- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ta kombinace Praha - Olomouc - Vídeň s přestupem, to mi přijde tak akorát pro masochisty. Jako možná při nějaké nesmyslné akční ceně by se to vyplatilo, ale i tak....
To má teda logiku, jet z Prahy do Varšavy zpola vlakem, pak přesedat na autobaus, aby to trvalo o hodinu dýl než cesta vlakem bez přesedání.
Tak ono to bude asi levnější než přímým vlakem. Vsadil bych se, že i ČD budou reagovat a sníží cenu na vlaky do Varšavy (ale tam to záleží na dohodě s PKP IC).
Nevím, přijde mi to celé takové podivné. Přeprava do dost vzdálených destinací, ale s jedním či dvěma spoji. Lepší by byly bližší destinace a častěji. A k připomínce, že autobusů a vlaků časem přibude, bych byl skeptický. Do Budějovice/Krumlova také původně jezdily dva autobusy denně a teď už jezdí jen jeden (a navíc v Táboře staví kdesi na mezi za městem).
"Lepší by byly bližší destinace a častěji."
Co myslíš tím "lepší"? Pro koho lepší? Myslíš, že soukromý podnikatel dělá věci úmyslně nelogicky a neefektivně?