- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tatra nezná bratra, ale mela namale, doufam ze neskonci v cinskych rukou, to bych nechtěl.
Je dobre, ze legendarni znacka nezanikne.Moc tomu nechybelo.
O to se paradoxně asi nejvíc zasloužila socialistická RVHP, když v letech 1975 - 82 nákladem cca 8 miliard korun československých v podstatě postavila v Kopřivnici novou fabriku na náklaďáky s tehdy nejmodernější výrobní technologií dovezenou z dost podstatné části za devizy ze západu.
Tatrovce stačilo do roku nějak 2000 - 2005 ve výrobní technologii pouze vylepšovat a zkvalitňovat výrobu a doplňovat technologické detaily a přitom držet technickou úroveň aut v kontaktu s konkurencí. A manažerům Tatrovky v té době stačilo jen nedělat hodně závažnějších chyb.
Být po roce 1989 pouze stará fabrika, ve které se dělaly ještě Tatry 138 a 148 a Tatry 813, dopadla by Tatrovka možná ještě hůř než Liazka.
Manažeři Tatry jsou jedni z těch lhářů, co plnou hubou do sdělovacích prostředků melou o přijímání nových lidí, ale jak projeví zájem o práci někdo vyššího věku, 40+ a 50+, nestojí personalistům Tatry ani za odpověď.
Píšou v článku, že budou přijímat 200 nových zaměstnanců, já bych těm zájemcům o práci v Tatře poradil, aby si dali trochu pozor.
Protože Tatra v současné době není fabrika, kde by člověk mohl strávit delší dobu své kariéry. Jak současní tatrováčtí manažeři zjistí, že někdo "venku" je o něco lepší a slibuje větší zisk, se stávajícím zaměstnancem se promptně rozloučí.
Takže zaměstnání v Tatře, proč ne?
Ale pokud ano, tak za skutečně pořádný plat, který toho zaměstnance za 5 - 10 let dokáže dobře zajistit.
Nebo pokud ano, tak nabrat know how, tatrovácké zkušenosti a dovednosti , je jich tam vzhledem k tomu, co vyrábějí, dost, a dřív, než tatrováčtí manažeři kopnou toho zaměstnance do zadele a nahradí mladším a levnějším,, jít sám někde jinde, kde si člověka, respektive svého zaměstnance váží.
je to soukromá firma, komunismus milý pane skončil.
Skvělý, jen tak dál kluci, hlavně to nikomu neprodávejte, a už vůbec ne Amíkům, Čínanům nebo Rusákům Ať se daří
A jaká výhoda z toho pro nás plyne, že to vlastní Češi? A vlastní to vůbec Češi?
Jo kde mohla TATRA býti, pokud by byla privatizována jako ŠKODA MB, jenže nastoupil zkrachovalý bankovní účetní Klaus se tunelářskou kupónovkou a výsledek se dostavil
treba v zahranicnich rukach a ted by jste si stezoval zas
Firma pár let po krachu a už přiznává vyšší zisk jak celý Babišův Agrofert
Jako ze agrofert ma mensi zisk nez 390 mega? Tolik ma x firem z agrofertu jendotlive...
To je dobrá zpráva. Tatra po letech ztrátového hospodářství a balancování na hraně bankrotu se konečně vzmáhá. Velice dobrým krokem bylo použití nakupovaných komponentů (motory, kabiny) u civilní řady.
Myslím, že i horníci by se na spoustě dělnických profesí dali zaměstnant. Opravdu mi není jasné, proč by se za situace, kdy všichni potřebují lidi, měly horníkům ze zkrachovalých dolů vyplácet z našich daní miliardy.
Je to jednodušší než těm ušmudlaným primitivům vysvětlovat že by měli dělat něco jiného