Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ministr Ťok mýtné pasti neunikl. Zavinil ji on sám?

Mýto bude v Česku i další tři roky vybírat firma Kapsch. Pokud se jí tedy bude chtít přijmout podmínky, jež jí při exkluzivním jednání nabídne ministr dopravy Dan Ťok. Není to překvapení. Když včera vláda Ťokovi se skřípěním zubů odkývala, aby se dohodl s Kapschem přímo a bez veřejné soutěže, stvrdila stav jasný už dávno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P82a72v67e95l 32S39o94b58o24t67k45a 3720540809736

Je zjevné, že ministr Ťok je neschopný a měl by odstoupit. Kdyby to byl čestný chlap, tak to už dávno udělal. Ovšem, co se týče toho tendru, tak jsem velmi skeptický, protože zákon o zadávání veřejných zakázek je tak špatný a složitý, že to dělá problémy nejen v oblasti mýta - viz http://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=527034

0/0
14.7.2016 9:45

L14i37b86o37r 95K58ř83u85p13a52l50a 3565803438418

nojo, bylo to jako vždy klasicky upečené už od začátku, kde je šimonovskému s řebíčkem konec, nadruhou stranu to alespoň funguje

+2/0
13.7.2016 7:09

L94u23k86á82š 69S89l41á78n55s37k73ý 4931863657156

"Klíčové informace

o systému smí zpřístupnit až na Silvestra a bez toho lze těžko novou zakázku vypsat."

Už bylo někde uvedeno, o jaké informace jde?

0/0
13.7.2016 6:15

P48a90v59e46l 83K62o97u27t60e52c95k68ý 8256556747588

Bohužel Ťok strašně zklamal. Je to jen plkal a poslušný obsazovač funkcí pro straníky ANO do ČD apod. Ale už tam překáží více než rok a půl

+1/−1
12.7.2016 23:10

J61o26s29e54f 58B89r83o90ž42e35k 7803595622111

Inu, Paroubkovi "šibalové" na ministerstvu dopravy to připravili a Šimonovský podepsal. Další socanská zlodějina za desítky miliard. A že je Ťok naprosto neschopný je jasné každému už 2 roky, tak co se divit? Ano, makáme - ale pro sebe a do svý kapsy.

+2/−1
12.7.2016 22:54

D70a28n80a 63K61o89c20i95á79n42o76v61á 2433858109748

Tato vláda je úspěšná, řekl Bohoušek. ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2016 22:33

J84u13l96i75u57s 73P41u17f25l63e10r 9264210129

Vyděrači se nikdy nesmí ustoupit protože pak se nedoplatíš. Teď ale nevím kdo je ten skutečný vyděrač daňového poplatníka.

0/0
12.7.2016 20:51

J13i45ř25í 88Č33e25r15m63á64k 9640617809834

Proc 3 roky? Nestacil by 1 rok?

+1/0
12.7.2016 18:08

J51u91l24i13u83s 25C56h31a83l82o15u37p39k21a 4652109600731

Mě by zajímalo, kdo tu "nevýhodnou" smlouvu podepsal a kdo ji připravil takto nevýhodně. Konkrétní jména a jména ministrů, tehdy vládnoucích ministerstvem dopravy. Soudím, že to bude někdo dost vysoko, když ani Ťok nemůže než říci, že SE podepsala nevýhodná smlouva. Pod každou smlouvou musí být PODPIS. Ale to bychom od rádobynovinářů chtěli moc.

+1/−1
12.7.2016 17:53

A98n92t76o96n61í71n 19P70o94l21i29c47k44ý 9940722321487

Stačí si přečíst článek, tam to je ;-)

+3/0
12.7.2016 23:53

L91u21k78á83š 69B88r27a29n39d87e59j22s 2583145121901

Je to tam a byl to Šimonovský, premiérem vlády byl v té době Jirka Paroubek.

Jenže důležitější je, co je v tom článku jen cudně naznačeno (holt Babišova tiskovina) Ťok nedělal NIC, ani se nesnažil, i když všichni věděli, že smlouva s Kapschem končí 31.12.2016 a je potřeba to akutně řešit. Nechal to prostě vyhnít do stavu, kdy opravdu nepřipadala do úvahy jiná alternativa. To je přesné. A je to neskutečný prů.er Ťoka a potažmo ANO, protože je to jejich ministr. A teď se nezbývá, než modlit, aby tohle řešení nesmetl ÚOHS, nebo soudy, protože jde o 8 miliard pro stát každý rok, to opravdu není sranda.

+1/0
13.7.2016 9:47

D67a14n86a 89K30o14c41i88á14n36o82v49á 2873428149898

Ano, Kapsch se bude mít líp!

+3/0
12.7.2016 17:45

Z28d53e30n76ě13k 19G74l56a67s 7738228968215

Stát se nechová jako zákazník ale jak spráskaný pes a Kapsch je přitom drzý jak opice.

+7/0
12.7.2016 17:48

P89a19v38e81l 75M89o85r41a28v87e79c 3892799422158

Zkrátka, předchozí ministři buď problém vytvořili, nebo nechali hnít, a Ťok jen problém nechal vyhnít úplně.

Jeden ministr dopravy jako druhej.

Hlavně že se ANO chlubí sloganem "Nekecáme, makáme". A tím jak jsou jiní než předchozí politici. A tím, že budou stát spravovat jako firmu.

Kecy v klecy. ANO jsou stejní šmejdi jako ČSSD, KDU nebo ODSRvRvRv.

+5/−2
12.7.2016 17:40

J77a41k96u82b 69F92e15i82f34a86r 7559929576289

Tak na vládě zuby skřípali asi ti ministři, kteří ještě nejsou na výplatní listině Kapsche;-D

+14/−1
12.7.2016 17:24

J26a17r17o29m97i94r 97C11h73a96l55o71u70p40k73a 4409967705137

No nejhorší je, že Kapsch už nemusí platit nikomu a stejně vesele rejžuje...

+2/0
12.7.2016 17:53

L96u25d69ě89k 51N13ě16m16e83c 5505351822424

Je to standardní postup. Všechno, co udělala předchozí vláda, se prohlásí za paskvil a všechno se smete se stolu, všichni se vyhodí a přijdou nová košťata. Až se naučí aspoň trochu mést, zjistí, že je něco přece jen použitelné, ale to už je polovina funkčního období. Tak se pokusí aspoň s něčím hýbnout, ale než to dodělají, přijdou volby a situace se opakuje, jen v opačném gardu. V zásadě se dá říci, že největším problémem není jejich hloupost, co se týká odbornosti, ale nechuť alespoň zpočátku vyždímat ze starých "kádrů" informace o skutečném stavu.

+17/−1
12.7.2016 17:20

P66e25t20r 79L59u90k83á44š 4145144436505

"...připravit včas podmínky pro perfektní veřejnou soutěž na výběr mýta od roku 2020. Nejhorší by totiž bylo, kdyby se za tři roky letošní blamáž v plné parádě opakovala."

-----

Verte tomu ze se to rozhodne zopakuje....zijeme prece v Ceske republice ;-D;-D;-D

+8/0
12.7.2016 17:13

j20a98n 61k41a52s37a26l 3519946424

Paní redaktorka by se nejprve měla seznámit s reáliemi - například s tím, co vláda opravdu včera schválila. Takto lze článek vnímat pouze jako poněkud neumělé naplnění přání majitele

+5/−2
12.7.2016 17:13

V57á35c65l13a23v 91D20v56o74r90s64k87ý 8556591597234

Ježiš to je ale překvapení - zase za to může předchozí vláda!;-D Paní Kubátová jde dokonce do období 2006 - 2009, aby náhodou neřekla něco špatného o ministrovi svého chlebodárce. No schválně kolik lidí obalamutí. To že na ministerstvu dopravy se od posledních voleb událo úplně kulové, to je v pořádku, že všichni na ministerstvu dopravy věděli, že koncem tohoto roku končí smlouva s Kapsch, to je taky v pořádku, že NIKDO na celém ministerstvu nehnulo ani prstíčkem, aby tomu předešlo, to je taky v pořádku, ale to že pomalu před 10 lety se uzavřela smlouva, to je třeba řešit a upozorňovat na to. Pro Kristovy rány, to je zase knedlík při úterním podvečeru. :-/ Až se Babiš stane premiérem (ano už se na tu hrůzu teď připravuji), tak předpokládám, že se na ČT po vzoru Orwella zavede hodina nenávisti proti Kalouskovi a ODS.

+15/−1
12.7.2016 17:11

P49a22v36e98l 92G80ö29t79z52e 4513732632565

Jenze ono to tak je. Smliuva s Kapschem paskvil je. Stacilo si vcera poslechnout zastupce ODS a jasno musi mit uplne kazdy. Ze s tim Tok za 3 roky nehnul, je samozrejme vec druha. Pravda je ovsem takova, ze cely kontrakt je napsan tak, aby s nim hnout neslo.

+13/0
12.7.2016 17:24

A34n83t86o10n18í89n 54Z76e46l98e73n86ý 2394233771626

Když s tím hnout nešlo, tak proč Ťok neřekl: „Za takových podmínek se vám na celé ministrování můžu vyfláknout, jdu se živit chovem skotu.“?

+5/0
12.7.2016 17:44

M63a48r11e28k 13M25a89r52t12i60n 8389554236600

Pokud je mi známo, tak Ťok krátce po nástupu řekl, že mýto je umělý problém a že ho vyřeší. Jak ho vyřešil, vidíme. Navíc Moos upozorňuje na to, že lže i v tom, že nemají přístup k dokumentaci. Samozřejmě že mají. Na ŘSD se už válí několik let.

+1/0
12.7.2016 23:12

J48i38r63k32a 90H13o63n78c65ů 2144824761498

V jádru máte pravdu, ovšem důležitá je věta: "Klíčové informace o systému smí zpřístupnit až na Silvestra... " a bez těch informací toho moc nenaděláte.

+2/0
12.7.2016 17:27

M47a48r68e78k 12M65a25r13t49i55n 8599404436400

A to není právě pravda. Jenže to ví jen málo zasvěcených. Systém je samozřejmě znám. To, že tomu ale nikdo na MD a pravděpodobně i ŘSD nerozumí, je věc druhá. :-/

0/0
12.7.2016 23:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.