Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet rozšiřuje spolupráci s Deutsche Bahn, začne jezdit do Lipska

Soukromý dopravce RegioJet nasazuje další autobusy pro německé Deutsche Bahn (DB). Od 2. června spouští linku z Prahy do Lipska, před několika týdny začala jezdit linka pro DB do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a18v69e13l 17Š40m86í39d41e24k 6909940953778

Flixbus má Lipsko za 429KČ, akorát nechápu dle jízdního řádu regiojet za 3.:05 to nemůže stihnout a ještě , když tam bude přijíždí ráno budou zácpy na dálnici (zažil jsem to několikrát)..Konkurence má 3:50

+1/0
28.5.2016 9:03

P28a28v44e18l 27Š23m41í53d47e47k 6309320653398

Teď jsem koukal na jejich veb, autobus jede 3:05 min a jízdenka 430KČ

0/0
28.5.2016 8:35

P83a60v97e69l 83Š41m78í68d39e35k 6829140773978

DB nemá autobusy, tak si je holt musí někde pronajmout.V Lipsku mám přítelkyni, možná to vyzkouším, jestli to bude rychlejší než vlak nevím.

0/0
28.5.2016 8:26

J17o57s11e19f 73T82r39ö11g98l 8629322836556

Jestli by nebylo vhodnější uvažovat o prodloužení ICE Frankfurt-Dresden až do Prahy. Trat už je rychlá na obou stranách. Dnes je v Dresden na přestup přes hodinu (do Lipska lze přestoupit na RE už asi za půl hodiny).

0/0
26.5.2016 15:10

M23i70r32o81s83l74a57v 54Z79i26k31m21u64n97d 6588882197358

Teoreticky je to možné, prakticky nikoli, na ICE Wiesbaden - FFM - Leipzig jezdí jednosystémovky 411+415, do tuzemska by musely jezdit vícesystémová ICE 406 nebo 407, která nemají "české" papíry ...

0/0
26.5.2016 16:00

J22o45s43e46f 88T45r20ö57g82l 8989812616456

Kdyby se chtělo, tak jdou i papíry - už se povedlo schválit pro provoz u nás lecos.

Alternativně ICE tažené z Dresden schválenou lokomotivou, ale to by bylo jako drbat se za pravým uchem levou rukou.

0/0
26.5.2016 16:06

M46i10r85o65s96l17a52v 98Z39i29k52m37u41n79d 6978182837798

DB potřebují tyhle soupravy pro spojení do Belgie, Francie, Nizozemí. Mimo jiné jsou to vysokorychlostní jednotky. Ani lokomotiva by patrně nepomohla pokud ICE nejsou konstruována na cizí napájení. Pro provoz klimatizace by musel být souprava ICE napojena na napájecí kabel z lokomotivy ...

Zcela teoreticky, kdyby byl zájem o přepravu, mohla by do Dresden zajíždět Pendolina ... z Děčína pak pokračovat jako "zastávkové" rychlíky.

+1/0
27.5.2016 9:40

F22r89a37n20t47i21š76e80k 85M70a35t91ě57j71č27e80k 7833202783421

DB přes Arrivu brzy bude majoritním dopravcem v ČR.

+1/−1
26.5.2016 12:10
Foto

M60i80c65h36a81l 25S89m19í56t64k21a 8484974293696

To je hezké že to jezdí Regiojet, ale nějak jsem nikde nezahlédl u DB ICbus někoho v uniformě RJ, pouze uniformy DB. To je stejné jako když pracovnící JLV jezdí v uniformách DB na nočních vlacích DB. To ale JS nenapíše, nebyla by to reklama na RJ.:-P

+4/−1
26.5.2016 12:03
Foto

M71i17c36h61a73l 87S25m30í80t72k47a 8704804193606

Úplně stejnou službu pro DB dělají JLV: http://www.luzkovevozy.cz/luzkove-vozy-pro-db-daE7H.html

+2/0
26.5.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.