Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Flixbus začne jezdit i do Liberce, otevírá další linku do Polska

Společnost Flixbus pokračuje v expanzi na českém trhu. Do své sítě nově přidává od středy Liberec, spustí také nové linky z Prahy do Německa a Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24a62v80e31l 65K46a95r24a20b85i13n27o90š 6599431882744

Nechápu ten lid,co pořád rejpe do Jančury. Byl to právě on,kdo pozvedl o několik tříd výš cestování po čéšku. Pamatuji si na jeho začátky do Prahy. Než začal jezdit on ,jezdilo se starejma kramama bez klimatizace,prijeli jste v létě do místa cesty zpocený a smradlavý ve špinavým ,polorozpadlé karose. O nějaké přidané hodnotě ani nemluvě . Kavicku,napit nebo noviny zadarmo to byste chtěli všichni co? A pomlouvat a srat někomu na hlavu je vlastně česká norma ,tak co,že? Nová firma jen pozvedne zdravou konkurenci,takže proč ne.

+1/0
1.9.2016 9:16

V33e10r50o14n12i72k54a 47Š32k17v90á42r91o67v48á 5951490686856

Kdykoliv jsem hledala spojení s Flixbusem, tak mi byly nalezeny samé podivnosti, například cesta do jižního Němeka s přestupem v severním,apod. Na akční ceny jsem také nikdy nenarazila, řekla bych, že Flixbus je nejdražším dopravcem na českém trhu.

Naopak, nemohu si vynachválit společnost Polskibus, objevila jsem ji náhodou před rokem a od té doby jsem byla s ní v Polsku již sedmkrát, s přestupem na vnitrostátní spoje se s ní člověk dostane vlastně kamkoliv po Polsku, dvakrát týdně mi přicházejí od nich nabídky, díky nimž jsem chytla jízdenky Varšava-Sandoměř (3,5h jízdy) za 6 zlotých (ca. 40Kč), za zpáteční jízdenku Praha-Varšava jsem nikdy neplatila více než 1000Kč. Řekla bych, že tahle společnost je nejlevnější na evropském trhu vůbec, ve srovnání s Eurolines, nebo Regiojetem, kteří za stejnou vzdálenost jen směrem na západ od našich hranic mají ceny i třikrát vyšší.

Na příští prodloužený víkend vyrážím opět s Polskibus objevovat krásy našich severních sousedů.

+2/0
1.9.2016 8:51

P78a83t76r14i41k 75E43g38e36r 2298690629321

Zajímavé do Varšavy se také chystám a přemýšlel jsem o ČD. Cena 480 Kč je hodně slušná.

+3/0
31.8.2016 16:50

O62l16d49ř61i53c29h 51J18a43n97e57č55e63k 8329516463161

Pane Sůra, pokud to hodláte prezentovat tak, že Regiojet přijde kvůli Flixbusu o monopol, tak žádný nemá, Praha - Liberec přeci jezdí i jednou týdně Adotech jako součást linky ze Slovenska a taky DPMLJ má v jízdním řádu dva spoje ročně :-P

Samozřejmě tady nejde o snahu Regiojetu konkurovat, ale některé cestující nejspíš dřívější první spoj do Prahy a poslední z Prahy potěší. Díky zastávce na pražském hlavním nádraží se naskýtá třeba i nová možnost pohodlného pozdně večerního spojení z Moravy. Škoda jen, že se od busu v Liberci nestihne poslední tramvaj do Jablonce ;-)

+1/0
31.8.2016 10:17

J31a73n 63S15k96ř28i67v73á69n72e45k 3356766696

Stále je Regiojet lepší R^ Proč, ale není FLIXBUS v IDOSU?

0/0
31.8.2016 7:46

J84a37n 36S51ů16r93a 4765973603512

je.

+2/0
31.8.2016 7:50

J80a35n 31S50k19ř33i95v31á58n96e95k 3976276646

Aha díval jsem se na špatný den,

0/0
31.8.2016 8:05

O86n80d87r83a 55P15a81ř66í38z72e28k 7371799455522

Monopol Jančury? Tak to ten žluťák neuslyší rád. Ale dobře mu tak.

+2/−3
31.8.2016 6:53

P39e78t70r 31P82a78c75k77a 4579499735511

S Flixbusem mám dva problémy. Odmítám jet patrovým autobusem, je to vratké a nebezpečné. A pak není při rezervaci možné si vybrat sedadlo.

+2/−1
30.8.2016 21:03

O85l37d80ř70i67c72h 48J70a28n20e30č91e77k 8849516623121

Já myslím, že zas tak nebezpečné ty patrové autobusy nejsou, to by jinak vůbec nebyly povolené. Ano, chápu Vás, v 'normálním' se taky cítím o dost bezpečněji než v horním patře patrového. Úsek mezi Paceřicemi a Jeřmanicemi může být pro slabší žaludky trochu problém.

"Není při rezervaci možné si vybrat sedadlo" - to je ovšem zásadní problém ;-DDobrá, pokud je motivovaný tím, že nechcete sedět nahoře, dá se to ještě pochopit. Ale máte přeci na výběr spoustu jiných dopravců.

0/0
31.8.2016 10:21

I23v39a87n 53P90r79o35c73h25á47z87k19a 3321474195145

Flixbus pěkně podražil. Můj pravidelný spoj do Výmaru, který stál 15€, je nyní za 36€. Chtělo by to nějakou konkurenci.

0/−2
30.8.2016 20:45

O29l53g84a 66B14o54c87k18o27v41a 4194852927453

i tak je to zadarmo

+3/−2
30.8.2016 20:57

R84a70d58e69k 47J40a92n22a68t45a 9555676254392

e-shop ČD, Praha-Weimar, odjezd 6:27, tři dny předem = cena 386 Kč

+4/0
30.8.2016 23:45

O86l23d18ř52i39c17h 98J55a92n37e16č88e92k 8609186523631

ale vlakem přeci jezdí jen socky ;-)

0/0
31.8.2016 10:25
Foto

J53a78n 95M35r83á77z 5100916799431

jen škoda SEre a TRApí...

0/−5
30.8.2016 19:33

D42a53n76i84e94l 45J40i49r91á60č32e28k 3811130720138

Jestli mi tam bude dělat spolujezdkyni ta slečna z obrázku číslo jedna, tak dám za cestu klidně i 200 Kč ;-D

+2/−4
30.8.2016 18:52

L43u54k96á48š 13Š34m63a11h97e36l 2767584862424

Ten čas může být pro Liberečáky z Prahy docela využitelný, otázkou je, nakolik na ten spoj budou moci koupit jízdenky, když je to vlastně mezinárodní linka z Německa do Polska, která v Liberci zastavuje jen náhodou, hlavně asi proto, že ho na rozdíl od Plzně nejde objet.:-)

Pro mně osobně by ale tyhle dálkové mezinárodní linky, pořád jsem přesvědčen, že na mnohahodinové cesty je lepší vlak.

+15/0
30.8.2016 18:49

V15i72k63t56o52r 52N70á77r37o61ž65n11ý 3219302978

U většiny rozhodují finance a většina upřednostní méně pohodlný , ale laciný bus před pohodlnějším , ale dražším vlakem...

+3/0
30.8.2016 19:04

R23a41d69e48k 81J43a65n80a10t28a 9785516774582

e-shop ČD, Praha-Wroclaw, 3 dny předem = 304 Kč

To není zas tak moc.

+4/0
30.8.2016 23:47

O28l85d52ř16i85c86h 67J70a39n60e11č35e16k 8929416463911

U většiny ČECHŮ (a taky Poláků a dalších 'východňárů').

V ČR je taky dost otázka, jestli vlak je skutečně pohodlnější. Z Prahy např. do Vídně, Budapešti, Ostravy, Berlína a asi i Varšavy ano, ale jet vlakem třeba z Norimberka do Wroclawi by nejspíš bylo dost zdlouhavé a tím i nepohodlné - tam zkrátka bus může těžit ze zanedbávání železniční sítě a preference výstavby dálnic.

+1/0
31.8.2016 10:29

D14a64n87i65e65l 38D75r52n75e33c 6721459776102

Problém je, že alternativou mnohahodinové cesty autobusem z Polska přes Liberec je několikadenní cesta vlakem s nevalným komfortem

+2/0
30.8.2016 23:03

O73l22d59ř50i18c58h 24J33a61n36e83č80e67k 8229756503341

Tak pokud byste jel z Wroclawi do Norimberka, tak Vám je celkem jedno, jestli jedete přes Liberec nebo Hradec. Ale jinak souhlas. Naopak jet busem třeba z Vídně do Bolzana, to už musí být člověk opravdu masochista, který si nechá pro korunu koleno vrtat.

+1/0
31.8.2016 10:31

R44a17d24e23k 63K22o91ň88a19ř10í39k 6617244322924

Nevím jak dnes, ale v roce 2003 byl rozdíl v ceně vlaku a busu na trase Brixen-Wien dost podstatnej.

0/0
1.9.2016 0:34

F38r85a88n74t64i84š81e32k 67V51a38n14ě84k 1977254107127

Chudák Radim. To zase bude z jeho strany žalob na pod nákladovou cenu. :-)

+9/0
30.8.2016 18:25

V51i88k64t30o64r 46N61á29r69o40ž18n28ý 3619192388

Radima se dotkne minimálně...

0/0
30.8.2016 18:32

F54r93a77n47t20i65š51e22k 49V71a83n58ě37k 1937724197967

I z jiskry může vzejít plamen. :-)

+2/0
30.8.2016 18:47

V87i72k59t12o38r 91N34á69r15o34ž75n62ý 3699582238

Na mezinárodním poli pro Radima představuje Flixbus velkou konkurenci, nicméně tato firma nemá moc velké ambice co se týká vnitro českého trhu..

+8/0
30.8.2016 19:05

R94o58m90a29n 77N88o46v10a76k 6249581792866

polskibus.com je lepší a levnější konkurence - na cesty do Polska, případně z Moravy do Vídně

0/0
30.8.2016 22:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.