Diskuze

Příspěvek na dojíždění získal málokdo. Úřad práce podmínky zmírnil

Nahnat poslední nezaměstnané do práce přijde státní kasu na další peníze. Úřad práce zmírňuje od července podmínky, za kterých nezaměstnaní dostanou až 3,5 tisíce na dojíždění do práce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Pracovní místa nejsou a pokud jsou, jsou jen fiktivní. Zřejmě to má účel donutit vládu, aby sem dotáhla cizince, kteří budou ochotní makat za méně než polovinu. Rv

0 0
možnosti

Dalsi kupovani volicu :/ Nemely by to platit firmy kdyz zamestnance potrebuji a ne danovy poplatnici? Jsem zvedavy jestli ty lidi co ten prispevek berou a do prace dojedou tam taky budou neco delat ;-D

0 0
možnosti
JK

Nejprve stát zdaní převod nemovistoti, aby se člověk náhodou nepřestěhoval za prací. Předtím mu ještě zvednou daň z příjmu. A když se člověku nevyplatí dojíždět za prací, tak mu začnou dávat dotace. Co kdyby snížili daně, aby člověku zbylo více peněz z výplaty, ze které to dojíždění platí?

3 0
možnosti
TD

Boha jeho to je system....ja dam ma benzin mesacne okolo 3000kc na dochadzanie do prace a nikto mi ma to neprispeje ani korunu....preco niekomu inemu ano???

0 0
možnosti
JK

J10i92ř50í 73K98ü60h21r

15. 7. 2016 0:10

Protože nejste (nebyl jste) nezaměstnaný.

Teda tak to je nastaveno a já s tím taky moc nesouhlasím.

0 0
možnosti
VS

Jsem proti příspěvku.. at si to každý může pěkně odepsat z daní pěkně jako v Německu. To by byla podpora mobility zaměstnanců, tohle je alibismus..

9 0
možnosti
JK

J73a74n 46K17u58č80e82r44a

14. 7. 2016 12:22

"Řada uchazečů o práci měla o příspěvek zájem, ale nesplňovali podmínky pro přiznání. Dochází proto k jejich úpravě".

Aha. Takže smyslem příspěvku je rozdat peníze, nebo dát skutečně tomu, kdo ho potřebuje?

5 0
možnosti
MZ

Pro toho, kdo bude dojíždět vlakem více než 24 km denně (250 pracovních dní) je nejvýhodnější roční jízdenka IN 100 za 19990 Kč, tj. cca 80 Kč / den ... , tj. měsíčně cca 1 700 Kč ...

Bohužel autobusoví dopravci nějaké časové jízdenky neposkytují, škoda, že tohle není součástí výběrových řízení na dopravce - mít v nabídce týdenní, měsíční nebo čtvrtletní jízdenku s přiměřeným % slevy ...

6 0
možnosti
PP

I tato výhoda železnice nezadržitelně padá s postupným ukrajováním spojů soukromými dopravci, ať již jezdícími na komerční riziko nebo v rámci budoucích/probíhajících soutěží na rychlíkové spoje.

0 0
možnosti
RP

Dámy a pánové, jak to vidíte s autobusáky? Autobusáci berou mizerné peníze a za to jsou denně i s čekacími dobami na jízdy 15 hodin v práci, takže chtějí v září stávkovat za zvýšení platů.

Které asi vystávkují, protože ty platy za tu práci jsou skutečně mizerné.

Následně asi bude muset významně stoupnout jízdné v hromadné dopravě, snad mimo vlaků.

Potom možná budou ti s nízkými platy, co dojíždějí daleko, zvažovat jestli kvůli vysokému jízdnému neskončí taky.

0 0
možnosti
RV

Jízdné na trasách mezi městy, například v rámci tzv. integrovaných dopravních systémů, je součástí tendru, takže do konce platnosti podepsané smlouvy měnit nejde.

Tendr vypisují příslušném územně správní celky, takže pokud mají autobusáci problém s platy, tak ať se stížností obrátí někam jinam, než na svého zaměstnavatele.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ja jsem rok a tri ctvrte dojizdel denne z Olomouce do Ostravy za plat cca 13,5 tis. Bylo to v mem zivote obdobi temna, protoze jsem byl v praci temer porad a domu se chodil akorat vyspat. Ale prekonal jsem to. A zkusenosti nabyte v Ostrave mi pomohly sehnat praci zpet v Olomouci. Kdyz uz nic, aspon me to posunulo dale. Ted jsem spokojeny. A nikdo mi na dojizdeni penize nedaval. A najem v Ostrave se nevyplatil.

8 0
možnosti
PN

To je zas výhoda, že se to dá jezdit za 1700,- měsíčně.

0 0
možnosti