Diskuze

Škoda dokončila první vlak pro Deutsche Bahn, nabrala ale zpoždění

Škoda Transportation dokončila první soupravu ze zakázky pro DB Regio. Pro firmu průlomová zakázka, se kterou uspěla na západním trhu, ale nabrala zpoždění a kvůli tomu se ani oproti původním plánům neukáže příští týden na železničním veletrhu Innotrans.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímalo by mě kdo kdy nenabral zpoždění. Komu se podařilo postavit dům v předem stanoveném čase? U takových zakázek se podle mě se zpožděním počítá. Tak hlavně, že už je na světě R^

0 0
možnosti

Express s maximálkou 189km/h? Není to trochu málo, Antone Pavloviči?8-o

1 0
možnosti
Foto

J22i55ř90í 49E39r15b50e82n

19. 9. 2016 14:35

Při 190 km/h totiž máte o dost přísnější (= dražší) podmínky pro technické zabezpečení vozidel i tratí a o dost víc zaplatíte nejen za fůru certifikátů k výrobku, ale i za akreditaci ho dodávat.

Je to obdobné jako s Tatrou 158 Phoenix - normálně to je náklaďák, ale modifikace "Tatraktor" má omezovač rychlosti na 69 km/h a tím pádem s tím mohou jezdit i mladí kluci s řidičákem T, nemusí mít o dost náročnější kvalifikaci C.

7 0
možnosti

Tohle je veliký úspěch, který se docení až časem. Ukažte mi jinou českou strojírenskou firmu, která dokáže konkurovat zakázkama na západě...[>-]

8 0
možnosti

Zpoždění u takovýhle zakázek je docela běžné. To už taky neví o čem by psali

5 0
možnosti

"které budou fungovat v režimu push-pull, tedy vlak bude lokomotiva buď táhnout, nebo tlačit"

> kde si precist vice o rezimu push (tedy tlaceni)? Obcas na to prekvapene koukam jak rychlik nebo i EC je tlaceno lokomotivou zezadou a zajimalo by me jak je to napr. s bezpecnosti. Bohuzel ani google mi moc informaci nenabizi. Diky.

2 0
možnosti

Máte na mysli soupravy Railjet od Siemensu tlačené Taurusy?

0 0
možnosti

zase zpoždění? tak to by mohla Škodovka začít pomalu připravovat na zákazníka žalobu. Naposled ji to v České republice náramně vyšlo! [>-]

0 6
možnosti
Foto

management je neschopný a inženýři vše nezvládnou,. je jasné, že papaláši pak neúspěch svedou na hlavního konstruktéra, to při využití ISO 9001 bývá nejčastějším krokem

0 0
možnosti

Místo zisku certifikátu kvality do nadpisu radši napíšeme, že se zpozdili. Jj, pozitivní zprávy nejsou pro bulvár to pravé... a o Škodě tím spíše...

4 0
možnosti

J47a82n 46C66e34p20e36k

19. 9. 2016 12:20

A mě zas fascinuje jak se tetelíte blahem, že tu vydělává nějaká firma se sídlem na Kypru, uzavírá se státem nevýhodné smlouvy a profituje z toho, že jí nejvíce platí daňový poplatník.

1 2
možnosti

J87a76n 19J43e67m27e30l56k28a

19. 9. 2016 11:22

Zajimavé, že 109, 3 systémová (konkurence Vectronu) po Německu může jezdit max 120. (což je trochu diskriminační a na nic defakto)

A jednosystémový stroj pro DB prošel.. Z venku vypadá stejně. Nevím jestli má nějak upravené nápravy.. - když se snad mělo jednat o dynamické zatížení kolejí při vysokých rychlostech.

1 0
možnosti

Možná bude o něco málo lehčí.

0 0
možnosti