Diskuze

Tatra jede na asijská bojiště. Chce nabírat nové lidi

Výrobce nákladních vozů Tatra pod vládou zbrojaře Jaroslava Strnada roste. Letos vyrobí o polovinu více vozidel, která zamíří do Indie i Jordánska. Bude hledat i nové zaměstnance. Návrat k masové výrobě ale neplánuje, chce se zaměřit na menší série.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Přeju jim, aby se jim dařilo R^V[>-]V

0 0
možnosti
VK

Tatra nezná bratra, ale mela namale, doufam ze neskonci v cinskych rukou, to bych nechtěl.

3 0
možnosti
MK

Je dobre, ze legendarni znacka nezanikne.Moc tomu nechybelo.R^

1 0
možnosti
RP

O to se paradoxně asi nejvíc zasloužila socialistická RVHP, když v letech 1975 - 82 nákladem cca 8 miliard korun československých v podstatě postavila v Kopřivnici novou fabriku na náklaďáky s tehdy nejmodernější výrobní technologií dovezenou z dost podstatné části za devizy ze západu.

Tatrovce stačilo do roku nějak 2000 - 2005 ve výrobní technologii pouze vylepšovat a zkvalitňovat výrobu a doplňovat technologické detaily a přitom držet technickou úroveň aut v kontaktu s konkurencí. A manažerům Tatrovky v té době stačilo jen nedělat hodně závažnějších chyb.

Být po roce 1989 pouze stará fabrika, ve které se dělaly ještě Tatry 138 a 148 a Tatry 813, dopadla by Tatrovka možná ještě hůř než Liazka.

0 0
možnosti
RP

Manažeři Tatry jsou jedni z těch lhářů, co plnou hubou do sdělovacích prostředků melou o přijímání nových lidí, ale jak projeví zájem o práci někdo vyššího věku, 40+ a 50+, nestojí personalistům Tatry ani za odpověď.

Píšou v článku, že budou přijímat 200 nových zaměstnanců, já bych těm zájemcům o práci v Tatře poradil, aby si dali trochu pozor.

Protože Tatra v současné době není fabrika, kde by člověk mohl strávit delší dobu své kariéry. Jak současní tatrováčtí manažeři zjistí, že někdo "venku" je o něco lepší a slibuje větší zisk, se stávajícím zaměstnancem se promptně rozloučí.

Takže zaměstnání v Tatře, proč ne?

Ale pokud ano, tak za skutečně pořádný plat, který toho zaměstnance za 5 - 10 let dokáže dobře zajistit.

Nebo pokud ano, tak nabrat know how, tatrovácké zkušenosti a dovednosti , je jich tam vzhledem k tomu, co vyrábějí, dost, a dřív, než tatrováčtí manažeři kopnou toho zaměstnance do zadele a nahradí mladším a levnějším,, jít sám někde jinde, kde si člověka, respektive svého zaměstnance váží.

1 1
možnosti
MK

M89i42l96a29n 24K22r12á68l

5. 7. 2016 15:40

je to soukromá firma, komunismus milý pane skončil.

0 0
možnosti
PK

Skvělý, jen tak dál kluci, hlavně to nikomu neprodávejte, a už vůbec ne Amíkům, Čínanům nebo Rusákům ;-D Ať se daří:-)

0 0
možnosti
VS

A jaká výhoda z toho pro nás plyne, že to vlastní Češi? A vlastní to vůbec Češi?

1 0
možnosti
JB

J31a47n 17B19l82a38n53a

4. 7. 2016 9:50

Jo kde mohla TATRA býti, pokud by byla privatizována jako ŠKODA MB, jenže nastoupil zkrachovalý bankovní účetní Klaus se tunelářskou kupónovkou a výsledek se dostavil

0 0
možnosti

treba v zahranicnich rukach a ted by jste si stezoval zas

1 0
možnosti
AZ

Firma pár let po krachu a už přiznává vyšší zisk jak celý Babišův Agrofert ;-D:-(

1 1
možnosti
MK

Jako ze agrofert ma mensi zisk nez 390 mega? Tolik ma x firem z agrofertu jendotlive...

1 0
možnosti
MN

To je dobrá zpráva. Tatra po letech ztrátového hospodářství a balancování na hraně bankrotu se konečně vzmáhá. Velice dobrým krokem bylo použití nakupovaných komponentů (motory, kabiny) u civilní řady. R^

5 0
možnosti
JB

Myslím, že i horníci by se na spoustě dělnických profesí dali zaměstnant. Opravdu mi není jasné, proč by se za situace, kdy všichni potřebují lidi, měly horníkům ze zkrachovalých dolů vyplácet z našich daní miliardy.

12 0
možnosti
Foto

Je to jednodušší než těm ušmudlaným primitivům vysvětlovat že by měli dělat něco jiného :-)

1 2
možnosti