Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Korean Air začal létat do Prahy s nejnovějším jumbem

Korean Air od pátku rozšířil svoji kapacitu v letadlech mezi Soulem a Prahou. Čtyřikrát týdně bude na lince létat s nejnovějším přírůstkem ve flotile, modernizovanou verzí legendárního jumba, Boeingem 747-8i. Na pražské Ruzyni jej v sobotu přivítala slavnostní vodní brána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42a67t19r73i84k 45E11g51e15r 2848250929661

My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?

0/0
4.7.2016 9:16

F21r88a65n61t10i45š89e21k 17M69ü64l61l80e82r 2983712349818

https://youtu.be/QcZg3ZaV1mI

0/0
4.7.2016 7:25

D29a90n 14S80v10o33b93o55d15a 9590620135556

16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)

+1/0
3.7.2016 19:04

P86e17t88r 24S16u24c62h98ý 1718639864726

Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.

0/−2
3.7.2016 17:09

J13o57s91e12f 46R39i26c33h64t34e87r 9846205647713

plácáš nesmysly

+2/0
3.7.2016 20:41

J16a94n 85C37e18p61e81k 1564716660

Tak to jste hodně plácnul, taková Lufthansa má třeba letadla ve velkých počtech od obou výrobců. :-)

0/0
4.7.2016 8:54

M76i83c18h35a19l 65M13i41l77l52e40r 9916182759422

jo, tak proto Emirates maji Airbus 330, 340, 380 a celou radou Boeingu 777

Qantas ma A330 a 380 a B737, 747, 717 a u sveho lowcostu Jetstar A 320, 330 a B787

Lufthansa ma A 320, 330, 340, 380 a B737, 747

British Airways maji A319, 320, 321, 380 a B747, 767, 777 a 787

;-)

0/0
4.7.2016 16:32

M38a47r31e98k 32K77l58u43f18a 3678224434556

Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového .... :-/

+1/−1
3.7.2016 16:17

J35o89s55e84f 35R34i61c30h90t23e98r 9306565177673

je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo

+3/0
3.7.2016 20:43

V34l79a96d29i53m97í69r 40P82r34í93k17a42z75s50k22ý 4753203768508

Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory! ;-D

0/0
3.7.2016 8:30

J32i67ř15í 66H56r55a50d25e48c 2104512251206

Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.

+3/0
2.7.2016 18:56

P34e63t20r 47H68o44r85s94k17ý 9305903278916

A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)

0/0
2.7.2016 18:14

A84n78t77o47n88i52n 16B84l98a28z23e50k 4738122827301

Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.R^

+12/0
2.7.2016 17:33

I40v40o 19Z82d82e77b65o12r52s40k34ý 3813431110761

Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.

0/0
2.7.2016 20:03

A87n73t71o75n71i77n 59B56l45a40z20e15k 4508682737661

Taky pekne.

0/0
3.7.2016 1:56

V60l64a64d75i21m17í43r 23H28o75l34ý 8164631706727

Mněv se nejvíc líbí Me-262

0/0
3.7.2016 22:53

J78o96s39e15f 70R82i94c78h71t76e37r 9956375857783

To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.

+1/0
2.7.2016 17:26

P36e55t93r 80S80k41o45k66a84n 3319479483369

Letel jsem s timto letadlem pred 2 tydny na trase Frankfurt-Buenos Aires. Je to pekne letadlo - muj prvni transatlanticky let probehl bez problemu. Ale stejne pokud clovek je vyssi postavy tak je tam v economy malo mista na nohy - pokud clovek nezabookuje par mist kde je to lepsi.

+4/−1
2.7.2016 14:38

K15a92r63e86l 86M35o96k91r43y74k 3966328323

souhlas! letěl jsem Auckland - Seoul a trošku více pohodlí jsem měl jen díky rezervaci místa v zadní části....jinak je to prakticky stejné jako v 737 a pod. co se roztečí sedadel týče!

+1/0
2.7.2016 14:55

P82e12t36r 16S60k58o33k74a45n 3859579333869

No je to dost bida - obzvlast kdyz v tom clovek stravi 13 hodin :-). Myslim ze by mohli o par cm pridat mezi temi radami na takto dlouhe trasy. Anebo aspon udelat nejakou sekci pro vetsi pasazery - klidne za drobny priplatek.

+2/0
2.7.2016 15:49
Foto

J74i30r61i 97B44i10l42i66n62a 5348860237

Kolik mate mista na nohy zalezi na aerolinkach, ne na vyrobci. Ja nedavno letel z Korejcema Vancouver - Seoul a mista bylo neuveritelne mnoho.

0/0
4.7.2016 7:55

R63o79m44a21n 28V83i58n19š 5610638584251

Je dobře že turisté z Korei a Číny sem létají. Turistický ruch je nejvýhodnější byznis. Palec nahoru R^

+14/0
2.7.2016 14:34

R85o88m13a29n 16V29i45n39š 5100228144441

opr.: byznys.

+1/0
2.7.2016 14:35

T92o98m74á63š 64K68a58p24l22a51n 8793249223553

jsem myslel, že dneska už se všechna velká letadla dělají s winglety, aby se snížila hlučnost

0/0
2.7.2016 14:12

V61o36j47t70ě32c26h 15H75o18r40s79k35ý 7467277931862

Winglety se používají hlavně k snížení odporu. 747-8 používá tzv. "raked wingtip" který je pro dlouhé lety úspornější.

+7/0
2.7.2016 14:24

J11a59n 45P50r21i53c29h92y49s12t48a46l 8721158743

Proc nedokazete napsat takovyto clanek neutralne, bez politiky?

0/−16
2.7.2016 14:10

M89a72r54t91i96n 68K76o94z98á68k 4834670939377

Obávám se, že vy byste viděl politiku i v článku o sklizni jablek.

+19/0
2.7.2016 14:13

P28e51t63r 37S20c91h44w72a10r12z 2411438979676

už to nepij..

+5/0
2.7.2016 14:31

T82o79m41á69š 43T49a17t80í53č29e35k 5190162590768

Asi se mu nelíbí, jak nazývají Letiště Praha-Ruzyně. :-)

+6/0
2.7.2016 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.