Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert

Stovky živých červů mohli spatřit v minulých dnech zákazníci v regálu s potravinami v obchodě Albert na frýdecko-místecké Hlavní třídě. Jeden z nich hmyz vyfotil a snímek poskytl redakci iDNES.cz. Centrála Albertu problém připouští, zákazníkům se omluvila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a91n 39C29e73p33e51k 1964286740

Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.

0/0
4.7.2016 8:57

P39e64t96r91a 66N97o98v31á65k57o76v16á 7468706154348

Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.

0/0
2.7.2016 22:01

J41a10r96o96m12í79r 14R25y65b42k52a 3202147481542

Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....;-O;-O;-O

0/0
2.7.2016 16:54
Foto

J11a13r69o66m28í14r 88P35r42a76u34s 9977317490946

Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.

0/0
2.7.2016 10:56

I54v67a23n48a 91R50a10f31a71j58o59v81a 3353349548870

Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)

+5/0
2.7.2016 8:33

K27a26m13i74l 13S76e14d85l29á51č74e63k 1296779816811

Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?

K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:

1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.

2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?:-)

+3/0
2.7.2016 10:11

P75e69t86r83a 95N65o55v13á11k81o97v18á 7688326624108

Tak by odsekl ten regionální manažer, pokud by tam stál celý den a měl toho stejně plnou pr.....

+1/0
2.7.2016 19:13

M87a88r17t80i28n73a 91K77l63a37b28e49č75k46o11v93á 5758760

Souhlasím, ale je tu velké ALE. Já pracuji na telefonu, denně odbavím v průměru 100 hovorů (volání v rámci nesrovnalostí v platbách klientů). Někteří klienti jsou v pohodě, jiní agresivní, flegmatický, vulgární a přesto já musím být profesionál. Tj. v pohodě, asertivní, s úsměvem a hlavně musím umět jednat s daným typem člověka, jeho náladou atd. Není omluvou, pokud já hovor nezvládnu a nikdo se mne z vedení neptá, zda jsem se špatně vyspala, nebylo mi dobře, měla jsem osobní problémy, byla jsem ve stresu, abych plnila normy atd. Chápu, že práce v obchodě není lehká (pracovala jsem na prodejně a pak i na pokladně v supermarketu), ale žádný zákazník není zvědavý na mé odsekávání nebo otrávený obličej. Naopak, s úsměvem jde všechno líp a není to jenom fráze. Pokud ten člověk tohle nezvládá, pak tu práci prostě nemá dělat a je jedno, zda to dělá, protože prostě nemá volbu nebo se prostě jen neumí ovládat. Prostě je třeba si uvědomit, že zákazník tu není pro nás, ale my pro něho.

+2/0
2.7.2016 11:03

I15v65a46n69a 90R60a69f98a73j31o78v95a 3263959888740

Souhlasim, ja se vzdy snazila pusobit profesionalne, ale jakozto zodpovedna osoba majici pod sebou zamestnance je tezke kazdemu stat za zadkem a usmernovat je cely den, zvlast kdyz mate premiru svoji prace. Plus bohuzel, nekteri zamestnanci si ani nejsou schopni uvedomit, co to je uroven a slusne chovani (neni to pravidlo, ale vzhledem k platovym podminkam velmi casty jev).

+1/0
2.7.2016 14:13

J75a40n 69N11ě63m12e77c 2190308676463

Tak vzhledem ke všem těmhle pindům, co jste předvedla, je prostě nejlepší to nafotit a rovnou fláknout do médií.

0/0
2.7.2016 23:37

P16a37v64l79a 13C41t90i27b95o63r27o96v55á 2200293107

Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!

+1/−1
2.7.2016 8:19
Foto

I69v97o 67C20h31u60d11o70b70a 9330746231134

V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým

0/0
2.7.2016 8:10

M87a36r49t33i24n63a 70K19l51a74b63e35č78k91o21v57á 5438240

Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.

+1/0
2.7.2016 7:51

I89v43a12n 17M20r61h56a24č 1546362930187

Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.

+1/0
2.7.2016 7:56

P78a66v77l23a 18C36t76i73b41o55r58o89v28á 2330143847

Globus Letnany, maji vyborne pecivo...

0/0
2.7.2016 8:22

M52a67r89t22i37n19a 83K79l11a79b25e87č75k10o19v44á 5248420

V Letňanech není, tam je Tesco :) Já jezdím buď na Černý Most nebo do Čakovic do Globu. Ale pečivo mají opravdu výborné a obrovský výběr. Jinak jsem na PN, takže nemůžu ani nakoupit. Tak jsem si objednala v Tesco, přinesl mi to pán až do bytu a vše v pořádku. Ovoce a zeleninu bych si lepší ani já sama nevybrala. Škoda, že Globus tohle zatím nenabízí.

0/0
2.7.2016 11:07

M94a96r57t65i82n83a 80K69l82a44b84e21č87k86o57v71á 5718850

Na pečivo doporučuji Globus. Je fakt nejlepší ať kvalitou nebo obrovským výběrem. Ale v Albertu mají taky výborné kaiserky a housky. Jinak jak jsem psala, do Lidlu chodím jen pro určité věci. Rozhodně bych tam neudělala nákup na několik dní. Výběr je dost omezený, holt supermarket, a i ceny jsou proti jiným obchodům vyšší. V Lidlu jedu podle letáků, americký nebo francouzský týden se mi líbí. Ale abych si tam koupila máslo, mlíko to jdu raději do Globu nebo Kaufu. Do Lidlu chodím pro aspik kuřecí a lovecký salám;-D Já v polských potravinách vidím problém. Ať je to šizení (viz poslední případ o 10% méně masa než bylo deklarováno) nebo kvalita. Prostě je to pro mě moc velký risk.

0/−1
2.7.2016 11:14

M46i81l80a68n 81B96r22o37ž 9203887965404

To, že jsou ceny v Lidlu, je mýtus, už dávno vyvrácený...Mléko jsem tam včera kupoval za 11 Kč, stejnou nebo dokonce vyšší cenu má Tesco nebo Albert, kaufland nevím. Máslo to samé, nebo čokolády, máte je tam za 10 kč, a neviděl jsem, že by tam bylo nasekáno E tohle, E tohle apod. pravda, nebude to asi čokoláda se 75% kakaa, ale 30% tam je, akorát obal to má trochu nuzný, ale ten platit nepotřebuji. A ohledně polských potravi, v Lidlu najdete výrobky i z Německa nebo Rakouska, za stejnou cenu jako alternativu z Alebrtu. A taky mě nikdo neotravuje s přiblblými věrnostními kartami. PS - nejsem agent Lidlu:-).

0/0
3.7.2016 10:10

M46i24l75a85n 37B16r37o86ž 9833157405674

Sorry za překlepy.

0/0
3.7.2016 10:12

M36a49r93t89i91n38a 39K13l38a32b96e42č60k35o24v59á 5528550

Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.

+2/0
2.7.2016 7:39

P73a91v71e51l 96Š70ť45a11s59t50n43ý 8832114414

V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....

+4/0
2.7.2016 7:30

M50a23r42t42i12n 31Š45m80í58d93a 3124248267420

Zlatý Interspar :(

0/0
2.7.2016 7:14

H35e11l91e77n43a 38L40a48y95e84r51o33v54á 3893774883680

Bude to asi ve vsech prodejnach podobne. V plzenske prodejne Albert, byvalem Intersparu, se uz asi tyden neda nakupovat pro neuveritelny zapach zkazeneho masa. Je to jen pro silne zaludkyRv

0/0
2.7.2016 6:17

V53l30a65d91i46m92í80r56a 30M19i91k42e76š48o82v53á 7121753589

V Hulíně je Albert, kde je příjemné nakupovat. Nic jsem tam neviděla, co bych mohla kritizovat. Zboží čerstvé, prodavačky ochotné. U vchodu je pan Pozorka,

který vše dozoruje, ochotně podává informace. Škoda, že jsem v Hulíně jen zřídka.

Vše je lidech.

0/0
2.7.2016 6:10

J58a65n 50H71á10j11e27k 2566896783765

Skvělé že redakce podnět uchopila a senzaci publikovala. S vedením prodejny nekomunikuje ani zákazník, který to zjistil, ani redakce. Ta raději vyzpovídá uklízečku, která dva dny chodí okolo. Aby ale regál vyskládala, to ne.

Fakt je chyba ve vedení prodejny?

+5/−1
2.7.2016 4:43

J54a12r69o34s58l92a60v 49S87v17o20b30o22d29a 1474155288469

no vono je občas fakt těžké poznat, ze kterého regálu to vůbec jde. A uklízečka tam měla asi spoustu jiné práce, než aby preventivně vyskladávala regály. To je spíš práce pro doplňovače. Jenže to by jim muselo nařídit vedení. A vedení to, jak vidno, bylo jedno..

0/0
2.7.2016 7:13

J68a78n 51H24á29j39e12k 2126576643895

No a řekla to uklízečka nebo někdo jiný, že to v uličce XY smrdí vedení?

Ať se Vám to líbí či ne, uklízečka si nestěžovala, že to nahlásila a že ji vedení řeklo, ať si hledí svého. V článku je, že řekla, že to tam dva dny smrdělo.

Sorry, někdy je blbé vedení, ale někdy s tím nemůžou nic dělat. Protože to prostě neví.

0/0
2.7.2016 21:16

P29e46t90r76a 53N63o88v72á52k88o88v92á 7628866504488

Kriste a manažer prodejny dělá co? Když si uklízečka dva dny všímá, že tam něco smrdí, měl by si manažer všimnout taky, protože by měl chodit mezi regály častěji než ona. Je to jeho prodejna, jeho vizitka.

+1/0
2.7.2016 21:52

J45a37n 52H62á94j98e20k 2306986353395

A proto to nefunguje. Vy a uklízečka k tomu přistupují, že to je problém někoho jiného, jen ne můj.

0/0
3.7.2016 5:26

P81e39t31r56a 44N95o59v68á70k29o52v68á 7648576414748

Tak jistě. Uklízečka se sama neúkoluje, takže dělá to, co jí vedení řekne, ne co chce sama. Tudíž pokud jí vedení neřeklo, že má vyskládat regál a zjistit, co tam smrdí, tak to opravdu není chyba uklízečky. Notabene když uklízečka je od toho, že tam myje podlahu, ne rovná zboží do regálu a z regálu.

0/0
2.7.2016 21:51

M56i79c85h88a37l 78M90i66l73l15e12r 9936292369692

je smutne, ze jeste 26 let po skonceni totality a socijaaaalistickeho hospodareni se vyskytuji zamestnanci, kteri ty socijaaaalisticke samoskove praktiky a "sluzbu zakaznikum" nadale vedou.

Tohle neni ani tak o firme jako takove, ale jake je tam vedeni v Cesku, jaky udava ton sluzby zakaznikum a jaky je personal v tom kterem obchode. Skoro bych se vsadil, ze v jejich obchodech Albert Heijn v Holandsku by si nedovolili ani desetinu toho spatneho pristupu k zakaznikum, jaky se trpi v Cesku. Podobne tak by si tam nedovolili zachazet se zbozim v dobe, kdy mu prochazi lhuta tak, jako se to bezne dela u Alberta v Cesku. Natoz aby si nejake kasirky otviraly na zakazniky hubu, kdyz je upozorni na spatnou kvalitu zbozi nebo jine nedostatly ve sluzbach zakaznikum.

Jak na to? Lidi by se konecne meli naucit, ze zakaznik je pan a ze zakaznik nemlci kdyz neni spokojeny.

Proste mlcet a jit jinam neni nejefektivnejsi reseni. Je treba aby se zakaznik ozval - nechal si zavolat vedouciho obchodu, napsal email pripadne poslal foto na vedeni Ahold Albert. Psal do medii, nejen na diskuzni fora. Pripadne poslat stiznostni material primo na materskou firmu do Holandska.

S nastvanym mlcenim odejit z obchodu a uz se nevratit je jen hodne polovicate reseni. To jednotlivy personal v obchodech nic nenauci. Jeste si reknou "no tak jsem se zbavil/a nepohodlneho zakaznika a vim, ze jak se k nim chovam, zabira". Jenom s tim budou pokracovat, protoze oni nevidi kdyz trzby padaji. Navic kde neni dostratecna mistni konkurence, zakaznici porad budou chodit, protoze se jim nebude chtit jezdit nekam jinam.

Je treba nebyt liny a ozvat se. Nenechat sebou utirat podlahu a pomoci medialni pozornosti a stiznosti zasilanych vedeni se zaslouzit o zmeny v chovani a praktikach mistniho personalu a v zasobovani.

+4/−1
2.7.2016 4:39

P77e27t33r16a 43N30o42v53á96k13o27v79á 7298916684878

Jenže všechno souvisí se vším. Až budou mít zaměstnanci Albertu v Česku stejné platy jako zaměstnanci v Holandsku, tak se k tomu taky budou stavět jinak.

Ale hlavně v zemích na západ od Česka je vidět, že vyšší funkce neznamená, že jsem hrdě v kanclu a na ostatní zaměstnance se jen koukám přes kamery a případně remcám, že mají fronty, ať zrychlí. Naopak třeba v Švýcarsku jsem zažila, jak v případě přeplněnéhho místa na plasty před obchodem došel manažer, okoukl to a do minuty byl zpátky s pytli a už to do nich valil. V Česku by to bylo tak, že pokud už by si manažer všimnul, tak byl někoho poslal, ať to jde udělat. A to je na tom to smutné. My ty vyšší pozice pořád hodně bereme ne jako větší zodpovědnost, ale hlavně jako víc peněz a míň se namáhat, budou to dělat ti níž postavení.

0/0
2.7.2016 21:58

K14a63m33i62l 50S23e45d12l13á47č64e81k 1396939646481

Tak to se divím, že ti zaměstnanci v tom Holandsku se na to taky nevykašlou. Vždyť proti zaměstnancům v Norsku nebo Lucembursku jsou to úplní chudáci. ;-)

Ne, ne. To jsou trapné výmluvy. Zaměstnanec prodává svůj čas a svojí pracovní sílu svému zaměstnavateli za cenu, na jaké se shodli (jinak by nedošlo k podpisu smlouvy). Pokud na svojí práci pak zaměstnanec kašle (navíc s odůvodněním výše mzdy, se kterou původně souhlasil), tak prostě nedrží dohodu, a to není hodno dospělého a slušného člověka.

S těmi manažery je to kus od kusu. Druhá věc je, že jako nejdražší zaměstnanec by ten manažer měl zvážit, jakými úkony (které může provést někdo levnější) se bude on osobně v práci zabývat.

+1/0
2.7.2016 23:04

M44i58r74o50s40l50a97v 54P24a36v88l85í19č98e71k 7733140275964

To se stane.

0/0
2.7.2016 2:03

H40o95n72z28a 64B80o31b13u94l65a 9596239133479

Albert je tragedie. V Litomericich prevzal byvaly Interspar, ktery byl uz tak dost bidny, ale Albert tu bidu povysil na dalsi level. A nejvic me dojalo, kdyz meli reklamu, ze to dobre z IS zustalo, treba masna. Maso jsem v IS kupoval celkem 4x a vzdy bylo citit. V Albertu to ale vylepsili, protoze hraje vsemi barvami uz v obchode, takze celkem spolehlive od nakupu vcas odradi. Hnus nechutnej.Rv;-O

+2/−1
2.7.2016 1:41

A77d45a69m 27H27o56u62b64a78ř 2489248335597

se jim holt promichalo zbozi v oddeleni cizokrajnych specialit, to nebyli ve skutecnosti cervi, ale indianska pochoutka.

0/−1
2.7.2016 0:40

M91a14r75t89i76n 22K95r33a52l 7703400193687

Musím říci, že vysmívaný Lidl to Albertovi celkem bez problémů naklepe na všech frontách. Akorát se v Lidlu musí člověk naučit nakupovat, protože většinu značek jsem v životě neviděl.

+16/0
2.7.2016 0:17

K18a47m12i87l 63S22e85d47l41á63č12e56k 1866699446741

Však má samotný Lidl skoro šestinásobné zisky, oproti celému Aholdu (a ten má u nás nejsilnější pozici na trhu).

+5/0
2.7.2016 0:45

I26v33a14n 40S31l39á98m29a 6746815111168

Jo, Lidl je super, jak po stránce cen, tak po stránce kvality.

A ne, neni to reklama, tu nemám rád... Rád mám třeba pečivo z Lidlu;-D

+5/0
2.7.2016 3:26

B24o34h73d39a17n 57M47a25r62e89k 5835116477224

Rozpékané pečivo z Lidlu je trága. To je důvod, proč tam nechodím.

0/0
3.7.2016 15:37

M60a50r73t43i89n 51K61r57a36l 7463350783477

Taky pozor na toustový chleba Penam. Někdy je plesnivý už v regálu (Albert).

0/0
2.7.2016 0:15

L78i48b81o22r 81V20e78n33g16l88á72ř 4484385322284

za me globus lidl R^R^R^ albert a tesco RvRvRv zbytek relativni prumer

+4/−1
2.7.2016 0:12

J22i35ř49í 12O92u19k77r57o55p41e91c 5590548653979

Pardon, mělo být plus

0/0
2.7.2016 1:08

L36i13b38o20r 67V75e79n77g12l90á67ř 4874535602114

Jo Albert, to je fakt tragedie. nechapu jak to ze jeste funguje a proc tam lidi chodi nakupovat. Albert ve FM u Baumaxu to je taky dilo. Prazdne regaly, pecivo neni uz v 16 hodin a jedna pokladna... Do byvalého Sparu jsem chodil rad od doby Albertu jsem tam nebyl ani jednou

+4/0
1.7.2016 23:56

P93a61v29e42l 44D10e96k32a85n 5380112890360

Prizpusobujeme vzhled a chut pozadavkum ceskych zakazniku. S pozdravem Ahold

+14/0
1.7.2016 23:16

J80i89n60d34ř66i18c62h 68R20á27z63l 2521425571460

Nakupovat do řetězce jezdím už jen do Ksuflandu v Žitavě. Je to zcela jiný svět. Máme se mnoho co učit. Ale dobře prase všechno spade, že?

+3/−6
1.7.2016 23:09

L21u34c30i34e 96F54o46r39m39á21n30k96o39v80á 8525808667840

Ještě někdo pochybuje, že Albert je nejhorší řetězec v ČR?

+11/0
1.7.2016 23:06

R52o95m22a39n 42Č31e45c97h41u83r43a 6652899127529

Ano.

0/0
2.7.2016 1:49

I59v21a60n 18M75r92h81a43č 1596312230457

Pro mě je Tesco ještě níž

0/0
2.7.2016 8:00

J20a33n 87M67a45j95e66r 5887607

Ne

0/0
2.7.2016 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.