Diskuze

Hlad po nových autech nekončí. Prodeje rostou 34 měsíců v řadě

Automobilky si užívají nezvykle dlouhé šňůry růstu prodejů nových aut v Evropě. I přes mírné zpomalení roste jejich odbyt už téměř tři roky v kuse. Polepšili si i tuzemští výrobci vozidel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Drivou většinu těchto nových aut kupují podnikatelé.

0 0
možnosti
MD

Asi jsem byl bláhový, když jsem si myslel, že jednou musí na automobilový průmysl přijít velká krize. S krizí však nikdo nepočítá, kousek od nás rozšiřují neskutečně automobilku.

.

Názor na krizi jsem změnil, když jsem se osobně přesvědčil, že se auta vyrábějí v kvalitě spotřebního zboží, tj. že moc nevydrží a musí se častěji kupovat... Takže asi proto prodeje nepadají... Stejně vše zaplatí konečný spotřebitel a odnese příroda...

.

Uvidíme za pár let, jak to bude s elektrovozy. Mají jen kola, motor na řídely, nějaký ten počítač a baterii (údajně s výdrží cca 8-10 let), jinak nic. Žádný olej se neleje, žádné měnící převody, navíc půlku volného kufru.

1 0
možnosti
JP

J97i30ř62í 58P45a71u66l

16. 7. 2016 14:05

Až se vyřeší vyhovující zdroj. el. energie pro elektromobily. tak přijdou o práci miliony lidí.

0 0
možnosti

P50a58v28e41l 95Ř91a22p46e93k

15. 7. 2016 11:30

Tohle už nemá nic společného s výrobou dopravních prostředků. Tohle je o Potěmkinově vesnici obrovských rozměrů, o pokrývání planety zevlujícím plechem a devastaci ekonomiky i lidské morálky. Je to bublina, která zákonitě musí splasknout.

Všude už je tolik aut, že se nedá hnout, přesto výroba dalších aut trhá nové rekordy. Člověk nemusí být žádný duševní gigant, aby mu docvaklo, že je to nějaké divné a že to není zdravý a racionální vývoj.

Za 150 let existence se automobil prakticky nijak nezměnil, masově produkujeme něco, co je postaveno za zastaralých principech, plýtváme úsilím pro něco, co se nachází ve slepé uličce. Co v tak ohromných počtech znamená nový automobil? Znamená nějakou přidanou hodnotu? Nikoli, znamená závazek - bude třeba další infrastruktura, další čas promarněný za volantem. Pěstuje se lidská hloupost, arogance, neschopnost plánovat a uspořádat si život. Auto se dnes masivně využívá na naprosto nesmyslné výkony, které přináší naprosto minimální profit, ale extrémní náklady a dopady pro okolí a pro veřejné rozpočty.

Ono se to všechno sečte a ten finální účet za masový automobilismus bude opravdu bolestivý.

3 6
možnosti
MS

Kdyz lidi chteji mit auta, delaji se auta. Zjevne to, az na vyjimky, nikomu moc nevadi. Nebo snad chceme nejak aribtrarne lidem urcovat, co je ma bavit a jake aktivity jsou symsluplne a jake ne?

0 0
možnosti
RH

Automobilky si plní pokladničky.....jsem zvědavý, až přijde krize, jestli šáhnou do pokladniček, nebo budou ukřivděně plakat u vlády o podporu daňového poplatníka....

7 0
možnosti

kto si môže kúpiť renault?

0 0
možnosti
LM

nahodou, renault jako jediny dava slevu na vuz jako krava .. ale jinak mate pravdu, jsou lepsi auta

0 0
možnosti
MF

což o to, hlad by byl, prachy nejsou:)

0 0
možnosti
LM

prachy mam, mel jsem i vyhlidnuto .. ale po poslednich vlnach zdrazovani ... proste pockam az budou zase ceny normalni, no .. ted se asi tak prodava, ze prodejci nedavaji slevy vyssi, nez maji plosne dovoleno.. dostanete vsude stejnou cenu .. na puntik .. Kdyz jsem takto kupoval na jare 2011 skodovku, docela jsem cumel a pak , tusim, ze loni, za to dostala Skoda flastr ...

1 0
možnosti