- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice mám raději japonské vozy a Dacia mě vůbec neoslovila a když už, tak bych třeba místo Sandera volil raději Clio, ale přesto jim fandím, stejně tak značce Kia, protože ceny za jejich vozy jsou rozumné, nejsou nějak zvlášť rizikové na poruchy a nestojí na každém rohu a také neútočí vlezlou reklamou. Mají také celkem sympatickou obchodní politiku a nesnaží se zákazníka odrbat na příplatku za všechno, co by v dnešní době mělo již být ve standardu a ne základní výbavou z roku 1990.
Auto je dneska na 5 let stejně jako hodinky.Potom to můžete hodit do škarpy..
Nepleťte si ukazatel času a hodinky.
Dacia .
to je snad jeste horsi nez skodovka a to je teda sakra co rict uz. Ty lidi fakt nemaji vubec soudnost, misto toho aby se spolecnost nekam posouvala, tak je tady cim dal vice buranos, od toho na hrade, pres socany ve vlade az po Fabie s Daciemi na dvorecku.
No, v testech kvality AutoBilud se Dacia umístila poměrně vysoko (před všemi z koncenru VW i před škodovkou - jestli si dobře pamatuji), zatímco zdaleka nejhorší (největší kšunt) auto je AUDI Q3 ... a třetí nebo čtvrté nejhorší je zas něco z koncernu VW ...
dnešní poznatek: asi 4měsíce jsem jezdil na kole do práce, denně ca 45km, dnes jsem jel prvně autem, to byl ale vopruz!! na každém semaforu jsem stál a čekal v jedné koloně, takže jsem zjistil, že jediné auto, které mi nezestárne, je to, které si nekoupím. A to které mám, už po 8mi letech zestárlo, a protože mám uctu ke stáří, budu si ho za jeho zkušenosti ještě hodně dlouho vážit. PS: zítra zase začnu jezdit na kole !!!
v zime budete jezdit taky 45km na kole? trochu nepohodlny a riskantni krok...
Já se vrátím až k nám dojede dálnice, takže nejdřív za 5 let. Zatím má 8,5, tak to není tak zlé. A ono začíná být skoro zbytečné pořizovat si auto. Zavádí modré zóny, kde mají místo jen místní a pro cizince se nové parkovací plochy nedělají, tak to bude tak, že si autem zajedeme na nákup do OC v polích a domů.
Hele, lidi, neštvěte mě. Chci si koupit nové auto a vždycky se mi to líp kupuje koncem roku, když ale není obecně nijak valný zájem. Je třeba krize, nebo tak. Vždy se mi podaří usmlouvat, když ne cenu, tak třeba nadstandartní výbavu. Tak když budete kupovat jak o život, to se mi asi bude blbě smlouvat. Trochu ohledů prosím. Děkuji.
No já se tam vracím často - už před měsícem jsem měl mít Astru a pořád nic
no já čekám od jara na Mokku, ale už je snad v Gyoru, tak se prej brzy dočkám
Milé Idnes a proč nesdělíte kolik z těch lidí jsou firemní zákazníci a kolik fyzické osoby. Asi by to byl poměr 75:25, že?
Az takovy ne, podle me je to nejakych 6:4. Ono je to i celkem pochopitelne - lidi soukrome jezdi relativne malo km za rok, zatimco slozebaky zas hodne km rocne, tj auto si odzije cast zivota ve firme, kde najede hodne km za kratky cas, a pak pokracuje u soukromnika, kde najede relativne malo...
Ono je to krasne videt, kdyz mate nektere soukrome auta - najedou 200 000 km za 10 - 15 let a auto je pak zrale do srotu.
Sluzebak najede tech 200 000 za 4 roky, a je porad skoro jako novy a nasledne slouzi dalsich 10 let a najede skoro dalsich 200 000...