Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havrlant: Mall.cz byl dva roky v agónii, už jsme se na to nemohli dívat

Ředitel skupiny Mall Group Jakub Havrlant hovoří v rozhovoru pro iDNES.cz o cílech akcionářů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem, o plánech na zdvojnásobení obratu, expanzi do zahraničí nebo kontroverzích, které vzbudila akvizice srovnávače Heuréka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i17l84a94n 56K59r15á16l 8273268861261

Muj odhad budoucnosti MALLU. Havrlant a spol. zvětší obrat u Mallu bez větších zisků, vypilují ho a připraví k prodeji pro Amazon, předpokládám že to bude tak v roce 2019-2020

0/0
5.8.2016 9:24

J18o83s14e65f 55P24r64o73c37h87á47z61k57a 9239904192695

Pračka do šestého patra s úsměvem na tváři. Tomu se člověk musí také zasmát. Zvláště když vím, kolik má řidič dodávky na výplatní pásce a kolik toho v tom dnešním šíleném provozu musí stihnout.

+3/0
4.8.2016 7:48

P73a91v62e17l 94N24o26v92á56k 4393728195461

No mlží chlapec kolem té Heuréky dobře, ale protože obhajuje neobhajitelne, tak má v té obraně logické a technické díry jak vrata. Všechno prostě newspeakem neokecas ;-)

+1/0
3.8.2016 20:44

P69e93t48r 71H88a33m68ž71í95k 7381553762233

Poslední dobou se výrazně zhoršila Alza.cz. Ceny vysoké (ikdyž jsem VIP zákazník), výhody v podobě alzáků ztratily význam (mají cenu již jen zlomku haléřů) a slevové kupóny se nedají kombinovat. U Mallu jsem koupil TV asi o 2 tisíce levněji, než stála v Alze (obě ceny běžné). Uvidím ale, co bude s Mallem dál. Pokud bude následovat zničení ala O2 (odkud jsem s firmou nedávno odešel), pak budu muset hledat zase jinde... Fakt nechapu, proč PPF poslední dobou ničí úspěšné firmy.

0/0
3.8.2016 14:00

P19a78v95e56l 94N12o90v25á17k 4553228335551

S o2 to byl geniální a úplně logicky tah. A do budoucna to bude pro cetin i o2 jedině dobře.

0/0
3.8.2016 20:48

K75a18r50e39l 30U18r44b64a77n 2114904621749

Jen obchodník, co nikdy nic sám nevytvoří.. takoví mají mít tak na jídlo.. Rv

0/−2
3.8.2016 12:30

K29a30r45e15l 29Z66á78p49o46t12o83č76n42ý 5269243431

Četl jste pořádně ten článek?

+2/0
3.8.2016 13:40

J78o78s40e25f 75V10o22m95á86č86k26a 5563154733244

Pokud má dle vás výroba větší přidanou hodnotu než prodej, potom je pro výrobce logicky výhodnější k prodeji najmout obchodníka (než aby výrobce prodával sám), nemyslíte?

0/0
3.8.2016 14:48

M27a55r13t49i25n 94N86e20r17m13u88t 9967677148369

Zrovna tady bych to tak tragicky neviděl - zboží musíte taky nějak dostat k lidem. Nejsou to obchodníci s teplou vodou

0/0
3.8.2016 19:34

P46e40t11r 48B63u66r22e83š 7441140531455

No mají skutečně co napráci, výdejna MALLu v Ústí nad Labem, zavřeno v sobotu a ještě není kde zaparkovat Rv

0/0
3.8.2016 11:37

P91e33t78r 90K33o89l96á19ř 2628257694211

To jsem na pána zvědav ... Obávám se, že jeho ambice nemají reálný základ ...

+3/0
3.8.2016 11:23

L93u62k82á52š 15Š68v95a33j97k29a 3827884201734

Na "mallu" jsem si jednou objednal pracku s expres dodanim, samozrejme beze slova dosla o nekolik dni pozdeji, bez omluvy a kdybych se neozval, tak ani penize za priplatek za sluzbu expres uz nevidim...a trvalo to asi 14 dni, nez jsem je dostal zpet...never more R^

+2/0
3.8.2016 11:21

P71e75t63r 88K89o64l80á90ř 2438737244791

Dnes je mall.cz naprosto nejhorší z "velkých" internetových obchodů. Skoro vše mají dražší než konkurence a služby mizerné ... Teď si to možná našvindlují v heurece a bude to ... ;-)

0/0
3.8.2016 11:25

P19e16t44r 24Š38i36m77e85k 2779517716588

Zlatá TS Bohemia

+3/−3
3.8.2016 10:42

V10l90a98s83t49i68m34i58l 17S43v79o32b47o86d61a 7803308385814

Jsem v klidu. Morálně pokřivení lidé se obklopují opět jen morálně pokřivenými lidmi, různými podržtašky apod. Ti dovedou jen sát, jsou neschopní, nic rozvíjet nedokážou a schopné jen směrují do naprosté poslušnosti, aby "nepřekáželi". Případ O2.

+3/−2
3.8.2016 10:36

M91a19r40t53i25n 23K91o84l68á59ř 1825954849965

tak kdyby tihle Kelneři, Křetínští a Havrlanti nic neuměli a byli neschopní, tak asi nejsou tam kde jsou...

+2/−2
3.8.2016 13:51

V21l26a40s64t88i90m58i33l 55S54v59o97b10o43d16a 7873898345964

Vtip je v tom, že toto vůbec nemůžete tvrdit ;-). Ať teď, na povel, centrální banky zastaví tiskárny a přestanou "tisknout" peníze. A uvidíme, kde tito Kellneři, Křetínští, Havrlanti a další náhle budou ;-). Anebo později.

0/−1
3.8.2016 18:41

V31l42a76d17a 81S67i39m33o54n42i73k 3489823953365

Ono je dost podstatný rozdíl mezi schopným a všeho schopným. Pokud toto nerozlišujete, pak samozřejmě věříte v tom, co jste napsal.

0/−1
3.8.2016 21:06

J61a88n 49Š63e89s73t91á10k 3598169979704

Je to příliš rozvláčný, než abych to četl po ránu celý, ovšem tohle mě zaujalo: "Od těch inovativních typů - jako je lednička nebo kávovar, jež objednají samy, když jim dochází náplň " V životě jsem si totiž nikdy nepřál víc než to, aby se mi cikorka objednávala sama;-D

0/0
3.8.2016 10:22

T62o93m83á34š 53H94r15u60b10ý 4899830624566

Mě pořád fascinuje ta "logika" kolem manipulačního poplatku za osobní vyzvednutí... Vezměte si to ryze prakticky - zboží pod 1000 korun prakticky nemá smysl brát v eshopu, protože poštovné už udělá příliš velké procento navýšení, cca pod 300 korun je pak eshop úplně mimo konkurenci. Přitom zdaleka nemusí jít o zboží s minimální marží, často je to spíš naopak, protože prodejce si u levnějších věcí dovolí nasadit o něco vyšší procento, které v absolutní částce není tak vidět.

Pak si Mall (a u Alza to je podobné) vybuduje síť poboček, která toto omezení ruší a dává jim reálnou možnost prodávat i tyto zakázky (což se také děje). Ale vzápětí zavedou třeba pod 1000 korun "manipulační poplatek", který tuto výhodu zase ořeže...

Fakt nechápu :-( Píšu samozřejmě o výdeji na vlastní pobočce Mall/Alza/xxx, kterou musí platit tak jako tak, poplatek za Uloženku či jinou službu třetí strany je pochopitelný.

+1/0
3.8.2016 9:47

J17a33n 28Š10e10s22t85á58k 3268479789364

ono výdej na pobočce se ovšem už rovná v podstatě kamennýmu obchodu:-)

0/0
3.8.2016 10:24

A10n83t42o40n67í84n 16S31v60o40b62o91d48a 3884243399112

to zboží z eshopu na kamenném obchodě neleží jako v normálním obchodě, jen se předává, stačí menší obchod a vydavači zboží :-). V klasickém obchodě zboží leží i týdny než najde kupce, to je ten rozdíl

+3/0
3.8.2016 10:49

M30a11r87t59i78n 36K27o83l76á40ř 1165974579765

ale nájem, dopravu do té výdejny, lidi a energie musíte platit stejně....

0/0
3.8.2016 13:52

A44n67t86o74n67í14n 75S67v58o25b77o49d85a 3714873469172

Máte malou prodejnu, tím i nižší náklady, sklad někde mimo civilizaci, tedy levně, na prodejně jen rychloobrátkové zboží, ostatní máte u dodavatelů a nebo ve velkém skladu mimo město

0/0
3.8.2016 14:04

J73a95n 44Š86e46s57t35á22k 3348629149504

ale jistě, myslel jsem to ale z pozice zákazníka, že to už si raději zajdu do regulérního krámu, kde si budu moct vybrat na vlastní oči z více typů, jedině snad že by byla cena nižší v tomto pseudo e-krámě:-)

0/0
3.8.2016 17:08

A10n39t89o54n41í14n 25S13v31o37b63o42d25a 3344303119632

Takto funguje Alza, Mall, Kasa, opravdu malé obchůdky :-)

0/0
3.8.2016 17:26

J14a52n 69Š90e83s79t98á79k 3498269429914

my si pořád nerozumíme, buď jdu na e-shop, protože něco chci a nemám zájem nikde chodit po krámech, malých či velkých. Nebo mi ten moment blonkání po venku nevadí, a tak si jdu vybrat přímo. Ale ne abych šel hledat na e-shops a pak sám sobě dělal portýra, protože to e-shop není schopen doručit za rozumnou cenu a čas.

+1/0
3.8.2016 23:56

M51a14r53t74i77n 19K94o27l55á41ř 1915694749175

manipulační poplatek je 30 Kč za vyzvednutí na pobočce...

0/0
3.8.2016 13:53

M10a33r82t26i56n 87P79e67t12ř86í96k 4372979241141

"Aby se při hodnocení české ekonomiky říkalo: Škoda Auto je jeden tahoun, protom jsou tu firmy jako EPH a vedle toho tu je Mall Group."

No nevím, Škoda Auto čistě výrobní společnost, EPH de facto taky, Mall Group jsou obchodníci, co vlastně nic nevytváří... myslím, že Mall Group tahounem české ekonomiky nebude ;-D

+4/−1
3.8.2016 9:37

V57l46a83d41a 11S28i14m95o12n74i84k 3579423143215

Tak ... České země prozatím celou moderní historii byly živy z průmyslové činnosti. Ani dnes to není jinak. Jinak by mne zajímalo, jak je možné, že i při tom nerealistickém kurzu 27CZK/EUR jsou ty německé obchody levnější. A to mají dražší pracovní sílu.

0/0
3.8.2016 21:08

M56i65c34h30a83l 13P18i27n73d75j20a76k 5143984477487

Nevi tady nekdo nahodou jak se resi pripad, kdy si doma rozbalim zbozi a pri prvnim zapojeni konektoru na nabijeni se mi konektor ulomi? Sel jsem to hned reklamovat s tim ze zbozi nechci a chci ho vratit. (objednane v eshopu) nicmene mi na pobocce nebyli schopni jasne rict jestli, az se vyridi reklamace do 30 dnu muzu zbozi vratit tak jakobych tu moznost mel kdybych ho vracel jako neposkozene v prvnich 14 dnech. diky

0/0
3.8.2016 9:17

J56a51n 15Š39e22s91t49á63k 3678319639214

buďte ještě rád, že Vám neřekli, že jste tam dal konektor obráceně...

+1/0
3.8.2016 10:25

O59l85d14ř81i53c54h 92H25o51r58á79k 2704729431745

Takže pokaždé když na Heurece hodnotíte obchod tak vlastně pomáháte Mall pochopit co lidi chtějí, jaké zboží a služby oceňují.

Nevím jestli to pomůže zákazníkovi, ale rozhodně to dává dost nefér náskok firmě Mall i když na její nabídky koukám už jen ze setrvačnosti, větší a lepší nabídku najdu skoro všude.

0/−1
3.8.2016 9:06

S23a36b51i93n29a 96P75u47r19k84r61t16o26v53á 5419790304449

Verim ze je enormne schopny...ale ani slovo o tymu co stoji za nim -delat akvizice je uplne neco jineho nez piplat konkretni e-shop-kazdy druh zbozi chce neco uplne jineho, ani slovo o tom ze i kazdy zakaznik chce neco jineho-babicka z horni dolni nakupuje jinak,nez zapaleny fajnsmekr do poslednich technickych vychytavek a ten zase jinak nez maminka doma s detmi.Jobs byl podobny buldozer,ale ze fakt premyslel nad zakazniky se mu fakt uprit nedalo.Tady mi to pripada neco jako vzit citron,vymackat ho a jit dal.Uz jen z principu mela Heureka zustat stranou-mohli se pak chlubit "i podle nezavisleho webu Heureka jsme nejlepsi",to koupeni i kdyz stokrat kristalove ciste ten samotny princip stavi na hlavu...

+4/0
3.8.2016 8:54

R59o61m32a74n 63Š86i29m44ů59n45e82k 4859328771

Hosi si moudre koupily Heureku, aby zakaznikum primarne podstrkovala eshopy z jejich grupy. Ze by budouci eshop monopol ?

0/0
3.8.2016 8:40

S41a23b56i89n28a 40P76u29r66k74r95t51o12v67á 5249190224189

A kde je monopol zakaznik zacne ostrouhavat...

0/0
3.8.2016 8:45

R41a17d92i62m 53D52r29b90o36h15l44a97v 5261446963507

Je na vás, abyste na e-shopech z jejich grupy nekupoval. Já to tak budu dělat. Monopol podporovat nebudu.

+1/0
3.8.2016 9:01

S76a13b18i60n85a 45P19u29r84k12r18t87o89v76á 5429910304739

Jenze kdyz pak vsechny poradne skoupi ?

0/0
3.8.2016 9:03

R73a24d46i33m 29D93r45b75o20h85l92a60v 5401976343667

Nikdy neskoupí všechny. :-)

+1/0
3.8.2016 9:11

R70o73m41a19n 98Š79i30m56ů52n34e67k 4279828481

https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data

0/0
3.8.2016 11:20

M25a66r64t34i23n 32K76o62l66á84ř 1415914109425

a vy si myslíte že předtím to bylo jinak? ten kdo platí je vepředu, ten kdo neplatí, tak se ve výpisu ani neobjeví....

0/0
3.8.2016 13:55

J18a97n 18S57v56o90b51o75d31a 3567414639253

Cca 4 roky zpět jsem býval jejich pravidelným (i spokojeným) zákazníkem, ale pak přišel napřed poplatek za doručení na prodejnu, pak občas nějaký pokus prodat něco v evidentně již rozbaleném obalu, nějaká ta reklamace taky byla, ceny oproti konkurenci stále vyšší a když byla zrušena pobočka v pro mě strategicky významné lokalitě, tak tím Mall ztratil i tu poslední konkurenční výhodu. Od té doby jsem u nich nic nekoupil a jsem s tím spokojen.

+14/0
3.8.2016 8:11

J65a12k71u50b 21F18e92i13f54a44r 7739429106529

bohužel mám stejnou zkušenost. zboží je deklarováno skladem, pak napišou že měli poslední kus a je buď poškozený anebo nebyl nalezen. už tam kupuji jen opravdu vyjímečně.

+1/0
3.8.2016 8:41

J47a96r77o51s23l48a38v 56T19í25n68e18k 4344908330242

Dravec. Co o něm říkají jeho podřízení?

+2/−1
3.8.2016 7:56

S88a12b66i90n22a 47P10u81r68k50r87t34o25v94á 5639220824589

Co by.Ze umi hezky prezentovat jejich vysledky....

+1/0
3.8.2016 8:58

P51a33t83r59i62k 22S11v26o73b25o40d95a 3499831776625

Co byste čekal? Taky to končí na -ec :)

+2/0
3.8.2016 9:55

R20a58d53i97m 84Š55o84l40c 1505415795864

Hezký start v poradenské společnosti už na škole. To jsme byli v každé firmě rádi, když nám někdo takový přišel radit nebo dokonce dělat audit. Když takové každá účetní strčila do kapsy.. :-( Svět je prostě divnej...

+19/−1
3.8.2016 7:51

M67i84c98h72a53l 22Š17r74o72u65b27e17k 8374986463820

ale houby, je prostě potřeba na sobě neustále makat!

0/−2
3.8.2016 8:42

P18a52v20e91l 84N41e27d10ě11l34a 5146520474371

Já s podobnými musel jednat. Nic neznali, ale chytří byli jak rádio. To s tou účetní je přesné.

+3/0
3.8.2016 8:53

D73a32v70i68d 46P85r57a55ž95á76k 6394642542456

Při auditu je potřeba mj. sesbírat i spoustu dat a dokumentů, což není úplně nejkvalifikovanější práce. Na to se hodí čerství absolventi. A holt ti se hodně ptají, protože ne všemu z businessu daného podniku mohou rozumět. A že má účetní větší znalosti ohledně vedení účetnictví je logické, audit není o tom, jak vést účetnictví, ale jak ověřit, že účetnictví je v pořádku. A mimochodem, na nejvíce chyb v účetnictví se narazí právě při tom manuálním sběru dat a interních dokumentů, které dělají ti mladí "skautíci", protože oni to dělají poctivě a na rozdíl od staré zkušené účetní to nemají na háku :-)

PS: A to už nemluvím o tom, že drtivá většina českých hlavních účetních netuší, k čemu je vlastně účetnictví dobré a žijou pouze v omezeném světě mít účto v pořádku, když přijde daňová kontrola

+3/−1
3.8.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.