- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Typicky komunisticke... Porad to nestaci? Cim jinym uz by se tito lide meli zesmesnit, nez timto...
Dokud si dopravci mezi sebou nebudou uznávat jízdenky a to včetně všech slev a slevových karet, tak jednoznačně preferuji ČD. Cestou do práce přes dva kraje dvakrát přesedám a nehodlým kvůli tomu 2x odbíhat z nástupiště do haly k pokladnám a pokaždé vystát frontu a kupovat jízdenku.
děláš ze sebe blbého 2x
1) nikdy si nebudou dopravci uznávat všechny slevy
2)fakt chceš denně dojíždět a každý den si kupovat lístek v kase?
zrušit ten dobytek z ČD včetně jeho zlodějíčků ala dušek... zajímalo by mne kdy bude konkurence na trase praha, kolín čáslav... tam také zloději z čp mají zaplacené kumpány v kraji.. jak jinak... služby a dodržování jejich vlastních jízdních řádů tomu dost napovídá... a vše je OK...
Dušek. To je ten, který zrušil návaznosti vlak-bus, marně doufaje, že pojede více lidí vlakem?
Znám Duška. Je to prima pán. Ale ten na fotce je někdo úplně jiný.
Stát by samozřejmě neměl zvýhodňovat žádného dopravce, z toho kouká arbitráž.
Abychom kapitalistickým vykořisťovatelům zabránili v odírání cestujcícíh ... zaplatí to daňový poplatník.
Zcela jistě znáte zákon, že kdo ovládá 40% trhu, což ČD splňují všude, nesmí jezdit za podnákladové ceny. Ostatní Regio, Leo, Arriva mohou jezdit i zadarmo.
Až bude funkční uznávání jedné jízdenky všemi dopravci, potom ať mezi sebou soutěží, jak chtějí, ale dokud tato možnost není, měly by přednost dostávat České dráhy. Stejně tak by měli soukromníci garantovat, že budou jezdit i v takzvaně hluchých časech, tedy brzy ráno a večer a nejen v čase dopravních špiček, kdy se dá nejvíce napakovat...
proc by to meli asi tak ti soukromnici delat ?
Tak se mi zdá, že někdo u ČD nejedná v souladu s péčí řádného hodpodáře a pokud to statutární orgán strpí, je trestně postižitelný - viz http://www.epravo.cz/top/clanky/k-novemu-pojeti-pece-radneho-hospodare-94266.html
Já tam žádný rozpor nevidím. ČD přece jednají ve vlastním zájmu.
Jančura, byť i jednotlivým spojem, na lince do Brna znamená cenovou válku (ostatně byl za podobný čin už pravomocně odsouzen - u autobusů na téže trase) - tj. pro ČD nižší tržby.
Přitom na lince je poměrně nízké jízdně už teď (cca 80 haléřů/km bez inkarty, cca 66 haléřů na km s inkartou, pomáhají tomu akorát turisté kupující jízdenky Vídeň-Praha v zahraničí, Češi i do té Vídně platí málo).