Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechům je u bank dobře. Jsou druzí nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum

Čeští zákazníci retailových bank jsou druzí nejspokojenější na světě. Přes růst jejich spokojenosti klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na druhou pozici. Celosvětově spokojenost stoupla, na prvním místě je nyní Nizozemsko. Vyplývá to z výsledků výroční Zprávy o retailovém bankovnictví, kterou zveřejnila společnost Capgemini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a94v24e19l 81N28e91d84o51m79y60l 4331462729153

Já kupříkladu spokojený jsem, tím, že na trh vstoupily nízkonákladovky, daly nové banky slušnou "ťafku" TOP 3 a člověk si opravdu může vybrat z různých produktů. Velké banky se teď plácají v bahně a nedokáží vůbec reflektovat vzniklý odliv klientů....

0/0
30.5.2016 9:47

M19i42c95h90a42l 28Š66e88v45č43í74k 8763896444

Já bankám nemám co vytknout. Nenapadá mě jediná věc. Vše zdarma, vše funguje. Jak někdo může být v dnešní době nespokojený mi není moc jasné.

0/0
26.5.2016 16:59

D64a90n 48M65a72c 1832165474915

Už ten nadpis lže. Polopravda je lež

0/−1
26.5.2016 8:37

J65o85s81e44f 28T10r22n95k50a 9859792367729

Když se zeptám s kolegy, který má již 20let ČSOB a platí (není podnikatel) cca 200kč/měsíčně na poplatcích, jestli je spokojený, tak mi odpoví, že asi ano, že to nechce měnit....já jsem před 6lety zaujal stanovisko nespokojený (ČS) a změnil za těch 6let jsem ušetřil cca 10 000kč a k tomu dostal skvělou hypotéku (žádné poplatky - pouze úrok ca 1,6%)...asi záleží, jak byly otázky v průzkumu položeny...málo kdo z Čechů přizná, že je nespokojený svou vlastní vinou.

+1/0
26.5.2016 8:08

J12o36s17e56f 52M16u78ž75á17t50k12o 5495853887213

Tak to je bomba. Jediný co je plus, že už se v bankách nečekají fronty jak na poště, to mě štvalo ještě víc jak poplatky a nabízení pohřebního pojištění.

0/0
26.5.2016 7:56

J66o73s88e98f 70T50r39n14k59a 9829482877339

Já do banky nechodím, byla to ztráta času.

0/0
26.5.2016 8:09

J46o33s90e19f 17M90u87ž22á57t25k40o 5985683257583

Jednou, dvakrát to roka zajdu, baví mě to. třeba když jdu do český šiditelny pro dividendy, to je velká legrace. Není pokusu, aby se nezeptali na moji banku a nelanařili mě k nim, plus se snažit prodat nějaký produkt. výše uvedené pojištění pohřbu byla největší bomba, pán říkal, že to má celý rodina a už by bez toho nemohl žít :)

0/0
26.5.2016 8:24

V45á79c94l41a21v 10J38e76b96a80v64ý 8320719313576

Je otázka, z čeho získali pocit, že jsme s bankami spokojení. Včera jsem dostal krátký monitorovaný hovor z banky, jak jsem s nimi spokojen. Co mu asi tak odpovíte na dotaz, jestli jste spokojen, když volá v pracovní době a jen ze slušnosti ho s takovejma blbostma nepošlete k šípku, ale prostě odpovíte ano, ano, dobrý, ano, nemám...děkuji na shledanou ;-D

0/0
26.5.2016 0:41

P73e14t27r 54J38a82r59o92c42h 7930103985198

"Byl jsem spokojený s vašimi službami, dokud jste mi nezačali volat, jestli jsem spokojený s vašimi službami". :-)

0/0
26.5.2016 1:41

J57o57s98e12f 34T80r68n79k87a 9169762327189

Když mi takto (kdysi dávno) zavolali s ČS, jestli pro mne nemůžou něco udělat, požádal jsem je o zrušení účtu (to ale po telefonu nešlo:-)....

0/0
26.5.2016 8:10

M55i92l38a51n 68B26r89o10ž 9513367815234

Jak on může vědět operátor, že jste v práci...? Má asi kouli, ne...? Můžete přece říct, že nechdete tyto hovory, zavolat jindy apod.

0/0
26.5.2016 8:31

P86a74v85e86l 62S46o21b10o29t28k49a 5800624

jj, zatímco takoví Američané zásadně služeb bank nevyužívají.

0/0
25.5.2016 23:03

J97i90ř61í 76J84e96z49d31i30n36s65k63ý 8898352823199

Spousta lidí se tomu diví, ale opravdu si na bankovnictví v čr nemůžeme stěžovat. Máme účty zdarma, platby zdarma a i výběry atp... to jinde říct nemůžou (samozřejmě to neplatí pro ty velké banky, kde se řídí motem, že poplatky dělají banku).

+2/0
25.5.2016 20:06

P19a16v30e27l 88S46o15b82o92t35k69a 5640324

jj, některé rozvojové země jsou na tom opravdu hůř než klienti některých českých velkých bank.

Ovšem v USA, a to je zajímavé, na tom jsou zase klienti bank naopak daleko líp ;-D

(a například taková kreditní karta nebo hypotéka v USA je úplně o něčem jiném)

0/0
25.5.2016 23:05

M87i37l53a57n 88B69r35o37ž 9323657395414

To máte pravdu, tady aspoň nepůjčí každému trotlovi v rámci kreditní karty, o studentských půjčkách nemluvě...

https://www.youtube.com/watch?v=uSqP00tBXFU

A takových případů je....

0/0
25.5.2016 23:09

V90á66c48l29a32v 72J20e37b90a20v22ý 8280639733606

Tak vzhledem k tomu, že mají vaše peníze k dispozici, aby na nich vydělávali, tak se necítím, že bych tu jejich pohostinnost nějak zneužíval. A úročení kolem 0,5% je směšné, ale za to nemůžou až tak komerční banky (teda můžou svými špatnými půjčkami), ale hlavně centrální banky, že se vrtaj ve volném trhu a tisknou nekryté peníze o sto šest, za které kupují státní dluhopisy, takže komerčním bankám berou možnost kupovat rozumné státní dluhopis a nutí je do zvrhlých nákupů akcií a tak nafukují další bublinu.

0/0
26.5.2016 0:45

M84i78l83a59n 37B83r98o41ž 9983227165104

Zapomněl jste ale taky dodat, že u hypoték máme také třeba úroky nízké...

0/0
26.5.2016 8:32

J64i57r80i 85Z50u90z84a96ň79á66k 4628700623586

To je výmysl hlupáka,který neví jak se vydělávají peníze v bankách.;-D

+4/−1
25.5.2016 17:50

P37a41v77e25l 34J92i25r19u49š58k48a 9163118569908

Tady někdo asi hodně kouřil trávu......

Češi nejspokojenější s bankami, které jsou skoro nejhorší na světě co se týká služeb a rychlosti převodů.

+9/−1
25.5.2016 17:44

R35o48s17t25i71s54l78a19v 33C70a36h77a 6753807287251

U kolika zahranicnich bank jste mel ucet?

+3/0
25.5.2016 17:50

J23a95n 78V56r67a62b83e86c 4232830556174

Platil jsem stokoruny, neplatím nic.

Neznám jiný segment, který by šel takto dolů a skokově zlevňoval - lépe řečeno většinu věcí vynuloval.

Ještě telefonní operátoři za poslední roky dost zlevnili, ale vše ostatní -jídlo, průmyslové výrobky, veškeré energie (kromě vázaných na ropu), pojištění, zábavní průmysl, obecně veškeré služby - jsou na cca stále stejné úrovni a platím za ně stále stejně.

Škoda že také nezlevní ceny o desítky procent...

+9/0
25.5.2016 17:40

R32a47d44o88s37l15a53v 27K55l54a89u13d57a 5324538534972

Jestli ono to bude tím, že banka je v podstatě virtuální a pracuje sama. Třeba u jídla je to těžší. Někdo musí něco vypěstovat, nebo vykrmit, další zpracovat, odvést, uskladnit, dát do obchodu.....

+1/−1
25.5.2016 17:44

R24o49s37t30i42s34l19a32v 10C33a71h64a 6303127867981

;-D;-D;-D;-D;-D no jo, tady zase nekdo videl banku jen z venku...... Zamestnanci bank asi nemaji zadne vyplaty, co? IT technika taky funguje "sama"?

+4/−1
25.5.2016 17:49

R71a85d85o36s46l50a69v 36K11l69a67u15d75a 5974448184392

V bance jsem pracoval. Takže klídek. Pochopitelně v kamenné. Příkazy k úhradě, zřízení trvalého příkazu, zrušení trvalého příkazu, do toho vkladní knížky, vklady v hotovosti, výběry v hotovosti, výměna bankovek, třídění pošty, zakládání výpisů na pobočce, předávání debetních a kreditních karet, směnárna..... Tohle všechno u dnešních nízkonákladových bank neexistuje.

+1/−1
25.5.2016 17:59

R88a97d44o27s86l89a22v 34K66l37a80u81d62a 5354518134132

K tomu ještě neskutečná nabídka produktů dceřiných společností, které nikdo nechtěl.

0/−1
25.5.2016 18:06

R85o46s67t27i60s73l78a11v 29C72a65h13a 6563117887631

skutecne si myslite, ze ty banky nedostavaji postu, nemusi nakladat s kartami? A treba reportovani na regulatora, ucetni, atd. maji stejne jako kamenna banka.

+2/−1
25.5.2016 18:09

R34a40d14o51s80l83a94v 72K11l79a23u87d54a 5484438254122

Interní poštou z kartového centra přišla karta. Tu jsem museli zařadit do šanonu klienta. Nerozbalenou v obálce.... V druhé obálce přišlo PIN. Třeba druhý den. To jsme museli dát opět do šanonu klienta. Když si klient přišel pro kartu, dostal dvě obálky, kartu před námi rozbalil, PIN si nechal.... U moderních bank mu karta přijde přímo od výrobce karty poštou a PIN si zadá na netu. To je jen jeden příklad.

+1/0
25.5.2016 18:14

R71o22s97t49i22s38l33a65v 26C66a26h56a 6303207357911

Zajimave, asi i IPB blahe pameti byla moderni, taky mi to chodilo postou :)

Se sporkou jsem samozrejme nikdy nechtel mit nic spolecneho.

0/0
25.5.2016 18:26

R28a37d93o47s60l32a11v 50K94l25a79u60d89a 5564798384492

IPB... To byl taky slušnej oddíl;-D

0/0
25.5.2016 19:15

R11o83s88t89i23s21l12a79v 85C64a27h78a 6263807687861

No pujcovali kde komu, to jo. Ale technologicky na tom byli mnohem lepe, nez jine velke banky.

0/0
25.5.2016 20:06

R95a35d20o48s77l50a48v 20K56l54a96u57d72a 5744688854862

Mi

0/0
25.5.2016 18:05

J16o29s35e45f 11T14r26n91k67a 9749672837719

Třeba u ČS bude asi tak jeden zaměstnanec na jednoho klienta:-) V např. mBank bude tento poměr jiný, proto si mohou dovolit služby téměř bez poplatků....otázka pak je, zda klient chce platit bankéře nebo nechce. Pokud někdo preferuje chození do banky, je ČS volbou pro něj (za službu si pak zaplatí), pokud nemá rád chození do banky a nepotřebuje, může zvolit levnou např. Airbank.

0/0
26.5.2016 8:15

R78o44s20t72i93s30l69a89v 71C60a45h77a 6423687237541

Jenze prepazkovy pracovnik stoji uplne jine penize (o dost mensi) nez jini lide, treba ti, co se staraji o IT. Takze rict, ze kdyz je nejaka banka virtualni, tak to pracuje samo, je totalni nesmysl. Jedina uspora tech novych bank je na tech prepazkovych pracovnicich a na pobockach. Zbytek je vicemene stejny.

0/0
26.5.2016 8:40

R16a20d94e40k 90N20o60v43o50t93n31ý 5938562206755

Elektronika jde pořád dolů, auta v podstatě taky...

0/0
25.5.2016 17:44

D80a36n84i74e62l 46S10c80a47r26d96o43n68i 6898668675454

To je placený článek aby si lidé u přepážek moc nestěžovali ? ;-D

0/0
25.5.2016 17:39
Foto

M12a47r60t63i71n 53P80i68š82t76o31r98a 8988758426619

Kdyby u nás všechno fungovalo jako banky, tak jsme v pohodě.

Uvítal bych ještě, kdyby převody probíhaly v reálném čase. Daly by se tím nahradit obskurní karetní transakce.

+2/0
25.5.2016 17:37

M83i64r51e57k 92G59a17j16e39r 5571236929750

Nahradit by se tak nedaly. Za to by se daly delat nove rychle podvody. Obskurní karetní transakce znam jen pri pokru.

+1/0
25.5.2016 17:40
Foto

M91a53r82t35i84n 90P19i58š21t18o82r14a 8168798696779

Pokr je dobrá poznámka.

Ale jaká je v tom cesta k "novým rychlým podvodům" nevidím. Naopak by to umožnilo použít volitelné zabezpečení podle možností té, které banky a jejich aplikací. Na rozdíl od málo zabezpečených karet.

0/0
25.5.2016 19:21

J47a50n 63U80l83r35i25c20h 9529516399534

Fintech sektor je plk, zcela okrajová záležitost. Jistěže se někteří snaží udělat na internetu kuličku z pšouku a v té souvislosti marketingově líčit svoji činnost v zářivých barvách. Ale je to fake. Prakticky všechny podstatné stránky finančního světa běží v bankách a velkých úvěrových/leasingových korporacích.

+1/0
25.5.2016 17:24

J34i23n39d86ř91i89c33h 48P73o23d83r33á13z72s55k68ý 6535868795475

Která banka že si zadala tenhle průzkum? ;-D;-D;-D

+6/0
25.5.2016 17:24

M38i57r19e72k 38G94a18j28e67r 5251426489780

Asi Ceska sporitelna. ;-D

+1/0
25.5.2016 17:41

J14a85r93o52s26l23a89v 46L39e17b33e65d40a 3776209797550

Čechům je u bank dobře. Jsou _druzí_ nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum.

klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na _druhou_ pozici

vs

Na prvním místě je Kanada a na druhém Nizozemsko. Česko si kvůli poklesu o 2,9 procentního bodu pohoršilo o jedno místo proti předchozímu roku a skončilo na _třetí_ pozici.

---

My už ani nevíme, jak přesně dobře se máme...

+12/0
25.5.2016 17:22

K66a64t71e91ř25i76n14a 65V57r96á80n14o79v57á 6804457541973

to by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali. U klientů spořky, která pokutuje za všechno a na oplátku nabízí mizerné služby, asi těžko.Rv

0/0
25.5.2016 17:21

J86a60n 25U36l73r89i10c97h 9509846169974

Ou? A za co jste dostala od Spořitelny pokutu?

+3/0
25.5.2016 17:25

R26o97s48t21i58s76l75a85v 88C19a89h85a 6683257187411

No kdyz tam ty lidi i presto zustavaji, tak jsou asi spokojeni, ne? ;-D;-D

+1/0
25.5.2016 17:38

F58i58l52i30p 84M79u32c28a39l39a 8900813919

sem si smíchy poprskal monitor ;-D jasně takže naše banky jsou všeobecně považovány za jedny z nejhorších z hlediska kvality služeb a poplatků, ale jsme spokojení ... no jasně a teď ještě tu o karkulce ... ne počkat vlastně o mobilních operátorech R^

+12/0
25.5.2016 17:21

P26a35v28e59l 58T80r82u65k67s98a 3133687672193

Nevim jak vy, ale ja jsem se svoji bankou opravdu spokojen. Nabizi mi vse co potrebuji a poplatky jsou temer nulove.

+6/0
25.5.2016 17:25

M77i69r38e67k 57G80a68j48e91r 5421846229460

V tom pripade doporucuji prejit k bance, kde budete mit poplatky opravdu nulove. Jenom pozor na moznost vyberu vetsi hotovosti, protoze nektere banky nevedou pokladnu a ani vam o tom nereknou dokud se nezeptate. V informacich na internetu vas zasobuji informacemi o tom, jak si u nich muzete penize ukladat a pritom zadnou informaci o vyberu, krome bankomatu.

0/0
25.5.2016 17:45

P74a29v81e28l 85T93r93u71k82s70a 3363197442343

Vzhledem k tomu, ze jsem u Airbank, tak bezne veci zadarmo mam. Pojem "temer nulove", jsem pouzil z duvodu, ze udelam par vyberu u Sazky rocne pripadne v zahranici.

0/0
25.5.2016 17:56

V74í90ť58a 48K61r26u70t54i58š 1110714425107

Přechod z banky s téměř nulovými poplatky (chápu jako v řádu pár desetikorun, a to možná jen občas) k té nulové je dnes už pro spoustu lidí neefektivní, protože úspora je zanedbatelná vůči vynaloženému času a námaze. Ano, pokud v minulosti šlo o to, přejít od banky s běžným tarifem 150 - 200 Kč/měs. na 0 - 30 Kč, tak to bylo něco jiného, než teď ze 30 na nulu.

0/0
25.5.2016 20:32







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.