- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Silniční tunel Munt la Schera mezi Švýcarskem a Itálií je 2000m dlouhý a po dlouhé roky je to jen jednosměrná "myší díra", ve které když jedete, tak můžete mít dost klaustrofibické pocity... - tunel je docela hodně využívaný a to zejména v zimě, neboť vede do oblíbených italských lyžařských středisek. ... Dávno by si zasloužil přinejmenším ražbu druhého tubusu, aby provoz v něm nemusel být střídavý.
Prý se k tomu ale Švýcaři nechystají.
Silniční Arlberg má cca 13 km, díra, jíž se jezdí oběma směry, podobně dlouhý je tunel Frejus ... , silniční Gotthard taky jen jedna díra (druhá se dlabe), délka cca 16 km ...
Jak se asi bude vyšetřovat Agátě Christie a Arkilu Poirotovi vražda spáchaná ve více jak 50km dlouhém tunelu?
Hezke, hezke, jen co je pravda....heheh....si tak predstavuju, ze na podobny projekt v ceskem razeni by asi financne nestacil ani rozpocet USA :-D
s lidmi jako vy jistě ne....
Jo to je "tématické představení". Já myslel, že tam ty holky makaly na čelbě.
Jaká je tedy ta extrémní teplota? Buď v článku není uvedena, nebo ksem špatně četl.
Without ventilation, the temperature inside the mountain reaches 46 °C (115 °F). - Wiki
Nic příjemného, ze sauny se dá kdykoliv odejít. Z tunelu je to půlmaraton.
Pro ty, kteří mají pochybnosti o správnosti konání Švýcarů doporučuji jen jedno. Zajeďte si tam a pár dnů cestujte vlakem
Teprve tam dostává železnice tu správnou dimenzi pro budoucnost i ekologii.
A už mají naplánovanou ochranu proti vstupu imigrantů? Nikde tam ploty ani brány nevidím
Všem mudrlantům a expertům zde: Např. letět s letadlem ve dne a v noci jsou naprosto odlišné činnosti.
Analogie s vlakem: Jet na otevřeném koridoru versus v dlouhém tunelu jsou rovněž odlišné věci.
A prim hraje bezpečnost, jak v letadle, tak ve vlaku.
Článek má hlavně splnit PR úlohu, aby se lidi nebáli takto cestovat, ale nejen pro toto. Určitě se klade velký důraz na proškolení bezpečnosti, aby strojvůdci věděli, jak se zachovat při mimořádné události v tak specifické a dosud jinde neexistující dopravní infrastruktuře.
Doporučuji shlédnout dokument na YouTube.
A ještě jednou: Není otázka "jestli se něco stane", otázka je "kdy se to stane". Kdo je připraven, není překvapen.
Na vojne za komancu se rikalo "Kdo je pripraven, neni ohrozen"...:)
Čo tam robí Makrela???
To samé, co dělá Slovák na české diskuzi.
no když jsem to sledoval (celou jízdu skrz tu betonovou rouru), tak to vypadalo dost monotonně - co na tom studujou ??