Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Korean Air začal létat do Prahy s nejnovějším jumbem

Korean Air od pátku rozšířil svoji kapacitu v letadlech mezi Soulem a Prahou. Čtyřikrát týdně bude na lince létat s nejnovějším přírůstkem ve flotile, modernizovanou verzí legendárního jumba, Boeingem 747-8i. Na pražské Ruzyni jej v sobotu přivítala slavnostní vodní brána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17a29t92r20i15k 81E20g17e66r 2788520439941

My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?

0/0
4.7.2016 9:16

F91r85a81n31t72i59š51e31k 53M65ü64l13l29e27r 2853142109378

https://youtu.be/QcZg3ZaV1mI

0/0
4.7.2016 7:25

D49a30n 52S85v83o52b72o64d87a 9380110825366

16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)

+1/0
3.7.2016 19:04

P51e74t39r 66S38u45c31h20ý 1468949484566

Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.

0/−2
3.7.2016 17:09

J77o71s66e48f 26R16i87c48h91t47e42r 9676515657383

plácáš nesmysly

+2/0
3.7.2016 20:41

J44a88n 16C78e66p64e37k 1634306920

Tak to jste hodně plácnul, taková Lufthansa má třeba letadla ve velkých počtech od obou výrobců. :-)

0/0
4.7.2016 8:54

M75i21c73h43a98l 13M97i41l49l87e14r 9256862269702

jo, tak proto Emirates maji Airbus 330, 340, 380 a celou radou Boeingu 777

Qantas ma A330 a 380 a B737, 747, 717 a u sveho lowcostu Jetstar A 320, 330 a B787

Lufthansa ma A 320, 330, 340, 380 a B737, 747

British Airways maji A319, 320, 321, 380 a B747, 767, 777 a 787

;-)

0/0
4.7.2016 16:32

M61a65r29e63k 35K47l28u94f77a 3788534174606

Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového .... :-/

+1/−1
3.7.2016 16:17

J59o49s97e15f 12R21i62c84h94t72e79r 9736985677483

je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo

+3/0
3.7.2016 20:43

V66l95a93d10i12m62í78r 48P65r11í64k72a22z85s36k24ý 4133343298868

Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory! ;-D

0/0
3.7.2016 8:30

J42i37ř53í 74H87r20a68d50e12c 2434682611666

Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.

+3/0
2.7.2016 18:56

P54e95t19r 39H86o20r65s59k47ý 9445353628556

A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)

0/0
2.7.2016 18:14

A60n30t31o60n93i46n 84B64l23a46z18e61k 4718572877901

Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.R^

+12/0
2.7.2016 17:33

I37v95o 60Z61d39e52b33o69r68s17k25ý 3883101310711

Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.

0/0
2.7.2016 20:03

A93n37t52o84n15i94n 51B23l47a11z72e18k 4208542257501

Taky pekne.

0/0
3.7.2016 1:56

V11l14a86d88i56m44í35r 58H10o67l91ý 8174691766257

Mněv se nejvíc líbí Me-262

0/0
3.7.2016 22:53

J56o97s56e18f 39R10i63c59h47t52e90r 9656205257153

To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.

+1/0
2.7.2016 17:26

P32e96t60r 95S69k73o59k30a66n 3169479953499

Letel jsem s timto letadlem pred 2 tydny na trase Frankfurt-Buenos Aires. Je to pekne letadlo - muj prvni transatlanticky let probehl bez problemu. Ale stejne pokud clovek je vyssi postavy tak je tam v economy malo mista na nohy - pokud clovek nezabookuje par mist kde je to lepsi.

+4/−1
2.7.2016 14:38

K79a45r51e55l 54M93o12k41r94y96k 3276928913

souhlas! letěl jsem Auckland - Seoul a trošku více pohodlí jsem měl jen díky rezervaci místa v zadní části....jinak je to prakticky stejné jako v 737 a pod. co se roztečí sedadel týče!

+1/0
2.7.2016 14:55

P73e85t34r 95S96k81o67k43a57n 3759119473799

No je to dost bida - obzvlast kdyz v tom clovek stravi 13 hodin :-). Myslim ze by mohli o par cm pridat mezi temi radami na takto dlouhe trasy. Anebo aspon udelat nejakou sekci pro vetsi pasazery - klidne za drobny priplatek.

+2/0
2.7.2016 15:49
Foto

J64i59r38i 82B58i19l42i57n21a 5508120217

Kolik mate mista na nohy zalezi na aerolinkach, ne na vyrobci. Ja nedavno letel z Korejcema Vancouver - Seoul a mista bylo neuveritelne mnoho.

0/0
4.7.2016 7:55

R29o67m68a60n 38V93i28n11š 5710558654371

Je dobře že turisté z Korei a Číny sem létají. Turistický ruch je nejvýhodnější byznis. Palec nahoru R^

+14/0
2.7.2016 14:34

R92o29m23a98n 52V96i77n17š 5970778914641

opr.: byznys.

+1/0
2.7.2016 14:35

T61o39m47á87š 20K43a64p52l76a84n 8553789553243

jsem myslel, že dneska už se všechna velká letadla dělají s winglety, aby se snížila hlučnost

0/0
2.7.2016 14:12

V88o17j50t18ě84c45h 58H65o36r92s80k49ý 7377977511592

Winglety se používají hlavně k snížení odporu. 747-8 používá tzv. "raked wingtip" který je pro dlouhé lety úspornější.

+7/0
2.7.2016 14:24

J23a50n 60P70r81i45c38h66y71s34t66a55l 8931378753

Proc nedokazete napsat takovyto clanek neutralne, bez politiky?

0/−16
2.7.2016 14:10

M45a24r95t27i31n 92K19o70z51á55k 4754920879327

Obávám se, že vy byste viděl politiku i v článku o sklizni jablek.

+19/0
2.7.2016 14:13

P82e50t82r 13S48c85h13w28a41r72z 2381458689726

už to nepij..

+5/0
2.7.2016 14:31

T55o78m86á40š 68T46a86t22í60č62e37k 5630952280668

Asi se mu nelíbí, jak nazývají Letiště Praha-Ruzyně. :-)

+6/0
2.7.2016 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.