- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lokomotivu vyfotili na nástupišti v Poříčanech, stejně jako tam točili scénu z Hostelu :-D
Hmm, akorát že Vectron v DC verzi umí jezdit jen 160tkou. V tom je 380tka lepší. Tedy ne, že by to teď hrálo nějakou podstatnou roli, ale třeba někdy bude... :-)
Pozor,vedení chystá zase žalobu! S 380 to umí .
Já bych se už ani nedivil, kdyby se náhle objevila smlouva, podle které ČD zaplatí Škodovce pokutu za každého Vectrona, kterého si koupí místo 380
Česká nákladní doprava kdysi dráhy živila. Tehdy i nyní měla však problém v neschopnosti zajistit dodání jednotlivých vagonů s kontejnery na zákazníkem vybrané místo v požadované (dohodnuté) hodině (jistě i dnu). Proto se kontejnery z kontejnerového vlaku rozvážejí z pražské Uhříněvsi do podstatné části republiky, místo, aby se dovezly vlakem do místa pro zákazníka bližšího, kde by mohl kontejner bez čekání hned přeložit na kamion.
Rozvoz ČD je na dlouhý lokte. Navíc ne každej podnik je zavlečkovanej (spíš jen ty obří). Takže se to dělá spíš jen na větší objemy. Auto je 100x rychlejší a operativnější.
Vectron může jezdit všude , kdežto a 380 jen u nás.
A na Slovensku a v Rakousku a V Maďarsku... A nakonec i v tom Německu ano. Jen to musí DB Netz ještě posvětit kvůli nápravovým tlakům...
Skodovky jsou v porovnani s Vectrony (jsou i modularni!) drazsi (pri zapocteni pokut a dalsich nakladu za opozdene (ne)dodani vyrazne drazsi!).
Navic nemaji ani vsechna povoleni - proste Siemens je jednoznacne lepsi volba nez Skoda. A to nejen pro nakladni dopravu.
Jestli to nebude v tom, že žádný klient není zvědavý na záludný a nepoctivý obchod.
A manažeři ve škodovce už připravují žalobu u ÚHOS, místo aby se chytili za nos.
Nojo, vrhli všechnu energii do právní bitky s ČD, místo aby se starali o homologace k provozu lokomotiv v Evropě.