Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova flotila stále v minusu. Taxíky loni prodělaly 185 tisíc denně

Ne všechno, do čeho se Radim Jančura pustí, skončí úspěchem. Šéf žlutých autobusů a vlaků se pokusil prosadit ve světě taxikářů, ale prozatím se mu nepodařilo vymanit se ze ztráty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32i94ř30í 17H75u63d71e84c 4362981599652

Než s Jančurou, to radši na kole.

+2/−4
5.9.2016 17:51

M37a71r91t13i75n 76Š60v49o95r14c 9659533678970

Nepřijde mi vhodné dělat tak rozsáhlé PR zdarma na službu, která je vysloveně komerční a kde jiné firmy dosahují zisku ...

+3/0
5.9.2016 10:55

S72t27a63n80i82s71l22a91v 47K58r18e79j60c64a16r 6177616623554

Jak by se na takové podnikání dívali ekonomičtí bozi Klausové a Kalouskové, je to ještě podnikání nebo pouze charita se skrytou finanční pomocí? Aby podnikatel měl takovýto mínus, musí to něčím vyrovnat! V čem je ziskovým s vlastním přičiněním a nikoli dotací. Osobně mi takovéto podnikání připomíná hospodaření DPHMP, kde nebýt různých dotací od ledaskoho tak manažeři chodí domů s platy jako řidiči busů!!

0/0
5.9.2016 11:12

T64o45m22á63š 98V51r93á74b96e87l 8350904633634

Z letiště do centra vás aaa taxi vyjde na nějakých cca 370 korun tic tac si účtuje za kilometr jeste více uber je cca o 100 korun levnější proč bych měl jezdit taxíkem?

0/0
5.9.2016 10:39

R18a64d97e67k 72J28a76n93a25t78a 9545546664962

Smiřte se s tím, že někdo holt 100 Kč neřeší. A ten kdo řeší, tak jede autobusem za 32 Kč.

+2/0
5.9.2016 12:09

T83o89m96á14š 89V22r43á37b15e10l 8800414763464

Jasně ať si každý jede čím chce, problém je ten, že když porovnáte taxi a autobus tak máte rozdil v ceně i kvalitě, když porovnáte taxi a uber máte rozdíl jen v ceně, tedy u taxi platíte 100 korun navíc za nic

0/0
5.9.2016 12:49

R94a58d32e27k 25J96a56n50a18t92a 9895376874512

Platíte za to, že neřešíte žádné blbé aplikace, prostě vylezete před letiště a jdete rovnou k taxíku, který tam už stojí.

0/0
5.9.2016 14:31

T96o83m54á95š 36V77r96á14b44e93l 8590724943304

Z letiště dejme tomu, na letiště už tam ta přidáná hodnota není.

0/0
5.9.2016 15:14

R70a62d71e46k 45J26a77n83a95t31a 9495806124372

Ještě mě napadlo, pošle mi Uber účet, abych ho mohl předložit k proplacení v práci?

0/0
5.9.2016 17:49

D48a87n20i10e84l 55C84i18v25i35š 3442503671966

Jančura prodělal? Všechny auta má od škofinu (Volkswagen Financial Service)

Zaměstnanci (teď už ne) mu museli téměř všechny příjmy odvést a nezůstala jim ani průměrná hrubá mzda. Jeho to nestálo ani korunu. Audi se nakupovalo za směšnou cenu za kterou ani nekoupíte ojeté. A on nám tady brečí ufňukánek. Pokud by to nevydělávalo tak by to neprovozoval. Dotoval to stejně stát, jako stát dotuje jeho vlaky tak dotuje taxi. Je to jen o přesunu peněz ;-O

+1/−9
5.9.2016 9:49
Foto

M54i87c32h65a33l 61N30a46j40m27a89n 7529343286100

A ono se škofinu nemusí platit za pronájem aut?

A na taxíky je nějaká dotace?

+5/0
5.9.2016 10:04

M58a74r85t96i93n 75K94a15r49á72s19e74k 9848543568218

Wow, stat dotuje provoz taxiku? :-D

+4/0
5.9.2016 10:11

L10i74b20o85r 50K43o26u25t 4783751286508

Budoucnost, a vlastně už i přítomnost, není v podobných taxislužbách, nýbrž právě v Uberu a obdobných službách. Klasickým taxikářům odzvonilo a není čeho litovat.

+2/−4
5.9.2016 9:45

M78a82r94t13i59n 88K24a76r69á64s69e12k 9778913278258

V cem je lepsi uber oproti "klasickemu" taxiku s appkou (vetsina ji uz ma)?

+1/0
5.9.2016 10:21

T60o51m55á60š 85V69r78á51b59e17l 8230174403684

Cena mnohem nižší v průměru i lepší auto ale to jen ve srovnání s aaa taxi, ale hlavně ta cena

0/0
5.9.2016 10:32

R81u25d10o76l63f 69K88o24m70á35r64e41k 7438409202499

jen proto ze porusuji zakon. pak maji cenu nizsi. ale je to taxisluzba JAKO KAZDA JINA.

0/0
5.9.2016 11:24

T82o72m50á98š 98V28r33á72b89e92l 8230264613104

To máte pravdu, ale mně je celkem jedno proč jezdí levněji dokud budou jezdit levněji jezdím s uberem.

0/0
5.9.2016 11:28

J81a10n 69J38e94m87e86l76k24a 1635550

Prostě není v centru vidět. Hotely mu taky podporu nedělají, protože pro ty je nejlepší přihrát kšeft někomu, co pro turistu není sice nejlevnější a nejlepší, ale mají z toho fajn provize. Propojení značky na Regiojet taky 0.

+9/0
5.9.2016 8:42
Foto

J70i36ř83í 35I31n37c44z20é48d67y 2404435881699

Na taxiky neberou zadne dotace takze oni v tom neumeji chodit. Ale obdivuju hlupactvi Cechu. Vcera okolo 18.00 Ostrava Svinov smer Praha. Prijizdi EC112 od CD pohodlne se da sednout a v klidu stravit cestu.18.50 odjizdi narvany Regiojet kdy zavadla maji i na wc a za pul hodiny jede Pendolino opet z poloviny plne. Ale lidi jen proto, ze ZADARMO dostanou vodu, caj a kavu tak by jeli treba na korbe nakladaku.;-D

+28/−13
5.9.2016 8:29

D81a96v76i13d 73Z76a75j96d19á34k 8825402730121

Vzhledem k tomu, ze se da jet pouze na mistenku, tak byl ten vlak maximalne plny, tedy v ramci sve kapacity mist.

+5/0
5.9.2016 9:13
Foto

J36a45n 53V56a95l87a63l71í84k 6806509600236

u Pendolina také pouze na místenku.... ale není kávička zadarmo

+3/0
5.9.2016 9:19

M69a35r48t35i16n89a 10S21e88d77l94i39c74k11á 5482955701182

Pendolino stavi malokde a je mbohem drazsi

+2/−1
5.9.2016 9:33
Foto

J44a47n 62V34a38l49a79l24í20k 6156899260676

jelikož Jančura má tři třídy standard relax a business

a jak jsem koukal tak relax je velkoprostor a tam jízdenka je za 295 a u pendolína jízdenka ted za 330 tak to zas tak dražší není

+2/0
5.9.2016 10:06

M72a68r70t48i63n 88K54a15r94á24s55e74k 9618663238618

Jn ale v relaxu je na vetsi vagon podstatn mene lidi (tj mnohem vetsi kmofort nez pendolinu)

Vetsina lidi jede ve "standardu" za 180....

+1/0
5.9.2016 10:15
Foto

J33a88n 20V41a36l17a35l86í84k 6116769490296

ten relax má dohromady s business

0/0
5.9.2016 10:32

M95a78r72t14i22n 16K37a78r35á32s54e45k 9618383518488

A neni to jedno, tak pocet lidi na metr ctverecni je v regijeto vyrazne nizsi nez v pendolinu, muze byt tak?

0/0
5.9.2016 10:47
Foto

J77a62n 87V22a11l57a81l11í15k 6356469610446

no to není když vezmete railjet tak 1třída a busuness jsou také jako jeden vagon a je tam více místa než v klasickém velkoprostoru

tudíž v RJ je druhá třída pouze kupé

0/0
5.9.2016 13:23
Foto

J60a78n 86V76a65l74a28l75í12k 6566539170346

a když by jste s RJ potřebovala jet ve 14:46 tak ten standard je za 324 a relax za 389 a v pendolínu máte cenu stále stejnou...

+2/0
5.9.2016 10:12

P53a62v87e86l 90R54e96z44n46i32c24e61k 3175934314902

ano.. poptavka urcuje cenu.. rika se tomu trzni hospodarstvi...

0/0
5.9.2016 11:48

L13u17k79á90š 27Š89m70a75h57e83l 2717764292124

Mnohem dražší není. Cena je v zásadě srovnatelná nebo o trochu vyšší, závisí na čase jízdy (Regiojet má víc cenových hladin podle špičky).

0/0
5.9.2016 10:46

M60a40r67t93i33n 37K47a27r48á54s16e47k 9268413638628

No pendolino - mensi prostor pro cestujici, vyssi cena, drahe obcerstveni (napr instatni kafe za 50? ne dekuji, teda instatnku ani zadarmo)....

+2/0
5.9.2016 10:14
Foto

J13a67n 33V53a20l53a46l36í42k 6356729260216

hi a už je tu káva zadarmo ;-D však také Jančura přiznal že občerstvení dotuje

0/0
5.9.2016 10:36

M42a70r34t67i26n 30K63a30r48á10s97e62k 9648883418458

Takze jako spravny postup pro "racionalni chovani chovani zakaznika" je ten, ze pojede drazsim vlakem, ktery je mene pohodlny a jako bonus, kdyz si chce dat kafe, tak je pomerne drahe a hnusne? Ja se fakt nedivim tomu, ze lidi jezdi tim dopravcem, ktery je levnejsi, pohodlnejsi a s obcerstveni skoro zadarmo...

Sam jezdim teda prevazne LE...

+1/0
5.9.2016 10:51

R21a52d54e43k 92J31a68n18a94t57a 9495856314662

Vlaky Regiojetu už víc jak rok nejsou povinně místenkové. Viz oficiální jízdní řád SŽDC. Prodají vám jízdenku ve vlaku (byť dražší).

Ale jde o jinou věc. Vlak, který je obsazený do posledního místa, je plný a jízda v něm není přiliš pohodlná. I těm kvůli zavazadlům. Zejména při nedělním "stěhování Moravy do Prahy", pak nestačí běžné police a kufry jsou i na chodbě.

+2/0
5.9.2016 9:20
Foto

J89a11n 74V11a37l22a44l22í57k 6256429980826

když si budu kupovat jízdenku přes net tak je místenková nemohu si koupit jízdenku aniž bych si nemusel vybrat místo...

0/0
5.9.2016 9:23

O29n32d55r56e88j 57K94a95l24m29a70n 1760486494652

Ale i ten lístek co koupíte ve vlaku je na konkrétní místo ne? RJ prostě na stojáka nepojedete.

0/0
5.9.2016 9:50

M30a72r23t44i27n 42K18a61r89á87s14e33k 9758393958288

No papirove je to asi jedno, kazdopadne do vlaku nepusti vice lidi nez je mist...

0/0
5.9.2016 10:16

M73a94r56t97i93n 69K84a48r12á88s47e94k 9978693908728

No s ohledem na to, ze to "nedelni stehovani" pred prichodem konkurence vypadalo tak, ze se ve vlaku stalo na chodbach, i clovek ktery mel mistenku, tak se musel uz v Ostrave na hlavaku rvat ke dverim, aby se dostal na svoje misto, tak bych rekl, ze lidi to, ze je vlak plny moc neresi...

Pred prichodem konkurence se taky dalo jen pendolinem, ktere bylo pohododlnesi nez IC, presto pendolino nebyvao uplne plne (nekdy jo) a v IC byl neskutecny naval...

+1/0
5.9.2016 10:18
Foto

J24a73n 45V57a54l59a80l82í97k 6336899460466

Proč bych se měl s místenkou rvát ke dveřím??? Prostě si tam v klidu dojdu a když tam někdo bude sedět tak mu řeknu že na to místo mám místenku ať ho ráčí opustit proto je to místenka že.

0/0
5.9.2016 10:40

M85a82r63t96i97n 13K80a29r47á63s65e10k 9848773758378

No hodne stesti s "proste tam v klidu dojdu" kdyz mezi vstupnimi dvermi a vasim mistem stoji 20 lidi v ulicce s kufry (proto bylo se treba se cpat, aby clovek k tomu svemu dosel)...

0/−1
5.9.2016 10:49

O45n97d64r11e58j 28K32a30l62m21a46n 1230676164752

No ty EC nejsou o nic pohodlnější než klasický rychlíky. A upřímně bych si hodně rozmyslel jestli v nich chci tři a čtvrt hodiny sedět. Zadek mě bolel už po hodině a půl.

0/0
5.9.2016 9:37

A35n96d79r42e83j 74M16a32s48a49r89y93k 9360803916530

no vidite takova blbost... kafe za 50 haleru z automatu a ma plny vlak :) asi diky tomu je ted v plusu ...

0/0
5.9.2016 9:50

O73n12d16r69e86j 90K80a45l37m63a41n 1750446904442

+ tam má WiFi a zásuvky...

0/0
5.9.2016 9:59

M16a79r56t88i74n 86K96a43r53á70s90e42k 9628193388378

No nevim, ale kdyz si lidi maji vybrat mezi drazsim IC od CD, kde nedostanou nic a muzou si koupit drahe hnusne kafe a levnejsim IC od Regiojetu, ktere je zarovnen pohodlnejsi a s dobrou nabidkou obcerstveni za par korun, tak se tem lidem nedivim - nebo vy cilene vyhledavate drazsi a horsi sluzby?

0/0
5.9.2016 12:46

J93a81k29u91b 49F64e10i16f47a16r 7989969566209

Pan Jančura asi ztratil kontakt s realitou.

Abych popojel po Praze je mi celkem jedno, jestli pro mě přijede A6 v základu anebo nový Superb nebo Oktávka. Zajímá mě, za jak dlouho přijede a cena jízdného. A tam je všude T-T za konkurencí. Toto opravdu cesta k výdělečnosti není.

PS: Většina pražských taxikářů nemusí v centru zapínat navigaci:-P

+11/−2
5.9.2016 8:23

T74o55m13á57š 55D87v55o33ř12á78k 3855153726256

U něho jezdí brňáci přece...:-)

0/0
5.9.2016 8:30

T26o98m47a82s 28H35a13t81l61e 3712511654258

jel jsem s Jančurou v neděli PU - OC, 17 min. spoždění, prý práce na trati, zpět jsem jel ČD na čas. RJ ztrácí!!

+5/−7
5.9.2016 8:13
Foto

D56a82n 36R80u96b45í96n 4593263869

Taxi? To ještě existuje?! Uber power!

+13/−5
5.9.2016 8:05

L58u61d82ě49k 48N58ě27m22e62c 5585371892304

Zajímavý postřeh - "...zaměstnance se stálým platem těžko přesvědčoval k větší aktivitě...". Sedí a všude.

+16/−1
5.9.2016 8:04

V16l60a23d37i84s71l73a50v 85B13u31r39y75š29e51k 1159172367284

tak to je jedna věc, druhá je ta, že živnostník oproti zaměstnanci neplatí téměř žádné odvody státu, je pak jasný, že zaměstnanec, který vydělá ročně milion a zaplatí státu 480 tisíc nemuže nikdy konkurovat živnostníkovi, který ze stejného milionu zaplati jen 180 tisíc a to je hlavní důvod neúspěchu zaměstnaneckého modelu,jinak zaměstnance lze k vyšším výkonúm celkem lehce motivovat finančně, to není problém, prostě dostanou z větší tržby větší výplatu

+9/0
5.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.