Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxiaplikace na vzestupu. V Praze už přivolávají víc než čtvrtinu vozů

Dlouhé roky platilo, že taxikář měl v Česku v podstatě dvě možnosti. Buď jezdit pro jeden z telefonických dispečinků, nebo platit za takzvaný štafl na frekventovaném místě. A zákazník tak mohl buď volat centrálu, nebo mávat na ulici. Do toho se před pár lety „vloupaly“ mobilní aplikace, přes které si taxík přivolává stále více lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R92o45m56a87n 10V16o24l33f 6730164832181

Nojo, natankovat CNG a pak jezdit za 28 kc / km , to se to potom podnika.... to by umel kazdej. Onehda jsem chtel jet ve 3 rano ze Smichova do Zabehlic, protoze MHD jelo az za 20 minut, chtel jsem taxi... par jich kolem projelo, na mavnuti nereagovalo, aplikace jsem zkusil 3, ani jedno slibene taxi neprijelo... nakonec jsem odjel MHD a jsem z taxiku zase na pekne dlouho vylecenej....

+1/−1
17.8.2016 13:34

J92a87r75o47s51l43a29v 34Š80k36o58d51a 6574738729911

7 tisíc dispečink/měsíc; 1500 silniční daň/rok; vjezdové a parkovací karty/rok; dálniční známka/rok; palivo - spotřeba 2Kč/km, náplně - 1Kč/km; vysávání, mytí - 50Kč za každou směnu

15% daň z příjmu

servis taxametru 1000. Pořízení 15tisíc.

daň zdravotní a sociální

polepení auta reklamou a povinnostma.

Žlutá karta, koncesovaná živnost, zkouška z mapy a zákonů, častější podplácení na STK.

Modlení se, aby se nic nestalo a nerozbilo. Jakákoliv návštěva servisu 10tisíc a víc.

Riskování života, zodpovědnost za životy a majetek. Riskování poblití a znečištění. Poslouchání namachrovanejch opilců.

Tržba kolem 40 - 45tisíc. Čistá vejplata měsíčně tak 20 - 22 tisíc. Za 12ky směny, většinu noční a rozvrácené rodiny, hemeroidy, zničená záda.

V česku se bude stejně pořád závidět. UBERáci platí jen za provoz vozidla, a proto jsou levnější.

+2/0
17.8.2016 13:03

J23a27r15o59s17l53a12v 72Š71k91o46d83a 6534418559871

nájezd km za směnu 300 - 400 km.

Po pár letech neprodejné auto.

+2/0
17.8.2016 13:06

M24i82l42a32n 89K54r97á95l 8873468181661

dokážu si představit tu debatu na štaflu dvou taxikářů v šusťákových teplákách jak na ty aplikace nadávají a jak to okradení zákazníků je čím dál tím horší;-D

+5/0
17.8.2016 9:11

Ř86e15h40o36ř 42V31l20a55s11á33k 2104484851126

Že restaurace zajišťují zákazníkům taxík telefonicky, to je jen přechodné. Časem také přejdou na počítače, byť třeba s nějakou přidanou IP telefonií. Mít věci v počítači má prostě příliš výhod.

+5/0
17.8.2016 8:31

J75a59r95d45a 79S49o80k70o36l 1736408501121

Zajímavý a poučný článek hlavně pro zákazníky.R^

0/0
17.8.2016 8:25

L68u29k18á70š 70Š45l45e85h65o60f20e50r 1313319985859

Liftago funguje moc dobře. Jinak už taxíky neobjednávám R^

+5/−2
17.8.2016 8:18
Foto

S89t82e93p45a86n 77K48u98t52a65j 5687847264777

ja tez :) a jsem max spokojen....

0/0
17.8.2016 8:27

F65r95a90n29t50i36š91e61k 39M13o50s25s 8192973859939

"Podle výpočtů, které si vede, mu tak z přibližně 44 tisíc korun, které si vyjezdí podle taxametru, po odečtení daně a všech pojištění a provizí zbude okolo 27 tisíc čistého. Do toho ale nezapočítává jednu významnou položku - amortizaci auta a s ní související náklady na servis."

Za den? Za týden? Za měsíc? Jestli za měsíc, tak to si tedy moc nevydělá.

+9/0
17.8.2016 7:40

M58i28c81h83a46l 90J46a14r24o89š 7794190282145

To bude zjevně měsíc, ale překvapilo mě, že jeho auto nemusí tankovat.

+2/0
17.8.2016 8:07

J75a59n 69D87ř93e24v59ě11n79ý 1719930371539

To bude za den.

0/−4
17.8.2016 8:07

J90a94r70o68s50l22a58v 17Š50k13o42d40a 6744588869141

je to za měsíc, a je to přesně tak. Čistého mi zbyde tak 20. Žádná rejže to není. Jen se pořád nadává na všecky, přitom ti hajzl_ové stojí jen u staromáku.

Kupuju oleje a destičky od starlinu - ten nejlevnejsi. Jezdim na LPG. A pneumatiky kupuju vždycky ojety a sjezdim je do hola.

0/0
17.8.2016 12:52

J59a56n82a 43E34l36i90á55š31o13v71á 9449564474208

Taxikáři ani aplikace za takovou reklamu nestojí.

Dobré pro cizince, že si to mohou odkontrolovat.

0/0
17.8.2016 7:35

J89a18n 46D55o19b53r31o39v95o69l95n34ý 1550373562296

Nevěřil bych, kolik slov se dá napsat kolem taxikaření.

+8/0
17.8.2016 7:21

R64o71m96a30n 24L20i92p28s63k14ý 2249463469

Už se těším, jak si řidiči Uber budou pořizovat systémy EET. To teprve "zamíchá kartami".;-D

0/−1
17.8.2016 7:14

M50a23r60e13k 92M51a32l37ý 1132768601370

Nesmysl. Není nutné, pokud platba probíhá bezhotovostne.

+3/−1
17.8.2016 8:12

R27o85m73a38n 11L44i28p73s83k17ý 2719593279

Myslíš? To by pak podnikatelům satačilo zavést platební terminály a nemuseli by se otravovat s EET. Ba ne, takto to, bohužel, fungovat nebude.

+2/0
17.8.2016 10:24

M94a78r24e28k 90M15a38l84ý 1912558551450

Ano, myslím. Taky podnikam, ale vše jde na fakturu, žádná hotovost. Eet se mě netyks

0/0
18.8.2016 17:32

M31a62r84t34i90n 60L94i45n91h96a34r29t 5883618695955

Taxikáři protestují proti aplikaci UBER. Hoteliéři protestují proti aplikaci BnB.

Bojím se momentu, kdy se pošťáci dozví o emailu... :-D

+58/−3
17.8.2016 5:44

J72a62n 42J51a10d84r97n72ý 4170194215716

;-D

+3/0
17.8.2016 6:19
Foto

T32o52m34á40š 27M91i78h80a43l49i91k 1559764243345

To už tu dal niekto iný pred mesiacom.

+1/−1
17.8.2016 7:21

J96a54n94a 38E39l44i42á21š39o22v14á 9449454644218

Vadí to nějak ?

+2/0
17.8.2016 7:36

J26o81s48e32f 22K48r72b92e11c 3957816873611

Svět a diskuse zde jsou plné plagiátorů.

+1/0
17.8.2016 9:26

J33a69r86o73m85í60r 10K28r22á79l 4810369894419

;-D To bude při "pružnosti" pošty ještě pár let trvat.

+1/0
17.8.2016 8:01
Foto

J94a28c23h57y42m 26B31r32z20e16z53i11n84a 6349609922413

Tak ono by se možná v rámci "klasických taxikářů" bylo hodné spíše zamyslet se proč asi tak rapidně stoupá popularita alternativ...

+23/0
17.8.2016 1:37

M56i56c79h87a68l 35J39a58r84o63š 7924140112665

"Klasický taxikář" a "zamyslet se" jsou neslučitelné termíny, zejména po těch jejich stávkách nebo jak tomu říkali.

+12/0
17.8.2016 5:04

A94d32a17m 76F74a87r48i48n70i39c 5112597796306

no ano zamyslet... redaktor...

modri andel a AAA mneli android aplikaci uz v roku 2011 vcase kdy ubercab.com byl donucen dat pric slovo cab-taxi z jeho nazvu(protoze kupodivu to odporovalo legalnim podminkam)

to ze AAA aplikace nezmenila cenu od 2011 19.9 kc/km a ze garantuje vraceni penez kdyz Vam ridic spatne nauctuje...

Proc nikdo neudelal porovnani jizd v PHA jak to udelali redaktori telegraph v London. Jinak to ze UBER musi davat reklamu do metra ze jezdi za 9.9kc/km a nenapsat ani malymi pismenami ze se jeste plati za kazdou minutu jizdy bez ohledu jestli se stoji nebo jede .. mi rika ze maji malo objednavek ;) technologicka firma co musi delat reklamu v tistenem platku LOL;-D

0/0
1.9.2016 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.