Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i87r58k52a 26D43v67o75ř98á47k 4245940283588

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J85a39n 91C35e80p37e16k 1514196700

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S12t79e14p58a80n 59T87o35t47h 8758489755678

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J82a42n 68C53e57p98e10k 1724946180

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P29e30t93r 85K61o14r78b75e87l 9776867490462

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P19e94t49r 59K88o57r51b19e20l 9706197920212

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J82i57r52k19a 97D16v70o83ř37á85k 4735360303678

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J10a59n 96J80e42m94e40l44k62a 1585500

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O82t47a65k19a20r 32V75a67l92e95k 6276452685872

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L43i74b53o80r 19V74e33s68e88l51ý 2599226892752

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B96r80o48n94i92s68l24a67v 15G74a27b62r96y67š 2362719811

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O24t38a91k98a30r 85V62a52l83e26k 6246582245592

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M96a42r98e70k 22H56r32u51b10y 6727742691788

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M62a55r76t65i41n 27H68o44u83b97a 6763751939848

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R51a19d51i10m 19V90e24n29g30l96a96ř 3242247591719

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J38a28n 34N60o16v10á95k 8160606827400

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M54a24r23t44i32n 93K27a71r79á41s57e72k 9648783638428

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L35i79b67o27r 13V19e71s55e78l52ý 2259866842552

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P13a89v26e78l 45M10o15r84a74v12e95c 3512799402798

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M54i68l81a52n 66M70u36s91i65l 4373451512675

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J64a79r77o40m86í33r 38K67r56á85l 4420639374499

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P14e65t31r 60K38e41i74s34l82e43r 6441272842764

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J60a50r10o57m47í30r 93K34r64á64l 4550119214979

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M81i49r87o39s30l31a36v 44G75r16o19s91s40m96a43n94n 8682489614

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M69a94r44t41i15n 88K29o20ž41í65n 1955826401630

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J35i10ř93í 56K87o63c55u70r26e74k 6935474545898

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L96i89b69o94r 16V49e50s12e47l17ý 2819496112202

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J94o77s78e33f 78V38o14s95i49c47k79y 4843157986783

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J68i46r67k44a 39D23v50o94ř10á75k 4895220323628

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M85a73r48t62i44n 74K47o95l70l68e25r 7841103495314

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O25n31d43r51e33j 77V70a24l14o70u96s53e82k 4770561887261

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J81i43r62k73a 41D31v70o34ř40á72k 4755980293538

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J22a11n 72M84a54c55e70k 3974831252593

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M43i90c47h31a64l 27S23m78í98t13k66a 8864574823106

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V72l26a92d14a93n 25Č84e26r83n52ý 8192926123426

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M54a82r58t46i23n 96H39o33u12b74a 6553611299298

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M50i55l23a25n 11M54u82s53i15l 4793301432585

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T62o77m55á33š 21C45h53v29a17s49t43e85k 4693486240273

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J58i42ř95í 64K74o37c38u93r91e57k 6595114765788

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J26a79r48e64k 70K33a29l31i50v82o74d30a 7476733801256

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J83a43n 39J86e30m87e47l92k98a 1345490

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J60i41r63k85a 52D51v38o33ř63á46k 4155770893968

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J91u22r89a 54D89z64u22r76i72k 7251701890

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J58i37ř41í 55H65o45v83o68r88k85a 8967316772195

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J50u27r77a 78D64z49u89r91i95k 7341131540

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J44i83r48k64a 89D69v81o61ř79á94k 4315900493428

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M15a38r47t15i25n 67K75y79p24r 2942985934594

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J31i98r65k41a 17D52v20o11ř98á29k 4345950363498

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J25i39ř54í 95J85u38r32á43š60e54k 8897195440787

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P64a69v53e65l 94Š19m59í62d23e62k 6249480383408

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.