Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet rozšiřuje spolupráci s Deutsche Bahn, začne jezdit do Lipska

Soukromý dopravce RegioJet nasazuje další autobusy pro německé Deutsche Bahn (DB). Od 2. června spouští linku z Prahy do Lipska, před několika týdny začala jezdit linka pro DB do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48a66v10e64l 32Š93m51í63d13e30k 6609360373768

Flixbus má Lipsko za 429KČ, akorát nechápu dle jízdního řádu regiojet za 3.:05 to nemůže stihnout a ještě , když tam bude přijíždí ráno budou zácpy na dálnici (zažil jsem to několikrát)..Konkurence má 3:50

+1/0
28.5.2016 9:03

P24a57v42e74l 17Š25m91í23d31e46k 6349390603548

Teď jsem koukal na jejich veb, autobus jede 3:05 min a jízdenka 430KČ

0/0
28.5.2016 8:35

P91a59v74e89l 65Š98m73í40d57e64k 6169300923548

DB nemá autobusy, tak si je holt musí někde pronajmout.V Lipsku mám přítelkyni, možná to vyzkouším, jestli to bude rychlejší než vlak nevím.

0/0
28.5.2016 8:26

J68o45s34e30f 49T55r90ö31g77l 8559582866926

Jestli by nebylo vhodnější uvažovat o prodloužení ICE Frankfurt-Dresden až do Prahy. Trat už je rychlá na obou stranách. Dnes je v Dresden na přestup přes hodinu (do Lipska lze přestoupit na RE už asi za půl hodiny).

0/0
26.5.2016 15:10

M34i45r63o39s92l43a96v 70Z52i55k70m70u38n13d 6838982777678

Teoreticky je to možné, prakticky nikoli, na ICE Wiesbaden - FFM - Leipzig jezdí jednosystémovky 411+415, do tuzemska by musely jezdit vícesystémová ICE 406 nebo 407, která nemají "české" papíry ...

0/0
26.5.2016 16:00

J85o32s46e54f 84T21r14ö89g14l 8629692816286

Kdyby se chtělo, tak jdou i papíry - už se povedlo schválit pro provoz u nás lecos.

Alternativně ICE tažené z Dresden schválenou lokomotivou, ale to by bylo jako drbat se za pravým uchem levou rukou.

0/0
26.5.2016 16:06

M41i77r15o49s94l92a34v 22Z86i95k82m25u89n63d 6598202527178

DB potřebují tyhle soupravy pro spojení do Belgie, Francie, Nizozemí. Mimo jiné jsou to vysokorychlostní jednotky. Ani lokomotiva by patrně nepomohla pokud ICE nejsou konstruována na cizí napájení. Pro provoz klimatizace by musel být souprava ICE napojena na napájecí kabel z lokomotivy ...

Zcela teoreticky, kdyby byl zájem o přepravu, mohla by do Dresden zajíždět Pendolina ... z Děčína pak pokračovat jako "zastávkové" rychlíky.

+1/0
27.5.2016 9:40

F31r98a86n71t64i55š78e59k 51M35a13t38ě43j11č69e36k 7383912323621

DB přes Arrivu brzy bude majoritním dopravcem v ČR.

+1/−1
26.5.2016 12:10
Foto

M88i16c52h55a98l 35S63m39í94t57k53a 8784614553476

To je hezké že to jezdí Regiojet, ale nějak jsem nikde nezahlédl u DB ICbus někoho v uniformě RJ, pouze uniformy DB. To je stejné jako když pracovnící JLV jezdí v uniformách DB na nočních vlacích DB. To ale JS nenapíše, nebyla by to reklama na RJ.:-P

+4/−1
26.5.2016 12:03
Foto

M82i40c69h22a59l 69S44m51í98t18k57a 8624814543626

Úplně stejnou službu pro DB dělají JLV: http://www.luzkovevozy.cz/luzkove-vozy-pro-db-daE7H.html

+2/0
26.5.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz