Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ministr Ťok mýtné pasti neunikl. Zavinil ji on sám?

Mýto bude v Česku i další tři roky vybírat firma Kapsch. Pokud se jí tedy bude chtít přijmout podmínky, jež jí při exkluzivním jednání nabídne ministr dopravy Dan Ťok. Není to překvapení. Když včera vláda Ťokovi se skřípěním zubů odkývala, aby se dohodl s Kapschem přímo a bez veřejné soutěže, stvrdila stav jasný už dávno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P29a18v59e53l 12S50o82b70o25t24k98a 3380930559486

Je zjevné, že ministr Ťok je neschopný a měl by odstoupit. Kdyby to byl čestný chlap, tak to už dávno udělal. Ovšem, co se týče toho tendru, tak jsem velmi skeptický, protože zákon o zadávání veřejných zakázek je tak špatný a složitý, že to dělá problémy nejen v oblasti mýta - viz http://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=527034

0/0
14.7.2016 9:45

L24i31b47o81r 92K71ř90u63p91a35l78a 3825353368918

nojo, bylo to jako vždy klasicky upečené už od začátku, kde je šimonovskému s řebíčkem konec, nadruhou stranu to alespoň funguje

+2/0
13.7.2016 7:09

L76u79k87á37š 44S12l24á73n68s84k20ý 4491503417116

"Klíčové informace

o systému smí zpřístupnit až na Silvestra a bez toho lze těžko novou zakázku vypsat."

Už bylo někde uvedeno, o jaké informace jde?

0/0
13.7.2016 6:15

P20a96v52e29l 11K64o25u48t21e10c37k54ý 8676276337678

Bohužel Ťok strašně zklamal. Je to jen plkal a poslušný obsazovač funkcí pro straníky ANO do ČD apod. Ale už tam překáží více než rok a půl

+1/−1
12.7.2016 23:10

J57o43s32e47f 29B50r66o21ž45e98k 7573775952811

Inu, Paroubkovi "šibalové" na ministerstvu dopravy to připravili a Šimonovský podepsal. Další socanská zlodějina za desítky miliard. A že je Ťok naprosto neschopný je jasné každému už 2 roky, tak co se divit? Ano, makáme - ale pro sebe a do svý kapsy.

+2/−1
12.7.2016 22:54

D32a49n32a 89K25o80c39i15á35n37o60v41á 2763368169578

Tato vláda je úspěšná, řekl Bohoušek. ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2016 22:33

J56u55l45i27u62s 15P28u93f80l69e40r 9404820129

Vyděrači se nikdy nesmí ustoupit protože pak se nedoplatíš. Teď ale nevím kdo je ten skutečný vyděrač daňového poplatníka.

0/0
12.7.2016 20:51

J17i47ř51í 39Č77e86r31m76á12k 9510377519184

Proc 3 roky? Nestacil by 1 rok?

+1/0
12.7.2016 18:08

J94u85l87i72u39s 15C87h51a12l41o77u29p26k31a 4382189540491

Mě by zajímalo, kdo tu "nevýhodnou" smlouvu podepsal a kdo ji připravil takto nevýhodně. Konkrétní jména a jména ministrů, tehdy vládnoucích ministerstvem dopravy. Soudím, že to bude někdo dost vysoko, když ani Ťok nemůže než říci, že SE podepsala nevýhodná smlouva. Pod každou smlouvou musí být PODPIS. Ale to bychom od rádobynovinářů chtěli moc.

+1/−1
12.7.2016 17:53

A98n32t32o30n23í88n 46P58o29l36i79c52k93ý 9890202961327

Stačí si přečíst článek, tam to je ;-)

+3/0
12.7.2016 23:53

L17u92k95á11š 35B94r60a14n15d73e19j60s 2643925671561

Je to tam a byl to Šimonovský, premiérem vlády byl v té době Jirka Paroubek.

Jenže důležitější je, co je v tom článku jen cudně naznačeno (holt Babišova tiskovina) Ťok nedělal NIC, ani se nesnažil, i když všichni věděli, že smlouva s Kapschem končí 31.12.2016 a je potřeba to akutně řešit. Nechal to prostě vyhnít do stavu, kdy opravdu nepřipadala do úvahy jiná alternativa. To je přesné. A je to neskutečný prů.er Ťoka a potažmo ANO, protože je to jejich ministr. A teď se nezbývá, než modlit, aby tohle řešení nesmetl ÚOHS, nebo soudy, protože jde o 8 miliard pro stát každý rok, to opravdu není sranda.

+1/0
13.7.2016 9:47

D11a37n29a 85K74o71c98i36á80n84o60v70á 2583478869188

Ano, Kapsch se bude mít líp!

+3/0
12.7.2016 17:45

Z29d98e30n25ě58k 48G72l37a71s 7258188258365

Stát se nechová jako zákazník ale jak spráskaný pes a Kapsch je přitom drzý jak opice.

+7/0
12.7.2016 17:48

P96a63v43e22l 94M91o61r90a21v56e45c 3932699292498

Zkrátka, předchozí ministři buď problém vytvořili, nebo nechali hnít, a Ťok jen problém nechal vyhnít úplně.

Jeden ministr dopravy jako druhej.

Hlavně že se ANO chlubí sloganem "Nekecáme, makáme". A tím jak jsou jiní než předchozí politici. A tím, že budou stát spravovat jako firmu.

Kecy v klecy. ANO jsou stejní šmejdi jako ČSSD, KDU nebo ODSRvRvRv.

+5/−2
12.7.2016 17:40

J43a88k55u67b 85F11e41i64f71a51r 7979629646919

Tak na vládě zuby skřípali asi ti ministři, kteří ještě nejsou na výplatní listině Kapsche;-D

+14/−1
12.7.2016 17:24

J23a59r63o83m98i82r 31C27h58a63l55o35u26p18k52a 4849317875297

No nejhorší je, že Kapsch už nemusí platit nikomu a stejně vesele rejžuje...

+2/0
12.7.2016 17:53

L32u92d81ě68k 50N38ě35m65e97c 5705691952384

Je to standardní postup. Všechno, co udělala předchozí vláda, se prohlásí za paskvil a všechno se smete se stolu, všichni se vyhodí a přijdou nová košťata. Až se naučí aspoň trochu mést, zjistí, že je něco přece jen použitelné, ale to už je polovina funkčního období. Tak se pokusí aspoň s něčím hýbnout, ale než to dodělají, přijdou volby a situace se opakuje, jen v opačném gardu. V zásadě se dá říci, že největším problémem není jejich hloupost, co se týká odbornosti, ale nechuť alespoň zpočátku vyždímat ze starých "kádrů" informace o skutečném stavu.

+17/−1
12.7.2016 17:20

P96e98t96r 95L80u20k70á45š 4285254396915

"...připravit včas podmínky pro perfektní veřejnou soutěž na výběr mýta od roku 2020. Nejhorší by totiž bylo, kdyby se za tři roky letošní blamáž v plné parádě opakovala."

-----

Verte tomu ze se to rozhodne zopakuje....zijeme prece v Ceske republice ;-D;-D;-D

+8/0
12.7.2016 17:13

j21a60n 84k32a22s85a30l 3199436414

Paní redaktorka by se nejprve měla seznámit s reáliemi - například s tím, co vláda opravdu včera schválila. Takto lze článek vnímat pouze jako poněkud neumělé naplnění přání majitele

+5/−2
12.7.2016 17:13

V97á41c90l23a54v 72D27v32o55r88s66k26ý 8376261217564

Ježiš to je ale překvapení - zase za to může předchozí vláda!;-D Paní Kubátová jde dokonce do období 2006 - 2009, aby náhodou neřekla něco špatného o ministrovi svého chlebodárce. No schválně kolik lidí obalamutí. To že na ministerstvu dopravy se od posledních voleb událo úplně kulové, to je v pořádku, že všichni na ministerstvu dopravy věděli, že koncem tohoto roku končí smlouva s Kapsch, to je taky v pořádku, že NIKDO na celém ministerstvu nehnulo ani prstíčkem, aby tomu předešlo, to je taky v pořádku, ale to že pomalu před 10 lety se uzavřela smlouva, to je třeba řešit a upozorňovat na to. Pro Kristovy rány, to je zase knedlík při úterním podvečeru. :-/ Až se Babiš stane premiérem (ano už se na tu hrůzu teď připravuji), tak předpokládám, že se na ČT po vzoru Orwella zavede hodina nenávisti proti Kalouskovi a ODS.

+15/−1
12.7.2016 17:11

P13a21v27e82l 14G77ö52t76z38e 4773502422855

Jenze ono to tak je. Smliuva s Kapschem paskvil je. Stacilo si vcera poslechnout zastupce ODS a jasno musi mit uplne kazdy. Ze s tim Tok za 3 roky nehnul, je samozrejme vec druha. Pravda je ovsem takova, ze cely kontrakt je napsan tak, aby s nim hnout neslo.

+13/0
12.7.2016 17:24

A83n48t85o94n64í11n 64Z15e67l64e96n28ý 2954683491346

Když s tím hnout nešlo, tak proč Ťok neřekl: „Za takových podmínek se vám na celé ministrování můžu vyfláknout, jdu se živit chovem skotu.“?

+5/0
12.7.2016 17:44

M94a32r67e21k 64M82a19r91t59i37n 8299884236840

Pokud je mi známo, tak Ťok krátce po nástupu řekl, že mýto je umělý problém a že ho vyřeší. Jak ho vyřešil, vidíme. Navíc Moos upozorňuje na to, že lže i v tom, že nemají přístup k dokumentaci. Samozřejmě že mají. Na ŘSD se už válí několik let.

+1/0
12.7.2016 23:12

J75i32r83k45a 70H49o79n31c72ů 2254554511448

V jádru máte pravdu, ovšem důležitá je věta: "Klíčové informace o systému smí zpřístupnit až na Silvestra... " a bez těch informací toho moc nenaděláte.

+2/0
12.7.2016 17:27

M55a29r64e17k 18M12a51r42t55i82n 8319304116390

A to není právě pravda. Jenže to ví jen málo zasvěcených. Systém je samozřejmě znám. To, že tomu ale nikdo na MD a pravděpodobně i ŘSD nerozumí, je věc druhá. :-/

0/0
12.7.2016 23:13







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.