Diskuze

Škoda Transportation se vrhá do USA, ve hře jsou i tramvaje pro Německo

Největší výrobce kolejových vozidel v Česku Škoda Transportation míří více na západ. Po zakázce pro Deutsche Bahn je na spadnutí první kontrakt pro německé město na tramvaje, který zatím firma tají. Podle šéfa firmy Tomáše Ignačáka chtějí po několikaleté pauze proniknout s vlaky i tramvajemi na americký trh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

No tak v USA to bude tezke, po tom prosvihu se spolecnym podnikem Inekon-Skoda,... To se v USA nenosi a prazsky Inekon musel hledat nove vyrobni prostory... - kauza tramvaje pro Portland a Tacoma...

0 0
možnosti
MK

Zajímalo by mne, kolik kritiků vývoje lokomotivy ze Škody jsou opravdu technici, kteří se někdy na nějakém vývoji podíleli, a kolik jsou humanitně vzdělaní tlučhubové.

Podle mne je skvělé, že je tady jedna z mála firem s kompletním vlastním vývojem. Většina lidí, zdá se, není schopna vnímat propastný rozdíl mezi ní a mezi firmami, které dělají kresličku a montéra zahraničnímu majiteli.

8 1
možnosti
LB

Úspěšná česká firma? Tak to je nejvyšší čas zase prodat němcům, ne? Byla by ostuda mít na co být v Česku hrdý.

0 0
možnosti
JP

Škodovka je tahounem celýho Plzeňskýho kraje a platí do státní kasy obrovské peníze, někdo by byl radši, aby zakázky sbírali Němci, kteří by jenom přivezli lokomotivy a odvezli prachy??

5 2
možnosti
AB

Babiš tady rozkrádá stát a jedna z mála českých firem, která nám dělá radost a dokáže soutěžit se západem je za otloukánka. Přičemž ČD si za to můžou sami.

6 7
možnosti
PP

P25e12t84r 52P29e41t41r

12. 6. 2016 21:42

v čem si za to můžou sami? že jim byly lokomotivy dodány o 4 roky později, protože v době objednávky byla 380 jen na sikcácích designérů?

3 6
možnosti
Foto

Tady každej pořád vytahuje arbitráž s ČD, přečtěte si o tom pořádně něco, Škodovka se chtěla s ČD dohodnout, žádný soud nechtěla, jenže ČD udělaly spousty špatných kroků a arbitráž (v které bylo dáno za pravdu Škodovce) byl jejich výmysl...

7 5
možnosti
LH

Prvotní problém byl v tom, že Škoda se zavázala dodat první lokomotivy na jaře 2009, což se jí nepodařilo (pokud někdo opět vytáhne změnu norem, tak předem upozorňuji, že o nových normách se vědělo několik let předem, rozhodně to nebylo tak, že se v prosinci řeklo, že od ledna jsou jiné normy...).

0 0
možnosti
PU

Změnily se normy, pořád stejná písnička dokola. Normy se změnily, ale to bylo jedno u zadání, které už ŠT měla od ČD. Ovšem pro ŠT bylo výhodné si za peníze ČD vyrobit rovnou lokomotivu podle nových norem, že? Že to ŠT "nezvládla", je čistě její boj. Ovšem za prohranou arbitráž si zase můžou ČD samy, přestat platit splátky s tím, že je to morálně v pohodě, to opravdu nebyl dobrý nápad.

6 4
možnosti
MP

Škoda je že Škoda již není náš podnik :/

4 10
možnosti
JD

Co je to "náš podnik"?

2 0
možnosti
TD

No, vrhá? To jsou silná slova.

Aby nedopadli jako tlusťoch Světlík, taky plná ústá sebechvály, a dluží kam se podívá. Nutno uznat, že si to nepřipouští, a žvaní něco o "klubovém financování"...

3 1
možnosti