Diskuze
Inspekce: Rozvoz zdarma od KFC byl v pořádku, lidé s cenou souhlasili
Děkujeme za pochopení.
R53a60d36e75k 10Š18a74r52l72á16k
Pravdou je, že každý viděl, kolik to stojí a svobodně se mohl rozhodnout koupit, či nikoliv. I prodejny s oblečením nebo čímkoliv mají často odlišné ceny na e-shopu a na prodejně, není to nic nového pod sluncem. Stěžovat si čoice můžou jenom hlupáci, klamání spotřebitele
P53e25t58r 40A61n49g40e54r
Prostě férovější by bylo kdyby řekli, že rozvoz bude zdarma, ale připlatíme si za proklatě dobré kuře.
J73a53k45u68b 10R55o44u63s
A to, že se pokusili okrást stát o DPH, nikomu nevadí? To je OK? Tak hlavně, že tady stát zlikviduje prosperující rodinnou firmu jen pro to, že jejich obchodní partneři neovdedou DPH...
S37t33a14n16i59s67l39a85v 50T33e97s90a15ř
Podle paragrafů v pořádku, podle zdravého rozmu prasárna. Takových podnikatelů bude vždycky spousta, člověk se musí mít na pozoru. Je to stejné, jako když prodejna prodává něco dva dny za 100 a pak to další dva roky prodává za 40 a inzeruje 60% slevu. Podle předpisů ok, ale jinak balamucení lidí.
J69i72ř33í 62K49ü18h19r
Proč prasárna. Prostě měli jiné ceny na rozvoz a jiné v prodejně. Jelikož ty ceny byly v ceníku(či jinak prezentovány), žádnou prasárnu v tom nevidím.
Je naprosto běžné, že cena výrobku v kamenné prodejně se od ceny v e-shopu liší.
F34r54a54n64t12i98š52e20k 12B83a60r79t40ů46n79ě50k
Takže si to shrneme.
Všichni vědí, že KFC dělá rozvozy. Všichni vědí, že verze před úpravou nebyla úplně nejvýhodnější. Všichni vědí, že došlo ke změně, která byla v prospěch zákazníka a která je akceptovatelná.
PR jako kráva (i špatná reklama je reklama) ve většině novin. Z marketingového hlediska docela úspěch.
M66i56c85h85a71l 88T37i51m48k49o
"Špatná reklama taky reklama" spíš funguje u nových a malých firem, co se potřebují jakýkoliv způsobem zviditelnit. Moc nevěřím, že KFC přibydou nějací zákazníci, tím, že se o nich bude dva týdny psát negativně.
L14i80b22o15r 59V47e35s38e82l77ý
Však to byl rozvoz zdarma, tak o co jde?
R48a13d59e25k 29K83y66n72c27l
To je jasný že cenu znali, v tom si zákazníci si nevymůžou ale obchodní praktika je to sviňácká :D a to jim nikdo neodpáře
J59a68n 88S31v84o95b92o32d33a
V souladu s přáním zákazníků uvádíme nyní cenu rozvozu (69 Kč) odděleně od ostatních produktů. To nějak trošku "nechápu", když byl ten rozvoz přece "údajně" úplně zdarma, ale Ok :)
Jinak je jasné, že ČOI nemohla postupovat jinak. Zákazník byl seznámen s cenou a tím to hasne. Nicméně je to prostě pro KFC ostuda a nemá to zapotřebí.
P61e64t27r 23K62a58r48a38f88i77á10t
Problém je v tom, že Češi nečtou. Znají jen pojem "zdarma" atd. V podmínkách KFC byl jasně daný ceník s tím, že rozvoz je zdarma. Cena byla vyšší, akorát tam nebyla odděleno to, co v ceně je započítáno (myslím si, že to být nemusí). To by nakonec mohl člověk dostat v KFC (McDonaldu, či obecně každé restauraci) účtenku a tam by bylo položkově rozepsáno: Maso - x Kč, cibule - x Kč, brambory - x Kč ... spotřeba elektřiny do sporáku - x Kč, odpis sporáku - x Kč, mzda kuchaře - x Kč, mzda servírky - x Kč ..... až po podíl na poplatku pro popeláře za odvezení zbytků. No a u firmy KFC by jednou z položek ve fixní ceně - doprava x Kč (tedy mohlo by to tam být rozepsáno na odpis auta, ojetí gum, spotřebu benzínu, mzdu kurýra ....)
Prostě nečtoucí Čech zůstane blbem, i kdyby čert na koze jel.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....