- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firmy se snažit nemusí. Viz Eurovia prokázalo se že postavili nekvalitně a stějně vyhrávají nové stavby. Kvalita je dot hrozná i když to opravují. Měsíc otevřená hlavní ulice v Hradci Králové a už tam jsou tradiční propadlé kanály. Kvalita oprav je tragická a rychlost oprav pomalejší než pomalá.
D49 Hulín–Fryšták - Stav: Hlavní stavební povolení nemohou být vydána, čeká se na výjimku z EIA.
ČLÁNEK Z 1.7. -
Řidiči ve Zlínském kraji dostávají málo dobrých zpráv, ale tato mezi ně patří. Výstavba zásadních dálnic D49 z Hulína do Fryštáku a D55, což znamená v první fázi dokončení obchvatu Otrokovic, už je na dohled.
Obě investice za několik miliard korun totiž nebudou muset znovu procházet složitým a zdlouhavým řízení EIA
Tohle slibovali od Ťoků už před dvěmy lety. Posílíme rozpočet na stavbu nových úseků, rozestavíme 100 km nových dálnic. Jak to dopadlo, všichni víme. Holt je to pravda, slibem neurazíš.
R(D)43 nikde jak jinak.
Druhy nejvetsi mesto v republice a ma prijezdovou cestu ze severu jak vesnice s tisici obyvateli.
D43 tam není a ani být nemůže, když to parafrázuji: Druhé největší město v republice a krajské zásady územního rozvoje nejsou, protože se tam lidé hádají o trasování jako v obci s tisíci obyvateli a nechtějí se smířit s dálnicí přes Bastr :-)) takže když lidé z Brna jsou proti trase, jak ji chtějí mít? za to nemůže nikdo z vlády, to je čistě lokální věc, krajské zásady územního rozvoje by sice nově být letos měly, ale co je to platné, když lidé v Bastru jsou proti tomu, aby měli z klidné lokality rušný bulvár ... každý dálnici v Brně chce (D43) ale nikdo ji nechce za barákem, jak klasické pro ČR ale i jinde ...
Bohužel je to každý rok, za rok. Takže se bude nejvíce stavět v roce 2023, kdy budeme dočerpávat Evropské fondy z OPD2. Pak se budou všichni divit, proč je to tak drahé, když se 5 let koukalo z okna.
Dekujeme RSD za dlouhodobe kvalitni praci. (/konec ironie)
proboha tu je žvanilů o ničem
několik faktů:
1) příští rok se provede archeologický průzkum na D35 Opatovice nad Labem - Časy - Ostrov a začne se soutěžit zhotovitel stavby (pro neznalé spojení HK - Olomouc), na jaře 2018 se poklepe kladívkem a začne se opravdu stavět!
2) stejně tak se provede archeologický průzkum na D11 Hradec-Králové - Smiřice - Jaroměř a také se začne soutěžit zhotovitel stavby, na jaře 2018 se poklepe kladívkem a začne se opravdu stavět!
3) začne se stavět D48 Frýdek-Místek obchvat 1. etapa (2. etapa zatím nemá stavební povolení a jen tak ho mít nebude (ekoterorismus) ) a stavět se bude na stejné dálnici úsek MÚK Rychaltice - Rybí a pokud se letos dotáhne EIA a stavební povolení, tak se příští rok dokončí i MÚK Rychaltice (v rámci nedokončené stavby D48 Rychaltice - Frýdek-Místek)
4) D1 0136 Říkovice - Přerov (obchvat Přerova) by příští rok měl příští rok projít archeologickým průzkumem a měl by být vypsán tendr na zhotovitele a navíc vykoupeny téměř všechny možná i všechny pozemky, takže v roce 2018 se konečně začne stavět
5) stavět se začne i na D3 úsek 0310/I Úsilné - Hodějovice (velká část obchvat Českých Budějovic) následující úsek 0310/II Hodějovice - Třebonín, bohužel má problém s pozemky
6) D6 bojuje s pozemky, tam příští rok podle mě nezačne nic, podobně na tom je mnohem více projektů ...
Ad 1 a 2 - těch termínů už jsem slyšel.... Je mi líto
A dočláme se někdy toho, že mnohé beznadějně přetížené silnice prvních tříd budou mít místou dvou průhů 4? Například silnice 53 Pohořelice - Znojmo. nebo E50 Holubice - Střílky a mnohé další. Vždyť ty silnice jsou beznadějně přetížené a předjíždět se tam bezpečně prakticky nedá. Co takhle okopírovat Rakouské Schnellstarassen? V této zemi nebudeme mít normální dopravní infrastrukturu asi nikdy.
Tož když ANO slibovalo, že se za jejich vlády budou dálnice stavět jinak, netušil jsem, že to znamená, že se nebudou stavět vůbec...
Jezdím cca 2-3x do měsíce Praha - Mohelnice - Zábřeh. Bývaly doby, kdy jsem raději jel po D1 a pak R46 na OL. Teď to nemá smysl. Tak se vleču mezi kamiony na I/35, projíždím středy obcí a měst na trase a říkám, že jsem skromný, tichý a nenápadný člověk, kterému by snad stačilo, aby se celá tato silnice udělala, jako je zhruba za Litomyšlí - alespoň obchvaty obcí, 1,5m zpevněné krajnice, připojovací + odbočovací pruhy a v kopcích stoupáky, aby se mohlo bezpečně předjet. Stejně by se to tak mělo udělat, aby v případě nějakého problému na D35 (dožiju-li se jí), existovala solidní objízdná trasa. Tak když je tak strašný problém s D35, co udělat aspoň tohle? Ale ani toho se nedočkám, achjo
Všude nemusí být dálnice, ono by stačilo kdyby mnohé silnice měly 4 pruhy a vedle nich muže být klidně cyklosteska.
A za Opatovice a Labe u Hradce Králové směrem na Vysoké Mýto ne.. a ne..