- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pracovní místa nejsou a pokud jsou, jsou jen fiktivní. Zřejmě to má účel donutit vládu, aby sem dotáhla cizince, kteří budou ochotní makat za méně než polovinu.
Dalsi kupovani volicu :/ Nemely by to platit firmy kdyz zamestnance potrebuji a ne danovy poplatnici? Jsem zvedavy jestli ty lidi co ten prispevek berou a do prace dojedou tam taky budou neco delat
Nejprve stát zdaní převod nemovistoti, aby se člověk náhodou nepřestěhoval za prací. Předtím mu ještě zvednou daň z příjmu. A když se člověku nevyplatí dojíždět za prací, tak mu začnou dávat dotace. Co kdyby snížili daně, aby člověku zbylo více peněz z výplaty, ze které to dojíždění platí?
Boha jeho to je system....ja dam ma benzin mesacne okolo 3000kc na dochadzanie do prace a nikto mi ma to neprispeje ani korunu....preco niekomu inemu ano???
Protože nejste (nebyl jste) nezaměstnaný.
Teda tak to je nastaveno a já s tím taky moc nesouhlasím.
Jsem proti příspěvku.. at si to každý může pěkně odepsat z daní pěkně jako v Německu. To by byla podpora mobility zaměstnanců, tohle je alibismus..
"Řada uchazečů o práci měla o příspěvek zájem, ale nesplňovali podmínky pro přiznání. Dochází proto k jejich úpravě".
Aha. Takže smyslem příspěvku je rozdat peníze, nebo dát skutečně tomu, kdo ho potřebuje?
Pro toho, kdo bude dojíždět vlakem více než 24 km denně (250 pracovních dní) je nejvýhodnější roční jízdenka IN 100 za 19990 Kč, tj. cca 80 Kč / den ... , tj. měsíčně cca 1 700 Kč ...
Bohužel autobusoví dopravci nějaké časové jízdenky neposkytují, škoda, že tohle není součástí výběrových řízení na dopravce - mít v nabídce týdenní, měsíční nebo čtvrtletní jízdenku s přiměřeným % slevy ...
I tato výhoda železnice nezadržitelně padá s postupným ukrajováním spojů soukromými dopravci, ať již jezdícími na komerční riziko nebo v rámci budoucích/probíhajících soutěží na rychlíkové spoje.
Dámy a pánové, jak to vidíte s autobusáky? Autobusáci berou mizerné peníze a za to jsou denně i s čekacími dobami na jízdy 15 hodin v práci, takže chtějí v září stávkovat za zvýšení platů.
Které asi vystávkují, protože ty platy za tu práci jsou skutečně mizerné.
Následně asi bude muset významně stoupnout jízdné v hromadné dopravě, snad mimo vlaků.
Potom možná budou ti s nízkými platy, co dojíždějí daleko, zvažovat jestli kvůli vysokému jízdnému neskončí taky.
Jízdné na trasách mezi městy, například v rámci tzv. integrovaných dopravních systémů, je součástí tendru, takže do konce platnosti podepsané smlouvy měnit nejde.
Tendr vypisují příslušném územně správní celky, takže pokud mají autobusáci problém s platy, tak ať se stížností obrátí někam jinam, než na svého zaměstnavatele.
Ja jsem rok a tri ctvrte dojizdel denne z Olomouce do Ostravy za plat cca 13,5 tis. Bylo to v mem zivote obdobi temna, protoze jsem byl v praci temer porad a domu se chodil akorat vyspat. Ale prekonal jsem to. A zkusenosti nabyte v Ostrave mi pomohly sehnat praci zpet v Olomouci. Kdyz uz nic, aspon me to posunulo dale. Ted jsem spokojeny. A nikdo mi na dojizdeni penize nedaval. A najem v Ostrave se nevyplatil.
To je zas výhoda, že se to dá jezdit za 1700,- měsíčně.