Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové, Poláci, Rakušané, Kazaši. Oprava D1 láká čím dál více cizinců

Nedostatek zakázek na stavbu nových silnic vede dál k velkému souboji stavebních firem o modernizaci dálnice D1. Konkurenci ještě zostřují firmy ze zahraničí, které u nás dosud nestavěly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i41ř30í 88N75o21v68o29t77n88ý 2448372875747

I Súdánci by to udělali levněji, i kdyby měli vozit štěrk z Afriky na oslech...

0/0
6.9.2016 14:30

M38a19r31t16i24n 40V37o12j24á46č28e47k 9363577601716

mezi námi jel jsem nedávno v Německu déšť a v místě uzavřený úsek dálnice na tom úseku za sebou fungovalo snad 5 technologií od výřezu a broušení až po pokládku asfaltu a výsledek byl ,že po té koloně strojů se rýsovala opravená dálnice ,jen v tom dešti nelajnovali ....ale neumím si představit ,že by tam tu dálnici opravovali snad už 5tou pětiletku

+1/0
6.9.2016 10:17

J93a38n 55Š88m43í85d64a 7735438109252

Mám podobnou zkušenost, kdy na dálnici za Regensburgem německá odnož firmy SKANSKA prováděla v sobotu před půlnocí za hustého deště frézování vozovky.Nechci nic zveličovat, ani zatracovat, ale myslím si, že v Čechách stavět kvalitní dálnice z různých důvodů neumíme (a asi nechceme??). Výstavbu dálnic jakožto stavbám vysoké důležitosti bychom měli po zkušenostech s českým přístupem zadávat zahraničním firmám bez vazeb na naše všeobecně známé úplatkářské prostředí; zároveň je nanejvýš nutné změnit nevhodný proces plánování, výběru dodavatele a kontrolních mechanismů kvality výstavby.V této věci podporuji plně německý model a zkušenosti ve výstavbě dálnic.

0/0
7.9.2016 8:48

M62a77r49e98k 70P59o49s46p97í77š27i60l 2155505291

A copak že je moc nezajímají zakázky na regionální silnice 2-3-4 třídy? Tam to jsou tankodromy a některé abs. nesplňují dnešní požadavky na provoz na pozemních komunikacích.

No a to teď ještě přišli s placením mýta podle ujetého km. Jezdím denně 80km po D1. Pokud to zavedou, tak už se mi to do práce nevyplatí jezdit. Zaplatil bych astronomickou sumu k poměru na výdělky v ČR. A je nás mnoho! A jezdit 3-4 třídou do práce 42km jednu cestu to je naprd. Jo vyhlídková trasa dobrá a změna oproti denní D1 rutinně. Měl by se mimochodem změnit zákon, kdy bychom si mohli cestovné do práce odečítat s daní. Vždyť vlastně je to nemorální ze strany státu. Když jedu do páce,tak vykonávám činnost placenou ze svého(benzín,opotřebení vozidla atd..) pro to,aby z denní mzdy profitoval stát. Takže já denně platím ze své čisté mzdy ještě to, abych státu vydělal peníze. Pokud do práce nepojedu a budu třebas na nemocenské, stát má prd z mejch daní. To jsem zvědavej kdo tohle změní! Jelikož jsme v EU, měl by nějaký právník a nebo ombudsman se tímto zabývat. Jelikož třebas v Německu je toto umožněno. Soud dal jednomu stěžovateli za pravdu na nemorální přístup státu v této věci. A už to mají v zákoně.Tzv Pendeltax.

0/0
6.9.2016 7:18

Š27t82e70f37a84n 20F68r15i93č15a 7812978413526

Už dvacet let to opravují, a furt to není opravené?

+1/0
5.9.2016 23:38

J53a57n 71K23l24e73i33c74h 3479575871858

No jestli to vyhraje Eurovia, tak budeme mít tankodrom kromě Ostravy i mezi Prahou a Brnem. Do podkladu navezou odpad z nějaké skládky/haldy a dostanou zaplaceno 2x. Však oni ví, proč nabídli nejnižší cenu.

+6/0
5.9.2016 17:18

J21a61n 92Š75e76v50č47í24k 6676802135160

Jen škoda, že ten tankodrom u Ostravy nestavěla Eurovia, ale Ostravské dopravní stavby. Eurovia pak tuto firmu převzala. Čili nemužou za to co tam vyvedly ODS(ostravské dopravní stavby) To se projevilo v záruce kterou převzala nevědomky za ně. Kde jsou dnes ti konkrétní lidi co to mají na svědomí?

0/0
5.9.2016 19:46

J25i14n92d72ř54i92c87h 60Š18k92o53p30e55k 4475891760945

8-o nevědomky převzala záruku ? Co to jako má být ?

Když jedna firma přebírá druhou, tak ji přebírá se vším, i se závazky. Opravdu to nechodí tak, že si vybere, co si převezme a co ne

+1/0
5.9.2016 19:52

J52a45n 22Š48e97v98č17í21k 6276382415590

takže když v době co to přebírala bylo ještě vše v pořádku a rok na to se přišlo že to ODS celé podělali tak za to může Eurovie? Ano protože v česku je takový bordel, že ti co to stavěli jsou vysmátí a Eurovie si to vyžírá ikdyž to nedělala?

0/0
5.9.2016 19:58

J27i83n72d53ř64i96c20h 80Š60k29o53p68e36k 4775271180725

holt se poruchy a nekvalitní práce může projevit až časem, po zatížení provozem

0/0
5.9.2016 21:29

J30a39n 60K70l28e25i44c89h 3669275141858

Máte mylné informace, Eurovia už tehdy byla největším akcionářem ODS-Dopravní stavby Ostrava. V roce 2009 pouze vytěsnili minoritní akcionáře. A to, že nevědomky převzali záruky snad nemyslíte vážně...

+2/0
5.9.2016 20:02

J60a36n 64Š56e10v90č19í80k 6756892495780

proč je tedy nepotrestali?

0/0
5.9.2016 20:04

J95i43n32d91ř53i22c30h 81Š97k48o96p98e80k 4885971670375

převzetí minoritních akcií jde udělat i legálně, takže trestání je problém

0/0
5.9.2016 21:29

H62o96n79z15a 93P10i91t88á21k 7351862

Jak vunec muze stat dovolit Eurovii ucastnit se dalsich statnich zakazek?

+5/0
5.9.2016 16:47

J17i36n95d39ř88i80c74h 84Š92k52o46p54e95k 4315861220395

ani po tolika průšvihách se totiž nezavedla změna zákona, která by zákaz dovolila

+1/0
5.9.2016 16:50

J65a75n 21C91e50p52e23k 1924686730

No firmy by měly mít také patřičné reference a za sebou někde kvalitně odvedenou práci, která xy let vydržela. To Eurovia asi nebude. Poláci měli svých průšvihů s dálnicemi také dost. Pak bych chtěl vidět, co a jak postavil Kazach s Italem dohromady. Asi nejdůvěryhodněji mi zní Rakušáci.

+2/0
5.9.2016 16:41

J11i42n39d13ř41i86c42h 73Š71k51o66p19e10k 4235221740835

problém je, že referencí můžeš chtít jen pár. A pár staveb, které nepokazili, vždy najdou

0/0
5.9.2016 16:51

J26a52k82u82b 16K87a62m32e45n23i93c66k82ý 4829462297166

eurovia o dost mensi cena, to uz maji nekde zase sehnanej pochybnej material na podklad? vyloucit, dokud neopravi za svoje dalnici u ostravy!

+3/0
5.9.2016 16:35

J72i51n62d49ř14i67c63h 57Š25k69o72p55e75k 4965781750685

bohužel toto zákon nedovoluje, nový jen velmi omezeně

0/0
5.9.2016 16:51

P95e49t85r 89A94n54d76r79ý95s72e47k 9173871676297

Firma, která záměrně ošidí nějakou státní stavbu, tak jak to udělala s D1 u Ostravy, by měla být ze všech státních zakázek automaticky vyloučena.

+4/0
5.9.2016 16:34

J88i92ř50í 70D21o44n21ě83k 2295353906279

Eurovia se předvedla u Ostravy...ty bych vyloučil za antidampingovou cenu a nekvalitní provádění staveb.

+3/0
5.9.2016 16:32

J89a76n 68H25r24z89a24n 9854958430253

Ani se jim nedivim ! Kdyz si prectou, kolik nas stat plati za vystavbu 1 km dalnice, tak musi Ceskou republiku povazovat za novy Klondike :-P:-P:-P

+6/−1
5.9.2016 16:17

J77i96ř85í 69D18o94n25ě49k 2375123526659

njn stačí se podívat na koho ty stavební kolosy jsou napojené a kdo si namastil kapsu:) Stavime třikrát dráže než sousední státy a přitom máme kvalitu okresek.Mnohamiliardový bussines který kontroluje konsorcium spojených

firem navenek vystupujících jako jednotlivé soukromé subjekty.Ve stavebnictví v čechách platí kdo maže,ten jede a kdo nemaže čumí...

+1/0
5.9.2016 16:35

J81a56r18o63s34l84a65v 65S64k13a37l86i12c36k56ý 7327264728802

no jestli jsou i rakusaci jen o 40 mega drazsi, tak bych to dal jim, jak stavi Eurovia uz vsichni vime ;-)

0/0
5.9.2016 16:17

J32i55n76d71ř73i34c73h 13Š88k14o85p63e25k 4465201850685

Eurovia staví prostě nahoru dolu ;-D

+1/0
5.9.2016 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.