- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poznámka pro omladinu - povšimněte si , jak systematicky byl zlikvidován český průmysl za kuponové rozkrádačky ...... to že padly automobilky Tatra, Liaz, Avia není náhoda a zapomeňte kecy o nekonkurenci ...... jasně je vidět, že když se chce tak to jde ......
trefa do černého
jinak ty mínusy dokazují, že máte pravdu bohužel
Tak ještě LIAZ a Pragu do portfolia prosím..... Mě osobně tyhle zprávy dělají dobře. Děkuji!
Továrna LIAZ už šla dávno k zemi. Bohužel...
Avia jako dobrá značka? To jako fakt?
No hlavne z doby predsocialisticke...
Za zázrak považuji, že se česká firma opět vrací do českých rukou, to se jen tak nevidí.
žel zapoměly dodat že Avia bude mít i nadále motor z USA a kastly z Indie jen šasí se tady bude montovat zbytek dovážet.Co hlavně Letňany se budou prodávat a komu jinému než develop.který se na to klepou už 3 roky.Baráků tady je jak hub po dešti a další se budou chystat s prodejem Avia.Proto se budem stěhovat už to tady je neúnosné.Nejsou kvalif.pracovníci.Ale jsou jen si je musí získat což za 15tis jim tam nikdo dělat nebude.Auto made in global hnus
Mnoho výrobců používá cizí motory a Cummins je velmi dobrý motor. S těma kastlema z Indie to nebuda tak horký. V závodech Ashoku v Indii pracují děti a tak by to Evropská komise jako dovoz zatrhla. Jinak auto je to jednoduchý a vcelku slušný za velmi rozumný prachy.
Jezdil jsem s tímto typem Avie a za sebe můžu říct že to není špatný auto.
Nosníky na podvozok Avie sa za socializmu vyrábali (zvárali) v Brandýskom BSS.
V BSS sa vyrábali aj návesy, Kuka vozidla ale žeby sa niečo vyrábalo v Přelouči som nepočul.
Byl tam vojenský opravárenský závod na P-V3S a pokud vím tak i stále stojí.
nejrychlejší auto na silnici - všichni ostatní jedou za ním a horko těžko ho předjíždí....
Takže dle předpokladů šlo hlavně o pozemky v Praze...