Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neomezené cestování vlakem. České dráhy vylepšily cenovou akci na léto

České dráhy se rozhodly využít většího zájmu lidí o letní dovolenou v Česku a nabídnou své neomezené jízdenky na prázdninové cestování i v kratší variantě než dosud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d70e43n85ě35k 59J96o21n62á17š 9771529616480

To je super cena...

0/0
1.7.2016 13:11

J49a67n 82H24o42r15a78k 3214153234

Krasna akce pro toulky nasi vlasti :) mimo ni, pokud to clovek neplanuje X dni/tydnu dopredu a nema ruzne slevove karticky vychazi bohuzel letadlo stejne ci levneji a auto jednoznacne levneji ... A to mam vlaky moc rad :( skoda, ze se mi plany tvori stylem "zitra jedu" :(

0/−2
30.5.2016 21:42

R78a98d25e15k 93J45a64n18a88t12a 9495226854202

Akční vlakové jízdenky do Německa, Rakouska či na Slovensko koupíte levně i pár dní předem.

+1/0
31.5.2016 0:09

J53a14n 27H88o27r77a12k 3744173664

Citystar 3 dny pred - bohuzel jsem v nedeli resil pondeli listek a Pardubice - Berlin vychazelo na 4tis (6tis v jednicce) - tak jsem jel autem

0/0
31.5.2016 0:14

O42l87d33ř15i90c59h 92J15a58n37e72č55e60k 8819156683701

já bych tedy řekl, že u letadla je to plánování dlouho dopředu mnohem důležitější než u vlaku.

a co se auta týče - no pokud Vám zaměstnavatel raději zaplatí ten jeden den strávený za volantem cestou 'tam' a další na cestě zpět...

+1/0
31.5.2016 10:10

J23a44n 71H46o98r55a95k 3134883104

Ve vyse uvedenem prikladu Pardubice -> Berlin:

vlak - 6h

auto - 4,5h

k vlaku musim jeste pripocitat MHD na misto urceni a omezene casy kdy vlaky jedou. U auta toto odpada.

Vzhledem k tomu ze zamestnavam sam sebe, je pro me auto ekonomicky i casove mnohem vyhodnejsi v teto situaci.

0/0
31.5.2016 10:27

O61l31d87ř44i76c33h 17J48a61n57e40č13e97k 8519566173371

o.k. Pardubice - Berlín chápu a když zaměstnáváte sám sebe, tak obzvlášť.

i když těch 6 hodin ve vlaku můžete strávit prací či přípravou - možná, samozřejmě v závislosti na tom, co děláte. ztrátový čas by pak byla jen ta MHD, kdežto v autě je ztrátový čas vše (a ještě případně musíte připočíst čas na odpočinek, jídlo atp.).

osobně jedu (mimopracovně) raději 4 hodiny vlakem než 3 hodiny autem, protože zkrátka za volantem je každá minuta zabitá.

a myslel jsem, že oproti autu stavíte něco á la let Praha - Zürich - tam už by samozřejmě byla firma šílená, kdyby svého zaměstnance raději nechala jet autem než letět.

+1/0
31.5.2016 13:24

O81l79d58ř66i16c21h 19J40a61n72e93č94e88k 8769186863701

pane Sůra, dík za info, ale ten odstavec o cenách šlo napsat o dost lépe:

"Cestující s IN Kartou nebo průkazem ISIC za ni platí o dvě stě, resp. sto korun méně."

to jsem pochopil tak, že na IN je sleva 200, na ISIC 100. ne, na oba průkazy je na týdenní sleva 100, na dvoutýdenní 200 (takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky)

0/0
30.5.2016 17:45

R91a52d36e49k 37J78a36n74a66t17a 9235816414732

"takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky"

Ona ta nabídka není určena pro lidi, co jedou jen tam a zpátky, ale spíš pro ty, co chtějí během těch dvou týdnů jezdit více ...

+1/0
31.5.2016 0:08

O94l51d48ř68i30c18h 51J94a24n75e35č45e71k 8439536653671

to samozřejmě, ale pokud jedete na víkend přes celou republiku, mohla by být zajímavá i pro jednu zpáteční cestu (taky si kupuju týdenní doplatek do 1. třídy, i když by mi stačil jen na pátek a neděli). ale není, protože s IN se se Včasnou jízdenkou pod 340 Kč na většině relací dostanete.

0/0
31.5.2016 10:13

P62a93v20e79l 63Š63m10í42d52e79k 6409410543128

Já využuji týdenní, a do inkarty si nahraji časový doplatek do 1. třídy na týden (200KČ) a jezdím jedničkou, vyzkouším pantera, a rakouský railjett , hlavně ne Hungarii a Jan Jesenius.

+2/0
30.5.2016 7:13

O26l78d41ř29i10c46h 38J48a65n61e50č57e22k 8739126423631

jen na upřesněnou, ten časový doplatek stojí 250

0/0
30.5.2016 17:46

K40r22y50š54t28o46f 62L24a87n84í68k 1879650715635

blby, tyhle akce. teda pro uzivatele IN100. vice cestujících, méně mista...

0/−5
29.5.2016 22:51

R82a30d33e28k 92J11a33n65a31t34a 9545546274222

O prázdninách je obecně cestujících méně (studenti nejezdí do školy, zaměstnanci si berou dovolené). Proto se dělá tato akce.

+8/−1
29.5.2016 23:10

K15r87y67š50t46o76f 10L41a60n70í59k 1949660845575

to je fakt, myslel jsem to trochu jako nadsázku.

mnohem vice mi vadi ruzna cena místenky na Pendolino, kdy jeji cena je ve frekventovanych casech dvojnasobna, chápu to jako snahu vyždímat z majitelu IN100 ještě něco navíc, protože pro normalni cestujici by prece byla dostatecna regulace prostřednictvím ceny jízdenky.

0/−3
29.5.2016 23:20

M52i79l76a95n 78M92a38j52e77r23č69í39k 1880830334926

Jenže to je právě důvod proč ta regulace je cenou místenek a nikoliv jízdného - REGULACE naplňování spojů v méně atraktivních časech a ulehčení spojů ve špičkách PLATÍ I PRO MAJITELE IN100!!

+4/0
30.5.2016 0:42

K90r18y95š75t78o80f 30L24a34n86í81k 1889710575425

mate nespravne informace, jízdenka je ve spicce drazsi o 70,- CZK, místenka o 35,-, takze se reguluje především cenou jízdenky.

chápu snahu CD odradit uzivatele IN100 od cestovani Pendolinem ve spicce, protože tam na normálních cestujících vice vydělají, ale prijde mi to trochu nefer. asi jako by mi CEZ v lete zdrazil proud oproti memu smluvnimu tarifu, protože kvůli odstavkam méně vyrabi a lidi naopak kvůli klimatizacim vic spotrebuji.

0/0
30.5.2016 1:10

M16i66l80a72n 80M74a76j30e42r21č58í25k 1710330164706

1.) Že za místenky platí (a to podle uveřejněného ceníku) i majitelé IN100 je známo před jejím pořízením !!

2.) Na trase Praha - Ostrava je (z Vámi uvedeného) jistě PROCENTUÁLNĚ VĚTŠÍ ZDRAŽENÍ MÍSTENKY o 35Kč než jízdenky o 70,-Kč !!

0/0
30.5.2016 1:35

K52r75y47š66t14o57f 87L81a73n98í56k 1819540165565

1) ano, to je pravda, kazdopadne zamer je jasny, sice uz jsme na uzivatelich IN100 jednou poradne vydelali, ale prece je ve spicce nepustime do pendolina jen tak za obyčejnou místenku, takze se místenka zdrazi vsem.

2) myslim si, ze procentualni zdrazeni je v tomto pripade irelevantni, resp. 70 bude porad vice nez 35 a je jedno, ze tech 70 připlácíte k 225-ti a tech 35 k 35-ti. a cestujícího zajima konecna cena vice nez co k cemu priplaci.

0/0
30.5.2016 1:55

R63a15d65e37k 32A31n13d60r21i25s41e74k 7428661312147

Nekolikrat jsem psal na na fb i na emaili dotazu nametu cd .Kde jsem zadal o umozneni nabidky jizdneho but 14 dnu nebo 1 mesic az 3 mesice neomezenou jizdenku podle data zakoupeni podobne inkarte na celi rok 100% ktera stoji 19000kc Rvjedna semi oto aby drahy umoznili cestovani i pres zimni obdoby nebo na jare!!:-(X? ,jako stavbar delam na stavbach pres letni sezonu a na podzim mame dovolenou nebo jsme nuceni jit na urad prace kde kdyz nesezenete nic sam tak sedite doma a nikam nejedete tj kdyz zrovna nemrzne ale je teplo byla byto dobra nabidka ale drahy odepsali ze v zime maji nabidky do lizarskych center takze kdyz nemate na hoteli tak je vam to knicemu ale ve vlaku Ostrava Praha Cheb kde vlak stoji dlouho nebo prestup z vlaku do vlaku spet pres peron se da vpohode prespat z partou nebo netradicne z rodinou a navstivit vanocni atmosferu mest a pamatek,, restauraci jako ikea kde se da za rozumnou cenu najist je taky dostatek a batohy si nechat v uschovach a muzete se take na nekterych nadrazich osprchovat,, mate netradicni zazitky z vanoc nebo muzete prijit na navstevu k rodinam ktere dloho nevidite..ps jeto nejlepsi jizdenka co muze byt!!!R^ Tim nemyslim konkurencni objednavaci system ze musim jet podle jizdenky a odjezdu!!Rv

+4/−1
29.5.2016 20:54

2513104807

Úzkokolejka v J.Hradci má nějaké problémy takže si asi naplánuji dovolenou do těhto míst a projedu si obě větve této tratě ještě než se zavře JHMD už sice mám projetou,ale je to už 20 let to jí taky hrozilo zrušení ( myslím,že skrz povodní 1997) tak to tu vidím na 2 dny a pak se přesunu na Liberecko projet se vlakem Čd do Zittau,kde bych mohl navštívit taky úzkokolejku do Oybinu tu si musím připočíst cca 10 euro.Další den by byl v Liberci lanovka Ještěd no a zbytek dne asi aqapark Babylon jestli ještě existuje.Jinak někdo tu psal, že by se netrmácel do Ostravy přes celé Čechy.Ostravu taky neberu jako atraktívní destinaci,beru jí spíš jako přestupní bod dál do Beskyd směr Č.Těšín ( Polská část města stojí za návštěvu ) Třinec-dál např.lanovkou na Vrch Javorový.Dá se taky jet z Ostravy směr F.Místek na Lysou Horu.S pozdravem Rosťa.

+5/0
29.5.2016 19:38

K21a45r95e19l 75V12e18č91e89ř17a 8753296487876

Žádný vlak ČD do Zittau už nejezdí.

+3/0
29.5.2016 21:54

J15o11s60e66f 67K77u47b30e71š 9855545879264

Povodně 1997 se úzké de facto nedotkly...

+1/0
30.5.2016 7:57

O22l49d17ř76i51c39h 53J34a44n27e19č55e61k 8309226213691

na cestu Liberec - Zittau - Oybin a zpět si kupte EURO-NISA-TICKET (160Kč pro jednoho, 320 pro 2 až 5 cestujících).

- jak píše pan Večeřa, z Liberce do Zittau už ČD nejezdí, takže ho využijete už tam.

- a pokud vím, tak na parní úzkokolejku na Oybin k němu potřebujete jen nějaký malý příplatek - rozhodně to vyjde levněji než jejich jednorázová jízdenka.

0/0
30.5.2016 17:53
Foto

M14a49r21e36k 54Z60i29m53m84e42l 4129720254334

Letos snad tuto nabídku využiju. Je to skvělá možnost, jak se dostat na výlet na druhý konec republiky za hubičku. Pro cesty v rámci kraje se to ovšem nevyplatí - na to je skvělá víkendová jízdenka. Mimochodem ve vlaku se dá skutečně odpočívat (denně 2 hodiny do školy) ;-)

+3/0
29.5.2016 19:15
Foto

T32o30m24á91š 79S49m10o97l76í19k 3431802656433

Stále se vyplatí jezdit stopem.

0/−10
29.5.2016 18:06
Foto

J56a21n 26V26a17l60a26l50í47k 6146859940556

Škoda že neplatí ještě na začátku Září.

+2/0
29.5.2016 17:43

P56e97t53r 21K31l71a12u84d32a 5418160304400

Když člověk trochu hledá na netu, dá se najít celkem přijatelná cenová nabídka a to jak u nás, tak i v cizině. 16 let jsem dojížděl z Kladna do Prahy do práce, jízdenka PID zhruba o třetinu levnější než bych platil busem. Víkendové jízdenky, před ukončením varianty pro osobní vlaky jsem provedl cestu z Kladna do Drážďan za 17 Kč na osobu, po Německu používám Bayern Ticket, Schönes, Wochenende Ticket, přijatelné ceny včetně použití v MHD a autobusech, v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob), loni ve Velké Británii Megabusem za 15 GPB z Londýna do Dublinu (včetně trajektu a jízdenku jsem kupoval asi 14 dní před použitím), vlak z Londýna do Brightonu 8 GPB (místo běžných 32), za 374 € pak máte 10 dní po Evropě neomezeně a takhle jsem jednou udělal Gibraltar (resp. Algeciras ve Španělsku během 5ti dnů) a během dalších pěti dnů Fort Wiliams (ve Skotsku). Takže takovéto jízdenky po České republice jen vítám.

+10/0
29.5.2016 16:57

V29l14a51d44a 26M21u79s62i20l 9370316858553

Pane Klauda....

DFodejte kde se to vse da koupit...

Treba ve Vidni je Fahrscherin na jeden den draqHY ASI JAKO 2 JIZDENKY, ALE MAJI HO JEN NA jIZNIM NADRAZI...bERZNA trafika to nevede

0/−6
29.5.2016 17:55

M17a71r16e78k 75T86o92p54i53č 4505779647323

Zaujalo mě, že byla zmíněna jízdenka ERT, tak si dovolím upřesnit větu "v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob)"

Cena této jízdenky od prosince 2015 podražila, letos už varianta pro 5 osob stojí 45 EUR:-(.

0/0
30.5.2016 17:49

I58v93a40n 70M87a84r20e86k 6294958462

"Slevy" jak u mobilních operátorů . Vzorem by nám mohlo býtýt Slovensko ! R^

+2/−4
29.5.2016 15:36

J95i69ř68í 83H75u92d87e26c 4882441259932

Jakou slevu lidem date vy?

+1/0
29.5.2016 21:58

M23a26r61e39k 42V47y74m59a10z65a61l 5878316682780

S těmi vzory bych to nepřeháněl.....

0/0
30.5.2016 15:27

P66e42t11r 45F30i52l20i42p79o27v34i70č 1775567891480

Je 69 let,v mládí jsem trempoval.T.zv.rekreační jízdenka(od pátku 12,oo-neděle 24,oo)-Brno-Studenec za 7 Kčs.Tak to bylo fajn.;-D

+4/0
29.5.2016 15:31

M42a23r78e46k 57S71u32c79h53á81n30e85k 2941136178949

A plat jste měl 1500 nebo 1700 Kč?

+10/0
29.5.2016 16:18

D53a34v19i58d 56P43e79t73r 7700156280595

Je mu 69 let to znamená, že trampoval hlavně v 60-tých a 70-tých letech, průměrný plat v těchto letecch 1960-1436; 1966-1613; 1970-1937. (Dnes cca 25000 zatímco v dříve se platy příliš nelišily, dnes jsou větší rozdíly, Většina lidí brala a vždy bude pobírat menší plat než průměr. Poměr 17x vyšší (počítám 2016/1960).

Cena zpáteční jízdenky na (platné 3 dny) tehdy 7 Kč, dnes na stejnou trať je jednotlivá jízdenka jedním směrem za 75 Kč. =Tam a zpět 150 Kč, tedy 22x vyšší.

+2/0
29.5.2016 21:08

A25d23a13m 81B53e75c22h55n17ý 4880414181702

Týden se vláčet vlaky Českých drah? Děkuji nechci... ani zadarmo

0/−61
29.5.2016 14:25

M77a64r76e69k 88T56o84p24i26č 4755339317793

Schvaluji tento názor. Problém totiž je, že jakmile je nějaký produkt ČD velmi úspěšný, obvykle to znamená jeho brzké zrušení nebo výrazné zdražení. Takže volám "Více takových Bechných", jinak už se v roce 2017 žádné Jízdenky na léto za takto výhodných podmínek nedočkáme.

+14/−1
29.5.2016 15:08
Foto

J88a85n 79V98a72l86a66l14í29k 6386689270146

To nemusíte jezdit v kuse :-D

+2/0
29.5.2016 17:44

V51o36j93t48ě45c45h 76R50o85u64b24a96l 9100253712743

Jako posun k lepšímu zde u autora článku shledávám skutečnost, že tentokrát nepoužil svůj oblíbený obrat "správce kolejí".

+2/0
29.5.2016 14:12

J11i95ř36í 57J31o95z33a 3698373890681

Nebylo by spatne mit i tydenni ve verzi pro skupiny (od 2 do 5 dospelych osob) a rodinnou (2 dospeli + 2 deti)...

+2/0
29.5.2016 13:45

M30a14r73e44k 48T10o71p51i43č 4865329377863

Buďte rádi za to, co je. Stačí kouknout na nabídku u sousedů, kde není za podobně výhodných podmínek nic.

+5/0
29.5.2016 14:56

T85o12m47á98š 25M84o75r85a50v42č54í36k 3727896553295

To je škoda, cca 9 let zpátky jsem procestoval Rakousko za měsíční jízdné cca lehce nad 1000 Kč.

+2/−1
29.5.2016 15:10

T40o69m77á18š 55M18o30r81a89v78č57í98k 3537296413245

Občas by mě zajímalo za co některý fakt dostal mínus. Jestli je to za to, že jsem si dovolil vyjet mimo ČR? Nebo že už to není škoda, že to není tak levné? Vůbec nic mě nenapadá8-o

+4/0
29.5.2016 16:46

J72o98s70e44f 92K84u69b22e14š 9925435629414

Spousta lidí zde nevystrčila hlavu z Moravy, takže se nedivte :)

+1/0
29.5.2016 17:16

O89l21d37ř80i95c23h 55J61a58n78e40č93e27k 8279346163271

no a nebyl to právě ten zmíněný Sommerticket pro mladé do 26 let?

0/0
30.5.2016 17:55
Foto

M86a95r22i23e 22M98e89t84l83i47c83k18á 9951504241852

Je prima že vymýšlejí nové jízdné pro cestující, ale možná by to chtělo se zamyslet nad běžnou cenou jízdenky - autobus je dnes už mnohem levnější - a nad spojeními, jako že třeba přijede vlak ze vsi do města v 18.07, ale vlak z města do dalšího jede v 18.06........ takže pokud cestující nehodlá dvě hoďky bivakovat na nádraží, tak jede busem.......

+11/−7
29.5.2016 13:45

J28i58ř87í 46J71o72z32a 3288683200501

Osobni a spesne vlaky objednava po projednani s dopravcem a se spravou zeleznicni a dopravni cesty krajske urady prip. koordinatori dopravy v danem kraji... rychliky pak ministerstvo dopravy po projednani s dopravcem a SZDC...

Za to, ze vlak ujizdi minutu pred prijezdem jineho vlaku nemuze dopravce, tedy Ceske Drahy, ale objednatel... vyjimku tvori tzv. komercni spoje (tj. RegioJet a LeoExpress)...

+10/−1
29.5.2016 13:50
Foto

M91a14r97i67e 51M86e97t75l56i66c28k76á 9971374901212

Co se cestování týče tak za Rakouska-Uherska, 1. republiky a za komančů se cestovalo mnohem lépe. Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou a dalo se dojet do kdejaké Lhoty. A jinak - České dráhy jsou dopravce a tak by měly být schopny to s objednatelem domluvit. Mně jako cestujícího naprosto nezajímá jestli to objednává ten nebo onen..... Já jdu na nádraží a chci jet vlakem. Nemá vlak rozumnou a inteligentní návaznost? No tak to má dráha smůlu - ale ať si pak nestěžuje, že jezdí málo lidí.....

+6/−20
29.5.2016 13:56

R38a17d76e50k 81J89a79n41a98t75a 9275796244332

"Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou"

Levnější než co? Za R-U vypadaly silnice i silniční vozidla úplně zcela než dnes. Za komunistů byla pak uměle drahý benzín a auta nedostatková. Za komunistů byly navíc železnice velmi silně dotované (mnohonásobně více než dnes).

+15/−1
29.5.2016 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.