Diskuze

Černé časy pro naftu. Kvůli podvodům prodeje dieselových aut klesají

Zájem o naftové vozy na největších evropských trzích klesá, přestože celkové prodeje nových osobních aut stále rostou. Na trh dopadla aféra německé automobily Volkswagen, která podváděla při emisních testech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Nějak mi nejde na rozum, proč si lidi kupují diesely? Fakt chcete řešit podělané vstříky, dvouhmotové setrvačníky, filtry pevných částic.. pouze za to, že místo 6 litrů jezíte průměrně za 4,5? Když si člověk sečte náklady na údržbu ve srovnání s benzínem, tak se to vyplatí pouze za předpokladu, že jezdíte na kvalitní naftu (ne na ten humus co je v ČR), jezdíte dlouhé cesty a auto berete jako spotřebák...jakmile se něco podělá tak ho dáte na šrot. V éře start/stop aut (největší stupidita v automobilovém průmyslu za posledních pár dekád) totiž s autem nic jiného nejde dělat. Osobně diesel nechci ani zadarmo a děkuji bohu, že mám poslední generaci benzíňáku bez turba.

0 0
možnosti
KS

No, vysvetleni bude jiste jednodussi a urcite nema nic spolecneho s dieselgate. Ceny PHM nejnizsi za poslednich x let, takze rozdil v nakladech na PHM se snizuje. Moderni benzinove motory zerou mene nez predchudci, takze rozdil ve spotrebe se srovnava. Velky rozdil v cene stejneho typu vozu s benzin nebo nafta motorem vsak zustava stejny. Za me 3:0 pro benzinaky a to nepocitam po par letech ten nervovy trojboj ( cerpadlo, trysky, turbo + nove DPF )

0 0
možnosti
VB

že začaly klesat prodeje po půl roce se zdá být logické, když objednací doby nových vozidel jsou běžně 5 měsíců a dealer má vaši zálohu, měl jsem naftu a minulý měsíc jsem objednal benzín, prej bude v říjnu

0 0
možnosti

Nafta pro osobáky je naprostý nesmysl, který se ujal jen kvůli absurdní daňové politice zločineckého státu. Když odečteme daně, je benzín levnější, a celá mašinérie kolem dieselů je tudíž uměle vytvořený paskvil, který mj. odneseme zdravím.

3 0
možnosti
LM

Další objednaný protinaftový článek,kolik dieselů zničila pančovaná nafta ? To nenapíšete......

1 0
možnosti
ZH

Dneska se už auta s pořádným motorem nevyrábí

1 1
možnosti
AS

Mustang s pětilitrem V8 je málo? Cena něco přes milion (jako lepší superb ) :-)

1 0
možnosti
ZH

U nás nějaký skandál na emise nezabere

0 0
možnosti
MS

Stejně byl a vždy bude lepší benzín!!R^

13 0
možnosti
JM

"podvod" (schvalne davam do uvozovek) neni zadny duvod, duvod jsou totalne zkryplene motory. dpf, mocovina a podobne "laskominy". bohuzel dnes uz ani u benzinu si clovek moc nepomuze, sazi to dela stejne a ty nekolikrat preplnovane litrove trivalce jsou taky uzas :-/

6 0
možnosti
MK

v tomto se mi líbí přístup třeba Lexusu. V cenově rozumné kategorii auto s 2,5l atmosférickým benzinovým motorem v kombinaci s elektromotorem. Výkon, spotřeba, emise ve výborném poměru.

3 0
možnosti