- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zájem Čechů o naftu se dá nazvat též zájmem o to co nejvíce si zničit naše zdraví!
... brzo bude 100% populace patřit mezi alergiky ... ta přemíra expozice se zkrátka projevuje - dříve či později zkolabuje imunita každého z nás.
Pochopitelně že za všechno nemůže jen samotná nafta - zbytek mají na svědomí všechna ta "Éčka", které výrobci cpou do potravin namísto původních a jedině správných surovin! + všechny ty jedy, kterými zemědělci stříkají své výpěstky + všechny ty jedy a léčiva, kterými krmí chovaná zvířata určená ke konzumaci.
Pokud se na to budete dívat jako marketingový spotřebitel, tak nafta je úžasná. Na druhou stranu, až pak budete řešit problémy s DPF,EGR,žhavícími svíčkami, vstřikovačema, palivovým filtrem,STK, shánět speciální aditiva, příp. řešit prasklé bloky motorů, nebo problémy s turbem, tak pak se rádi budete vracet k benzinu.
No jezdím s naftou už dlouho. Čtyři auta, dokupy zhruba 1,3mil km a netuším proč bych měl řešit uvedené problémy.
Obzvlášť třeba proč shánět speciální aditiva či mít problémy na STK?
Snad jen o tom DPF mluvit moc zatím nemůžu, ale zatím o něm prakticky nevím (135.000km). Ovšem kolega ho měl na Passatu 2.0TDI a nájezd když šel pryč s původním DPF 350.000km.
Osobně to na mě spíše působí tak, že automobilky masivně investovaly do vývoje dieselových motorů a potřebují si to nechat zaplatit...jinak nedává žádný smysl, že méně ekologická nafta má o cca 2 koruny nižší spotřební daň. To je právě ten rozdíl v ceně nafty a benzinu u pumpy a nebýt této podezřelé disproporce, tak si naftové motory u osobáků moc neškrtnou.
argumentovat rozdílnou výší daně v Kč/l u paliv, kde je různá výtěžnost energie, je trochu nepřesné.
No kterypak asi jiny, nez tuctovou nehezkou nemeckou krabici Schade.
A jeste si mysli co jim doma nestoji na dvorku za "chloubu".
běžná automobilová konfekce není nikdy chloubou , jen si to někteří myslí a mají na podznačníku AAA či něco podobné :-)
emise tu nikoho nezajímají, důležitá je spotřeba a cena nafty...
Teoreticky nezajímají, ale cena za zdraví lidí, kteří tím trpí to možná vůbec nevyváží. Zdravotní pojištění platíme (skoro) všichni
Ona taková léčba rakoviny stojí desetitisíce až statisíce.
Jak tak koukám, tak zrovna vozy, u kterých dle tabulky, majitelé upřednostňují benzín, nejvíc na silnici překážejí.....
a na dálnici zase překáží spořiví s TDI či jinou naftou (běžně jezdí dost pod 130 )
Vznětový motor v osobních automobilech je nesmysl vzniklý jen zvrhlou daňovou politikou státu. Je to až absurdní, kolik peněz se investuje do něčeho, co by bez státních zásahů nikdy ani nevzniklo a co je zjevně slepou uličkou vývoje. A takhle je to s celým masovým automobilismem.
Ta slepá ulička vývoje má vyšší efektivitu než zážehový motor...
Rád bych koupil 2,5 l atmosféru v V6 ale není nabídka
nabídka je, ale za větší peníze, za mega a pár drobných je pětilitr mustang V8, V6 mívají větší objem než 2,5 litru :-)
Tady je krasne videt, jak i slepa ulicka evoluce muze na nejakou dobu najit svuj zivotni prostor.