- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku mě nejvíce zaujalo toto slovní spojení: "nejlevnější jízdenky bez slev"
A co je na tom tak zajímavého? Já to chápu třeba u ČD tak, že jde o cenu, za kolik si můžu koupit nejlevnější jízdenku bez toho, abych měl tu jejich inKartu? Nebo u LE byl členem jejich smile klubu (nebo kaj se to teď jmenuje).
Význam tohoto jednoho až dvou párů spojů "odkudkoliv kamkoliv" mi uniká. To má smysl u nějakých turistických destinací typu Lipno, Šumava, Krkonoše, ale ne u spojení velkých měst. Podle mne by se měl zaměřit na zahušťování stávajícího systému, ne na vymýšlení nových tras.
Pravidelně cestuji s RJ dříve SA. Mimořádně jsem jel do Ostravy a využil ČD. LEO plánuji využít v říjnu do Olomouce.
A co jako? Ten Váš příspěvek má být něčím zajímavý?
Je patrné, že VKJ už zase nemá pod kým jezdit, tak našlo jinou variantu...prostě Štálich je Štálich a jiné to na Klatovy nebude...Tam je teď super spojení v 16:20 ze Zličína bez zastávky v Plzni a za hodinku a půl jste pohodově v Klatovech. Jen ráno to jede pro mě trošku brzo, ale nevyužívám ho, spíše ten odpolední do Klatov, ten je super.
Takže je to tak, že autobus vyjede v 5:00 z Klatov, dojede do Prahy, potom pojede v 8:30 sice přes Plzeň, ale do Mnichova, vrátí se přes Plzeň do Prahy a odjede přespat do Klatov. Na každé trase bude mít jiné zastávky a celé je to proto, že když už se na lince Praha - Mnichov dohodneme s dopravcem ze západních Čech, tak je potřeba ten jeho autobus taky dostat do Prahy a zpátky. ČD, RegioJet a ČSAD Autobusy Plzeň už teď určitě z nastalé konkurence nemůžou usnout...
A co na to, ti jichž se to týká nejvíce - řidiči těchto vozidel. Jak budou u nich vypadat bezpečnostní přestávky a výše platů za vypnutý tachoraf.
Myslím, že na trase Praha-Plzeň to LEO s dvěmi páry spojů fakt nevytrhne... Navíc nestaví v Praze na Zličíně a v Plzni u Divadla, takže nic pro spoustu lidí, kteří cestují do práce denně.
V článku je chyba - Student Agency licenci dostala, ale s takovým množstvím omezujících podmínek, aby nekonkurovala dotovaným spojům, že pro ně nemělo ekonomicky smysl začít do Klatov jezdit.
A po desáté z Plzně by to nešlo? Poslední SA jede v 21.00, vlak o 9 minut později..
Bystrica je Banská, s krátkým A. Od slova baňa - důl.
O tom se dá polemizovat... třeba úřad starající se o doly se píše s dlouhým á :) http://www.cbusbs.cz/