91u17z32a97ň39á51k 4338220943636

Dobrý byznys jako je propagace se těžko dá změnit a z daní poplatniků vůbec a tak to je všude,kde se jedná o finance.;-D

0/0
7.6.2016 11:40

V36i90k87t22o93r 43Z12á58b24r98a18n40s77k55ý 3540238264733

V čele fondu stojí Hasek Mihály. Tak čemu se divíte? :-)

0/0
24.5.2016 18:30

J95a18n 55B79a52l55o86u45n 5682651893414

Nevidím jediný jediný důvod proč bych měl ze svých daní platit propagaci moravských sběračů bobulí.Moraváci můj obchod nedotují ani halířem.:-(

+2/0
24.5.2016 14:07

J72i79r33i 26D24o95m78i40n15i54k 1191558701770

Ano, úspěch je v této zemi "zločin" a je potřeba jej potrestat.....:-)

0/−1
24.5.2016 13:18

V50l61a38d76i52s25l34a59v 25G85r18y55c 9474424348572

A co jiní podnikatelé. Těm se nedá na propagaci nic? Je to čuňárna 1. třídy.

0/0
24.5.2016 13:03

J73i46ř67í 81P36r37ů16š61a 7405572445849

Jednou nerozhodne jen nejnižší cena a je to zase špatně.

0/0
24.5.2016 11:31

M68a51r98t98i19n 73K15r35u16t91ý 1228741179225

špatně je to, že podobný tendr za peníze eráru vůbec může existovat....

0/0
24.5.2016 13:52

M63a47r17t68i57n 46K15r56u79t72ý 1878871509225

já to nechápu. Zdravotní i společenské následky konzumace alkoholu jsou daleko horší než následky kouření. Přesto jsou kuřáci vyháněni z hospod, cigarety daněny hanebným způsobem a beztak drahé krabičky jsou ještě polepovány ohavnými obrázky. Oproti tomu na propagaci pití vína vydáváme peníze daňových poplatníků. To je fakt na hlavu.

+1/−4
24.5.2016 11:00

J54i76r45i 93D80o48m90i73n86i19k 1451738371980

Vínem ani jinými pochutinami neohrožujete své okolí, jen sebe. :-)

+2/0
24.5.2016 13:19
Foto

I91v74a23n 73K68u53b71e10c 8966780210709

Na propagaci vín by měli přispívat vinaři, kteří následně inkasují tržby za svá vína. Proč mám přispívat ze svých daní na reklamní kampaně soukromých podnikatelských subjektů? Založím si jako "Fond Ivana Kubce" a budete mi přispívat na výdaje propagující mou živnost? Dejme vinařům dotaze Ministerstva zemědělství za to, že vinicemi kultivují krajinu, OK. Ale proč mít systém dvojích, trojích nebo desetinásobných dotací na vše možné? RvRvRv

+4/0
24.5.2016 10:54

K35a20t31e32ř91i79n38a 55S27l92a67v31í89k59o96v32á 6833185160153

Mělo by se více zdanit víno, aby bylo na takové propagační kampaně.

0/−1
24.5.2016 10:53

M97i48l95o22š 37D48v85o33ř73á93k 8825687796121

ono neni rozhodne spatny pristup, vybrat technicky a parametrove co nejlepsi nabidku i kdyz neni nejlevnejsi.

ovsem to by v tom nesmel figurovat Hasek :- )

+4/0
24.5.2016 10:23

M23a18r94c53e93l 15B80í32l20ý 2973512862989

Nač je Vinařský fond ?! Jaká propagace ?! Dobré moravské/české víno má své zákazníky (patřím mezi ně), takže se propaguje "kupujte to hnusné" ?!

+1/0
24.5.2016 9:58

T43o72m86á92š 71T42a96t15í44č64e76k 5750352780938

Hm, méně znalí lidé koupí víno, které propaguje Albert nebo Tesco - tedy z Chile nebo odkud.

0/0
24.5.2016 11:31

V95l73a39d73o 84Č16e54r90m34á16k 8542821875188

Celé to je hnus. Komise neznámá, kritéria podivná, vítěz stoprocentním vítězstvím budí už teď pochybnosti a jestli kampaň přinese nějaké výsledky, to je ve hvězdách.

Ale co bychom mohli chtít od hejtmana Haška?

+2/0
24.5.2016 9:49

D49a94n 19H58e39l81e25k85a21l 6106537262129

O tomhle konkrétním řízení nic nevím a 5 100 ze 6 kritérii je trochu zvláštní, ale "cena jako objektivně měřitelný parametr" je u podobných zakázek naprostý nesmysl.

A nejen u nich – umožňuje totiž manipulace a zadavatel musí kolikrát koupit řešení s horším poměrem cena-výkon.

0/0
24.5.2016 9:32

R59a88d27e38k 55J53a25n12a76t57a 9345226124872

Já nemám problém s tím že existuje Vinařský fond a že do něj vinaři odvádějí poplatek. Takových profesních organizací je mnoho a pokud se má propagovat celé odvětví, kdo jiný by to měl dělat.

Ale ten fond nemusí být státní, účast v něm může být dobrovolná a ti, co platí ten poplatek, by volili jeho vedení. Pak bychom tu vůbec nemuseli číst takové články.

+4/0
24.5.2016 9:24

J81a61n 86B27i59r18e95š 8943686667272

Hodnotící komise - Kdo v ní zasedal, nechce ředitel fondu Jaroslav Machovec sdělit. Tvrdí pouze, že se jednalo o odborníky z oblasti marketingu a vinařství. Fond odmítl poskytnout i posouzení a hodnocení nabídek kreativního řešení, jež obsahuje odůvodnění přidělených bodů. Jednou se to platí i z našich daní, tak jaképak tajnosti !!! ;-€;-ORv

+11/0
24.5.2016 9:16

J94i96ř78í 19S61t39r30á67n13s94k11ý 4171767989394

Ještě že ty moraváci mají všeznalého Mihályho Haszka. Bez něj by ty chudáci asi ani neuměli zasadit révu do země.

+3/0
24.5.2016 9:13

M71a16r71e47k 84S45a37j92d42a 2335340816938

Nechapu, proc se zrovna tohle musi propagovat za nasich dani. Kdyby do toho verejne penize nesly, nebyl by ani tento problem! A propos: koureni zakazujem a alkoholismus podporujem? :-P

+6/0
24.5.2016 9:09
Foto

P17a16v64e29l 59M21a59k55o46v91e25c 8278135531

Plus je za první část...Propagace domácího (kvalitního?) vína není propagace alkoholismu.

+3/0
24.5.2016 9:19

M98a92r80t54i19n 28K29r46u89t32ý 1318811819675

zrovna tak jako občasně vykouřená cigareta není vstupenka do onkologického klubu.

+2/−1
24.5.2016 11:02

P13a45v85e37l 57D36r60o96t39á80r 7573654489824

"Naše nabídka vytvořila integrovaný koncept komunikace, která vytváří dlouhodobý potenciál, aby se budovala celá kategorie vína"

Tak určitě...

+4/0
24.5.2016 9:06

V34l23a56d29o 80Č91e38r10m61á77k 8252621735708

Ano, tak takové vysvětlení oborníka každý chápe a s radostí mu přispěje ze svého.Rv

+4/0
24.5.2016 9:38







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.