Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec vlaků bez toalety. GW Train ukázal novou soupravu pro lokálky

Na české koleje vyjede v příštích dnech další vlak po velké modernizaci. Společnost GW Train Regio převzala od společnosti CZ Loko modernizovanou motorovou jednotku RegioSprinter, kterou nasadí zatím na trať mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P11a66v18e87l 30Š96m81í45d38e46k 6309700453648

Tak výhled na trať nabízí i Stadler regio spider

0/0
27.8.2016 12:20

L49u13k80á12š 78S78e88d71l26á79č78e25k 1303487307480

Tohle mohu ocenit. Fakt pěkná modernizace. Sice rychlost nic moc, ale jako lokálka slušné.

+1/0
26.8.2016 19:50

P91e59t80r 97Š55k25o76d36a 5367660154110

Ty držáky na kola jsou nad sedačkama? Nevím, jestli mám jen bujnou fantazii, ale pak ten bordel z kol bude padat přímo na ně, ne?

+2/0
26.8.2016 17:16

O83l45d39ř76i20c24h 82J89a74n79e21č92e87k 8389506383181

jo máte pravdu, že zde zvolené řešení je dost zvláštní.

že držáky na kola sdílejí prostor se sklopnými sedačkami je celkem normální, ale že ty sedačky pod háky mají i polstrovaná opěradla, to je divné.

0/0
29.8.2016 11:19

J14a75n 43M24a89r54t70i88n 6462180349

jedna technicka - nepoznam moc zien alebo senirov, ktori dokazu vylozit bicykel do tych DEBILNYCH drziakov na bicykle tak ako su na obrazku. Boha jeho, fakt by to tych navrharov zabilo aby sa opytali ludi, co to fakt vyuzivaju? WC je sice pre vozickara, ktorych jazdi fakt zufalo malo (a na regionalnych tratiach vacsinou jazdia svojim autom) a tak zabera hrozne moc miesta. EU tleiska, bezni cestujuci moc nie

+1/0
26.8.2016 15:32

O36l53d75ř22i73c86h 87J79a49n12e15č16e64k 8399726213481

neviděl bych to tak tragicky - ty držáky na kola vůbec nejsou debilní, pokud se ve vlaku cyklistů sejde víc, tak je to jediná rozumná možnost, jak tam ta kola naskládat.

pokud bude vlak poloprázdný, tak důchodce nebo ženu asi nikdo peskovat nebude, že s kolem stojí na místě pro kočárky, a pokud jo, tak mu / jí jistě ochotně pomůže kolo do držáku umístit.

0/0
29.8.2016 11:23

V87á19c27l73a48v 27K31a89m70í85r 9932897681866

Autor zřejmně regiosprinterem nikdy nejel,jinak by věděl,že wc má,sice se tam nedostane vozíčkář i s vozíkem,ale jinak wc soupravy obsahují...

+4/0
26.8.2016 14:33

J73a16n 58S63ů30r14a 4975293113502

WC má část Regiosprinterů, některé dosud nasazované v ČR je nemají.

0/0
26.8.2016 15:18

A69l87e16š 98M69e78t83l26i42c32k11ý 4362904604879

No, tedy titulek zní zajímavě, ale bylo by lepší napsat : GW Train už nebude mít vlaky bez WC. Protože jinak tu vznikají příspěvky, jaké tu vznikají. No, je dobré, ze se přizpůsobí českým podmínkám, kdy každý vlak na lokace, kde jezdí ČD má WC. A to už od dob M131. 0 - možná i dřívější vlaky a motoraky měli u nás WC. No, tedy jsme se dozvěděli to, že jedna společnost to u nás asi myslí vážně, když upraví vlaky, jinak by to neřešili. :) jako firovi by mi akorát vadil ten průhledný prostor. Jelikoz a to asi nejsem sám, nemám rád, když někdo stojí za mnou.. Je to takový blbý pocit. I když je tam stěna :)

+6/0
26.8.2016 13:48

J36a53n 32Č12e10k92a89l 7799245414984

V Německu docela běžné, nemluvě o tom, že je tam často závěs.

0/0
26.8.2016 15:03

R15a75d52e17k 49K68o18ň75a13ř59í21k 6327304912124

V Německu v těch jejich starých schienenbusech dokonce nebyla vůbec žádná přepážka! Přišlo mi to strašně legrační...myslím že už to tam nikde nejezdí, jen jako mimořádné historické jízdy, ale ještě v r. 2001 jsme s ním jeli.

0/0
31.8.2016 0:35

J76i56ř46í 85E46r24b97e75n 1933604756267

Jako cestujícímu by mi naopak vyhovovalo, kdyby ta stěna byla prosklená vždy - i s tou výhradou, že samozřejmě za zády strojvůdce by byla neprůhledná.

Proto mám rád přípojné vozy 010 a Balm, kde se dá sednout do posledního oddílu a kochat se ubíhajícími kolejemi a krajinou - zejména z Liberce na Rádlo to je nádhera, jak se na obzoru tyčí Ještěd...

+1/0
26.8.2016 15:12

M10a56r79t17i90n 67M69u72s18i73l 4350811423281

R^ souhlasím. Pohled na trať, dopředu či dozadu je pro mě vždycky zážitek. I když už mám na trati spočítaný každý pražec.

0/0
28.8.2016 12:33

M24a56r37t24i30n 12H20r97o26u42d43n38ý 5937832174107

Mít sedadla hned vedle h*jzlu, to je taky nápad.

+2/−3
26.8.2016 12:32

A57l55e72š 52M17e29t33l52i29c64k59ý 4282924124309

To je normálně. V 810,814, a dalších motorových vozech to tak je.

+3/0
26.8.2016 13:49

L63u52k27á10š 50V48e78v39e73r15k11a 1397476730

jo a kde? tak aby když tam na sklopkách někdo sedí že musí pomalu uhýbat každýmu kdo jde na WC?

0/0
1.9.2016 20:45

F62a72b84i65o 17S26g79a18t89t20o94n33i 9841940657510

hrozná piksla, jezdil s tím Trilex/Vogtlandbahn na trati Liberec - Varnsdorf a kraj si vydupal používání lepších vlaků. V zimě netopí, v létě je tam jak ve skleníku... Jediný vlak s blinkry :D:D:D

0/0
26.8.2016 11:37

M91a14r23t21i78n 84Č76a83p65e61k 6770261987464

Ve Zwikau zajíždějí/ly tyto jednotky po splítce s tramvají do centra města. Proto mají ty blinkry.

+8/0
26.8.2016 12:57

P15e88t85r 78S65v90o74b61o84d85a 9503543627174

Když můžeme jezdit třeba hodinu/hodinu a půl příměstským autobusem, ve kterém nejsou toalety, proč to vyžadujeme po vlaku? Nebo už jsme národ, který neudrží moč a stolici a záchody budou všude? Prosím tedy o záchody taky do všech tramvají - v Praze můžete jet i hodinu a půl z jednoho konce na druhý, případně do metra - přejezd z Černého Mostu na Zličín totiž je na pos*ání :-)

+3/−16
26.8.2016 11:34

J15a27n 63Č82e73k31a22l 7969265354934

Třeba protože MHD má možnost vystoupit cca každé dvě minuty? :-) A v dosahu velké části zastávek je možnost WC?

Takže jde spíš o to si plivnout, něco ve smyslu: "dřív lidi taky neměli klimošku/wifi/čalounění/infosystém, a taky žili"...

+7/0
26.8.2016 13:08

R76a95d11k98o 55K47ř63i19v52á14n15e47k 7150393735760

Nebýt Jančury, tak by vlaky bez záchodů (GW train a Uerdingeny RT) jezdily ještě 100 let. (Jančura má záchody sice zamčené, ale stejně mají záchody všichni jen díky němu). :-)

(To byl vtip - poznámka pro méně chápavé)

+12/0
26.8.2016 11:29

P39e28t37r 69N33o31v68a78k 8471973945516

Já to zkusím bez vtipu. Nebýt Jančury, jezdím na dost trasách stále autem.

0/0
29.8.2016 10:43

R76o34b18e72r59t 83V87a94l73e61n39t48a 6866459207124

Zase nákup použitýho z devadesátek? Co takhle jednou něco nového?

0/0
26.8.2016 10:55

O98l79d57ř53i98c54h 81J77a88n64e69č54e36k 8319606573521

Když chcete platit čtvrtinu německého jízdného, tak holt musíte zkousnout rekonstrukce. Ostatně podle fotek tenhle vlak vůbec nevypadá hůř než nové RegioShuttle - spíše dokonce lépe, protože Shuttle má dost málo normálních míst k sezení.

+9/−1
26.8.2016 11:11

V21a41c28l94a42v 86P30e50r78o13u77t88k87a 6828867214651

Raděj ojetinu než další paskvil ze Škodovky.

+5/−1
26.8.2016 11:15

M78i67l49a50n 52M32a51j40e82r93č24í43k 1680510104806

Ovšem na druhou stranu výrobce rekonstruovaných vlaků tzv. Regionov Pars Nova patří Škodě Transport, a uvedený typ vlaků (dle mých informací od mnoha fírů) má -narozdíl od ČD provozovaných nových vlaků Stadler- omezovač rychlosti!!

Potom není divu, že mnoho fírů jezdí raději s "repasovanou" Regionovou než s novým Stadlerem, protože toho musí při jízdě ze svahu (na dráze neexistují termíny kopec či zatáčka) brzdit ručně, což je méně komfortní/přesné.

0/0
28.8.2016 8:23

M95a75r14t90i17n 66K91a36r13á29s50e14k 9888103818818

Radsi jety vlak, nebo rekonsktrukce, nez zapadni jizdne s novymi vlacky...

+6/0
26.8.2016 11:48

A43l69a52n 92Ř17e11p67k18a 4765646

Co to zas je za pitomý nadpis? :D Vlak má toaletu vždy snad ;-)

+4/−9
26.8.2016 10:48

A58l91a16n 17Ř20e61p76k17a 4915176

Ajo, ony neměli WC akorát tyhle vlaky, ale to nic nemění na tom, že ten nadpis je dost bulvární a ukazuje jak kdyby to byla nějaká senzace ;)

+10/−2
26.8.2016 10:51

V82a29c58l21a74v 23P46e33r81o46u50t82k22a 6428987974971

asi autor proseděl celou jízdu na WC.

0/0
26.8.2016 10:52

P17e73t93r 17B95e24z51s17t98a29r95o19s88t37i 2809176733981

Dříve neměly WC i motoráky Railtransu, čtyř osé, ne Uerdingeny na trati z LBC

0/0
26.8.2016 10:59

D23a20n41i27e93l 64K44r36o39n23e74r 7794734176217

No vsak nadpis rika, ze vlaky, ktere nemely toalety, konci...Ze jste to pochopil jinak, neni vase chyba ale ani autorova. Proste zivot takove situace prinasi...;-)

+1/0
26.8.2016 10:55

O63l68d43ř97i98c85h 15J17a13n75e92č49e23k 8919186693751

Nemá. V Německu jsou vlaky bez toalety právě celkem obvyklé. Vybavuju si třeba mnichovskou S-Bahn z centra na letiště - to trvá asi 3/4 hodiny, ale záchod prostě není.

A i když souprava toaletu má, tak to ještě nic moc neznamená, ve vídeňské S-Bahn bývá dost často nefunkční / zamčená :-(

0/0
26.8.2016 11:09

V47a42c85l86a66v 89P79e38r72o69u84t37k41a 6298557884961

že jsou zamčené,to už jsme zažil i u nás v Elephant ,ale že je zrovna Němci nemají ,to mne překvapuje.

+1/0
26.8.2016 11:18

O35n68d47ř18e74j 22H18o13r37á51k 8109244301

S-Bahn ovšem taky nebývá považován za klasickou železnici, ale spíš za součást MHD, zkrátka takové povrchové metro.

+2/0
26.8.2016 11:54

O43l30d53ř98i41c40h 30J33a96n78e62č69e36k 8269306783701

To záleží na situaci - v různých aglomeracích jsou různé systémy S-Bahn a i v rámci jednoho systému se délky jednotlivých linek velmi výrazně liší. Viz výše např. S-Bahn na mnichovské letiště, které je asi 50km za městem a ten vlak tam jede minimálně 3/4 hodiny (nevím přesně) - to je těžko 'povrchové metro'. Stejně tak třeba ve Vídni existují v rámci S-Bahn jak spoje, které jedou jen z jednoho konce města na druhý, ale i takové, které pokračují 40km za město a jízdní dobu z centra města mají přes hodinu. Snad všechny rakouské spolkové země mají svoji 'S-Bahn', ale reálně jde o regionální vlaky, které jezdí v taktu. Taková 'S-Bahn' jedoucí přes celé Tyrolsko nebo Korutany pak klidně může mít jízdní dobu ke 3 hodinám.

Pokud jde o záchody ve vlacích, tak jedna věc je jak jedou dlouho, druhá jak moc ten záchod v té které soupravě 'překáží'. Aby bylo bezbariérové WC v každém RegioShuttle, to je opravdu docela plýtvání místem, zvlášť, pokud ty jednotky málokdy jezdí spoje trvající přes 1 hodinu z konečné na konečnou. Ale ve čtyřvozové, 80 metrů dlouhé elektrické jednotce se to místo na jeden záchod bez problémů najde.

0/0
26.8.2016 14:28

O55t47a60k25a66r 49F31u66k72a 8301763831384

co takhle naučit se nejdřív pořádně číst?

+4/−2
26.8.2016 11:10

J47a78r23o51s36l63a83v 42B86e24n67e72š 2385896837

Omlouvám se, mělo být plus.

0/0
26.8.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.