Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem

Kanadský dopravce Air Canada Rouge je dalším novým dopravcem na Letišti Václava Havla, který začal létat z Česka přes Atlantik. Linka bude létat třikrát týdně a rozšíří tak nabídku přímých spojení mezi Českem a Kanadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O32t32a26k81a15r 52V51a56l71e17k 6256592115652

Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.

12.6.2016 6:22

R87o68s64t74i29s84l79a13v 17K44a82l49i72n53a 6338500649756

Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.

1.6.2016 20:49

M32i90c48h11a64l 32M28i43l79l41e61r 9446642569372

;-D;-)

2.6.2016 7:52

M50i41c41h52a48l 95M43i78l28l25e80r 9986652789972

jsem 25% Brnak puvodem, ale co jsi vypotij je sranda "wishful thinking", prani, ktere se neuskutecni.

2.6.2016 7:53

M33i30c52h48a37l 20S26t86e13b42l56o 5859141484507

Super!!!!!!

31.5.2016 10:27

J71a79n 36C22e31p22e90k 1974266790

Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.

31.5.2016 9:39

O88l21d29ř84i83c33h 62J64a81n17e41č91e26k 8289266343531

že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.

31.5.2016 10:04

M37i20c90h20a38l 40B76e52n11e71š 6539568842416

Někdo tu už níže poznamenal, jaké linky kdysi vedla ČSA. Řekněme, že kdysi ten rozdíl mezi nimi a Austrian nebyl tak obrovský. Jinými slovy, pokud by se po revoluci ČSA rozvíjely správným směrem, spolu s nimi by vyrostlo i letiště, k čemuž nedošlo. Dávejme si pak pozor na to, co je příčina a co je důsledek. Vídeň jako město se v posledních letech neuvěřitelně rozvíjí, ale i díky tomu, že je skvěle dopravně obslužná, díky čemuž si tam dělají kanceláře firmy, která by třeba jinak mohly i do Prahy, a proto to letiště bude dále růst. Navíc rozdíl mezi letišti je ještě větší, než napovídají samotná čísla o oněch dvou letištích, protože Praha je zároveň i low-cost letiště, zatímco low-cost letiště Vídně č.1 se jmenuje Bratislava, a to druhé pak po pádu Malévu Budepešť. Představte si, jak velké by to letiště bylo, pokud by tato letiště okolo nebyla, zatímco Praha je jediné letiště v dané spádové oblasti, byť je tato oblast menší, v čemž s vámi souhlasím.

31.5.2016 11:09

R31o35s68t48i97s95l11a29v 19K92a30l32i40n19a 6798620179946

Nepsal jsem o evropském spojení, ale o spojení do Kanady. Pro nás Brňáky je nejlepší létat z Vídně. Ačkoliv, musím dodat, že lítat z Vídně je pro nás nejlepší kamkoliv.

1.6.2016 4:14

A96l67e63x87a34n69d59e80r 52P41r81o60c19h18a95z75k20a 2651566796283

Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou ;-)

31.5.2016 7:52

R37o51m17a10n 97K88r15a98t67o72c47h63v58í58l 6266777436114

...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.

31.5.2016 8:17
Foto

P98a87v26e53l 69M47a57k82o22v36e64c 8988235161

Dálkové A310 objednala komunistická vláda v roce 1988...(ale některým již bylo jasné, že režim končí...).

31.5.2016 9:49

R37o75m69a25n 55K86r35a79t54o80c83h67v44í95l 6606587786964

Už i komunistům bylo jasné, že s letadly od velkého bratra konkurovat nemůže, proto byla nutnost koupit západní letadlo.

31.5.2016 10:28

M75i64c56h91a11l 82M81i69l52l24e75r 9786442689592

typicke soudruzske mlzeni - vytrzene z kontextu a zasazene jen to minimum, co se hodi do kramu.!!

Treba ignorovanim zasadnich faktu, ze svetove civilni dopravni letectvi se od dob komunistu, kdy CSA litaly do toho Damasku, Havany a Singapore - PODSTATNE zmenilo.

Ruzne tehdejsi letecke spolecnosti uz neexistuji, jine mezitim vznikly a mnohe z tech, ktere letaly do ruznych svetadilu se omezily na regionalni oblasti z ekonomickych duvodu.

Jako priklad - v dobach kdy CSA letaly do Havany , Montrealu, Singapore a jeste dal, i po padu komunismu, do Australie letaly prakticky vsechny zapadoevropske aerolinky: Air France, Lufthansa, KLM, Alitalia, Sabena, Swissair, Scandinavian, Finnair, Olympic, Lauda.... atd atd

Podobne tak treba australsky Qantas letal do ruznych evropskych metropoli. Dnes do Australie leta jedina evropska aerolinka - British a Qantas naopak leta z Australie jen do Londyna, jinam do Evropy ne. Ostatni aerolinky bud zanikly, spojily se s jinymi a letaji do Asie, kde se prestupuje na linku Qantasu nebo na jinou asijskou aerolinku.

Nebo se leta do arabskych dopravnich uzlu Dubai, Abu Dhabi, Doha, Bahrain a odtud arabskou aerolinkou nebo Qantasem.

Podobne jako zapadoevropske aerolinky omezily svuj modus operandii na blizsi destinace, totez udelala CSA, ktera mela jeste mensi podil trhu nez tyto velke zname aerolinky.

31.5.2016 8:19

M40i36c81h88a10l 31M56i74l28l42e44r 9696112139602

je take nutne dodat, ze mezitim vznikla cela rada nizkonakladovych aerolinek, ktera puvodni "luxus leteckeho cestovani" snizila na nejnizsiho spolecneho jmenovatele a osekala co mohla. Podstatne to zlevnilo letecke cestovani pro ty, kdo se chteji jen dostat z A do B a na nejakych extra sluzbach jim nezalezi.

Samozrejme to zvysilo konkurenci pro hlavni aerolinky, ktere nadale prepravuji tezsi zavazadla bez priplatku a serviruji pasazerum na palube jidlo a napoje, za nez se nemusi platit zvlast.

Celkove je letecke cestovani mnohem pristupnejsi vetsimu poctu cestujicich na svete a celkova frekvence leteckych spojeni je podstatne zvysena.

Vznik nizkonakladovek a snizeni cen zapricinily demisi ruznych drive znamych aerolinek, nebo slucovani jinych a vytvareni vzajemne se doplnujicich partnerskych dvojic/skupin.

V takovem svetovem ekonomickem klimatu vzdychat po "vymozenostech letani do zamorskych destinaci komunistickymi CSA" a ohrnovat nos nad jejich dnesnim rozsahem znamena byt zaslepeny, nerozumet veci a porovnavat ne hrusky s jablky, ale holinky se zebrou.

31.5.2016 8:42

J32a63r56a 66R32a57n58k 1451736859431

To mate comrad Prochazka asi popletene, letam se Singapore Airlines uZ delsi dobu a spolu s Quantas patri mezi nejlepsi, ale o ruske technice tam asi nic nevi a Montreal? Tak to uz je konspirace;-)

31.5.2016 23:49

M85a44r20t14i74n 46Š24n18o13b69r 8780692776749

Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede!R^ Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS !!:-)R^R^

30.5.2016 22:23

M23i80c66h90a91l 22B32e76n45e12š 6819908172126

No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...

31.5.2016 2:03

J66o45s22e63f 24K66o97p54e92c98k90y 9534922775

Na pouze milionove mesto v pouze desetimilionove zemi je to slusny vycet. nektera podobna konkurencni letiste maji pravidelnych mezinarodnich letu vice a nektera mene... Zadne nedochudce v tomto pripade PRG neni ;-)

31.5.2016 8:40
Foto

P91a13v66e30l 86M17a72k61o29v53e27c 8908525681

Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...:-(

30.5.2016 21:29

J78o15h31a78n 70Z66i21n38g16e35l 7232904673671

ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.

30.5.2016 21:47
Foto

P87a66v98e48l 28M54a84k41o44v60e14c 8108395151

Spíše je to typická ukázka fungování mafiánského kapitalismu...:-(. ČSA nezničil stát, ale konkrétní osoby spojené s organizovaným zločinem...

31.5.2016 9:28

O26l67d45ř32i24c38h 75J86a77n22e81č36e66k 8629966403171

a politikou

31.5.2016 9:57

M94i48c14h73a61l 53H78o72r97á82k 7469704699734

To byla skvělá doba.... ČSA obsluhovaly Montreal i Toronto, v USA Newark i JFK. A k tomu Delta létala celoročně Atlantu i JFK. Dnes je to poněkud jiné :(

30.5.2016 22:19

J69a36k15u22b 47K89o89r75e39c 6904100881863

Jo, ale Delta do atlanty a NY celoročně létala jen chvíli, a myslím, že to už bylo v době, kdy čsa do ameriky už nelítaly

30.5.2016 23:19

P66a90v86e32l 44V13e52t18e60š34n40í63k 7245668595257

Našel jsem mapu destinací ČSA z roku 1972. Byla tam Kanada, Spojené státy a dokonce i Singapur (kdy měli i zastoupení).

Nedávno jsem viděl, že museli na let do Paříže nasadit vrtulové ATR...

30.5.2016 22:35

M55i39c26h17a47l 22M98i60l49l58e50r 9276282199222

letel jsem s CSA do Singapore v 1969, jeden z prvnich letu tehdy noveho Il-62, se zastavkami Atheny - Kahira - Bombaj. Odletala z Prahy odpoledne a priletela do Singapore navecer pristiho dne mistniho casu. Linka byla v provozu jen 1x tydne a posadka zustavala v Singapore cely tyden nez byla vystridana posadkou z dalsiho letadla a vracela se zpet.

Byli ubytovani v jednom starsim "kolonialnim" motelu/hotelu a spolu s nimi v prvnich mesicich take sovetska posadka. Il-62 byl v te dobe porad jeste "zaletavan". Soveti letali s cs. posadkou jako instruktori a letadlo porad jeste melo sovetske insignie.

Letecka spojeni tehdy nebyla zdaleka tak casta jako dnes. Bylo bezne, ze pasazer nemel dalsi spojeni ten samy den. Byl tedy poslan taxikem do hotelu na ucet placeny prichozi a odletajici aerolinkou, dostal jidlo, nealko piti a ubytovani. Normalne na jednu noc. Hotel urcovala prichozi aerolinka. O posadku /pripadne pasazery se v Singapore staral zastupce CSA, tehdy pan Zlomek.

Muj pripad byl ponekud komplikovany, protoze jsem tehdy cestoval za pribuznymi na Novou Guineu a ze Singapore neletala prima linka do jejiho hlavniho mesta Port Moresby. Musel jsem letet dal bud do Hong Kongu nebo do filipinske Manily. Obe mesta spojovala s Port Moresby a pak australskymi mesty australska linka Qantas, kazde mesto 2x tydne.

Jak se veci tenkrat mely, ani ze Singapore do Hong Kongu nebylo prime spojeni kazdy den (!!!). Puvodne zajisteny let nasledujiciho dne pres Bangkok byl prilis dlouhy a CSA rozhodly, ze poletim primo. Zmenily mi letenku a ja musel musel zustat v Singapore celkem 2 noci a jeden den, namisto 1 noc v Singapore a 1 v HongKongu. Byl to ale nakonec velmi prijemny odpocinek po dlouhem letu z Evropy, straveny prevazne v rozsahle tropicke zahrade hotelu, u bazenu spolu s cleny posadky. Druhe rano jsem nastoupil na letadlo Malaysia- Singapore Airlines (DC-8) na cestu do HongKongu, stravil tam nejakych 8 hodin a pozde vecer letadlem Qantasu (B 707) odletal do Port Moresby.

31.5.2016 5:31

L72u72k66a22s 80C20o59d11r 6668272650191

To jsou naprosto super zazitky, celkem me mrzi, ze jsem tuhle dobu nezazil. I kdyz mozna me to zas tak nemrzi - v Il-62 jsem mel problem vydrzet i hodinovej let, ta masina neni zas tak pohodlna :-)

31.5.2016 5:52

A12l73e58x33a33n39d60e82r 61P83r80o49c53h91a36z82k85a 2621356886513

vidite pane Miller, zrovna jsem si rikal, takove hezke vzpominky mate a nejak si neuvedomujete, ze jste neletel s Air Canada ale CSA. Ja tady neobhajuji tehdejsi dobu a ani nechci aby s vratila. Dari se me v podnikani a je me fajn. Jen me stve, kdyz lidi na tu dobu plivou a jednim smahem ji zavrhuji a vidi na ni jen to spatne. Vy jste bohuzel jednim z tech lidi, vidite jen to co chcete. Historie plynula bez naseho pricineni stejne jako plyne stale. Nejsme zadna velmoc, meli bychom vyjit s tim malem, co nam nechali ti ostatni. A meli bychom videt, ze ti co zustali doma a snazili se neco tvorit jsou ti pravi hrdinove, zvlaste, kdyz vybudovali vetsi leteckou spolecnost, nez jako mam ednes, po 25ti letech trzniho hospodarstvi v demokracii a bez komancu ...

31.5.2016 8:13

J21o67s89e57f 54K78o15p94e38c59k89y 9804122965

Mate nejakou konkretni predstavu, co v te dobe bylo dobre? ;-)

31.5.2016 8:41

M85i90c34h27a86l 67M35i60l88l91e26r 9676882839762

ideologicke rozdily.

Ziji prilis dlouho na zapade a jsem prilis dlouho zvykly na osobni svobody, nez abych se mohl shodnout s nahledy rude smyslejici slozky naroda.

31.5.2016 8:45

J24a14r90a 75R66a89n16k 1671746779591

Ano, mate pravdu, ti co "zustali" vybudovali republiku podle Potemkinova receptu:-/, nemyslim vsichni, mam tam pratele, kteri se snazili zit tak, jako jejich prarodice za prvni republiky, rodice po 45. a urcite o nejake latifundie prisli...., nebo si odsedeli neposlusnost socialistickemu statu a nevedeli, ze jsou nasilim drzeni jako nevolnici v zemi, z ktere se pres ostnaty drat nedalo odejit. Mam i pratele, kteri v dnesni dobe muzou cestovat, mam je zde obcas a rikaji neco v tom smnyslu, ze by i tehdy odesli, ale meli stare rodice a chteli se o ne starat. Moji rodicove sebrali babicku, foxteriera a mne a v 68. si rekli, horsi uz to byt nemuze, tata byl dost aktivni a asi by to odsedel, tak jako maminka ve 48. .......povidejte dal;-)

1.6.2016 0:06

J54a87r33a 33R90a67n51k 1931496909601

Michale, mela jsem tewn samy let, ale z Curichu, strejda tehdy jeste zil na NG, kratce potom se prestehoval do Alice Spring a tam to bylo taky o par hodin navic. Jsem rada, ze jsem to vse zazila i s cekanim. Nakonec ani dnes se nedostanu Z Vancouveru primo do Bangkoku, je to jednodussi z Evropy, mam vzdy prestup bud v Tokiu, Soulu, nebo HK.

31.5.2016 23:58

J44a47r31a 25R59a77n97k 1401866899311

Ale.....jsou tam nejake informace, kdo s nimi letal?;-)

1.6.2016 0:07

M27i23c55h97a14l 45M16i79l33l58e48r 9366222479372

co jsem videl behem meho letu do Singapore, nekteri byli Cechoslovaci na sluzebnich cestach. Napr. v Kahire vystupovala rada cs. cestujicich protoze do Egypta se tenkrat jezdilo dost casto na montaze a stavebni projekty. Tehdy tam vladl Nassir a ten se paktoval s komunisty.

Linku ale pouzivaly i jine narodnosti. Napr. v Athenach pristopupila parta Jugoslavcu, kteri meli povoleni do Australie za praci (povoleni jak od jejich vlady, tak australska pracovni viza). Neumeli zadnou cizi rec a protoze jsem dobre ovladal srbochorvatsitinu, prekladal jsem jim behem cesty. V Singapore prestupovali na letadlo Qantasu do Australie, meli spojeni ten samy vecer. Rekli mi, ze planuji zustat v Australii 6-8 let, pracovat, nasetrit si a pak se vratit domu s dostatkem penez na to, aby si postavili rodinne domky. Komunista Tito neovladany Moskvou chapal ekonomicke vyhody, ktere Jugoslavii plynuly z pracovniho turismu na Zapad.

Dalsi Cesi vystupovali v Bombaji, protoze Indie take mela obchodni a hospodarske svazky s Moskvou a staty RVHP. Naopak nastoupili Indove cestujici do Singapore.

1.6.2016 5:47

A64l11e58x26a93n43d84e62r 68P52r54o51c39h37a68z44k90a 2691336696193

ono se pane Makovec vubec nejak zapomina. Lidi maji slavu z toho, co uz fungovalo pred 30-ti a vice lety a neuvedomuji si, ze zatimco ostatni posledni ctvrstoleti stoupali stale vzhuru, my nejdrive absolvovali vynuceny pad, abychom nestoupali spolu s nimi. To se to pak hoduje na smesnych uspesich :-)

31.5.2016 8:04

J77o91s62e15f 86K69o67p12e95c20k18y 9774322225

Srovnavat situaci v letectvi pred 30 lety a nyni je absurdni. Takze budme radi, ze se dari rozsirovat mezikontinentalni lety z Prahy i v teto dobe. A zadny vynuceny pad jsme rozhodne neabsolvali... ;-)

31.5.2016 8:38

M96i81c70h94a86l 41M60i85l54l58e93r 9766512639242

pred 30 lety neletal Travel service, Fischer atd. On zapomina, ze CSA mela monopol na ceskoslovenskou leteckou dopravu.

31.5.2016 9:01
Foto

P57a66v88e76l 28M86a18k94o20v17e73c 8278605711

Diskuse je o aeroliniích, které (ne)létají a ne o letišti Praha, kam se létá...:-)

31.5.2016 9:26

J42o46s72e17f 25K70o62p30e74c45k37y 9574902465

Ja bych rekl, ze diskuze je o tom, co tady nefungovalo pred 30 lety a co nyni... ;-)

31.5.2016 9:30
Foto

P13a21v20e27l 13M86a48k53o28v11e14c 8358885851

Spíše je to o tom, že ČSA , jedny z nejstarších aerolinií na světě "přežily" první republiku, druhou republiku, okupaci, totalitní režim, změnu režimu, nepodařenou privatizaci s Air France a nakonec ji rozkradla mafie za (aktivního?) přihlížení politiků a státních úředníků...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885:-(

31.5.2016 9:45

J59o87s23e24f 98K24o22p22e30c68k36y 9914612365

CSA jsou na ustupu jako ostatne spoustu jinych regionalnich evropskych aerolinek... ;-)

31.5.2016 9:58
Foto

P91a53v48e69l 94M71a91k97o95v55e23c 8738335871

ČSA ustoupily tak, že již fakticky neexistují a jediný vlastní létající prostředek je horkovzdušný balón...:-)

31.5.2016 10:46

J28o71s13e88f 81K75o69p85e31c23k57y 9764332905

CSA ustoupily a prezily, coz se o nekolika podobne velkych aerolinkach rici neda...;-)

31.5.2016 11:16
Foto

P90a50v90e21l 34M21a61k74o62v43e40c 8278935611

Každý máme asi jinou představu co je to "přežití". Asi tím máte na mysli i pouhou existenci značky "ČSA" (bez letadel a posádek)...Z tohoto pohledu jsou ČSA věčné...:-)

31.5.2016 11:22

J90o66s11e35f 89K33o92p58e65c47k20y 9844662155

Preziti je ve firemnim zivote pouze jedno a CSA prezily. To ze si aerolinky pronajimaji letadla pripadne letadla i posadky je naprosto bezne ;-)

31.5.2016 11:37
Foto

P31a35v21e27l 47M10a17k54o64v12e48c 8218365521

Naprostý souhlas, dokud budou zapsány v obchodním rejstříku, tak přežily...Stejně jako Poldi, ČKD, ČZ, Jawa, ZPS, OKD, a stovky dalších tradičních českých firem...:-(

31.5.2016 13:54

J18a68r58a 64R81a17n93k 1641216329861

Ano, pane Kopecky, ale snad bude v CR jina hlava statu, vice diplomaticka a nebude urazet lidi na kazdem kroku a vnucovat se nekam na Vychod.

1.6.2016 0:09

O10t96a41k84a52r 10Š48p54a55č53e36k 5321222782929

P. Makovec: "Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA.."

Já pamatuji i pozdější dobu, kdy o ovládnutí a pohlcení ČSA se začal zajímat AEROFLOT, který z toho později oficiálně vycouval. Ale místo toho byl do ČSA nasazen bývalý lampasák, člen KSČ, později ministr obrany, talentovaný agent-likvidátor Jaroslav TVRDÍK, který zrušil přímé linky ČSA do Montrealu, Toronta a New Yorku a zašantročil české "landing rights" na těchto letištích. Místo toho přeorientoval linky ČSA na východ, do bývalých sovětských asijských republik, čímž uspíšil finanční bankrot ČSA a jejich pohlcení Korejskými aeroliniemi. Dnes je tento hrobař ČSA presidentem Smíšené česko čínské komory vzájemné spolupráce, podle zásady: Když vykopnout, tak vejš!;-O

2.6.2016 10:18
Foto

P54a46v12e98l 86M77a95k50o49v96e88c 8548135581

Máte to hodně nepřesné...Já preferuji fakta před emocemi...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

2.6.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.