Diskuze

Danění emisí, dotace, povinné ekovozy. Stát vymýšlí, jak omladit česká auta

Vláda znovu řeší, jak omladit tuzemský vozový park. Jednak kvůli tomu, aby se zvýšila bezpečnost, a jednak kvůli snižování emisí. Vládní materiál uvádí sedm různých opatření, podle kritiků však zásadní kroky v návrzích chybí. iDNES.cz přináší přehled změn, které chce stát postupně zavést.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Staci prihlasit jako veterana. Nyni 20ti leta auta z nemecka jsou dpcela na urovni, felicie samozrejme ne.Pro kontrolu jak moc jezdi by stacilo mit doma nahradni kazetu s budiky a jezdit s jinyma.

0 0
možnosti

Stačí aby stát nechal lidem více peněz v peněženkách.

0 0
možnosti
Foto

R46o70m66a36n 55K27o53z84e92l

16. 9. 2016 16:45

Když to je populismus, viz zrušení zdravotnických poplatků.

0 0
možnosti

To se daňový poplatník prohne, když se budou ouřadůp plati ekoauta.

0 0
možnosti

Vezměme to čistě teoreticky. Kdyby teď vláda rozdala peníze lidem na nová auta. Těch je odhadem třeba 5 mio aut, tak skoročeská ŚKODOVKA to bude vyrábět min. 5 LET !:-)

0 0
možnosti

Jaká je spotřeba a emise například vozů Formule 1? Nebo mají výjimku? Asi když jde o zábavu, tak jdou normy stranou? Ale na obyčejný lid patří přísnost...

0 0
možnosti

formule 1 nejsou auta určená pro běžný provoz, proto se jejich emise takto neřeší

0 0
možnosti

Podle CO2? Tak to jsem v klidu. Veterán jezdí za 7 litrů, v tomhle je ekologičtější než Hollanova audina se spotřebou 15 litrů.

3 0
možnosti

Zvyšte platy na evropskou úroveň, náklady tedy ceny v mnoha oblastech jsou na cenách evropských, někdy i výš. Pak vzroste koupě schopnost obyvatelstva a někteří si auta pořídí, někteří ne. Důvodem pro nezakoupení nového vozidla pak může být nedůvěra v ekomotory tzv. sekačkové motory, které jsou složité a je otázkou jejich výdrž a spolehlivost. To se dá ale vyřešit, ale je to o koupěschopnosti obyvatelstva ne horních 10 tisíc.

1 0
možnosti

Zvyšte platy na evropskou úroveň

---

To je věc mezi zaměstnavatelem a zaměstancem. Ano 40 let jsme zde měli státem regulované mzdy. Ani za těch 40 let státem regulovaných mezd se nepodařilo dohnat německo. Spíš naopak. Nařizoval snad těch 40 roků západoněmecký stát výši mezd?

Pokud chcete zvýšit mzdu, dělejete něco, co umí málokdo a je po tom poptávka. Tahat pneumatiky BAťa-RUbena-Mišelince dokáže kde kdo. Tím si nevyděláte.

0 0
možnosti

Mám vůz starý 15 let, najedu 50 denně , poraďte mi někdo, co pořídit, aby to jezdilo rozumně a vydrželo víc jak 12 roku a na Mercedes nebo Volvo nemám...

1 0
možnosti

Co třeba Velorex? A věřte tomu, že se za vámi každý motorista ohlédne...

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

Cena Toyoty Prius + začíná v ČR na 849900 Kč, v SRN na 28500 €, což při kurzu 27,2 je 775200 Kč. Minimální mzda v ČR je 58,7 Kč/hod., v SRN 8,5 €/hod., což při uvedeném kurzu je 231,2 Kč. Průměrná mzda v ČR je 27000 Kč, v SRN po přepočtu 74000 Kč. To jsou fakta, která si každý inteligentní člověk přebere sám. Kde je asi tak zakopanej pes?

3 0
možnosti