- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
znám člověka, který letos obměnil auta. Koupil za pár tisíc fabii rv. 2000, najeto poctivých 77 000 km, každoročně servisovaná, na vše jsou záznamy...
Je lepší takové auto, nebo se zadlužit a splácet "nový" pekáč se všemi limity, nejezdit, neboť platí úvěr a posléze třeba čekat na exekutora?...
lidi nemají na nové auto. Tak jim nákup ojetiny zdaníme, aby koupili 3x dražší nové. Že by někomu konečně došlo, že tohle fungovat nebude?
ľudia nemajú na auto...
??
!!
Spomínate na Bursíka ako ministra? Ako slávnostne nakúpil za štátne prachy hybridného Lexusa ktorý má aj tak spotrebu vyššiu ako nejaké normálne auto?
A ževraj ľudia nemajú... ;-)
Poplatek by se tak vztáhl i na první generaci fabií a octavií.
Chtělo by to více pečlivosti při zpracovávání dat a následně článku. První generace octávií platí již dávno, i ty po faceliftu
nejsem si jistý, ale myslím, že pouze naftové
A co by se stalo aby, takovýto hloupé a podobné hokusy pokusy byly zrušeny?
Opravdu na tom stát tak dramaticky zbohatne ?
To jako nějaký kašpárek si myslí že kvůli 3 tisícům si lidi nedovezou z Německa ojeté auto, které je lepší, vybavenější a bezpečnější než nějaké nové šmrdlátko z Rumunska nebo Francie?
Z Rumunska čti z Maroka - výroba Dacií a z Francie čti z Turecka - výroba Renaultů.
Eko výpalné, tak by se to mělo jmenovat.
Kdyby šlo státu o ekologii, tak lidem přidá peníze za jejich sešrotování. Ať to otočí. Dáš pekáč do šrotu, dostaneš 10tis. A hnedle by se to vyčistilo. Tady jde jenom o tahání peněz z lidí, kteří mají málo.
když se v průběhu krize zavádělo šrotovné, měli s tím mnozí politici velký problém. Já osobně s tím souhlasím, rozhodně je lepší člověku, co se zbaví nového auta finančně přispět na nákup novějšího, než ho ještě trestat.
Na druhou stranu, i ten negativní prvek by měl zůstat, ale jen u těch opravdu starých - aby nedochátelo k tomu, že dá člověk sešrotovat favorita, a za ty peníze si koupí o rok novější felicii
Celý ten systém ekodaně za starší vůz je jen další způsob jak oškubat tu nejchudší část motoristického spektra. Kdyby to bylo zároveň vyváženo nějakým šrotovným, tak bych to ještě bral, jako součást nějakého uceleného řešení, jinak je to jen další daň, která nic neřešíVětšinou lidé co mají ta stará auta, tak najezdí jen málo kilometrů a na celkové ekologické zátěži se tak podílejí jen minimálně
ano je to daň pro chudší lidi, za to, že si nemohou dovolit lepší auto ...
Toto nařízení emise naopak zvýší. Vůbec tu nejde o emise, ale o nárůst prodeje aut. Auto za svoji životnost produkuje 30% emisí už při výrobě. Zkrácením jeho životnosti na polovinu tedy emise narostou asi o 20%, protože na stejný počet kilometrů. I když započítáte, že nové auto má menší spotřebu, než to minulé, stejně to nestačí.
.. protože na stejný počet kilometrů koupíte 2 auta.. - nějak mi to vypadlo.
A co na to nejbohatší zelenáč Bursík ? Dál chytá čolky v Černošicích u mlejna ? Anebo snad vymýšlí nový poplatek ?
Díky pane Bursík, byl jste tu krátce, ale stačilo to !
Vlastník EURO 0 ..... majitel plněfunkčního neprodejného automobilu.
(při dovozu tu v ČR neplatily normy euro)
Nejde tady o nic jiného, než o pokus vytáhnout z lidí pár set miliónů