- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý byznys jako je propagace se těžko dá změnit a z daní poplatniků vůbec a tak to je všude,kde se jedná o finance.
V čele fondu stojí Hasek Mihály. Tak čemu se divíte?
Nevidím jediný jediný důvod proč bych měl ze svých daní platit propagaci moravských sběračů bobulí.Moraváci můj obchod nedotují ani halířem.
Ano, úspěch je v této zemi "zločin" a je potřeba jej potrestat.....
A co jiní podnikatelé. Těm se nedá na propagaci nic? Je to čuňárna 1. třídy.
Jednou nerozhodne jen nejnižší cena a je to zase špatně.
špatně je to, že podobný tendr za peníze eráru vůbec může existovat....
já to nechápu. Zdravotní i společenské následky konzumace alkoholu jsou daleko horší než následky kouření. Přesto jsou kuřáci vyháněni z hospod, cigarety daněny hanebným způsobem a beztak drahé krabičky jsou ještě polepovány ohavnými obrázky. Oproti tomu na propagaci pití vína vydáváme peníze daňových poplatníků. To je fakt na hlavu.
Vínem ani jinými pochutinami neohrožujete své okolí, jen sebe.
Na propagaci vín by měli přispívat vinaři, kteří následně inkasují tržby za svá vína. Proč mám přispívat ze svých daní na reklamní kampaně soukromých podnikatelských subjektů? Založím si jako "Fond Ivana Kubce" a budete mi přispívat na výdaje propagující mou živnost? Dejme vinařům dotaze Ministerstva zemědělství za to, že vinicemi kultivují krajinu, OK. Ale proč mít systém dvojích, trojích nebo desetinásobných dotací na vše možné?
Mělo by se více zdanit víno, aby bylo na takové propagační kampaně.
ono neni rozhodne spatny pristup, vybrat technicky a parametrove co nejlepsi nabidku i kdyz neni nejlevnejsi.
ovsem to by v tom nesmel figurovat Hasek :- )