- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatím jsem zkoušela jen jednou Tesco a docela mě naštvali. Chtěla jsem jeden konkrétní druh čaje, který z nějakého důvodu najednou nebyl fyzicky v obchodě, ale na netu ano. Tak jsem si objednala a oni přivezli náhradu. Vzali si ji zpět bez problémů, ale já chtěla to, co jsem si objednala a když to neměli skladem, tak to sakra měli napsat na web.
Ale jinak chápu, že to někomu vyhovuje.
Na rozvoz od tesca az domu si nemůžu stěžovat. Ušetří mi to spoustu času a nervů.
jsou tu koukam dve skupiny lid.
ta prvni se hrozne divi a ma potrebu to pomlouvat
a ta druha vesele online nakupuje a mysli si o te prvni skupine svoje.
:)
pak je treti skupina a ta nema zadny nazor, za to vsechny ostatni dokola poucuje o pravopisu :)
uz cekam na firmu, ktera zacne lidi krmit, protoze lid dokaze byt liny uplne na vsechno.
Ne kazdy ma jezdeni po obchodech jako hobby, nekdo to holt radeji natuka za minut na netu a pak se venuje jinym konickum...
Nemám nic proti nákupům online, ale všichni tito "rohlíci" + rozvažeči z Dáme jídlo, jsou naprosto bravurní řidiči, a tak se jim vždy snažím co nejrychleji dostat z dohledu. Kam se na ně hrabou messengeři na kole. Ten "iTescař" co jezdí k sousedovi zas neumí naprosto parkovat, a tak raději zabere na blikačky celou ulici. No mám je rád, tyhle borce. Čím více zběsilých a časem rozvozu honěných kurýrů v ulicích, tím líp.
To byla jen taková kapka mého pátečního jedu, nic víc. Služba určitě dobrá, jen s sebou nese pár otravných neduhů :)
Ten jeden iteskař má na autě nákup pro třeba 15 lidí, takže je v ulicích o 14 aut míň.
Jak píší jiní, něco se dá, něco ne. Rozhodně bych si z e-shopu neobjednával maso, pečivo nebo ovoce, zeleninu. Nemáte šanci si vybrat jako v obchodě. Na druhou stranu třeba cigarety, alkohol, drogerie nebo nealko s tím nemám žádný problém. Pak je tu ta trvanlivost, kdy e-shop vám nedá věc s nejdelší trvanlivostí, ale samo sebou se zbavuje toho, co ji má nejkratší. A poslední problém, který vidím, je problém s časem závozu. Když bych si něco objednával, tak potřebuji, aby mi to zavezli, když jsem doma, ne že mi to jako jiní nechají na poště nebo v jejich centrálních výdejnách.
Krásným příkladem toho je třeba, když si kamarád do obchodu nechal dovážet ovoce, zeleninu z velkoskladu. Když mu to dováželi oni, tak kus vyhodil, protože to bylo pomlácené, nehezké, neprodejné. Začal tam jezdit sám, vybírat si zboží a vše co přiveze má krásné k prodeji, nevyhazuje nic. Sice ho to stojí benzín, ale zas ušetří na tom, co vyhodil.
nechápu ty emoce. Je přece zřejmé, že tyto (a vlastně žádné) služby nejsou pro úplně každého. Proč se tedy hádat, jestli někdo chodí do obchodu a jiný nakupuje na webu. Každému, co mu vyhovuje. Dobré důvody existují pro obě varianty.
Ale vy vůbec nejste krutý, pane Krutý! Vy jste rozumný! ;-) Tady jde spíš o to, že někteří co nakupují online plivou na ty, co nenakupují online. A ti vysvětlují proč tak nečiní.
Nákup potravin přes e-shop jsme zkoušeli několikrát, ale pro nás má dvě zásadní nevýhody:
1) Nakupování přes webové rozhraní je značně nepřehledné a časově náročné. V obchodě se jednoduše rozhlédnu a rychle najdu, co hledám. Na webu něco najít je problém a zabere to mnohem více času. Častokrát je rychlejší sednout do auta a dojet na koupit, než naklikat nákup v e-shopu.
2) V e-shopu nezjistím datum trvanlivosti! Zatímco v obchodě mrknu na datum a hned vím, jak dlouho budu moc potravinu doma skladovat, u rozvážených potravin je vždy sázka do loterie. Také informace z obalů v e-shopu nezjistíte, takže jen stěží si například vyberete párek podle obsahu masa.
Bohužel, v současné podobě nakupování přes internet značně zaostává za nakupováním v obchodě. Teď navíc v Globusu zavedli samoobslužné skenování zboží, takže člověk si zboží ukládá z regálu přímo do nákupní tašky a odpadá tak mnohonásobné překládání zboží do vozíku, na pás, do vozíku, do tašky. A samozřejmě odpadá i čekání ve frontě u pokladny.
A ještě jednu nevýhodu má e-shop. Negarantuje, že vám objednané zboží skutečně doveze. Dokonce i poku vám vybírání zboží trvá déle, můžete při odesílání objednávky zjistit, že zboží v košíku už vám někdo vyfouknul, což se v obchodě (většinou) stát nemůže...
Konečně nějaký názor s argumenty. Za to děkuji
1) To je otázka - vždy jde o zvyk, já naopak velmi tápu v supermarketu (výjimkou je Lidl, který má všechny prodejny stejné)
2) To je velmi zajímavý postřeh! Ano datum trvanlivosti v e-shopu je asi zápor. Ovšem co se týče složení tak nesouhlasím, složení v e-shopu je a navíc jednotným fontem, ne nějaký minitextem jak na výrobcích.
To je překvapení, kdo by to byl řekl :-D
No, myslím, že o službě mám celkem dobrý přehled, ale osobně bych jí nevyužil. Ten výběr na stránkách není takový a časová úspora v konečném důsledku taky spíš neexistuje než existuje. Včera mi nákup v Albertu cestou z práce trval asi deset minut, kolik by mi trvalo ty samé položky vyhledat a zaplatit online? A pak čekat na dovoz? A vybral by mi odpovědný brigádník stejně kvalitní zboží, nebo spíš to první, které by mu přišlo pod ruku?
Ve vasem pripade se vsak jedna pouze o lenost, ci pohodlnost, proc tuto sluzbu vyuzivat.
Jsou vsak lide, kteri maji do obchodu daleko, nebo z nejakeho duvodu dojit i par stovek metru je pro ne problem.
Nicmene s kvalitou zbozi mate urcite pravdu. Mel bych obavu, ze se boudu prodejci snazit touto cestou udat kusy zbozi, ktere lide prebrali v regalech a nikdo je nechtel.