- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jaké elektromobily.
Němci přeci díky vlnám pozvaných uprchlíků přesednou rovnou na ekologické velbloudy
A o kolik nám zdraží elektřinu, až vypadnou daňové příjmy z benzínu a nafty?
Zase se nebude dovozem ropy tolik dotovat zbrojení v Rusku a Arabských zemích. Finanční prostředky nepůjdou na export a tím se to částečně kompenzuje.
VW investoval v Bratislave obrovské sumy do výroby elektromobilov.
Od roku 2013 sa v Bratislave sériovo vyrábajú.
"Volkswagen e-up! je prvým sériovo vyrábaným elektromobilom nemeckej značky, ktorý vďaka inovatívnym detailným riešeniam zvlášť šetrne využíva energiu. Volkswagen e-up! spotrebuje iba 11,7 kWh/100 km, čím je majstrom sveta v účinnosti. Náklady za elektrickú energiu spotrebovanú na 100 kilometrov predstavujú podľa priemerných cien v Nemecku približne 3 eur (na Slovensku približne 2 eur)"
http://www.masmedialne.info/novy-volkswagen-e-up-vyrabany-na-slovensku-sa-zacal-predavat-v-nemecku/
Není náhoda, že dnes tu byl článek o zákazu prodeje aut se spalovacím motorem v Německu od roku 2030.
Při dnešních technologiích má význam pouze hybrid, čistý elektromobil je stále nedodělek s hromadou negativ. Ale na druhou stranu bude nutit člověka přemýšlet a plánovat
Tak EV ma v zasade jen 2 negativa:
1) vyssi cenu
2) slabe pokryti dobijecich stanic
to ano, ale to bude muset skoupit i další značky aby na tyto čísla dosáhl, Tak jako toyota nikdy VW prodávat nebude.
Vidím perpektivní podnikání v odtahové službě.
Já ve výrobě kožichů. V elektromobilu si v zimě nezatopíte...
VW by se spíš mělo soustředit na chov velbloudů. Lidový vůz je lidový vůz.
Kolik jiných slov z němčiny ještě dokážeš přeložit. A kolik VW vozů jsi vlastnil? Já čtyři, další tři jsem měl jako služební. Nejlepší auto planety. Volskwagen, Das Auto
A kolik nás to "podnikání" bude všechny stát?