Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesla nestíhá vyrábět elektroauta, prohloubila čtvrtletní ztrátu

Americká automobilka Tesla vizionáře Elona Muska měla při plánování příliš velké oči. Kvůli výrobním problémům se čistá ztráta výrobce elektromobilů prohloubila ve druhém čtvrtletí na 293 milionů dolarů (zhruba sedm miliard korun) ze 184 milionů dolarů před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e39t67r 79V10o36j13t22a 4664551693335

Autopilot není tempomat.

0/0
6.8.2016 9:33

P60e62t34r 95V86o56j65t79a 4714901583325

pardon to patřilo jinam

0/0
6.8.2016 9:34

P47e73t59r 22B68á37č24a 8815946665285

Proc proboha nekdo kupuje auto co zabiji?

At uz konecne tahle nafoukla bublina splaskne a zbankrotuji.

+1/−10
5.8.2016 21:34

H31o74n97z27a 17T10a81r 3149492154562

Od kdy je auto zodpovědné za řidiče ?

+3/−1
5.8.2016 22:27

P36e93t45r 18B42á32č86a 8165326315905

od te doby co si Tesla hraje na neco co neni

0/0
6.8.2016 15:51

L92i29b86o66r 74K96ř83u59p13a15l39a 3865353778798

můžete to trochu rozvést ? to zabíjení ?

0/0
9.8.2016 12:04

H55o83n75z32a 84T11a94r 3529382514782

Příplatková výbava Adaptabilní tempomat (Autopilot ) asistenční systém. Ve Spojených státech došlo k tragické nehodě Kdy řidič kamionu nedal přednost vozidlu Tesla S . Došlo k situaci při které elektromobil podjel pod vlekem, kdy došlo k utržení střechy a usmrcení řidiče. (Kamiony v USA nemusí být vybaveny zábranami proti podjetí Jako v EU) ADAC upozorňuje, že srážka osobního vozu s nákladním je třikrát nebezpečnější, než když se střetnou dva osobní vozy.

Jen nutno dodat že, v návodu je jasně uvedeno Jak se má systém používat, a že řidič je povinen při aktivaci funkce autopilot Fungování systém hlídat .

Řidič je za zodpovědný za případné škody.

https://www.youtube.com/watch?v=4W1CSoK6BAU

0/0
11.8.2016 10:40

J46a50k18u58b 73V74r34á11n87a 6410519199260

A co delate Vy pane?

0/0
11.8.2016 6:34

T32o11m43á75š 68V11a25l64d61e58r 7563630309

Máte dost. Koukám zase jedna ovce. Pokud vím, tak Tesla žádné vozidlo s autonomním řízením komerčně nevyrábí. Že tempomat Tesly umí více než ostatní prodávající systémy konkurentů je pěkné, ale řidič musí být pořád ve střehu. A je jasné, že i řidič návěs neviděl. Takže se řidič vinou jiného účastníka provozu zabil. Co je na tom k nepochopení?

+2/−2
6.8.2016 0:47

P30e35t47r 63V77o17j30t34a 4874341843375

Autopilot není tempomat

0/0
6.8.2016 9:34

V79l38a98d92i36s69l39a60v 74G87r19y41c 9934374728892

slepá ulička.

0/−2
5.8.2016 18:46

J30a88r85o86s38l47a36v 69T32e79s21a27ř 1307907469728

Né každá Tesla může být úspěšná.:-)

+1/0
5.8.2016 10:40
Foto

J63i46ř69í 17H88a94v31e96l81k75a 3219873410204

Pokud to bereme jako investici do odbourání moci ropného Arabského impéria tak je to dobrá cesta.

+1/0
4.8.2016 23:18
Foto

J89i87ř86í 40D47v11o95ř47á11k 5195159280818

?????? Palivo není jediným produktem ropy .

+4/0
5.8.2016 5:43

P18a48v48e24l 11R34i71e71d86l 4474777671329

Takže jsme si pokecali a teď to uvedeme na pravou míru:

http://www.hybrid.cz/tesla-financni-vysledky-za-2-ctvrtleti-2016

:-)

+2/−2
4.8.2016 22:04

R17a20d74e49k 16H25o78l44e92c79e78k 3296930988701

A tím chcete říci co? Že kdyby té Tesle postavili továrny, zafinancovali vývoj, tak je možná na nule?

+2/0
4.8.2016 22:18
Foto

J53i41ř50í 34H80a55v82e82l79k50a 3499263530724

Ne chce říct že jsou v zisku. Investice do budoucí výroby by se neměli presentovat jako ztráta.

+2/−2
4.8.2016 23:15

R29a63d33e37k 35H55o40l85e40c70e35k 3116380298531

Když si koupíte za 1 milion stroj na výrobu plastových báboviček a víte, že za svoji životnost jich je schopen vyrobit milion. Náklady na materiál 1 bábovičky je 50 haléřů. Vy bábovičky prodáváte po 51 haléřích. Vážně jste v zisku? Vy tvrdíte, že jste 1 haléř v zisku, já tvrdím, že jste 99 haléřů ve ztrátě (z každné jedné bábovičky).

0/0
4.8.2016 23:25

P24e39t80r 40Č31e61r65m31á84k 9488365689350

Nesmysl, tesla je od svého vzniku trvale zrátová, kumulovaná ztráta už činí přes 1.3 mld dolarů. Celou dobu tvrdí že to je vinou investic, škoda že neupřesní kdy se stane ten vzácný okamžik a začnou vykazovat zisk, a především kdy pak tu kumulovanou ztrátu umoří.

0/0
4.8.2016 23:52

V24á38c56l51a93v 48M67a84i23x69n24e33r 7515360395681

A kdemate konkretni rozpad? Nevime, kolik ji stoji vyrobit jedno auto, nevime nic ... takze prohlasovat o ni cokoli je velmi nejiste ... a invvestice se pocitaji do celkoveho vysledku firmy, neb si na ne musite vydelat nebo nekde na ne ziskat ... horsi je, ze ztrata je vetsim nez se cekalo ... a je nutne, aby tesla vysvetlial proc ...

+2/0
5.8.2016 10:30

P50a69v19e93l 91G16ö90t44z25e 4953672982325

No vy byste se jako ekonom neuzivil :-)

0/0
9.8.2016 9:05

P77e43t72r 55D95l54o86u34h15ý 3555531662698

To bude dobrá bublina. Pokud je ztráta 294 mil. USD a důvodem je prý to, že dodali o 3600 aut méně, tak by museli vydělat cca. 2 mil. Kč na jednom autě. A to je trochu moc. :-)

+1/−2
4.8.2016 15:55

J16a38k24u93b 54Š79a85f98a26n38d69a 7445757781231

294M je celková kumulovaná ztráta. Ne ztráta způsobená nedodanými vozy.

0/−1
4.8.2016 16:29
Foto

J59i83ř93í 26H89a50v49e24l28k77a 3639113340224

Navíc způsobená masivní investicí do stavby továrny ne invvesticí do vývoje který je vždy nejistý.

+1/−1
4.8.2016 23:16

P95e12t49r 87Č62e91r95m88á44k 9208685829920

Celková kumulovaná ztráta je přes 1.3 mld dolar, toto je jen ztráta za jedno čtvrtletí.

+2/0
4.8.2016 23:54

V17á98c96l76a81v 94M13a40i87x65n13e27r 7555870595591

Tesla je vpodstate takovy Apple automobilismu ... umi vyvolat neskutecnou emoci u obdivovatelu a viru v nemozne ... jen uvidime, zda bude schopny splnit i ocekavani ... osobne si myslim, ze nikoli ...

+4/−4
4.8.2016 14:18

L92u30d66v88í95k 76G50a16j52d79o88š77í48k 2245203324812

Však jí taky Apple tuším chtěl koupit.

Možná když si chvilku počká, tak jí dostane celkem lacino.

Někdi jako Musk by se ale Applu uršitě docela hodil.

0/−1
4.8.2016 17:45

M51a51r47t45i82n 60B70a45r56t92e84k 5927101131413

Nebo si Musk jednoho dne koupí Apple :)

+5/−1
4.8.2016 21:37

R12o67b77i30n 71Ž16i52ž11k56a 2278864136556

A přitom utíkají inženýři z Apple do Tesly ;-D

0/0
5.8.2016 12:56

H87o29n65z82a 60T75a18r 3519752984312

http://www.auto.cz/akcionari-apple-chteji-koupit-teslu-86225

0/0
5.8.2016 22:37

M84a19r95t21i82n 49K13u20č76e30r10a 8279529149792

Cenově dostupnější verze za 850 000? Tak to mám tedy jinou představu o levném autě.;-D

+3/−9
4.8.2016 14:09

M80i94l33o59s41l37a71v 51J78a73n41o18u84š57e36k 3416803823678

Prosím, podívejte se na konkurenci a řekněte mi, kde koupíte elektromobil levněji...

+5/−1
4.8.2016 14:52

P34e59t33r 12Č96e45r50m65á13k 9378455259840

Logicky nikde, protože za tržní cenu se to ziskově prodávat nedá, a žádná jiná značka za sebou nemá tak masivní dotace aby takovou ztrátu mohla neustále kompenzovat.

+2/0
4.8.2016 18:19

M11a65r51t57i19n 48B37a79r15t45e64k 5127961911753

Kdyby v tom nebyla budoucnost a poptávka by byla tažena pouze dočasnými dotacemi, tak by těžko všechny automobilky na světě masivně investovaly do elektromobilů. A to dělají.

+4/−1
4.8.2016 21:36

P77e95t47r 41Č92e91r79m77á82k 9588825939380

Přečtěte si znovu co píšu. Automobilky investují do spoustu věcí, každopádně investují tolik kolik si můžou dovolit, a prodávájí to co prodejné je. Tesla žije z dotací, vytváří trvale ztrátu a především prodává pár vozů. Toyota prodá ročně tolik hybridů že její přínos je daleko větší než celá produkce tesly.

+1/−2
4.8.2016 23:58

H98o36n35z93a 71T75a66r 3379482874142

Kolik let na to Toyota potřebovala ? Prius od roku 1997 prodáno 2 mil.

0/−1
5.8.2016 22:50

P10e76t32r 68Č57e36r20m31á66k 9548275709440

Jestli si myslíte že jediný hybrid co Toyota vyrábí je prius, tak...;-) A i jenom těch priusů vyrábí totota stále tolik že pro jednotlivý model tesly to je nerálné číslo. Každopádně důležité není kolik let, ale za jaké peníze - toyota za svoje a jěště to komerčně prodává se ziskem, tesla za cizí, prodává za nesmysl a je ve ztrátě.

0/0
7.8.2016 21:14

H52o44n17z28a 16T68a62r 3799492104532

V GM motors na začatu při spuštění výroby 1gen Prius nechápali Jak je to možné, že Toyota na tak výrobně náročném automobilu vydělává. Toyota se musela také soudit o akumulátory protože klíčové patenty vlastnila ropná společnost.

https://www.toyota.cz/hybrid-innovation/hybrid-range/index.json

0/0
8.8.2016 11:54

P21e73t87r 45Č68e52r87m73á94k 9708195339440

V GM se asi diví dodnes - akumulátory vozí dnes už spousta toyot a stále to dělají tak aby to bylo ziskové - to je smysl podnikání.

0/0
10.8.2016 18:49

M53a66r61t91i38n 75M67u63l83l90e85r 6537681972

Vlastnit electromobil ma v USA spostu vyhod:

-danove slevy (tax braket 3 roky)

-nikdy nemusite tankovat

-muzete zdarma jezdit na zpoplatnenych dalnicich

-prispevky pokud vas jede vic v aute

-celkem uspora nekolik stovek mesicne - muze se rovnat velikosti zplatky (takze vlastne auto zdarma)

Rodina stejne ma druhe normalni auto pro jizdu na dalsi vzdalenosti

+1/−1
4.8.2016 13:58

V67á47c13l55a64v 57M79a21i66x66n42e92r 7585560605201

A to je duvod, proc me elektroauta hrozne stvou ... jejich vyroba zatezuje ekologii a jeste to platime ze svych dani ... a jeste vlastne tem bohatejm, protoze na auto za 850litru ti chudsí nemaji ...

+9/−5
4.8.2016 14:15

M89a50r65t24i39n 85B22a84r26t62e35k 5307281471933

Jejich výroba nezatěžuje ekologii o nic více než výroba klasického auta.

+3/−7
4.8.2016 21:32

V76á73c81l93a30v 30M34a22i63x39n14e34r 7715500555161

Vyroba baterii je brutalni ekologicka zatez!

+3/−1
5.8.2016 10:32

H69o66n51z42a 30T96a63r 3979892194322

Něco na počtení odkaz ;-O

Ford Focus je dnes k dispozici jako auto s fosilním pohonem, i jako elektromobil. Která verze je na tom lépe z hlediska emisí?

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
5.8.2016 22:33

P45a66u10l 97J37a55r34o27s 2813458200

Martine

Neznam duvod,proc ti ten Mrkvicka dal minus

0/0
5.8.2016 7:46

A51n76t34o12n14í48n 24S21e43b85e45r18a 7803138120749

"problém s náběhem výroby" to jsem často slyšel před rokem 1989 :-D

+3/0
4.8.2016 13:54

R37a91d56e22k 20H81o35l57e55c70e48k 3906890418261

Doporučuji si přečíst životopis Elona Muska. Z něj jasně plyne, že je to blázen a snílek, který je dostatečně výmluvný, aby mu jiní financovali jeho sny.

Krásně je to vidět i na posledním nákupu, kdy jedna jeho prodělečná firma (Tesla) koupila jinou jeho prodělečnou firmu (Solarcity). Prý je to skvělý byznys, stavět solární elektrárny pohánějící nabíjecí stanice Tesla, které fungují zdarma.

+7/−5
4.8.2016 13:28

J72i77ř92í 42Ř48e38h80o82ř 9528648136738

nicméně těmi cizími penězi tak nějak žene pokrok. Protože ty elektroauta i ty soláry jednou prostě prorazí. Můžeme se bavit o desetiletích tam, či sem. Jednou to prostě nastane. Tak ať to milionáři platí. Obyčejní lidé na tom nakonec vydělají.

+4/−1
4.8.2016 13:34

J24i64ř62í 97Ř33e10h62o77ř 9148708626848

hele idnes to hodil na jiné místo, sorry.

0/0
4.8.2016 13:39

P92e30t62r 62Č22e58r82m94á69k 9178525749410

Pokrok moc nežene, v reálu neudělal téměř nic, toyota za 15 let co prodává hybridy pokročila víc a nepotřebovala k tomu ty dotace. Vzhledem k tomu kolik je na zemi ještě ropy a naopak jak nákladné a neekologické jsou tŕeba ty soláry, si myslím že i desítky let jsou málo.

0/−1
4.8.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.