Diskuze

OBRAZEM: Jak se staví dálnice. Kvanta betonu a mnohatunové traverzy

Česká stavební společnost Subterra od roku 2014 staví další projekt v zahraničí. V Maďarsku vyhrála ve sdružení s dalšími firmami tendr na výstavbu obchvatu města Várpalota v hodnotě blížící se dvěma miliardám korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70i23ř69í 23D64o23n38ě44k

25. 8. 2016 19:32

to tam musíte pustit ty hladové vlky od nás...z obchvatu za dvě miliardy dokážou navícepracích vytřískat ještě minimálně tři miliardy a záruku na nekvalitní práci vám dají jak dlouho chcete,papír snese hodně :D

Stavět po evropě jen naše rádoby společnosti tak to splácejí ještě Hitlerovo pravnoučata.Jen u nás se dokáže s předem dohodnuté zakázky udělat monstrum

0 0
možnosti

No jestli tam na udupanou hlínu navezou navážku a následně to přikryjí několika centimetry makadanu jak je u nás zvykem, tak to těm maďarům moc dlouho nevydrží.

1 0
možnosti

Moc hezký článek. ;-O

0 0
možnosti

Tomu říkám podstivá stavba a né jak u nás, kdy do podloží nasypou v podstatě odpad a ještě se odvolávají, že to tak zadavatel přece chtěl:-P

0 1
možnosti

No problem je kdyz si to zadavatel fakt objedna a schvali....

0 0
možnosti

J26a13n 62Č16e80k90a68l

23. 8. 2016 14:11

Vida, podle mapy nějakých 6 km, navíc z velké části po mostech, nestabilní podloží, a to všechno za 2 miliardy. U nás v podobných podmínkách stála D47 miliardu na kilometr a to v cenách roku 2007...

7 0
možnosti

Jste si jisty že srovnavate to same?

1 0
možnosti