Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert

Stovky živých červů mohli spatřit v minulých dnech zákazníci v regálu s potravinami v obchodě Albert na frýdecko-místecké Hlavní třídě. Jeden z nich hmyz vyfotil a snímek poskytl redakci iDNES.cz. Centrála Albertu problém připouští, zákazníkům se omluvila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a90n 24C93e18p54e94k 1804446110

Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.

0/0
4.7.2016 8:57

P34e18t43r87a 41N24o91v77á97k35o31v31á 7278596854878

Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.

0/0
2.7.2016 22:01

J89a12r45o33m89í63r 21R40y63b47k55a 3122747131582

Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....;-O;-O;-O

0/0
2.7.2016 16:54
Foto

J19a61r71o57m47í28r 97P85r37a41u49s 9677507660736

Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.

0/0
2.7.2016 10:56

I73v63a18n29a 63R92a44f20a21j69o95v12a 3333939688880

Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)

+5/0
2.7.2016 8:33

K13a93m75i21l 69S55e12d48l69á90č26e18k 1906499956691

Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?

K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:

1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.

2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?:-)

+3/0
2.7.2016 10:11

P73e89t73r91a 93N55o48v65á73k50o59v87á 7508256734918

Tak by odsekl ten regionální manažer, pokud by tam stál celý den a měl toho stejně plnou pr.....

+1/0
2.7.2016 19:13

M67a51r46t72i74n54a 13K27l60a68b58e72č75k36o28v70á 5728360

Souhlasím, ale je tu velké ALE. Já pracuji na telefonu, denně odbavím v průměru 100 hovorů (volání v rámci nesrovnalostí v platbách klientů). Někteří klienti jsou v pohodě, jiní agresivní, flegmatický, vulgární a přesto já musím být profesionál. Tj. v pohodě, asertivní, s úsměvem a hlavně musím umět jednat s daným typem člověka, jeho náladou atd. Není omluvou, pokud já hovor nezvládnu a nikdo se mne z vedení neptá, zda jsem se špatně vyspala, nebylo mi dobře, měla jsem osobní problémy, byla jsem ve stresu, abych plnila normy atd. Chápu, že práce v obchodě není lehká (pracovala jsem na prodejně a pak i na pokladně v supermarketu), ale žádný zákazník není zvědavý na mé odsekávání nebo otrávený obličej. Naopak, s úsměvem jde všechno líp a není to jenom fráze. Pokud ten člověk tohle nezvládá, pak tu práci prostě nemá dělat a je jedno, zda to dělá, protože prostě nemá volbu nebo se prostě jen neumí ovládat. Prostě je třeba si uvědomit, že zákazník tu není pro nás, ale my pro něho.

+2/0
2.7.2016 11:03

I37v43a29n76a 94R57a54f20a47j28o94v24a 3973539268340

Souhlasim, ja se vzdy snazila pusobit profesionalne, ale jakozto zodpovedna osoba majici pod sebou zamestnance je tezke kazdemu stat za zadkem a usmernovat je cely den, zvlast kdyz mate premiru svoji prace. Plus bohuzel, nekteri zamestnanci si ani nejsou schopni uvedomit, co to je uroven a slusne chovani (neni to pravidlo, ale vzhledem k platovym podminkam velmi casty jev).

+1/0
2.7.2016 14:13

J49a48n 13N32ě94m29e85c 2550408346953

Tak vzhledem ke všem těmhle pindům, co jste předvedla, je prostě nejlepší to nafotit a rovnou fláknout do médií.

0/0
2.7.2016 23:37

P75a88v47l31a 88C24t23i87b40o71r90o56v87á 2280633177

Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!

+1/−1
2.7.2016 8:19
Foto

I83v32o 46C69h14u55d51o85b78a 9660506411184

V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým

0/0
2.7.2016 8:10

M56a73r46t69i60n78a 30K98l96a15b98e84č65k85o61v58á 5918240

Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.

+1/0
2.7.2016 7:51

I21v11a32n 92M63r91h30a47č 1606512320727

Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.

+1/0
2.7.2016 7:56

P80a78v82l97a 54C85t37i49b43o17r86o26v46á 2840483687

Globus Letnany, maji vyborne pecivo...

0/0
2.7.2016 8:22

M88a37r86t51i46n11a 95K54l50a52b16e68č58k82o47v54á 5828360

V Letňanech není, tam je Tesco :) Já jezdím buď na Černý Most nebo do Čakovic do Globu. Ale pečivo mají opravdu výborné a obrovský výběr. Jinak jsem na PN, takže nemůžu ani nakoupit. Tak jsem si objednala v Tesco, přinesl mi to pán až do bytu a vše v pořádku. Ovoce a zeleninu bych si lepší ani já sama nevybrala. Škoda, že Globus tohle zatím nenabízí.

0/0
2.7.2016 11:07

M13a85r12t63i13n16a 86K64l95a14b24e15č55k78o53v60á 5578330

Na pečivo doporučuji Globus. Je fakt nejlepší ať kvalitou nebo obrovským výběrem. Ale v Albertu mají taky výborné kaiserky a housky. Jinak jak jsem psala, do Lidlu chodím jen pro určité věci. Rozhodně bych tam neudělala nákup na několik dní. Výběr je dost omezený, holt supermarket, a i ceny jsou proti jiným obchodům vyšší. V Lidlu jedu podle letáků, americký nebo francouzský týden se mi líbí. Ale abych si tam koupila máslo, mlíko to jdu raději do Globu nebo Kaufu. Do Lidlu chodím pro aspik kuřecí a lovecký salám;-D Já v polských potravinách vidím problém. Ať je to šizení (viz poslední případ o 10% méně masa než bylo deklarováno) nebo kvalita. Prostě je to pro mě moc velký risk.

0/−1
2.7.2016 11:14

M64i79l36a79n 82B38r56o11ž 9793677895594

To, že jsou ceny v Lidlu, je mýtus, už dávno vyvrácený...Mléko jsem tam včera kupoval za 11 Kč, stejnou nebo dokonce vyšší cenu má Tesco nebo Albert, kaufland nevím. Máslo to samé, nebo čokolády, máte je tam za 10 kč, a neviděl jsem, že by tam bylo nasekáno E tohle, E tohle apod. pravda, nebude to asi čokoláda se 75% kakaa, ale 30% tam je, akorát obal to má trochu nuzný, ale ten platit nepotřebuji. A ohledně polských potravi, v Lidlu najdete výrobky i z Německa nebo Rakouska, za stejnou cenu jako alternativu z Alebrtu. A taky mě nikdo neotravuje s přiblblými věrnostními kartami. PS - nejsem agent Lidlu:-).

0/0
3.7.2016 10:10

M69i42l43a20n 80B61r66o35ž 9333797635814

Sorry za překlepy.

0/0
3.7.2016 10:12

M14a91r40t44i95n36a 25K96l35a24b88e12č10k33o13v73á 5178110

Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.

+2/0
2.7.2016 7:39

P36a29v73e45l 43Š80ť71a45s96t90n93ý 8322984844

V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....

+4/0
2.7.2016 7:30

M25a53r74t89i96n 22Š15m52í51d92a 3344548527400

Zlatý Interspar :(

0/0
2.7.2016 7:14

H57e57l91e27n32a 52L44a18y67e57r58o72v60á 3393334133120

Bude to asi ve vsech prodejnach podobne. V plzenske prodejne Albert, byvalem Intersparu, se uz asi tyden neda nakupovat pro neuveritelny zapach zkazeneho masa. Je to jen pro silne zaludkyRv

0/0
2.7.2016 6:17

V25l14a86d55i58m22í75r94a 95M83i76k79e20š88o38v40á 7341493439

V Hulíně je Albert, kde je příjemné nakupovat. Nic jsem tam neviděla, co bych mohla kritizovat. Zboží čerstvé, prodavačky ochotné. U vchodu je pan Pozorka,

který vše dozoruje, ochotně podává informace. Škoda, že jsem v Hulíně jen zřídka.

Vše je lidech.

0/0
2.7.2016 6:10

J11a14n 75H41á79j44e16k 2426486493545

Skvělé že redakce podnět uchopila a senzaci publikovala. S vedením prodejny nekomunikuje ani zákazník, který to zjistil, ani redakce. Ta raději vyzpovídá uklízečku, která dva dny chodí okolo. Aby ale regál vyskládala, to ne.

Fakt je chyba ve vedení prodejny?

+5/−1
2.7.2016 4:43

J22a27r88o31s38l47a53v 63S97v44o26b32o36d68a 1664375578689

no vono je občas fakt těžké poznat, ze kterého regálu to vůbec jde. A uklízečka tam měla asi spoustu jiné práce, než aby preventivně vyskladávala regály. To je spíš práce pro doplňovače. Jenže to by jim muselo nařídit vedení. A vedení to, jak vidno, bylo jedno..

0/0
2.7.2016 7:13

J29a41n 35H89á89j12e97k 2486726163205

No a řekla to uklízečka nebo někdo jiný, že to v uličce XY smrdí vedení?

Ať se Vám to líbí či ne, uklízečka si nestěžovala, že to nahlásila a že ji vedení řeklo, ať si hledí svého. V článku je, že řekla, že to tam dva dny smrdělo.

Sorry, někdy je blbé vedení, ale někdy s tím nemůžou nic dělat. Protože to prostě neví.

0/0
2.7.2016 21:16

P52e79t36r54a 50N70o58v90á88k59o90v86á 7698506974838

Kriste a manažer prodejny dělá co? Když si uklízečka dva dny všímá, že tam něco smrdí, měl by si manažer všimnout taky, protože by měl chodit mezi regály častěji než ona. Je to jeho prodejna, jeho vizitka.

+1/0
2.7.2016 21:52

J80a49n 71H22á17j58e73k 2286176293325

A proto to nefunguje. Vy a uklízečka k tomu přistupují, že to je problém někoho jiného, jen ne můj.

0/0
3.7.2016 5:26

P37e86t33r89a 73N46o53v55á64k88o76v84á 7968186454678

Tak jistě. Uklízečka se sama neúkoluje, takže dělá to, co jí vedení řekne, ne co chce sama. Tudíž pokud jí vedení neřeklo, že má vyskládat regál a zjistit, co tam smrdí, tak to opravdu není chyba uklízečky. Notabene když uklízečka je od toho, že tam myje podlahu, ne rovná zboží do regálu a z regálu.

0/0
2.7.2016 21:51

M18i38c53h64a48l 91M27i27l97l11e92r 9136922169182

je smutne, ze jeste 26 let po skonceni totality a socijaaaalistickeho hospodareni se vyskytuji zamestnanci, kteri ty socijaaaalisticke samoskove praktiky a "sluzbu zakaznikum" nadale vedou.

Tohle neni ani tak o firme jako takove, ale jake je tam vedeni v Cesku, jaky udava ton sluzby zakaznikum a jaky je personal v tom kterem obchode. Skoro bych se vsadil, ze v jejich obchodech Albert Heijn v Holandsku by si nedovolili ani desetinu toho spatneho pristupu k zakaznikum, jaky se trpi v Cesku. Podobne tak by si tam nedovolili zachazet se zbozim v dobe, kdy mu prochazi lhuta tak, jako se to bezne dela u Alberta v Cesku. Natoz aby si nejake kasirky otviraly na zakazniky hubu, kdyz je upozorni na spatnou kvalitu zbozi nebo jine nedostatly ve sluzbach zakaznikum.

Jak na to? Lidi by se konecne meli naucit, ze zakaznik je pan a ze zakaznik nemlci kdyz neni spokojeny.

Proste mlcet a jit jinam neni nejefektivnejsi reseni. Je treba aby se zakaznik ozval - nechal si zavolat vedouciho obchodu, napsal email pripadne poslal foto na vedeni Ahold Albert. Psal do medii, nejen na diskuzni fora. Pripadne poslat stiznostni material primo na materskou firmu do Holandska.

S nastvanym mlcenim odejit z obchodu a uz se nevratit je jen hodne polovicate reseni. To jednotlivy personal v obchodech nic nenauci. Jeste si reknou "no tak jsem se zbavil/a nepohodlneho zakaznika a vim, ze jak se k nim chovam, zabira". Jenom s tim budou pokracovat, protoze oni nevidi kdyz trzby padaji. Navic kde neni dostratecna mistni konkurence, zakaznici porad budou chodit, protoze se jim nebude chtit jezdit nekam jinam.

Je treba nebyt liny a ozvat se. Nenechat sebou utirat podlahu a pomoci medialni pozornosti a stiznosti zasilanych vedeni se zaslouzit o zmeny v chovani a praktikach mistniho personalu a v zasobovani.

+4/−1
2.7.2016 4:39

P46e31t48r31a 14N64o69v26á50k26o93v43á 7948136644738

Jenže všechno souvisí se vším. Až budou mít zaměstnanci Albertu v Česku stejné platy jako zaměstnanci v Holandsku, tak se k tomu taky budou stavět jinak.

Ale hlavně v zemích na západ od Česka je vidět, že vyšší funkce neznamená, že jsem hrdě v kanclu a na ostatní zaměstnance se jen koukám přes kamery a případně remcám, že mají fronty, ať zrychlí. Naopak třeba v Švýcarsku jsem zažila, jak v případě přeplněnéhho místa na plasty před obchodem došel manažer, okoukl to a do minuty byl zpátky s pytli a už to do nich valil. V Česku by to bylo tak, že pokud už by si manažer všimnul, tak byl někoho poslal, ať to jde udělat. A to je na tom to smutné. My ty vyšší pozice pořád hodně bereme ne jako větší zodpovědnost, ale hlavně jako víc peněz a míň se namáhat, budou to dělat ti níž postavení.

0/0
2.7.2016 21:58

K14a70m89i64l 88S63e63d82l44á68č16e90k 1726529496611

Tak to se divím, že ti zaměstnanci v tom Holandsku se na to taky nevykašlou. Vždyť proti zaměstnancům v Norsku nebo Lucembursku jsou to úplní chudáci. ;-)

Ne, ne. To jsou trapné výmluvy. Zaměstnanec prodává svůj čas a svojí pracovní sílu svému zaměstnavateli za cenu, na jaké se shodli (jinak by nedošlo k podpisu smlouvy). Pokud na svojí práci pak zaměstnanec kašle (navíc s odůvodněním výše mzdy, se kterou původně souhlasil), tak prostě nedrží dohodu, a to není hodno dospělého a slušného člověka.

S těmi manažery je to kus od kusu. Druhá věc je, že jako nejdražší zaměstnanec by ten manažer měl zvážit, jakými úkony (které může provést někdo levnější) se bude on osobně v práci zabývat.

+1/0
2.7.2016 23:04

M57i80r40o62s57l85a41v 13P48a22v13l47í54č58e32k 7233420365884

To se stane.

0/0
2.7.2016 2:03

H41o13n50z28a 82B67o65b86u44l58a 9776529963759

Albert je tragedie. V Litomericich prevzal byvaly Interspar, ktery byl uz tak dost bidny, ale Albert tu bidu povysil na dalsi level. A nejvic me dojalo, kdyz meli reklamu, ze to dobre z IS zustalo, treba masna. Maso jsem v IS kupoval celkem 4x a vzdy bylo citit. V Albertu to ale vylepsili, protoze hraje vsemi barvami uz v obchode, takze celkem spolehlive od nakupu vcas odradi. Hnus nechutnej.Rv;-O

+2/−1
2.7.2016 1:41

A41d84a24m 72H11o26u28b39a86ř 2269768595257

se jim holt promichalo zbozi v oddeleni cizokrajnych specialit, to nebyli ve skutecnosti cervi, ale indianska pochoutka.

0/−1
2.7.2016 0:40

M38a85r46t91i57n 46K63r17a58l 7163610563947

Musím říci, že vysmívaný Lidl to Albertovi celkem bez problémů naklepe na všech frontách. Akorát se v Lidlu musí člověk naučit nakupovat, protože většinu značek jsem v životě neviděl.

+16/0
2.7.2016 0:17

K91a98m95i53l 69S68e16d70l22á72č17e50k 1416209696121

Však má samotný Lidl skoro šestinásobné zisky, oproti celému Aholdu (a ten má u nás nejsilnější pozici na trhu).

+5/0
2.7.2016 0:45

I25v34a51n 32S51l37á10m97a 6656295161428

Jo, Lidl je super, jak po stránce cen, tak po stránce kvality.

A ne, neni to reklama, tu nemám rád... Rád mám třeba pečivo z Lidlu;-D

+5/0
2.7.2016 3:26

B68o82h78d61a26n 16M33a29r42e42k 5555176537534

Rozpékané pečivo z Lidlu je trága. To je důvod, proč tam nechodím.

0/0
3.7.2016 15:37

M26a23r38t51i26n 35K92r14a42l 7803200333527

Taky pozor na toustový chleba Penam. Někdy je plesnivý už v regálu (Albert).

0/0
2.7.2016 0:15

L63i97b96o86r 50V61e72n12g39l93á54ř 4334345852504

za me globus lidl R^R^R^ albert a tesco RvRvRv zbytek relativni prumer

+4/−1
2.7.2016 0:12

J69i81ř77í 43O78u97k21r86o68p24e12c 5790498633499

Pardon, mělo být plus

0/0
2.7.2016 1:08

L96i51b91o62r 68V30e44n55g15l54á80ř 4504855292824

Jo Albert, to je fakt tragedie. nechapu jak to ze jeste funguje a proc tam lidi chodi nakupovat. Albert ve FM u Baumaxu to je taky dilo. Prazdne regaly, pecivo neni uz v 16 hodin a jedna pokladna... Do byvalého Sparu jsem chodil rad od doby Albertu jsem tam nebyl ani jednou

+4/0
1.7.2016 23:56

P27a90v49e52l 44D59e12k75a53n 5540522210370

Prizpusobujeme vzhled a chut pozadavkum ceskych zakazniku. S pozdravem Ahold

+14/0
1.7.2016 23:16

J72i47n80d33ř48i88c95h 13R40á71z26l 2301345361720

Nakupovat do řetězce jezdím už jen do Ksuflandu v Žitavě. Je to zcela jiný svět. Máme se mnoho co učit. Ale dobře prase všechno spade, že?

+3/−6
1.7.2016 23:09

L87u97c56i34e 66F85o95r20m40á96n28k88o93v75á 8485178267180

Ještě někdo pochybuje, že Albert je nejhorší řetězec v ČR?

+11/0
1.7.2016 23:06

R16o81m66a72n 57Č12e96c32h79u86r29a 6322319207339

Ano.

0/0
2.7.2016 1:49

I39v86a55n 97M28r53h51a76č 1366502360307

Pro mě je Tesco ještě níž

0/0
2.7.2016 8:00

J10a12n 36M91a64j10e21r 5277537

Ne

0/0
2.7.2016 15:25







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.