Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechům je u bank dobře. Jsou druzí nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum

Čeští zákazníci retailových bank jsou druzí nejspokojenější na světě. Přes růst jejich spokojenosti klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na druhou pozici. Celosvětově spokojenost stoupla, na prvním místě je nyní Nizozemsko. Vyplývá to z výsledků výroční Zprávy o retailovém bankovnictví, kterou zveřejnila společnost Capgemini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P51a79v71e92l 81N45e48d28o82m74y60l 4851422749763

Já kupříkladu spokojený jsem, tím, že na trh vstoupily nízkonákladovky, daly nové banky slušnou "ťafku" TOP 3 a člověk si opravdu může vybrat z různých produktů. Velké banky se teď plácají v bahně a nedokáží vůbec reflektovat vzniklý odliv klientů....

0/0
30.5.2016 9:47

M59i91c29h85a97l 11Š75e88v47č60í62k 8873616224

Já bankám nemám co vytknout. Nenapadá mě jediná věc. Vše zdarma, vše funguje. Jak někdo může být v dnešní době nespokojený mi není moc jasné.

0/0
26.5.2016 16:59

D65a87n 71M26a29c 1642505504455

Už ten nadpis lže. Polopravda je lež

0/−1
26.5.2016 8:37

J46o78s60e96f 23T77r68n61k29a 9879872687939

Když se zeptám s kolegy, který má již 20let ČSOB a platí (není podnikatel) cca 200kč/měsíčně na poplatcích, jestli je spokojený, tak mi odpoví, že asi ano, že to nechce měnit....já jsem před 6lety zaujal stanovisko nespokojený (ČS) a změnil za těch 6let jsem ušetřil cca 10 000kč a k tomu dostal skvělou hypotéku (žádné poplatky - pouze úrok ca 1,6%)...asi záleží, jak byly otázky v průzkumu položeny...málo kdo z Čechů přizná, že je nespokojený svou vlastní vinou.

+1/0
26.5.2016 8:08

J12o51s21e89f 62M42u20ž40á93t82k35o 5625943137433

Tak to je bomba. Jediný co je plus, že už se v bankách nečekají fronty jak na poště, to mě štvalo ještě víc jak poplatky a nabízení pohřebního pojištění.

0/0
26.5.2016 7:56

J66o76s34e35f 23T54r49n35k11a 9879972297849

Já do banky nechodím, byla to ztráta času.

0/0
26.5.2016 8:09

J41o73s10e92f 28M62u45ž59á36t66k31o 5395193517623

Jednou, dvakrát to roka zajdu, baví mě to. třeba když jdu do český šiditelny pro dividendy, to je velká legrace. Není pokusu, aby se nezeptali na moji banku a nelanařili mě k nim, plus se snažit prodat nějaký produkt. výše uvedené pojištění pohřbu byla největší bomba, pán říkal, že to má celý rodina a už by bez toho nemohl žít :)

0/0
26.5.2016 8:24

V53á97c12l20a43v 12J83e93b61a73v23ý 8530769503336

Je otázka, z čeho získali pocit, že jsme s bankami spokojení. Včera jsem dostal krátký monitorovaný hovor z banky, jak jsem s nimi spokojen. Co mu asi tak odpovíte na dotaz, jestli jste spokojen, když volá v pracovní době a jen ze slušnosti ho s takovejma blbostma nepošlete k šípku, ale prostě odpovíte ano, ano, dobrý, ano, nemám...děkuji na shledanou ;-D

0/0
26.5.2016 0:41

P90e42t57r 78J66a92r89o17c98h 7580523165108

"Byl jsem spokojený s vašimi službami, dokud jste mi nezačali volat, jestli jsem spokojený s vašimi službami". :-)

0/0
26.5.2016 1:41

J54o94s25e71f 90T95r36n97k77a 9639272107469

Když mi takto (kdysi dávno) zavolali s ČS, jestli pro mne nemůžou něco udělat, požádal jsem je o zrušení účtu (to ale po telefonu nešlo:-)....

0/0
26.5.2016 8:10

M21i35l78a73n 85B94r36o45ž 9333737605524

Jak on může vědět operátor, že jste v práci...? Má asi kouli, ne...? Můžete přece říct, že nechdete tyto hovory, zavolat jindy apod.

0/0
26.5.2016 8:31

P57a72v46e97l 53S66o36b12o39t98k45a 5120314

jj, zatímco takoví Američané zásadně služeb bank nevyužívají.

0/0
25.5.2016 23:03

J57i49ř51í 54J36e24z57d41i54n67s20k42ý 8228622263709

Spousta lidí se tomu diví, ale opravdu si na bankovnictví v čr nemůžeme stěžovat. Máme účty zdarma, platby zdarma a i výběry atp... to jinde říct nemůžou (samozřejmě to neplatí pro ty velké banky, kde se řídí motem, že poplatky dělají banku).

+2/0
25.5.2016 20:06

P75a80v43e72l 23S28o59b38o54t20k37a 5250704

jj, některé rozvojové země jsou na tom opravdu hůř než klienti některých českých velkých bank.

Ovšem v USA, a to je zajímavé, na tom jsou zase klienti bank naopak daleko líp ;-D

(a například taková kreditní karta nebo hypotéka v USA je úplně o něčem jiném)

0/0
25.5.2016 23:05

M46i75l32a57n 26B46r52o80ž 9183197265284

To máte pravdu, tady aspoň nepůjčí každému trotlovi v rámci kreditní karty, o studentských půjčkách nemluvě...

https://www.youtube.com/watch?v=uSqP00tBXFU

A takových případů je....

0/0
25.5.2016 23:09

V97á89c61l14a84v 89J50e64b35a57v64ý 8720889133976

Tak vzhledem k tomu, že mají vaše peníze k dispozici, aby na nich vydělávali, tak se necítím, že bych tu jejich pohostinnost nějak zneužíval. A úročení kolem 0,5% je směšné, ale za to nemůžou až tak komerční banky (teda můžou svými špatnými půjčkami), ale hlavně centrální banky, že se vrtaj ve volném trhu a tisknou nekryté peníze o sto šest, za které kupují státní dluhopisy, takže komerčním bankám berou možnost kupovat rozumné státní dluhopis a nutí je do zvrhlých nákupů akcií a tak nafukují další bublinu.

0/0
26.5.2016 0:45

M21i96l43a98n 97B85r94o78ž 9453627255754

Zapomněl jste ale taky dodat, že u hypoték máme také třeba úroky nízké...

0/0
26.5.2016 8:32

J62i66r64i 25Z73u33z65a55ň52á63k 4698710893226

To je výmysl hlupáka,který neví jak se vydělávají peníze v bankách.;-D

+4/−1
25.5.2016 17:50

P81a12v43e54l 28J35i55r46u18š20k39a 9333298549988

Tady někdo asi hodně kouřil trávu......

Češi nejspokojenější s bankami, které jsou skoro nejhorší na světě co se týká služeb a rychlosti převodů.

+9/−1
25.5.2016 17:44

R87o19s79t14i12s68l92a48v 97C65a46h51a 6673427737361

U kolika zahranicnich bank jste mel ucet?

+3/0
25.5.2016 17:50

J18a73n 22V75r11a17b96e50c 4632970546554

Platil jsem stokoruny, neplatím nic.

Neznám jiný segment, který by šel takto dolů a skokově zlevňoval - lépe řečeno většinu věcí vynuloval.

Ještě telefonní operátoři za poslední roky dost zlevnili, ale vše ostatní -jídlo, průmyslové výrobky, veškeré energie (kromě vázaných na ropu), pojištění, zábavní průmysl, obecně veškeré služby - jsou na cca stále stejné úrovni a platím za ně stále stejně.

Škoda že také nezlevní ceny o desítky procent...

+9/0
25.5.2016 17:40

R34a91d54o78s65l66a43v 83K64l69a30u29d42a 5134778174752

Jestli ono to bude tím, že banka je v podstatě virtuální a pracuje sama. Třeba u jídla je to těžší. Někdo musí něco vypěstovat, nebo vykrmit, další zpracovat, odvést, uskladnit, dát do obchodu.....

+1/−1
25.5.2016 17:44

R66o22s72t80i11s65l20a52v 52C90a90h67a 6263167577221

;-D;-D;-D;-D;-D no jo, tady zase nekdo videl banku jen z venku...... Zamestnanci bank asi nemaji zadne vyplaty, co? IT technika taky funguje "sama"?

+4/−1
25.5.2016 17:49

R67a56d53o85s79l84a34v 58K18l66a87u53d79a 5724338984302

V bance jsem pracoval. Takže klídek. Pochopitelně v kamenné. Příkazy k úhradě, zřízení trvalého příkazu, zrušení trvalého příkazu, do toho vkladní knížky, vklady v hotovosti, výběry v hotovosti, výměna bankovek, třídění pošty, zakládání výpisů na pobočce, předávání debetních a kreditních karet, směnárna..... Tohle všechno u dnešních nízkonákladových bank neexistuje.

+1/−1
25.5.2016 17:59

R82a50d35o72s54l68a81v 11K35l74a75u74d66a 5584228184612

K tomu ještě neskutečná nabídka produktů dceřiných společností, které nikdo nechtěl.

0/−1
25.5.2016 18:06

R85o58s90t37i90s42l63a63v 24C23a21h39a 6793297907691

skutecne si myslite, ze ty banky nedostavaji postu, nemusi nakladat s kartami? A treba reportovani na regulatora, ucetni, atd. maji stejne jako kamenna banka.

+2/−1
25.5.2016 18:09

R83a75d79o83s66l97a73v 51K60l15a18u58d90a 5584538784912

Interní poštou z kartového centra přišla karta. Tu jsem museli zařadit do šanonu klienta. Nerozbalenou v obálce.... V druhé obálce přišlo PIN. Třeba druhý den. To jsme museli dát opět do šanonu klienta. Když si klient přišel pro kartu, dostal dvě obálky, kartu před námi rozbalil, PIN si nechal.... U moderních bank mu karta přijde přímo od výrobce karty poštou a PIN si zadá na netu. To je jen jeden příklad.

+1/0
25.5.2016 18:14

R93o23s41t71i39s50l85a71v 58C41a56h51a 6313167827161

Zajimave, asi i IPB blahe pameti byla moderni, taky mi to chodilo postou :)

Se sporkou jsem samozrejme nikdy nechtel mit nic spolecneho.

0/0
25.5.2016 18:26

R89a90d78o38s50l62a21v 17K39l31a81u83d71a 5144698434292

IPB... To byl taky slušnej oddíl;-D

0/0
25.5.2016 19:15

R45o65s86t29i39s43l88a18v 35C35a50h31a 6293547327121

No pujcovali kde komu, to jo. Ale technologicky na tom byli mnohem lepe, nez jine velke banky.

0/0
25.5.2016 20:06

R67a10d79o25s38l38a82v 16K11l49a57u65d24a 5664888964362

Mi

0/0
25.5.2016 18:05

J16o65s28e63f 75T56r11n69k12a 9249212887869

Třeba u ČS bude asi tak jeden zaměstnanec na jednoho klienta:-) V např. mBank bude tento poměr jiný, proto si mohou dovolit služby téměř bez poplatků....otázka pak je, zda klient chce platit bankéře nebo nechce. Pokud někdo preferuje chození do banky, je ČS volbou pro něj (za službu si pak zaplatí), pokud nemá rád chození do banky a nepotřebuje, může zvolit levnou např. Airbank.

0/0
26.5.2016 8:15

R84o98s79t25i70s34l53a14v 90C61a59h84a 6783817767741

Jenze prepazkovy pracovnik stoji uplne jine penize (o dost mensi) nez jini lide, treba ti, co se staraji o IT. Takze rict, ze kdyz je nejaka banka virtualni, tak to pracuje samo, je totalni nesmysl. Jedina uspora tech novych bank je na tech prepazkovych pracovnicich a na pobockach. Zbytek je vicemene stejny.

0/0
26.5.2016 8:40

R51a45d37e23k 25N63o35v67o35t21n97ý 5198232236265

Elektronika jde pořád dolů, auta v podstatě taky...

0/0
25.5.2016 17:44

D92a28n26i50e76l 50S52c41a44r91d45o53n16i 6438848935784

To je placený článek aby si lidé u přepážek moc nestěžovali ? ;-D

0/0
25.5.2016 17:39
Foto

M36a28r65t85i97n 73P33i59š40t53o14r71a 8248408906749

Kdyby u nás všechno fungovalo jako banky, tak jsme v pohodě.

Uvítal bych ještě, kdyby převody probíhaly v reálném čase. Daly by se tím nahradit obskurní karetní transakce.

+2/0
25.5.2016 17:37

M68i40r68e38k 14G36a31j19e11r 5441776709570

Nahradit by se tak nedaly. Za to by se daly delat nove rychle podvody. Obskurní karetní transakce znam jen pri pokru.

+1/0
25.5.2016 17:40
Foto

M91a82r41t42i71n 89P56i36š28t29o94r65a 8198328456799

Pokr je dobrá poznámka.

Ale jaká je v tom cesta k "novým rychlým podvodům" nevidím. Naopak by to umožnilo použít volitelné zabezpečení podle možností té, které banky a jejich aplikací. Na rozdíl od málo zabezpečených karet.

0/0
25.5.2016 19:21

J26a14n 11U70l84r75i73c55h 9889516159194

Fintech sektor je plk, zcela okrajová záležitost. Jistěže se někteří snaží udělat na internetu kuličku z pšouku a v té souvislosti marketingově líčit svoji činnost v zářivých barvách. Ale je to fake. Prakticky všechny podstatné stránky finančního světa běží v bankách a velkých úvěrových/leasingových korporacích.

+1/0
25.5.2016 17:24

J64i50n29d13ř74i66c56h 22P70o10d34r83á63z56s48k44ý 6125288805905

Která banka že si zadala tenhle průzkum? ;-D;-D;-D

+6/0
25.5.2016 17:24

M50i91r95e43k 17G84a80j27e36r 5521906669800

Asi Ceska sporitelna. ;-D

+1/0
25.5.2016 17:41

J90a85r97o26s30l98a61v 20L73e79b91e30d47a 3246469407710

Čechům je u bank dobře. Jsou _druzí_ nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum.

klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na _druhou_ pozici

vs

Na prvním místě je Kanada a na druhém Nizozemsko. Česko si kvůli poklesu o 2,9 procentního bodu pohoršilo o jedno místo proti předchozímu roku a skončilo na _třetí_ pozici.

---

My už ani nevíme, jak přesně dobře se máme...

+12/0
25.5.2016 17:22

K37a17t59e63ř27i68n17a 22V27r92á48n30o68v79á 6434537911773

to by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali. U klientů spořky, která pokutuje za všechno a na oplátku nabízí mizerné služby, asi těžko.Rv

0/0
25.5.2016 17:21

J57a32n 24U13l66r70i26c69h 9989756949924

Ou? A za co jste dostala od Spořitelny pokutu?

+3/0
25.5.2016 17:25

R48o50s55t98i45s40l12a62v 32C77a84h97a 6363597417511

No kdyz tam ty lidi i presto zustavaji, tak jsou asi spokojeni, ne? ;-D;-D

+1/0
25.5.2016 17:38

F93i46l48i37p 69M65u23c26a67l69a 8460433929

sem si smíchy poprskal monitor ;-D jasně takže naše banky jsou všeobecně považovány za jedny z nejhorších z hlediska kvality služeb a poplatků, ale jsme spokojení ... no jasně a teď ještě tu o karkulce ... ne počkat vlastně o mobilních operátorech R^

+12/0
25.5.2016 17:21

P27a92v21e29l 78T52r91u30k33s48a 3413897692983

Nevim jak vy, ale ja jsem se svoji bankou opravdu spokojen. Nabizi mi vse co potrebuji a poplatky jsou temer nulove.

+6/0
25.5.2016 17:25

M71i33r87e52k 35G28a32j33e60r 5471356369340

V tom pripade doporucuji prejit k bance, kde budete mit poplatky opravdu nulove. Jenom pozor na moznost vyberu vetsi hotovosti, protoze nektere banky nevedou pokladnu a ani vam o tom nereknou dokud se nezeptate. V informacich na internetu vas zasobuji informacemi o tom, jak si u nich muzete penize ukladat a pritom zadnou informaci o vyberu, krome bankomatu.

0/0
25.5.2016 17:45

P33a86v39e98l 96T18r45u39k65s65a 3283827662213

Vzhledem k tomu, ze jsem u Airbank, tak bezne veci zadarmo mam. Pojem "temer nulove", jsem pouzil z duvodu, ze udelam par vyberu u Sazky rocne pripadne v zahranici.

0/0
25.5.2016 17:56

V27í54ť14a 57K67r69u92t88i38š 1250444275207

Přechod z banky s téměř nulovými poplatky (chápu jako v řádu pár desetikorun, a to možná jen občas) k té nulové je dnes už pro spoustu lidí neefektivní, protože úspora je zanedbatelná vůči vynaloženému času a námaze. Ano, pokud v minulosti šlo o to, přejít od banky s běžným tarifem 150 - 200 Kč/měs. na 0 - 30 Kč, tak to bylo něco jiného, než teď ze 30 na nulu.

0/0
25.5.2016 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.