Diskuze

Průzkum: Češi si přivykli luxusu, chtějí se blýsknout šperkem či autem

Češi se v luxusních značkách orientují stále víc. Avšak nadále je nehledají ve službách, ale hlavně ve špercích, autech a oblečení. Průzkum společnosti Ogilvy & Mather také ukázal, že zdejší zákazníci považují za luxusní i řadu značek, které takovou pověst v zahraničí nemají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejsem chudák, ale rád nakupuji v sekáči, telefon mám od Microsoftu a hodinky za 4O € z Amazonu, jezím starým mondeem. Ale mám rád dobré jídlo a cestování a za to utrácím.

0 0
možnosti

P44e91t18r 93D94l70o16u66h39ý

11. 8. 2016 12:08

Skutečně bohatý člověk nemá potřebu ostatním dokazovat, že je bohatý. Myslím tím ty, kteří zbohatli vlastní prací (ne rozmazlené dětičky nebo rádoby podnikatele). Většinou se za "luxusem" ženou ti, kteří na to ve skutečnosti nemají. Jen mají potřebu se tlačit výš na "žebříčku", kam ale nepatří.

0 0
možnosti

Největší luxus je, nestarat se o to, co je luxus.

4 1
možnosti

Omlouvám se, mělo být plus...

0 0
možnosti

Rom, který chce být in upřednostňuje teplákovku Adidas.

3 0
možnosti

Nejlepší je značka Michael Kors. Kdo byl v poslední době v Turecku, tak kabelky s nápisem M. Kors se prodávají na ulici za pár Euro. Celé ženské osazenstvo v letadle do ČR pak má kabelku M.K. ....LUXUS ;-D

0 0
možnosti

Zase reklamní článek, tentokrát na luxusní zboží. Včera to bylo na nové byty, kterých prý je nedostatek. ;-D

Probuďte se a pište pravdu.

1 3
možnosti

Me staci obycejnej mercedes na jezdeni a obycejny omegy na casomereni. Tim to konci.

0 0
možnosti

Máš pravdu. Je lepší spíš investovat do své firmy - třeba pořídit na kolotoč a střelnici nové osvětlení!

5 0
možnosti
Foto

skutecne takovi lide existuji, hlavne teda zeny, kupuji si tricka, boty a kabelky a pritom nemaji na chleba, tyto produkty pak nosi tam kde nikdo ani nezkouma jestli je to padelek nebo original, myslim tim tramvaj. Blbost Cechu nezna mezi.;-D

5 0
možnosti

Kamarád nosil boty a teplákové soupravy od firmy O ́Neill a byl samá ženská, protože prý na tuhle značku dámy letí. Já se v tom ale nevyznám.

0 0
možnosti
Foto

Hm, já svoje přebytečný peníze radši nacpu do zvířátek, než do pofidérního pocitu luxusu.

0 0
možnosti

Pofiderni pocit luxusu je koupit si Prada kabelku na ulici za 50 euro, což je vidět na první pohled.

Jinak s rostoucí cenou roste kvalita, i když ne konstantně, ale znát to je.

A u nás jsou i značky střední třídy brány jako "luxus", protože jsou u nás mnohem dražší než v zahraničí a to jak v absolutní částce, tak v poměru k příjmům. Například ten Guess, v zahraničí kabelka 80 euro, u nás stejná 150 euro, Tommy Hilfiger, Michael Kors a další střední třída to samé. Ale ta kvalita tam je.

5 2
možnosti