Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i88r32k68a 49D54v28o61ř77á73k 4725670103218

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J41a87n 18C23e78p62e98k 1524736480

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S87t55e28p44a58n 92T37o29t56h 8138389125228

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J46a98n 58C22e82p24e88k 1734856300

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P55e24t69r 37K66o44r43b32e71l 9246827800922

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P35e82t12r 84K45o52r20b95e82l 9396747700232

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J30i49r26k37a 84D73v11o35ř72á30k 4885640693848

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J23a79n 65J86e38m65e16l32k39a 1795390

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O52t30a74k33a71r 84V93a66l53e23k 6926162445382

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L19i78b67o62r 62V22e29s75e67l96ý 2269276512462

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B14r17o97n20i45s97l42a53v 36G11a10b44r94y97š 2262709291

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O72t30a58k29a86r 47V69a76l66e20k 6766622765172

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M54a43r56e61k 45H25r82u70b46y 6957652511668

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M61a27r27t30i59n 95H76o52u95b91a 6273271689388

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R43a78d87i65m 89V58e93n55g11l48a45ř 3792557461129

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J83a62n 62N44o80v17á58k 8490886277660

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M10a63r58t50i38n 44K76a86r49á91s58e39k 9748913728168

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L26i78b84o78r 49V40e50s21e39l63ý 2819876302832

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P38a98v48e33l 58M39o95r60a19v11e13c 3682959202358

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M32i87l52a18n 11M42u69s13i47l 4263691232475

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J20a74r62o87m65í64r 62K58r90á51l 4430429194649

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P69e82t75r 80K43e39i84s17l75e38r 6781292512684

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J94a10r16o88m25í58r 49K43r48á24l 4120409574759

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M40i45r19o74s90l76a10v 30G70r45o35s83s61m13a97n33n 8192459234

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M92a63r89t45i53n 27K60o25ž35í44n 1615776121800

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J18i75ř39í 29K13o38c74u67r73e39k 6695624415968

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L46i44b24o15r 65V27e63s21e50l10ý 2649576392612

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J74o84s19e66f 32V12o52s36i68c13k15y 4173487356883

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J60i74r89k84a 63D77v89o29ř55á21k 4845270963358

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M39a64r55t97i22n 91K88o29l13l40e39r 7531203755214

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O10n58d77r37e31j 88V35a73l72o75u82s84e64k 4620551467831

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J55i10r38k48a 58D18v35o42ř10á40k 4715590553198

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J66a23n 18M55a61c17e88k 3744461142893

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M81i32c39h17a33l 66S56m92í54t97k19a 8464714503506

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V51l93a31d57a62n 24Č26e65r25n70ý 8562166923386

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M94a80r63t34i58n 75H84o95u35b76a 6733241659118

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M21i57l75a46n 15M21u64s93i52l 4873501752655

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T66o23m46á76š 59C63h63v58a27s55t22e23k 4733646550683

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J54i83ř48í 57K25o54c67u93r19e11k 6805734105378

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J75a82r81e20k 28K81a87l98i23v60o11d51a 7926123631336

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J40a56n 19J35e97m14e12l27k49a 1225550

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J52i66r58k81a 89D58v88o79ř39á40k 4625450723798

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J54u69r86a 56D73z60u65r40i85k 7691331640

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J74i38ř71í 79H63o69v16o36r45k41a 8647776202915

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J13u32r33a 91D77z20u45r54i52k 7431241700

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J75i61r88k21a 80D87v57o35ř83á60k 4175580753928

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M39a46r44t22i14n 19K45y80p56r 2432165924914

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J23i29r29k85a 37D65v92o92ř54á46k 4335600763298

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J84i18ř52í 24J74u26r84á79š97e20k 8397395150357

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P94a14v55e15l 86Š95m44í16d63e73k 6799920823988

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.