- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle všechno se ví už dávno. Kdo chce vydělat, použije každou legální metodu. Zapomněli jste ještě na volbu osvětlení, práci s vůněmi a pravidelnou výměnu umístění regálů, aby zákazník nemohl chodit jen svou rychlou naučenou cestičkou.
V Kauflandu je většinou taková hudba (melodie), že mi to drásá nervy (nedá se to poslouchat) a koukám, co nejrychleji vypadnout.
To zas někdo objevil Ameriku, tohle se snad vědělo i za komančů, to že na to většinou nebyl dostatek zboží byla jiná věc:-) Na ovečkového člověka to funguje, ale že se tím nechá ovlivnit je jen problém toho jedince. A akce jsou žluté a červené atd., myslím že tohle k obchodu patří, jiná věc jsou zamaskované slevy bez slevy atd., že sleva není třeba 80% si snad lidé dokážou spočítat, navíc tohle už se pokutuje. Pokud si nejsem jistá jestli to tak stojí, tak si to buď neberu nebo si cenu zjistím, většina obchodů má kontrolní čtečku zboží nebo váhu, nebo se někoho zeptám a nakonec pokud jdu k pokladně, tak si na tuto položku dám pozor a pokud stojí jinak, tak jí prostě odmítnu. Navíc existují i jiné možnosti - čtečka kde vidím hned kolik co stojí, internet apod.. Celý problém je jen o tom, že lidi jsou prostě stádo ovcí a spousta dobrovolně, protože jsou líný to v tu chvíli něco řešit, nebo se doslova brání používat mozek a toho obchodníci jen využívají k zisku.
Nenajít cenovku je vcelku běžné. Hledám čtečku na prodejně pravidelně a často marně, bývá někde na druhém konci prodejny. Když to stornujete na kase, pokladní čeká 5-10 minut na příchod vedoucího... Rady nic moc.
Na mobilu můžete mít čtečku čárového kódu, ale nebudete mít databázi zboží a jeho cen. O jaké čtečce co vše ukáže mluvíte? Něco mi uniklo?
Ať tam pustí pohřební pochod a pak to bude lidem trvat 2 hodiny,než to všechno obejdou.
Tesco zvládne neskutečné věci. Třeba zlevní zboží pár korun a uvádějí původní a novou cenu. Jenže jednotková cena nesedí na starou ani novou cenu.
Tesco jeden čas prodávalo mléko na váhu - jednotkové ceny v kg.
Kaufland občas zlevnil rajčata z 29,90 na 29,90
Hervis neustále zlevňuje třeba 1490 přelepí cenovkou s přeškrtlou 2590 a opětovně uvedenou 1490
Prostě takových špeků od obchodníků je velké množství
Pche. Když máte nákupní plán, ať už v hlavě či na papíře, řetězce nemají šanci . Také pomáhá, když máte oblíbené některé značky. Tak třeba u piva. Vždy tam projdu těmi řadami Gambrinusů a bůh ví jakého patoku ještě, neomylně vyhledám takřka neviditelnou skupinku Gruntů z Vyškova, beru je a odcházím .
Ta příručka zdarma dTestu "100 triků obchodníků" je fajn, doporučuji.
(Odkaz na článek dTestu a objednání příručky je v textu. Raději dávám i sem.)
Ta výše očí je známá věc. Podle mě, za to se platí "regálovné". Dodavatel si zaplatil, aby jeho zboží bylo nabízeno přednostně. Roli zde tedy hraje i boj dodavatelů.
Co mě v Česku ničí, jsou slevy. Obchodníkům se za pár let podařilo téměř veškeré zboží okatě předražit. Za cenu přiměřenou hodnotě zboží a mému příjmu lze pak nakoupit jen v akci. Takže mám doma skříně plné akčního zboží, až bude za čas třeba.
Přijde mi hrůzné, že nemohu vstoupit do milionu hypermarketů v Česku a koupit kafe, cukr, zubní pastu, kosmetiku, potřeby na praní, sušenky, jogurty, uzeniny... když je právě potřebuji, pěkně rychle a jít fofrem domu.
Ne, musím kličkovat kolem akcí, chodit na akční dny, rvát se s druhými zákazníky... a pak mám šanci nakoupit za přiměřenou cenu, která odpovídá ceně od dodavatele.
Nechutný opruz obchodních řetězců. Odporné zneužívání a šikana zákazníků. Ale kupte kafe za 200% ceny...
https://www.dtest.cz/clanek-5291/jake-nastrahy-na-nas-cihaji-v-samoobsluze?ga_email=1&_fid=aade
Žiji v zahraničí, pár tisíc kilometrů od ČR.
Tady mají obchodníci v oblibě čtvrletně přestavovat obchody přes víkend, kdy mají stejně ze zákona zavřeno (zvládnou u toho i inventuru) a pak si oblepí prodejnu plakáty "Otevíráme po rekonstrukci, velké slevy!!!". Slevou je myšleno pár produktů, které nikdo nekupuje a končí jim trvanlivost. Rekonstrukce znamená "dáme to jinam a vymalujem".
Ale po jejich akci tam člověk hledá mléko hodinu. Tam kde bylo mléko jsou aviváže. Kde byly brambory je alkohol.
A to by bylo, aby v košíku nepřibylo k mléku a bramborám i aviváž a víno.
Pečivo až na konci mi vyhovuje, nemusím ho v košíku pořád přendávat, abych neměla placatý rohlíky
No jo a pak přijde pití, člověk tam hodí karton piv a je to taky placatý...
stejně je nejlepší prodávat auta a stáčet kilometry