Diskuze

Nástrahy v samoobsluze: dražší zboží ve výši očí a pomalá hudba

Nepoučený zákazník může snadno naletět nástrahám supermarketů. Cenově nejvýhodnější zboží často nepořídíte ve výši svých očí, přesto většina lidí sahá právě tam. Řetězce někdy úmyslně zdržují zákazníka pomalou hudbou a sekci pečiva umísťují takticky až na konec obchodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle všechno se ví už dávno. Kdo chce vydělat, použije každou legální metodu. Zapomněli jste ještě na volbu osvětlení, práci s vůněmi a pravidelnou výměnu umístění regálů, aby zákazník nemohl chodit jen svou rychlou naučenou cestičkou.

0 0
možnosti
MS

V Kauflandu je většinou taková hudba (melodie), že mi to drásá nervy (nedá se to poslouchat) a koukám, co nejrychleji vypadnout.

1 0
možnosti
ŠP

To zas někdo objevil Ameriku, tohle se snad vědělo i za komančů, to že na to většinou nebyl dostatek zboží byla jiná věc:-) Na ovečkového člověka to funguje, ale že se tím nechá ovlivnit je jen problém toho jedince. A akce jsou žluté a červené atd., myslím že tohle k obchodu patří, jiná věc jsou zamaskované slevy bez slevy atd., že sleva není třeba 80% si snad lidé dokážou spočítat, navíc tohle už se pokutuje. Pokud si nejsem jistá jestli to tak stojí, tak si to buď neberu nebo si cenu zjistím, většina obchodů má kontrolní čtečku zboží nebo váhu, nebo se někoho zeptám a nakonec pokud jdu k pokladně, tak si na tuto položku dám pozor a pokud stojí jinak, tak jí prostě odmítnu. Navíc existují i jiné možnosti - čtečka kde vidím hned kolik co stojí, internet apod.. Celý problém je jen o tom, že lidi jsou prostě stádo ovcí a spousta dobrovolně, protože jsou líný to v tu chvíli něco řešit, nebo se doslova brání používat mozek a toho obchodníci jen využívají k zisku.

1 0
možnosti
KD

K79a66r89e66l 52D78r41d71a

30. 8. 2016 20:18

Nenajít cenovku je vcelku běžné. Hledám čtečku na prodejně pravidelně a často marně, bývá někde na druhém konci prodejny. Když to stornujete na kase, pokladní čeká 5-10 minut na příchod vedoucího... Rady nic moc.

Na mobilu můžete mít čtečku čárového kódu, ale nebudete mít databázi zboží a jeho cen. O jaké čtečce co vše ukáže mluvíte? Něco mi uniklo?

0 0
možnosti
VS

Ať tam pustí pohřební pochod a pak to bude lidem trvat 2 hodiny,než to všechno obejdou.

2 0
možnosti
JH

Tesco zvládne neskutečné věci. Třeba zlevní zboží pár korun a uvádějí původní a novou cenu. Jenže jednotková cena nesedí na starou ani novou cenu.

Tesco jeden čas prodávalo mléko na váhu - jednotkové ceny v kg.

Kaufland občas zlevnil rajčata z 29,90 na 29,90

Hervis neustále zlevňuje třeba 1490 přelepí cenovkou s přeškrtlou 2590 a opětovně uvedenou 1490

Prostě takových špeků od obchodníků je velké množství

2 0
možnosti
RB

Pche. Když máte nákupní plán, ať už v hlavě či na papíře, řetězce nemají šanci ;-). Také pomáhá, když máte oblíbené některé značky. Tak třeba u piva. Vždy tam projdu těmi řadami Gambrinusů a bůh ví jakého patoku ještě, neomylně vyhledám takřka neviditelnou skupinku Gruntů z Vyškova, beru je a odcházím ;-).

1 0
možnosti
KD

K94a86r42e93l 17D14r32d25a

30. 8. 2016 15:37

Ta příručka zdarma dTestu "100 triků obchodníků" je fajn, doporučuji. R^

(Odkaz na článek dTestu a objednání příručky je v textu. Raději dávám i sem.)

Ta výše očí je známá věc. Podle mě, za to se platí "regálovné". Dodavatel si zaplatil, aby jeho zboží bylo nabízeno přednostně. Roli zde tedy hraje i boj dodavatelů.

Co mě v Česku ničí, jsou slevy. Obchodníkům se za pár let podařilo téměř veškeré zboží okatě předražit. Za cenu přiměřenou hodnotě zboží a mému příjmu lze pak nakoupit jen v akci. Takže mám doma skříně plné akčního zboží, až bude za čas třeba.

Přijde mi hrůzné, že nemohu vstoupit do milionu hypermarketů v Česku a koupit kafe, cukr, zubní pastu, kosmetiku, potřeby na praní, sušenky, jogurty, uzeniny... když je právě potřebuji, pěkně rychle a jít fofrem domu.

Ne, musím kličkovat kolem akcí, chodit na akční dny, rvát se s druhými zákazníky... a pak mám šanci nakoupit za přiměřenou cenu, která odpovídá ceně od dodavatele.

Nechutný opruz obchodních řetězců. Odporné zneužívání a šikana zákazníků. Ale kupte kafe za 200% ceny... Rv:-P

https://www.dtest.cz/clanek-5291/jake-nastrahy-na-nas-cihaji-v-samoobsluze?ga_email=1&_fid=aade

0 2
možnosti

J48i24ř72í 18Š90v76a77g80r

30. 8. 2016 13:56

Žiji v zahraničí, pár tisíc kilometrů od ČR.

Tady mají obchodníci v oblibě čtvrletně přestavovat obchody přes víkend, kdy mají stejně ze zákona zavřeno (zvládnou u toho i inventuru) a pak si oblepí prodejnu plakáty "Otevíráme po rekonstrukci, velké slevy!!!". Slevou je myšleno pár produktů, které nikdo nekupuje a končí jim trvanlivost. Rekonstrukce znamená "dáme to jinam a vymalujem".

Ale po jejich akci tam člověk hledá mléko hodinu. Tam kde bylo mléko jsou aviváže. Kde byly brambory je alkohol.

A to by bylo, aby v košíku nepřibylo k mléku a bramborám i aviváž a víno.

6 0
možnosti
DK

Pečivo až na konci mi vyhovuje, nemusím ho v košíku pořád přendávat, abych neměla placatý rohlíky:-)

3 0
možnosti
JM

J53a65n 62M80a22z63u66r26e16k

30. 8. 2016 13:58

No jo a pak přijde pití, člověk tam hodí karton piv a je to taky placatý...

2 0
možnosti
BM

stejně je nejlepší prodávat auta a stáčet kilometryR^

0 2
možnosti