- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Česká ekonomika = My máme práci a Němci mají peníze. A proto nebudeme mít nikdy srovnatelné platy.
V Cesku je mnoho dopravnich firem z Nemecka, ktere dopravuji naklady po Nemecku s levnymi ceskymi ridici.
To se jmenuje dumping.
Kdyz tedy budou konecne muset platit minimalni nemeckou mzdu ( za kterou by zadny nemecky ridic nejezdil), strhne se v Cesku povyk.
Něco mi zde nesedí - kamion stojí v Německu stejně .... nafta stojí v Německu stejně.... a čeští dopravci pláčou , že kdyby měli platit řidiče za plat Německé uklizečky takže zkrachují .......
A co vam na tom nesedi? Co treba zamyslet se cim mohou zeme z vychodu konkurovat a prosadit se na trhu proti zavedenym a vetsim firmam, kdyz kamion stoji stejne, nafta stoji stejne? Co vas napada?
Tak to je treba udelat sazebnik - rohlik 2 eura, maslo 6 eur, ...., pekar 3 500 eur, ...
Jak EU a EK nemusím tak mi není jasné proč by naše firmy měly být neschopné konkurence. Ceny aut jsou snad stejné, v tom kterém státě ceny PHM také a jestli budou i minimální mzdy stejné tak kde je problém? Že by menší zisk pro majitele? No tak to je nepříjemné ale není to likvidační.
Az Vam nekdo pri objednani zbozi pres net preuctuje postovne za balicek 1 kg misto 130 Kc 250 Kc, treba Vam neco docvakne. Ale jinak, prosim jdete si vyridit zivnosnak a jdete podnikat v autodoprave, bude tam za chvili velmi prazdno, takze mate sanci se chytit. Ze nejdete? No jasne, blbe kecat to umi kde kdo, ale vite moooc dobre, ze vse je jinak.
Jakákoliv regulace mzdy je blbost.
Celé je to směšné. Jak chtějí zkontrolvat, že to opravdu dostane ve mzdě proplaceno ? Mzdových pásek jim n***ru do hodiny kýbl.
Dělají si z lidí pr.el, jen aby to vypadalo, že se EU o něco stará. Stejně to dělají všichni socialisté a voliči jim to žerou.
No jak jsem se dočetl že mají 20000Kč a stravné ať do toho nepočítají přeci
Oko nezůstalo suché nad tím smutným osudem......
Já si myslím, že ten míč je na hřišti mezi majiteli (manažery) a zaměstnanci. Proč to vůbec regulovat? Bude to platit pro všechny na služebních cestách? Rozhodující je trvalé bydliště zaměstnance? Nebudou se nám v zahraničí trochu zdržovat kamiony(o pár hodin)?. Zřídíme pro to zvláštní úřad? Není lepší vystoupit z EU?