- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velká konkurence a hromada aut. Pak to ve výsledku je i na tunáži/kilometry znát. Jezdej třeba i ,,poloprázdný ", ale jedou.
Jezdí se víc, ale převeze méně. Nemůže to být tím, že se nenakládají kamiony přes limit jako dřív?
To není možné, Bohouš říkal že pod jeh vedením všechno šlape jak hodinky a ekonomika jenom vzkvétá.
Věřím pouze číslům, která jsem si zfalšoval sám...pokles o 12%, ale náklaďáků jezdí opět minimálně o 15% více než minulý rok :-)
Asi jsme příliš drazí, je třeba nebýt konzervativní a nebát se východního trhu (tím nemyslím Rusko). Západ je úspěšný, protože expanduje a vždy expandoval. My to nechápeme a místo zastání se Ukrajinského přání připojit se k západu jsme se zastávali agresivního Ruska, které umí pouze expandovat se zbraní v ruce a tvořit ozbrojená území tzv. nárazníkové zóny.
Také to vypovídá o prohlubující se tranzitní zemi.
Každý kamion který nepotkam mě potěší, i když chápu, že je to nutné. A jezdí jich méně jen na papíře.
A nespletli na ministerstvu znaménko :-). +12 % versus -12 %. Je to jen náhodu stejné číslo :-).
Nepomáhá ani intervence na snížení kurzu koruny???