- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zákazníka to nebude představovat žádný pozitivní efekt. Prostě ten koupený bude tlačen, aby generoval hotovost, poněvdž musí zaplati svoje vlastní převzetí. Takže ceny se budou sjednocovat, ale nikoliv níže. Pro ty, kdo mohou, budou řešením e shopy v zahraničí. I přes neuvěřitelný pohádkářský a kurz, držený ČNB, je pořád v německém e shopu levněji. Na značkovém německém nářadí, které jsem kupoval před ca dvěma lety, byl rozdíl 40 % v neprospěch " enových tornád", jinak běžně 10 %.
K investičnímu kapitálu se určitě nedostal přes plat v Aukru, vy jste pěkně mimo :-). Ale popisovat zde to nemá cenu.. když někdo přemýšlí takto, není mu pomoci.
Jeden znamy ze Srbska popisoval, jak jedn kolega podnikatel "podporil" konkurecnost. Mel na jedne z hlavnich trid velky obchod s elektro. A nejak se neprodavaly vyrobky Gorenje. Koupil tedy obchod pres ulici a udelal z nej specialku na Gorenje. Prezentovali se navic jako konkurence zapadnim vyrobkum pres ulici. A jak se panecku hnuly obchody :-)
to je ale známá věc že značkové obchody, monobrandové obchody často prodávají lépe, než multibrandy....
Heureka není v žádném případě nezávislá a už vůbec není vždy nejlevnější. Tož tak.
Jaká jednodušší cesta pro srovnání cen se tedy nabízí dle vás?
Pokud to bude v rámci konkurenční soutěže tak je to pouze dobře. Mall roup, Heuréka i Zboží jsou pouze rádci, jež by měly být rádci zákazníkům. Jablonecká Heuréka je opravdu špičkou, pokud Mall bude chtít být lepší musí přijít s něčím lepším a neopisovat. Co mě na těchto všech firmách nejvíce vadí, je schopnost opisování a absence vlastního posouzení popisovaných výrobků. Je otázka, pro koho tyto oranizace, pro prodejní e-shopy nebo pro zákazníky a kupující.
Jste mimo a navic jste clanek cetl zrejme z vlaku. .Mall group je normalni e-shop (tedy spojeni vice). Zbozi a Heure!a jsou porovnavace. Navic je clnek mj. o tom, ze Heureka a Mall group maji stejne majitele. Chce to zintenzivnit chapani cteneho...
Moje zkušenost s Alzou.
Kupoval jsem laptop, několik hodin po vytvoření objednávky mi volal jejich specialista a snažil se mně přesvědčit, abych si dokoupil prodloužení záruky v ceně 20% ceny produktu a vyprávěl mi srdceryvný příběh jak zrovna jemu se ten jeho rozbil dva měsíce po záruce. Odmítl jsem s tím, že až to bude za 5% ceny tak to budu akceptovat. Při vyzvednutí na pobočce mi výdejce opět doporučil to samé a vyprávěl mi téměř shodný příběh...Pikantní na tom je, že ten první mi tvrdil, že pokud to prodloužení záruky neudělám před zpracováním objednávky, tak potom už to nepůjde a ten druhý mi to pár dní poté nabízel opět...
A to nejlepší nakonec - za několik týdnů mi od mich přišel mail "Vyměnte starý za nový". Tedy že by ten můj asi měsíc používaný vykoupili za cca 40% ceny a mohl bych si vybrat lepší a novější typ (ovšem za plnou cenu).
Jenom čachry... konkurence se zbavili tím, že ji zlikvidovali nebo koupili.
Výsledkem je, že když chcete nakoupit přes internet, ve všech e-shopech má zboží identickou cenu. Ještě nedávno se alespoň v e-shopech dalo vybírat nejen podle referencí, ale i podle ceny. Oligarchové se napakovali, obyčejný člověk zase utřel.
Pro Alzu je srovnávač pohromou. Např. aktuálně klávesnice Logitech K400 je při jejich masakru cen stále dražší než většina eshopu. Zajímavá je i cena a její vývoj. Původní cena 1250, loni, když jsem o klávesnici uvažoval, stála 800. Dělají si z lidí srandu, nejvíce Mall a Alza a lidi u nich nakupují jako diví. Jediné v čem vidím rozdíl jsou reklamace. U mall v pohodě, u Alzy to byl důvod od nich odejít. Osobně preferuji už menší eshopy, kvůli přístupu jsme.
Bohužel jim je to už fuk, spousta lidí si řekne koupíme to na alze... vůbec neřeší nějaký vyhledávač/srovnávač