Diskuze
Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert
Děkujeme za pochopení.
J28a19n 53C35e50p97e30k
Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.
P12e85t53r95a 48N43o46v14á12k37o86v33á
Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.
J80a54r62o15m31í16r 37R13y54b80k50a
Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....
J74a36r69o95m97í76r 17P85r51a46u66s
Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.
I89v77a60n82a 86R89a79f38a53j55o47v35a
Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)
K30a14m64i13l 31S28e22d93l74á31č45e78k
Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?
K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:
1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.
2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?
P69a77v47l48a 37C93t51i45b86o23r64o83v54á
Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!
I47v28o 46C33h26u37d93o36b10a
V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým
M49a90r42t72i84n67a 38K51l91a68b42e80č23k19o52v40á
Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.
I10v58a14n 12M48r17h49a80č
Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.
M57a83r98t74i70n57a 92K50l51a69b38e56č16k63o18v82á
Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.
P17a44v30e94l 51Š72ť34a19s93t92n25ý
V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...
Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu
Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...
Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny
Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...