Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec vlaků bez toalety. GW Train ukázal novou soupravu pro lokálky

Na české koleje vyjede v příštích dnech další vlak po velké modernizaci. Společnost GW Train Regio převzala od společnosti CZ Loko modernizovanou motorovou jednotku RegioSprinter, kterou nasadí zatím na trať mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a36v92e44l 40Š72m78í10d19e88k 6739250143588

Tak výhled na trať nabízí i Stadler regio spider

0/0
27.8.2016 12:20

L15u54k30á17š 49S85e49d89l17á91č81e31k 1503527697270

Tohle mohu ocenit. Fakt pěkná modernizace. Sice rychlost nic moc, ale jako lokálka slušné.

+1/0
26.8.2016 19:50

P26e48t77r 63Š95k69o38d70a 5427410804940

Ty držáky na kola jsou nad sedačkama? Nevím, jestli mám jen bujnou fantazii, ale pak ten bordel z kol bude padat přímo na ně, ne?

+2/0
26.8.2016 17:16

O97l51d97ř54i79c61h 24J78a89n76e95č42e84k 8819296113621

jo máte pravdu, že zde zvolené řešení je dost zvláštní.

že držáky na kola sdílejí prostor se sklopnými sedačkami je celkem normální, ale že ty sedačky pod háky mají i polstrovaná opěradla, to je divné.

0/0
29.8.2016 11:19

J19a31n 36M40a90r71t35i46n 6492610449

jedna technicka - nepoznam moc zien alebo senirov, ktori dokazu vylozit bicykel do tych DEBILNYCH drziakov na bicykle tak ako su na obrazku. Boha jeho, fakt by to tych navrharov zabilo aby sa opytali ludi, co to fakt vyuzivaju? WC je sice pre vozickara, ktorych jazdi fakt zufalo malo (a na regionalnych tratiach vacsinou jazdia svojim autom) a tak zabera hrozne moc miesta. EU tleiska, bezni cestujuci moc nie

+1/0
26.8.2016 15:32

O25l58d73ř17i14c53h 90J64a93n37e50č87e37k 8899366483521

neviděl bych to tak tragicky - ty držáky na kola vůbec nejsou debilní, pokud se ve vlaku cyklistů sejde víc, tak je to jediná rozumná možnost, jak tam ta kola naskládat.

pokud bude vlak poloprázdný, tak důchodce nebo ženu asi nikdo peskovat nebude, že s kolem stojí na místě pro kočárky, a pokud jo, tak mu / jí jistě ochotně pomůže kolo do držáku umístit.

0/0
29.8.2016 11:23

V45á78c24l50a37v 18K33a19m54í64r 9172787711186

Autor zřejmně regiosprinterem nikdy nejel,jinak by věděl,že wc má,sice se tam nedostane vozíčkář i s vozíkem,ale jinak wc soupravy obsahují...

+4/0
26.8.2016 14:33

J39a10n 79S63ů40r13a 4875383403892

WC má část Regiosprinterů, některé dosud nasazované v ČR je nemají.

0/0
26.8.2016 15:18

A64l16e34š 67M43e97t49l63i33c82k10ý 4702474934869

No, tedy titulek zní zajímavě, ale bylo by lepší napsat : GW Train už nebude mít vlaky bez WC. Protože jinak tu vznikají příspěvky, jaké tu vznikají. No, je dobré, ze se přizpůsobí českým podmínkám, kdy každý vlak na lokace, kde jezdí ČD má WC. A to už od dob M131. 0 - možná i dřívější vlaky a motoraky měli u nás WC. No, tedy jsme se dozvěděli to, že jedna společnost to u nás asi myslí vážně, když upraví vlaky, jinak by to neřešili. :) jako firovi by mi akorát vadil ten průhledný prostor. Jelikoz a to asi nejsem sám, nemám rád, když někdo stojí za mnou.. Je to takový blbý pocit. I když je tam stěna :)

+6/0
26.8.2016 13:48

J50a49n 97Č58e88k83a84l 7319295214874

V Německu docela běžné, nemluvě o tom, že je tam často závěs.

0/0
26.8.2016 15:03

R57a35d94e45k 63K17o48ň33a84ř30í82k 6657744552244

V Německu v těch jejich starých schienenbusech dokonce nebyla vůbec žádná přepážka! Přišlo mi to strašně legrační...myslím že už to tam nikde nejezdí, jen jako mimořádné historické jízdy, ale ještě v r. 2001 jsme s ním jeli.

0/0
31.8.2016 0:35

J52i55ř88í 17E68r62b85e76n 1893624886787

Jako cestujícímu by mi naopak vyhovovalo, kdyby ta stěna byla prosklená vždy - i s tou výhradou, že samozřejmě za zády strojvůdce by byla neprůhledná.

Proto mám rád přípojné vozy 010 a Balm, kde se dá sednout do posledního oddílu a kochat se ubíhajícími kolejemi a krajinou - zejména z Liberce na Rádlo to je nádhera, jak se na obzoru tyčí Ještěd...

+1/0
26.8.2016 15:12

M50a16r79t84i15n 55M55u50s24i68l 4860281923321

R^ souhlasím. Pohled na trať, dopředu či dozadu je pro mě vždycky zážitek. I když už mám na trati spočítaný každý pražec.

0/0
28.8.2016 12:33

M23a18r65t66i82n 32H13r73o41u38d42n22ý 5527352704587

Mít sedadla hned vedle h*jzlu, to je taky nápad.

+2/−3
26.8.2016 12:32

A15l82e74š 37M96e27t15l45i76c20k29ý 4152104834679

To je normálně. V 810,814, a dalších motorových vozech to tak je.

+3/0
26.8.2016 13:49

L69u23k46á48š 76V20e32v78e66r75k76a 1747506520

jo a kde? tak aby když tam na sklopkách někdo sedí že musí pomalu uhýbat každýmu kdo jde na WC?

0/0
1.9.2016 20:45

F92a13b30i78o 64S62g14a53t64t34o94n13i 9301890727120

hrozná piksla, jezdil s tím Trilex/Vogtlandbahn na trati Liberec - Varnsdorf a kraj si vydupal používání lepších vlaků. V zimě netopí, v létě je tam jak ve skleníku... Jediný vlak s blinkry :D:D:D

0/0
26.8.2016 11:37

M96a72r57t69i71n 97Č15a85p93e47k 6810131177614

Ve Zwikau zajíždějí/ly tyto jednotky po splítce s tramvají do centra města. Proto mají ty blinkry.

+8/0
26.8.2016 12:57

P30e52t63r 92S83v16o98b35o45d30a 9633263577214

Když můžeme jezdit třeba hodinu/hodinu a půl příměstským autobusem, ve kterém nejsou toalety, proč to vyžadujeme po vlaku? Nebo už jsme národ, který neudrží moč a stolici a záchody budou všude? Prosím tedy o záchody taky do všech tramvají - v Praze můžete jet i hodinu a půl z jednoho konce na druhý, případně do metra - přejezd z Černého Mostu na Zličín totiž je na pos*ání :-)

+3/−16
26.8.2016 11:34

J53a73n 89Č42e15k63a77l 7139265794794

Třeba protože MHD má možnost vystoupit cca každé dvě minuty? :-) A v dosahu velké části zastávek je možnost WC?

Takže jde spíš o to si plivnout, něco ve smyslu: "dřív lidi taky neměli klimošku/wifi/čalounění/infosystém, a taky žili"...

+7/0
26.8.2016 13:08

R93a96d43k84o 26K80ř10i45v13á14n52e48k 7360153665130

Nebýt Jančury, tak by vlaky bez záchodů (GW train a Uerdingeny RT) jezdily ještě 100 let. (Jančura má záchody sice zamčené, ale stejně mají záchody všichni jen díky němu). :-)

(To byl vtip - poznámka pro méně chápavé)

+12/0
26.8.2016 11:29

P70e37t36r 16N55o50v93a42k 8301573495966

Já to zkusím bez vtipu. Nebýt Jančury, jezdím na dost trasách stále autem.

0/0
29.8.2016 10:43

R53o83b26e35r82t 22V88a19l64e50n28t49a 6626799547164

Zase nákup použitýho z devadesátek? Co takhle jednou něco nového?

0/0
26.8.2016 10:55

O10l34d62ř36i48c60h 16J74a88n73e34č52e13k 8119636683401

Když chcete platit čtvrtinu německého jízdného, tak holt musíte zkousnout rekonstrukce. Ostatně podle fotek tenhle vlak vůbec nevypadá hůř než nové RegioShuttle - spíše dokonce lépe, protože Shuttle má dost málo normálních míst k sezení.

+9/−1
26.8.2016 11:11

V13a91c29l87a26v 64P24e25r57o47u30t19k86a 6528747954861

Raděj ojetinu než další paskvil ze Škodovky.

+5/−1
26.8.2016 11:15

M41i94l93a22n 58M91a76j50e45r19č86í45k 1150620854596

Ovšem na druhou stranu výrobce rekonstruovaných vlaků tzv. Regionov Pars Nova patří Škodě Transport, a uvedený typ vlaků (dle mých informací od mnoha fírů) má -narozdíl od ČD provozovaných nových vlaků Stadler- omezovač rychlosti!!

Potom není divu, že mnoho fírů jezdí raději s "repasovanou" Regionovou než s novým Stadlerem, protože toho musí při jízdě ze svahu (na dráze neexistují termíny kopec či zatáčka) brzdit ručně, což je méně komfortní/přesné.

0/0
28.8.2016 8:23

M18a59r86t35i28n 82K69a48r20á90s22e85k 9658123308598

Radsi jety vlak, nebo rekonsktrukce, nez zapadni jizdne s novymi vlacky...

+6/0
26.8.2016 11:48

A56l25a69n 68Ř73e28p54k10a 4515466

Co to zas je za pitomý nadpis? :D Vlak má toaletu vždy snad ;-)

+4/−9
26.8.2016 10:48

A80l55a36n 79Ř51e84p43k59a 4785926

Ajo, ony neměli WC akorát tyhle vlaky, ale to nic nemění na tom, že ten nadpis je dost bulvární a ukazuje jak kdyby to byla nějaká senzace ;)

+10/−2
26.8.2016 10:51

V87a70c67l57a35v 55P11e66r79o90u83t43k87a 6378887894911

asi autor proseděl celou jízdu na WC.

0/0
26.8.2016 10:52

P84e89t14r 86B82e81z12s24t21a40r49o37s51t16i 2329366703841

Dříve neměly WC i motoráky Railtransu, čtyř osé, ne Uerdingeny na trati z LBC

0/0
26.8.2016 10:59

D19a34n21i10e29l 63K81r88o85n25e54r 7224694676877

No vsak nadpis rika, ze vlaky, ktere nemely toalety, konci...Ze jste to pochopil jinak, neni vase chyba ale ani autorova. Proste zivot takove situace prinasi...;-)

+1/0
26.8.2016 10:55

O75l36d10ř56i76c18h 93J62a87n14e17č94e36k 8389316823631

Nemá. V Německu jsou vlaky bez toalety právě celkem obvyklé. Vybavuju si třeba mnichovskou S-Bahn z centra na letiště - to trvá asi 3/4 hodiny, ale záchod prostě není.

A i když souprava toaletu má, tak to ještě nic moc neznamená, ve vídeňské S-Bahn bývá dost často nefunkční / zamčená :-(

0/0
26.8.2016 11:09

V15a82c61l57a19v 21P39e81r86o82u77t29k47a 6168307594381

že jsou zamčené,to už jsme zažil i u nás v Elephant ,ale že je zrovna Němci nemají ,to mne překvapuje.

+1/0
26.8.2016 11:18

O46n71d77ř12e66j 74H25o71r33á94k 8219674541

S-Bahn ovšem taky nebývá považován za klasickou železnici, ale spíš za součást MHD, zkrátka takové povrchové metro.

+2/0
26.8.2016 11:54

O59l64d42ř90i17c86h 16J40a66n25e70č73e88k 8349256423491

To záleží na situaci - v různých aglomeracích jsou různé systémy S-Bahn a i v rámci jednoho systému se délky jednotlivých linek velmi výrazně liší. Viz výše např. S-Bahn na mnichovské letiště, které je asi 50km za městem a ten vlak tam jede minimálně 3/4 hodiny (nevím přesně) - to je těžko 'povrchové metro'. Stejně tak třeba ve Vídni existují v rámci S-Bahn jak spoje, které jedou jen z jednoho konce města na druhý, ale i takové, které pokračují 40km za město a jízdní dobu z centra města mají přes hodinu. Snad všechny rakouské spolkové země mají svoji 'S-Bahn', ale reálně jde o regionální vlaky, které jezdí v taktu. Taková 'S-Bahn' jedoucí přes celé Tyrolsko nebo Korutany pak klidně může mít jízdní dobu ke 3 hodinám.

Pokud jde o záchody ve vlacích, tak jedna věc je jak jedou dlouho, druhá jak moc ten záchod v té které soupravě 'překáží'. Aby bylo bezbariérové WC v každém RegioShuttle, to je opravdu docela plýtvání místem, zvlášť, pokud ty jednotky málokdy jezdí spoje trvající přes 1 hodinu z konečné na konečnou. Ale ve čtyřvozové, 80 metrů dlouhé elektrické jednotce se to místo na jeden záchod bez problémů najde.

0/0
26.8.2016 14:28

O97t85a45k96a91r 58F14u60k47a 8171463841854

co takhle naučit se nejdřív pořádně číst?

+4/−2
26.8.2016 11:10

J25a27r23o42s32l23a86v 56B98e43n53e97š 2795566167

Omlouvám se, mělo být plus.

0/0
26.8.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.