- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že by pražská radnice měla takový vliv aby mohla renomovaným aerolinkám diktovat kolik že jejich letadel na LVH smí přistát?
Francouzi stávkují , Němci makají . Kde jsou na tom zaměstnanci lépe ?
Nikdy bych neletěl s:
- Turkish Airlines - abych nepodpořil tureckou ekonomiku
- Air France - aby mi nezrušili let kvůli stávce
- Malaysia Airlines - abych doletěl
Pěkný seznam, ještě bych tam připojil společnosti Emirates, Qatar, Etihad a Saudia, jakožto firmy ze států, které (skrytě skrze nadace financující mešity s prapodivnými imámy) podporují islámský terorismus.
S Air France jsem přestal létat; frantíci jsou děsní socani a nejraději by pořád stávkovali. Mimo to je letiště CDG hodně zašlé a špinavé, to jen tak v poznámce ;)
Holt Air France nakonec zkrachuje a její místo zaujme jiná firma, třeba Ryanair a ten se s letuškama mazat nebude. Najme třeba Indky a bude.
Víte, co se dělalo stávkokazům? Buď do Francie přestanete létat, nebo po přistání nevzlétnete.
No, aspoň se v těch letadlech nikdo neodpálí...
Proč nelétají bez nich? V těch dnešních hladoletech bych si vůbec nevšiml, že stávkují.
Francii bych vyloučil z EU a omotal ostnatým drátem. Mají 10 krát větší platy než Češi, 7 týdnů dovolené, pracovní doba je 6 hod. denně a pořád stávkují.
tak je , nenažranci vyhodit a najmout levnější čechy