Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem

Kanadský dopravce Air Canada Rouge je dalším novým dopravcem na Letišti Václava Havla, který začal létat z Česka přes Atlantik. Linka bude létat třikrát týdně a rozšíří tak nabídku přímých spojení mezi Českem a Kanadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O45t96a11k40a45r 76V27a50l89e43k 6366142465782

Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.

0/0
12.6.2016 6:22

R78o95s86t79i85s95l29a35v 39K85a58l52i74n20a 6558850209236

Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.

0/0
1.6.2016 20:49

M31i27c95h76a53l 34M10i88l60l63e21r 9246492489162

;-D;-)

0/0
2.6.2016 7:52

M21i51c96h91a55l 36M62i37l20l67e24r 9816912119172

jsem 25% Brnak puvodem, ale co jsi vypotij je sranda "wishful thinking", prani, ktere se neuskutecni.

0/0
2.6.2016 7:53

M14i33c23h82a29l 82S11t52e61b79l95o 5449651244247

Super!!!!!!

+1/0
31.5.2016 10:27

J46a19n 45C63e68p58e92k 1634856670

Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.

+2/0
31.5.2016 9:39

O88l84d19ř38i51c17h 87J53a68n16e90č35e65k 8869376493531

že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.

+1/0
31.5.2016 10:04

M40i75c39h28a71l 95B52e77n72e55š 6469488452216

Někdo tu už níže poznamenal, jaké linky kdysi vedla ČSA. Řekněme, že kdysi ten rozdíl mezi nimi a Austrian nebyl tak obrovský. Jinými slovy, pokud by se po revoluci ČSA rozvíjely správným směrem, spolu s nimi by vyrostlo i letiště, k čemuž nedošlo. Dávejme si pak pozor na to, co je příčina a co je důsledek. Vídeň jako město se v posledních letech neuvěřitelně rozvíjí, ale i díky tomu, že je skvěle dopravně obslužná, díky čemuž si tam dělají kanceláře firmy, která by třeba jinak mohly i do Prahy, a proto to letiště bude dále růst. Navíc rozdíl mezi letišti je ještě větší, než napovídají samotná čísla o oněch dvou letištích, protože Praha je zároveň i low-cost letiště, zatímco low-cost letiště Vídně č.1 se jmenuje Bratislava, a to druhé pak po pádu Malévu Budepešť. Představte si, jak velké by to letiště bylo, pokud by tato letiště okolo nebyla, zatímco Praha je jediné letiště v dané spádové oblasti, byť je tato oblast menší, v čemž s vámi souhlasím.

+1/0
31.5.2016 11:09

R68o37s24t39i96s91l23a19v 71K18a90l95i17n32a 6208530589356

Nepsal jsem o evropském spojení, ale o spojení do Kanady. Pro nás Brňáky je nejlepší létat z Vídně. Ačkoliv, musím dodat, že lítat z Vídně je pro nás nejlepší kamkoliv.

0/0
1.6.2016 4:14

A55l49e27x88a65n60d78e61r 50P15r32o94c32h97a51z56k40a 2571406306143

Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou ;-)

0/−4
31.5.2016 7:52

R37o74m87a29n 66K29r95a20t29o41c58h80v80í74l 6216177356624

...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.

+2/0
31.5.2016 8:17
Foto

P39a19v67e84l 73M22a10k22o11v11e94c 8708735401

Dálkové A310 objednala komunistická vláda v roce 1988...(ale některým již bylo jasné, že režim končí...).

+1/0
31.5.2016 9:49

R82o34m21a52n 11K46r93a59t64o39c84h89v46í50l 6266757446334

Už i komunistům bylo jasné, že s letadly od velkého bratra konkurovat nemůže, proto byla nutnost koupit západní letadlo.

+4/0
31.5.2016 10:28

M31i77c90h93a63l 51M11i75l28l53e27r 9936252589672

typicke soudruzske mlzeni - vytrzene z kontextu a zasazene jen to minimum, co se hodi do kramu.!!

Treba ignorovanim zasadnich faktu, ze svetove civilni dopravni letectvi se od dob komunistu, kdy CSA litaly do toho Damasku, Havany a Singapore - PODSTATNE zmenilo.

Ruzne tehdejsi letecke spolecnosti uz neexistuji, jine mezitim vznikly a mnohe z tech, ktere letaly do ruznych svetadilu se omezily na regionalni oblasti z ekonomickych duvodu.

Jako priklad - v dobach kdy CSA letaly do Havany , Montrealu, Singapore a jeste dal, i po padu komunismu, do Australie letaly prakticky vsechny zapadoevropske aerolinky: Air France, Lufthansa, KLM, Alitalia, Sabena, Swissair, Scandinavian, Finnair, Olympic, Lauda.... atd atd

Podobne tak treba australsky Qantas letal do ruznych evropskych metropoli. Dnes do Australie leta jedina evropska aerolinka - British a Qantas naopak leta z Australie jen do Londyna, jinam do Evropy ne. Ostatni aerolinky bud zanikly, spojily se s jinymi a letaji do Asie, kde se prestupuje na linku Qantasu nebo na jinou asijskou aerolinku.

Nebo se leta do arabskych dopravnich uzlu Dubai, Abu Dhabi, Doha, Bahrain a odtud arabskou aerolinkou nebo Qantasem.

Podobne jako zapadoevropske aerolinky omezily svuj modus operandii na blizsi destinace, totez udelala CSA, ktera mela jeste mensi podil trhu nez tyto velke zname aerolinky.

+1/0
31.5.2016 8:19

M27i96c56h62a68l 16M88i67l79l54e37r 9986822749592

je take nutne dodat, ze mezitim vznikla cela rada nizkonakladovych aerolinek, ktera puvodni "luxus leteckeho cestovani" snizila na nejnizsiho spolecneho jmenovatele a osekala co mohla. Podstatne to zlevnilo letecke cestovani pro ty, kdo se chteji jen dostat z A do B a na nejakych extra sluzbach jim nezalezi.

Samozrejme to zvysilo konkurenci pro hlavni aerolinky, ktere nadale prepravuji tezsi zavazadla bez priplatku a serviruji pasazerum na palube jidlo a napoje, za nez se nemusi platit zvlast.

Celkove je letecke cestovani mnohem pristupnejsi vetsimu poctu cestujicich na svete a celkova frekvence leteckych spojeni je podstatne zvysena.

Vznik nizkonakladovek a snizeni cen zapricinily demisi ruznych drive znamych aerolinek, nebo slucovani jinych a vytvareni vzajemne se doplnujicich partnerskych dvojic/skupin.

V takovem svetovem ekonomickem klimatu vzdychat po "vymozenostech letani do zamorskych destinaci komunistickymi CSA" a ohrnovat nos nad jejich dnesnim rozsahem znamena byt zaslepeny, nerozumet veci a porovnavat ne hrusky s jablky, ale holinky se zebrou.

+2/0
31.5.2016 8:42

J95a35r65a 70R48a94n49k 1881706699511

To mate comrad Prochazka asi popletene, letam se Singapore Airlines uZ delsi dobu a spolu s Quantas patri mezi nejlepsi, ale o ruske technice tam asi nic nevi a Montreal? Tak to uz je konspirace;-)

+1/0
31.5.2016 23:49

M35a27r50t41i69n 23Š36n32o28b53r 8680232756279

Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede!R^ Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS !!:-)R^R^

+8/0
30.5.2016 22:23

M42i19c20h49a35l 51B27e10n68e56š 6919378532196

No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...

+3/0
31.5.2016 2:03

J71o76s17e85f 91K27o79p71e26c47k83y 9244722605

Na pouze milionove mesto v pouze desetimilionove zemi je to slusny vycet. nektera podobna konkurencni letiste maji pravidelnych mezinarodnich letu vice a nektera mene... Zadne nedochudce v tomto pripade PRG neni ;-)

+2/0
31.5.2016 8:40
Foto

P56a15v37e21l 89M53a16k85o39v49e44c 8278335341

Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...:-(

+10/0
30.5.2016 21:29

J41o68h27a59n 50Z45i81n30g57e46l 7692914723641

ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.

+6/0
30.5.2016 21:47
Foto

P21a78v66e52l 62M28a79k47o10v12e85c 8478675511

Spíše je to typická ukázka fungování mafiánského kapitalismu...:-(. ČSA nezničil stát, ale konkrétní osoby spojené s organizovaným zločinem...

+2/0
31.5.2016 9:28

O74l93d54ř23i32c96h 51J54a55n10e15č69e54k 8899416173451

a politikou

+2/0
31.5.2016 9:57

M92i65c83h33a48l 65H81o93r74á68k 7939684249724

To byla skvělá doba.... ČSA obsluhovaly Montreal i Toronto, v USA Newark i JFK. A k tomu Delta létala celoročně Atlantu i JFK. Dnes je to poněkud jiné :(

+3/0
30.5.2016 22:19

J13a76k40u55b 63K90o55r69e74c 6234650331663

Jo, ale Delta do atlanty a NY celoročně létala jen chvíli, a myslím, že to už bylo v době, kdy čsa do ameriky už nelítaly

0/0
30.5.2016 23:19

P47a92v73e89l 15V91e66t92e80š83n28í36k 7375728295577

Našel jsem mapu destinací ČSA z roku 1972. Byla tam Kanada, Spojené státy a dokonce i Singapur (kdy měli i zastoupení).

Nedávno jsem viděl, že museli na let do Paříže nasadit vrtulové ATR...

+3/−1
30.5.2016 22:35

M38i56c85h40a37l 12M91i24l44l76e25r 9886332909692

letel jsem s CSA do Singapore v 1969, jeden z prvnich letu tehdy noveho Il-62, se zastavkami Atheny - Kahira - Bombaj. Odletala z Prahy odpoledne a priletela do Singapore navecer pristiho dne mistniho casu. Linka byla v provozu jen 1x tydne a posadka zustavala v Singapore cely tyden nez byla vystridana posadkou z dalsiho letadla a vracela se zpet.

Byli ubytovani v jednom starsim "kolonialnim" motelu/hotelu a spolu s nimi v prvnich mesicich take sovetska posadka. Il-62 byl v te dobe porad jeste "zaletavan". Soveti letali s cs. posadkou jako instruktori a letadlo porad jeste melo sovetske insignie.

Letecka spojeni tehdy nebyla zdaleka tak casta jako dnes. Bylo bezne, ze pasazer nemel dalsi spojeni ten samy den. Byl tedy poslan taxikem do hotelu na ucet placeny prichozi a odletajici aerolinkou, dostal jidlo, nealko piti a ubytovani. Normalne na jednu noc. Hotel urcovala prichozi aerolinka. O posadku /pripadne pasazery se v Singapore staral zastupce CSA, tehdy pan Zlomek.

Muj pripad byl ponekud komplikovany, protoze jsem tehdy cestoval za pribuznymi na Novou Guineu a ze Singapore neletala prima linka do jejiho hlavniho mesta Port Moresby. Musel jsem letet dal bud do Hong Kongu nebo do filipinske Manily. Obe mesta spojovala s Port Moresby a pak australskymi mesty australska linka Qantas, kazde mesto 2x tydne.

Jak se veci tenkrat mely, ani ze Singapore do Hong Kongu nebylo prime spojeni kazdy den (!!!). Puvodne zajisteny let nasledujiciho dne pres Bangkok byl prilis dlouhy a CSA rozhodly, ze poletim primo. Zmenily mi letenku a ja musel musel zustat v Singapore celkem 2 noci a jeden den, namisto 1 noc v Singapore a 1 v HongKongu. Byl to ale nakonec velmi prijemny odpocinek po dlouhem letu z Evropy, straveny prevazne v rozsahle tropicke zahrade hotelu, u bazenu spolu s cleny posadky. Druhe rano jsem nastoupil na letadlo Malaysia- Singapore Airlines (DC-8) na cestu do HongKongu, stravil tam nejakych 8 hodin a pozde vecer letadlem Qantasu (B 707) odletal do Port Moresby.

+3/−1
31.5.2016 5:31

L66u24k98a43s 11C10o78d87r 6758572790311

To jsou naprosto super zazitky, celkem me mrzi, ze jsem tuhle dobu nezazil. I kdyz mozna me to zas tak nemrzi - v Il-62 jsem mel problem vydrzet i hodinovej let, ta masina neni zas tak pohodlna :-)

+3/0
31.5.2016 5:52

A92l22e29x36a27n36d21e46r 65P79r91o39c45h10a58z55k37a 2751766686893

vidite pane Miller, zrovna jsem si rikal, takove hezke vzpominky mate a nejak si neuvedomujete, ze jste neletel s Air Canada ale CSA. Ja tady neobhajuji tehdejsi dobu a ani nechci aby s vratila. Dari se me v podnikani a je me fajn. Jen me stve, kdyz lidi na tu dobu plivou a jednim smahem ji zavrhuji a vidi na ni jen to spatne. Vy jste bohuzel jednim z tech lidi, vidite jen to co chcete. Historie plynula bez naseho pricineni stejne jako plyne stale. Nejsme zadna velmoc, meli bychom vyjit s tim malem, co nam nechali ti ostatni. A meli bychom videt, ze ti co zustali doma a snazili se neco tvorit jsou ti pravi hrdinove, zvlaste, kdyz vybudovali vetsi leteckou spolecnost, nez jako mam ednes, po 25ti letech trzniho hospodarstvi v demokracii a bez komancu ...

+1/−3
31.5.2016 8:13

J23o61s21e38f 39K27o56p58e67c19k82y 9564792985

Mate nejakou konkretni predstavu, co v te dobe bylo dobre? ;-)

+2/0
31.5.2016 8:41

M12i24c50h97a61l 22M54i13l85l32e69r 9976112519332

ideologicke rozdily.

Ziji prilis dlouho na zapade a jsem prilis dlouho zvykly na osobni svobody, nez abych se mohl shodnout s nahledy rude smyslejici slozky naroda.

+1/0
31.5.2016 8:45

J60a10r79a 20R41a79n60k 1171966879191

Ano, mate pravdu, ti co "zustali" vybudovali republiku podle Potemkinova receptu:-/, nemyslim vsichni, mam tam pratele, kteri se snazili zit tak, jako jejich prarodice za prvni republiky, rodice po 45. a urcite o nejake latifundie prisli...., nebo si odsedeli neposlusnost socialistickemu statu a nevedeli, ze jsou nasilim drzeni jako nevolnici v zemi, z ktere se pres ostnaty drat nedalo odejit. Mam i pratele, kteri v dnesni dobe muzou cestovat, mam je zde obcas a rikaji neco v tom smnyslu, ze by i tehdy odesli, ale meli stare rodice a chteli se o ne starat. Moji rodicove sebrali babicku, foxteriera a mne a v 68. si rekli, horsi uz to byt nemuze, tata byl dost aktivni a asi by to odsedel, tak jako maminka ve 48. .......povidejte dal;-)

+1/0
1.6.2016 0:06

J63a86r96a 70R18a81n64k 1101566409861

Michale, mela jsem tewn samy let, ale z Curichu, strejda tehdy jeste zil na NG, kratce potom se prestehoval do Alice Spring a tam to bylo taky o par hodin navic. Jsem rada, ze jsem to vse zazila i s cekanim. Nakonec ani dnes se nedostanu Z Vancouveru primo do Bangkoku, je to jednodussi z Evropy, mam vzdy prestup bud v Tokiu, Soulu, nebo HK.

+1/0
31.5.2016 23:58

J77a24r56a 44R19a74n88k 1681416269151

Ale.....jsou tam nejake informace, kdo s nimi letal?;-)

0/0
1.6.2016 0:07

M35i17c19h13a46l 48M29i50l17l53e19r 9526572669152

co jsem videl behem meho letu do Singapore, nekteri byli Cechoslovaci na sluzebnich cestach. Napr. v Kahire vystupovala rada cs. cestujicich protoze do Egypta se tenkrat jezdilo dost casto na montaze a stavebni projekty. Tehdy tam vladl Nassir a ten se paktoval s komunisty.

Linku ale pouzivaly i jine narodnosti. Napr. v Athenach pristopupila parta Jugoslavcu, kteri meli povoleni do Australie za praci (povoleni jak od jejich vlady, tak australska pracovni viza). Neumeli zadnou cizi rec a protoze jsem dobre ovladal srbochorvatsitinu, prekladal jsem jim behem cesty. V Singapore prestupovali na letadlo Qantasu do Australie, meli spojeni ten samy vecer. Rekli mi, ze planuji zustat v Australii 6-8 let, pracovat, nasetrit si a pak se vratit domu s dostatkem penez na to, aby si postavili rodinne domky. Komunista Tito neovladany Moskvou chapal ekonomicke vyhody, ktere Jugoslavii plynuly z pracovniho turismu na Zapad.

Dalsi Cesi vystupovali v Bombaji, protoze Indie take mela obchodni a hospodarske svazky s Moskvou a staty RVHP. Naopak nastoupili Indove cestujici do Singapore.

0/0
1.6.2016 5:47

A24l23e86x42a10n93d91e72r 31P65r62o95c69h84a28z38k56a 2921576616893

ono se pane Makovec vubec nejak zapomina. Lidi maji slavu z toho, co uz fungovalo pred 30-ti a vice lety a neuvedomuji si, ze zatimco ostatni posledni ctvrstoleti stoupali stale vzhuru, my nejdrive absolvovali vynuceny pad, abychom nestoupali spolu s nimi. To se to pak hoduje na smesnych uspesich :-)

+1/0
31.5.2016 8:04

J61o15s45e26f 80K15o33p43e67c70k98y 9774132605

Srovnavat situaci v letectvi pred 30 lety a nyni je absurdni. Takze budme radi, ze se dari rozsirovat mezikontinentalni lety z Prahy i v teto dobe. A zadny vynuceny pad jsme rozhodne neabsolvali... ;-)

+1/0
31.5.2016 8:38

M74i80c97h25a21l 42M43i86l46l82e52r 9586652879242

pred 30 lety neletal Travel service, Fischer atd. On zapomina, ze CSA mela monopol na ceskoslovenskou leteckou dopravu.

+1/0
31.5.2016 9:01
Foto

P62a59v98e15l 25M61a17k50o26v28e87c 8688395621

Diskuse je o aeroliniích, které (ne)létají a ne o letišti Praha, kam se létá...:-)

+1/0
31.5.2016 9:26

J93o63s27e66f 33K52o56p57e76c46k28y 9554732675

Ja bych rekl, ze diskuze je o tom, co tady nefungovalo pred 30 lety a co nyni... ;-)

0/0
31.5.2016 9:30
Foto

P62a72v32e48l 44M28a15k21o98v72e86c 8978665391

Spíše je to o tom, že ČSA , jedny z nejstarších aerolinií na světě "přežily" první republiku, druhou republiku, okupaci, totalitní režim, změnu režimu, nepodařenou privatizaci s Air France a nakonec ji rozkradla mafie za (aktivního?) přihlížení politiků a státních úředníků...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885:-(

+1/0
31.5.2016 9:45

J81o96s32e72f 14K34o52p29e34c91k42y 9444672155

CSA jsou na ustupu jako ostatne spoustu jinych regionalnich evropskych aerolinek... ;-)

0/0
31.5.2016 9:58
Foto

P82a62v85e69l 87M48a87k52o95v48e33c 8218565821

ČSA ustoupily tak, že již fakticky neexistují a jediný vlastní létající prostředek je horkovzdušný balón...:-)

+1/0
31.5.2016 10:46

J63o54s78e35f 84K26o74p78e24c54k51y 9494252435

CSA ustoupily a prezily, coz se o nekolika podobne velkych aerolinkach rici neda...;-)

+1/0
31.5.2016 11:16
Foto

P48a39v16e98l 60M10a37k46o85v27e20c 8278515391

Každý máme asi jinou představu co je to "přežití". Asi tím máte na mysli i pouhou existenci značky "ČSA" (bez letadel a posádek)...Z tohoto pohledu jsou ČSA věčné...:-)

0/0
31.5.2016 11:22

J10o82s48e91f 76K68o64p78e23c16k58y 9504392135

Preziti je ve firemnim zivote pouze jedno a CSA prezily. To ze si aerolinky pronajimaji letadla pripadne letadla i posadky je naprosto bezne ;-)

0/0
31.5.2016 11:37
Foto

P47a40v27e47l 33M54a14k66o42v34e60c 8568555271

Naprostý souhlas, dokud budou zapsány v obchodním rejstříku, tak přežily...Stejně jako Poldi, ČKD, ČZ, Jawa, ZPS, OKD, a stovky dalších tradičních českých firem...:-(

+2/0
31.5.2016 13:54

J68a60r24a 67R74a45n77k 1401166589721

Ano, pane Kopecky, ale snad bude v CR jina hlava statu, vice diplomaticka a nebude urazet lidi na kazdem kroku a vnucovat se nekam na Vychod.

+1/0
1.6.2016 0:09

O56t77a68k26a98r 49Š19p69a33č97e55k 5101712932959

P. Makovec: "Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA.."

Já pamatuji i pozdější dobu, kdy o ovládnutí a pohlcení ČSA se začal zajímat AEROFLOT, který z toho později oficiálně vycouval. Ale místo toho byl do ČSA nasazen bývalý lampasák, člen KSČ, později ministr obrany, talentovaný agent-likvidátor Jaroslav TVRDÍK, který zrušil přímé linky ČSA do Montrealu, Toronta a New Yorku a zašantročil české "landing rights" na těchto letištích. Místo toho přeorientoval linky ČSA na východ, do bývalých sovětských asijských republik, čímž uspíšil finanční bankrot ČSA a jejich pohlcení Korejskými aeroliniemi. Dnes je tento hrobař ČSA presidentem Smíšené česko čínské komory vzájemné spolupráce, podle zásady: Když vykopnout, tak vejš!;-O

+2/0
2.6.2016 10:18
Foto

P35a43v50e24l 41M29a23k46o20v61e90c 8908755931

Máte to hodně nepřesné...Já preferuji fakta před emocemi...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

0/0
2.6.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.