- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V cesku stavime trikrat draz a dalnicni useky stavime roky, mezi tim se nekolikrat sesune dalnice z kopce do udoli, a po slavne dostave o set volebnich obdobi pozdeji slavnostni oteviracka, kdyz puvodni politici kteri stavbu poklepali na kamen uz nejsou mezi nami, tak rok po otevreni se dalnice rozvlni a zacina dve volebni obdobi dlouha reklamace... a vsechno plati danovi poplatnici... Vysledkem toho je, jezdit po zaplatovanem tankodromu a rozbijet si tlumice ve vymolech a cekat v kolonach pri nekonecnych omezeni...
V čechistánu se nejvíc na silnicích maká v pátek odpoledne a v neděli odpoledne, když lidi někam vyráží na víkend, či se z víkendu vracejí. Zbytek týdne panuje totální pohodička. Ťok ťok.
taky se podívejte jak tam všichni kmitaj, bagry se teleportujou z místa na místo...to bude asi lepší oddíl
Já jel v neděli po dálnici od K.Varů a před Prahou byly uzavřené oba středové jízdní pruhy cca 2km. Nikde nikdo a ani žádný stavební stroj.
Dneska jsem jel z Prahy do Berouna po D5 v 9:20 a z toho 12 km bylo omezení kvůli stavbě středových svodidel...na těch celkových 12 kilometrech pracovali 3 dělníci...ano slovy TŘI dělníci a on nám tu ministr bude vyprávět něco o dvou směnách nebo nedejbože o práci v noci..výsměch...
Pěkný v Česku nemyslitelný, aby pracoval, někdo o víkendu a v noci. To raději každý den v 5 vystavíme cedule probíhá technologická přestávka, kterou evidentně v cizině neznají a tak jim tato stavba brzo spadne na hlavu
V Čechách na opravě silnice také zkoušeli časosběrné video. Ale po dvou týdnech, kdy se na uzavírce nepohnula ani myš, mylně usoudili, že kamera je vadná...
U nich nejrychlej....u nas nejdraz....taky mame svoje nej