Diskuze
Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem
Děkujeme za pochopení.
O33t96a60k15a97r 76V63a29l28e82k
Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.
R93o17s16t62i76s57l88a88v 79K34a83l90i67n76a
Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.
J48a50n 47C90e46p11e73k
Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.
O61l14d64ř29i59c63h 87J15a44n19e49č16e62k
že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.
A26l72e41x48a37n64d29e57r 78P82r31o37c17h61a98z71k78a
Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou
R18o14m24a36n 34K23r70a73t41o28c34h22v14í92l
...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.
M17a23r96t16i12n 20Š36n27o52b93r
Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede! Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS
M82i37c22h96a64l 25B35e61n10e45š
No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...
P90a35v90e58l 69M74a94k45o93v45e74c
Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...
J88o23h23a20n 54Z96i61n52g64e64l
ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.
R20o45s53t96i11s73l19a26v 92K71a22l68i12n81a
Když letím do Toronta, tak jedině přímým letem z Vídně Austrian Airlines, v čemž budu pokračovat. Jednak to bylo protivné přestupovat v Mnichově či Frankfurtu, plus jídlo a obsluha v Austrian Airlines jsou o hodně lepší než v Air Canada. Na druhé straně, pokud tam nejedete služebně, Air Transat je levnější a celkem pohodlná alternativa.
M32i47c46h37a24l 90B32e17n29e88š
Austrian a jejich vídeňský hub jsou někde úplně jinde než ČSA a jejich pražský hub. Já bych ale řekl, že ještě větší problém než tato medializovaná propojení se zaoceánskými destinacemi je intenzita letů s evropskými metropolemi. Pokud mám z Prahy do Curychu denně nějaké 3 lety, zatímco z Vídně je jich snad až 10 (a podobný poměr je skoro všude), pak je to docela zásadní. Ale tohle pochopí jen ten, kdo pravidelně pracovně létá a nemá rád, když ztratí zbytečně mnoho času nesmyslně dlouhými přestupy nebo dokonce nutností někde přenocovat.
J24a12n 51Č66e62k82a95l
Dokud budou tyhle přímé lety dražší než ty s přestupem, tak žádnou díru do světa neudělají...
M44i35c55h81a93l 57H95o65r77a51k
To je věc názoru. Já bych třeba s přestupem nikdy neletěl pokud by ta možnost byla, ale když to někoho baví je to samozřejmě jeho věc. Já už jsem si takových přestupů ,,užil,, až moc a jsem rád za každou přímou linku. A nemyslím si, že bych byl zrovna nějakou vyjímkou.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Palubní personál rakouských aerolinek stávkuje, dotýká se to i spojů s Prahou
V Rakousku ve čtvrtek začala 36hodinová stávka palubního personálu aerolinek Austrian Airlines...
Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá
Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...