Diskuze

Největšímu letadlu docházejí objednávky, výroba A380 se omezí na polovinu

Zájem aerolinek o největší osobní letadlo na světě upadá a jeho výrobce na to musí začít reagovat. Airbus od roku 2018 omezí roční produkci svých letadel A380 na polovinu kvůli slabé poptávce. Mezi dopravci totiž roste zájem o středně velká letadla s kapacitou mezi 200 až 300 cestujícími.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T58o88m24á39š 21B36u94r39a

17. 7. 2016 1:22

To jsem netušil, že u Airbusu jsou dnes už tak daleko, že jejich marketing a plánování řídí největší letadlo. Ovšem je možné, že právě tato skutečnost má lví podíl na onom padesátiprocentním omezení výroby A 380.

0 0
možnosti
Foto

Airbus sníží produkci a francouzské odbory vyhlásí stávku za zachování platů i pracovních míst. R^

1 0
možnosti
Foto

Zda se, ze sazka Boeingu na 777 a 787 mela ekonomicky opravdu smysl. R^

0 0
možnosti

P82a17v17e85l 44Ř96a85p15e75k

13. 7. 2016 12:33

Nevíte kde se dá najít info o obsazenosti A380, které létá do Prahy?

0 0
možnosti

Zajímavé že amíci nekoupili ani jednu A380 . Kdoví zda vůbec kdy koupili nějaký Airbus. Evropští dopravci by také měli kupovat pouze Airbus.

1 6
možnosti

L50u67k64a52s 71C27o65d45r

13. 7. 2016 12:12

Samozrejme ze Americani Airbusy kupujou, modely A320 se dokonce sestavujou i v Alabame v Mobile. Akorat se nikomu nechce do A380...

6 0
možnosti

J20a60n 77S12k29ý86p91a87l69a

13. 7. 2016 11:49

Letos v dubnu jsem letěl do Ameriky - tam B787 United, zpět A380 Lufthansa. Jednoznačným vítězem pro mě byla zpáteční cesta - tišší let, více místa, pohlednější posádka.

Ale chápu, že ekonomicky vychází lépe kategorie A350/B787 než A380/B747.

4 0
možnosti

V98í13t 85V94ý69m22o50l62a

13. 7. 2016 11:42

Dreamliner není konkurentem A380, patří do jiné kategorie, takže se to nedá porovnávat. Proti Dreamlineru jde A350.

7 0
možnosti

J57a66n 44S52k77ý33p51a78l95a

13. 7. 2016 11:51

Všechna letadla se ucházejí o jedny peníze aerolinek. A těm třeba může vyjít levnější dvě A350/B787 než jedna A380. Takže to klidně lze považovat za konkurenci.

2 0
možnosti

Boeing to lépe vychytal s tím Dreamlinerem

2 2
možnosti

Až jich prodá tolik, co Airbus A380, pak bych o tom psal, navíc proti Dreamlineru nastupuje teď A350, který ho zdrtí...

0 1
možnosti

Cestovat s tímto letadlem (A380) je prostě extra třída. Kam se namáčkávání cestujících do letadel dostalo, snižování bagáže a její předrahé připlácení a to v zájmu levných letenek, je hnus a z létání nedělá zážitek ale víceméně trauma. To se u A380 nemůže řict.

2 2
možnosti

L33u32k85a64s 69C15o63d44r

13. 7. 2016 11:29

V economy je to prast jako uhod. Jedina vyhoda je, ze je v kabine mensi hluk nez u predchozi generace letadel...

4 0
možnosti

vsichni cekaj na A380 Neo do kteryho se zatim Airbusu nechce

0 0
možnosti