Diskuze

Svolávání cinklých dieselů začalo. Do servisů míří tisíce aut

Ministerstvo dopravy dosud pozvalo do servisů kvůli problematickým dieselům 18 500 škodovek z celkem 106 000 vozů, kterých se problém v tuzemsku týká. Servisní akce se zatím dotkla předchozí generace modelu Škoda Superb s dvoulitrovým motorem a Octavií 2.0 TDI o výkonu 103 kW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po úpravě se nic nezměnilo? Tak proč vyvíjeli tolik úsilí vynalézt ten lživý software?

0 0
možnosti

A oni si opravdu myslí, že tam někdo pojede? ;-D

0 0
možnosti

Nerozumím tomu - dali tam cinklý software, aby "vyhověl" normám - teď jen vymění software za necinklý?! ... 8-o ... A jak na příští STK???

0 1
možnosti

P93e84t32r 90T41y89č28k83a

5. 8. 2016 9:07

Na STK to nikdo nekontroluje.

1 0
možnosti

...bezplatný servis, složenka přijde do dvou týdnů ;-)

0 0
možnosti
Foto

přišel mi bezplatný servis (výzva)...si přece neudělám z A6 eko-sekačku dobrovolně8-o

4 0
možnosti

Jistě, tisíce majitelů aut touží po úpravě, která zvýší spotřebu nebo sníží výkon, velmi pravděpodobně obojí najednou ;-D;-D

3 0
možnosti

J92i85ř86í 10T36e86p29r

4. 8. 2016 18:56

Autům nic není! Ty jsou v pořádku.

To úředníci by měli jít na výplach mozků.

15 0
možnosti

Tato auta otravuji vzduch vice nez ostatni.

2 9
možnosti

Mám Octavku, které se to také týká a nikdo mě nikam nesvolává ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že po těch letech je už jedno, zda vaše auto má na zkušební stolici nepřípustný software, na tu už nikdy nenajede.

Na běžný provoz ten software neúčinkuje, takže je to zcela zbytečná starost.

V Německu už takový "opravený" motor EA159 po nahrávce nové varianty softwaru otestovail. Výkon se nezměnil, spotřeba také ne.

Předchozí Euro 4 také už nikoho nezajímá, už 3 roky běží Euro 6, pozná se podle nádržky na AdBlue, což je obyčejný roztok močoviny, na čerpadle už v kanystrech za mnohem méně, než olej.

Zelemí magoři se snaží, zadržet diesly s E5 a méně před vjezdem do měst. Jenomže ty emise NOx jsou jenom z menší části od osobních aut.

Na druhé straně, jedovatého kysličníku uhelnatého vypouští benzinové motory podle normy dvojnásobek, studené benzinové motory mají také vysoké emise uhlovodíků, jako benzol, toluol nebo xylol. Nahrazují dříve používaný tetraoxyd olova jako prostředek na zvýšení oktanového čísla. Ve městech jezdí studených motorů většina, při jízdě mezi semafory trvá zahřátí na provozní teplotu dlouho.

0 0
možnosti

"Svolávání cinklých dieselů začalo. Do servisů míří tisíce aut"

Řekl bych, že to je jen zbožné přání, nikoli realita.

3 0
možnosti

V USA a v Japonsku se diky neekologickemu provozu diesely nechytaji. Ovsem zblbli Evropane rakovinomety kupuji dal. A to dokonce pote, co VW uvazuje o zastaveni vyroby nicitelu lidskeho zdravi.

2 16
možnosti

V USA diesely neřeší, protože benzín mají proti Evropě za hubičku a nemají na něj nasazené obrovské daně. Jak je to v Japonsku nevím.

4 0
možnosti